SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1-8-16 maart ofzo
WIE JOINT ONS, BESTE GEZELLIGE MENSEN OOIT
Meet Arnhem
Tamashii
Rokje
Vinniiee
Huppelmuts
Viro
(1 maart wel Aldo ovb)
Haha, geeft niet, ik ken dat wel met laptops. Daarom gebruik ik er ook liever geenquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
Het duurde even maar ik had even ruzie met de laptop
Opvoedcursus voor die laptopquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
Het duurde even maar ik had even ruzie met de laptop
Nee dat valt wel mee. Soms is het druk soms rustigquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Haha, geeft niet, ik ken dat wel met laptops. Daarom gebruik ik er ook liever geen
Tjezus, wat een rust hier. Is het een beetje afgestorven de laatste maand of zo?
Laptops hebben vaak een eigen wil en kunnen plotsklaps nukkig zijn..vooral als je iets gedaan wilt krijgenquote:
Lijken wel vrouwenquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Laptops hebben vaak een eigen wil en kunnen plotsklaps nukkig zijn..vooral als je iets gedaan wilt krijgen
Alleen zijn laptops wel een stuk goedkoperquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Alleen zijn laptops wel een stuk goedkoper
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ik zou voor het laatste gaan eigenlijkquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:28 schreef fietsie het volgende:
Gewetensvraag: braaf beneden meekijken naar Engelse krimi, of lekker gaan doesjen en bedje in duiken?
Dat laatstequote:Op woensdag 20 februari 2013 21:28 schreef fietsie het volgende:
Gewetensvraag: braaf beneden meekijken naar Engelse krimi, of lekker gaan doesjen en bedje in duiken?
Ik heb mijn glitterjasje al aan, de vloer heeft tegels die meekleuren op de muziek.quote:
Je bent Michael Jackson?quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb mijn glitterjasje al aan, de vloer heeft tegels die meekleuren op de muziek.
Wel aardig. Lekker wat uurtjes kunnen werken vandaag. Was wel een beetje een worstenfestijn, maar goed. Toch 2 aardige collega's.quote:
Neutraalquote:
Kun je wel een puntje aan zuigen!quote:
quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Kun je wel een puntje aan zuigen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |