quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:00 schreef bobbernaut het volgende:
TYPO IN TT GODVERDOMME
Lees het maar in het fries.
Origineel zegquote:
Ditquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:02 schreef Life2.0 het volgende:
50 euro per kloon______________________!
12 en een half!quote:
Hoe willen ze je die ooit laten betalen danquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:02 schreef Life2.0 het volgende:
quote:
Beter dat men aangeeft wat er aangepast is zodat ik niet heel die shit opnieuw moet lezen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:59 schreef bobbernaut het volgende:
http://frontpage.fok.nl/p(...)date-21-02-2013.html
Leuk dat FOK! de algemene voorwaarden heeft aangepast, maar ik denk niet dat iemand zin heeft om alles opnieuw te lezen.
Hoezo kunnen ze niet erbij doen wat er is aangepast?
Gewenste oplossing: Dat FOK! erbij zet wat er is aangepast en een schadevergoeding van 50 euro.
per postquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:02 schreef Life2.0 het volgende:
Neequote:Op woensdag 20 februari 2013 22:02 schreef Life2.0 het volgende:
Nee hoor, anders had ik allang een boete met mijn kloons.quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nee
Vijftig euro per actie per kloon. Elke DM, post of PM is vijftig euro
Maar dat is al lang zo.
Jawel hoor, ze doen het alleen niet altijd. 'T is om iets concreets te hebben als het de spuigaten uitloopt met specifieke users.quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:19 schreef o.us het volgende:
[..]
Nee hoor, anders had ik allang een boete met mijn kloons.
Dank Arceequote:Op woensdag 20 februari 2013 22:09 schreef Juup© het volgende:
[..]
Beter dat men aangeeft wat er aangepast is zodat ik niet heel die shit opnieuw moet lezen.
anders komt de deurwaarder je spullen meenemen welke ter opbod worden verkochtquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Jawel hoor, ze doen het alleen niet altijd. 'T is om iets concreets te hebben als het de spuigaten uitloopt met specifieke users.
En het gaat niet om kloons in het algemeen maar om kloons van gebanden.
Lijkt me inderdaad niet dat ze er juridisch iets mee kunnen maar misschien voorkom je er geklooi van veertienjarigen mee. Weet jij veel?quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:29 schreef THEFXR het volgende:
[..]
anders komt de deurwaarder je spullen meenemen welke ter opbod worden verkocht
En er staat nog een kapitale fout in, maar ik zeg niet wat anders passen ze het weer aanquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:23 schreef RichardHammond het volgende:
Welke imbeciel heeft de AV getypt? Wat een gigantisch geblunder qua taal- en stijlfouten. Sorry, maar dit is echt een amateuristische vertoning.
fok doet mee met de 'angst regeert'-modequote:Op woensdag 20 februari 2013 22:20 schreef shaderon het volgende:
Maar er zijn zoveel kloons met +1000 posts.. En hoe willen ze dat geld van je krijgen, lijkt me sterk dat er een deurwaarder langs komt van Fok!
Strikt genomen is dat ook zo, maar in de praktijk van fok komt het neer op naast een autosnelweg staan roepen dat iedereen moet stoppen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:07 schreef cupcake33 het volgende:
50 euro eisen als je een kloon maakt.Grappig joh, geen enkele rechter die hiermee akkoord gaat.
Of deze: als je niet meer op FOK! mag komen en je doet het toch pleeg je computervredebreuk.
Computervredebreuk is de juridische kwalificatie van het cracken oftewel 'kraken' of 'openbreken' van computers hetgeen in de volksmond ten onrechte veelal wordt aangeduid met hacken. De term is gevormd naar analogie met het woord huisvredebreuk.quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:07 schreef cupcake33 het volgende:
50 euro eisen als je een kloon maakt.Grappig joh, geen enkele rechter die hiermee akkoord gaat.
Of deze: als je niet meer op FOK! mag komen en je doet het toch pleeg je computervredebreuk.
Computervredebreuk is ook het zonder toestemming toegang verschaffen tot. Bij een huis met een openstaande deur mag je ook niet zomaar naar binnen lopen. Bij fok geldt dat als je de toegang specifiek ontzegd is, je niet meer op fok mag. Dat kan je kwalificeren onder computervredebreuk. Cracken en hacken is dan weer een stap verder, dat is jezelf toegang verschaffen tot een intentioneel gesloten systeem.quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:14 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Computervredebreuk is de juridische kwalificatie van het cracken oftewel 'kraken' of 'openbreken' van computers hetgeen in de volksmond ten onrechte veelal wordt aangeduid met hacken. De term is gevormd naar analogie met het woord huisvredebreuk.
of 20 reclame linksquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Computervredebreuk is ook het zonder toestemming toegang verschaffen tot. Bij een huis met een openstaande deur mag je ook niet zomaar naar binnen lopen. Bij fok geldt dat als je de toegang specifiek ontzegd is, je niet meer op fok mag. Dat kan je kwalificeren onder computervredebreuk. Cracken en hacken is dan weer een stap verder, dat is jezelf toegang verschaffen tot een intentioneel gesloten systeem.
Andersom vind ik het ongevraagd plaatsen van cookies op mijn pc ook computervredebreuk
Via een ingebouwde neurolink in je hoofd die via fok cookies en je toetsenbord je hersenen ingaat en waardoor je zelf die 50,- overmaakt.quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:18 schreef cupcake33 het volgende:
Trouwens, als FOK! recht heeft om 50 euro te eisen voor elke post van een kloon, waarom worden ze dan steeds geband? Ik bedoel als je zo makkelijk rijk kan worden moet je juist zorgen dat er veel gekloond wordt
Dat is onderdeel van het systeem. Fok is zo gebouwd. Je kunt het niet leuk vinden, maar this is what you get. Cookies verzamelen echter specifieke informatie.quote:
En als je dan van tevoren als kloons had aangemaakt? En mag je dan daar wel mee inloggen? Het is allemaal veel te vaag omschreven. Waardoor uiteindelijk Danny beslist en wellicht naar eigen goeddunken willekeur toepast.quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:05 schreef Pino112 het volgende:
Kunnen jullie niet lezen?
Een kloon mag wel, maar niet als je andere account gebanned is. Dįn moet je pas 50 euro per actie betalen.
Fok is wel erg geldbelust, de reclame inkomsten zijn niet voldoende?quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:05 schreef Pino112 het volgende:
Een kloon mag wel, maar niet als je andere account gebanned is. Dįn moet je pas 50 euro per actie betalen.
Inderdaad.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:51 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Fok is wel erg geldbelust, de reclame inkomsten zijn niet voldoende?
OH nee dan is het opeens volkomen normaalquote:Op donderdag 21 februari 2013 09:05 schreef Pino112 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |