Eerste waar de gemiddelde persoon op komtquote:
Fokken dusquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:30 schreef supersof het volgende:
morgen buurjongetje ophalen van school en dan oppassen terwijl hij slaapt omdat hij nog half ziek is
Leukquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:30 schreef supersof het volgende:
morgen buurjongetje ophalen van school en dan oppassen terwijl hij slaapt omdat hij nog half ziek is
Ik niet tbhquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eerste waar de gemiddelde persoon op komt
xdxdxddxdxquote:
jaquote:
ik vind poes direct al verkeerd klinken, ik zeg altijd kat.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik niet tbhMaar ik zeg maar altijd gewoon kat, omdat andere mensen dat niet hebben.
is gewoon een dier hoor. En een bijnaam van een geslachtsdeel.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:32 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik vind poes direct al verkeerd klinken, ik zeg altijd kat.
ik moet mijn lach altijd inhouden als mn oma zegt 'poes poes! kom hier dan poes!'
haha sorry hoorquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik niet tbhMaar ik zeg maar altijd gewoon kat, omdat andere mensen dat niet hebben.
hoef je geen sorry voor te zeggen hoorquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
haha sorry hoor
Ik kies er niet voor
slaap lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |