Klopt, dat is het sowieso.quote:Op zondag 24 februari 2013 07:58 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Geen controle, het is ook allemaal oplichting van de bovenste plank....maarja hoop doet leven.
Ik heb zo'n gast die post de hele tijd van die schommelingen, de ene avond: "IK STOP MET ALCOHOL" dan weer "Als het zo doorgaat mogen ze me doorsturen naar een psychiater" dan weer "Heerlijk geslapen! We gaan er weer tegenaan vandaag!" de dag erna weer "Goh, ik voel me zo kut"quote:Op zondag 24 februari 2013 14:16 schreef formerjellybean het volgende:
Ah fijn , iemand in lijst waarbij zijn relatie uit is , en nodig steeds moet posten over touw en zichzelf opknopenSommige mensen snap je gewoon echt niet
Dat klinkt ook gezellig . En ja denk dat ik dat ook maar ga doenquote:Op zondag 24 februari 2013 14:21 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gast die post de hele tijd van die schommelingen, de ene avond: "IK STOP MET ALCOHOL" dan weer "Als het zo doorgaat mogen ze me doorsturen naar een psychiater" dan weer "Heerlijk geslapen! We gaan er weer tegenaan vandaag!" de dag erna weer "Goh, ik voel me zo kut"![]()
Ook ivm een verbroken relatie geloof ik.
Maar iig, je kan ergens instellen dat je die updates van die persoon niet meer ziet.
Facebook staat het niet toe maar er is weinig van te merken. Helaas. Wat betreft regels op dit vlak zit Facebook goed in elkaar, alleen wordt het niet uitgewerkt. Daarom blijf ik maar spam melden als ik die tergend irritante en tevens schaamteloze spam ziequote:Op zondag 24 februari 2013 00:23 schreef ElizabethR het volgende:
Dat win-share gezeik.... worden die bedrijven die daarmee komen eigenijk wel gecontroleerd of ze daadwerkelijk die 'prijzen' uitkeren? Anders is het dus geeneens alleen gewone spam, maar misleidende spam. En dan mag je dat volgens mij aangeven bij de rcc. Hoe wordt daar controle op uitgeoefend? Weet iemand dat?
quote:Op zondag 24 februari 2013 17:25 schreef Gehenna het volgende:
[ afbeelding ]
dat zijn heul geen feiten, godver
Die was wel leukquote:
WAT?! Dus daarom gebeurde er niets toen ik jump typte bij een foto van een gast op een klifquote:Op zondag 24 februari 2013 23:06 schreef arachide. het volgende:
Van die mongolen die op zo'n foto reageren van een kapotte achtbaan. En dan staat er dat je r.i.p moet typen.
Al 33 duizend reacties. Staat er ook een reactie tussen "ok, so it doesnt work on ipod touch. Fml"
Nee, stomme trut, het is nep.
Heb je het bericht doorgelezen? Het gaat niet om de zogenaamde feiten.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:25 schreef Gehenna het volgende:
[ afbeelding ]
dat zijn heul geen feiten, godver
quote:Op maandag 25 februari 2013 01:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb je het bericht doorgelezen? Het gaat niet om de zogenaamde feiten.
Ja wat? Het berichtje is klachtwaardig, maar dan moet je niet dat er onder zetten. Want dan heb je het niet begrepen.quote:
Titel van dat lijstje is '7 feiten', daaronder staan 7 dingen die geen feiten zijn. Ongeacht of het lijstje nou om die 'feiten' gaan of over de phun, het zijn geen 7 feiten.quote:Op maandag 25 februari 2013 01:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja wat? Het berichtje is klachtwaardig, maar dan moet je niet dat er onder zetten. Want dan heb je het niet begrepen.
Het hoeven ook geen feiten te zijn. Dat staat er alleen zodat je punt 3 dus gaat controleren en in de oh zo leuke grap trapt.quote:Op maandag 25 februari 2013 01:16 schreef einschtein het volgende:
[..]
Titel van dat lijstje is '7 feiten', daaronder staan 7 dingen die geen feiten zijn. Ongeacht of het lijstje nou om die 'feiten' gaan of over de phun, het zijn geen 7 feiten.
Een oud-collega van me had ook gereageerdquote:Op zondag 24 februari 2013 23:06 schreef arachide. het volgende:
Van die mongolen die op zo'n foto reageren van een kapotte achtbaan. En dan staat er dat je r.i.p moet typen.
Al 33 duizend reacties. Staat er ook een reactie tussen "ok, so it doesnt work on ipod touch. Fml"
Nee, stomme trut, het is nep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |