SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1-8-16 maart ofzo
WIE JOINT ONS, BESTE GEZELLIGE MENSEN OOIT
Meet Arnhem
Tamashii
Rokje
Vinniiee
Huppelmuts
Viro
(1 maart wel Aldo ovb)
Haha, geeft niet, ik ken dat wel met laptops. Daarom gebruik ik er ook liever geenquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
Het duurde even maar ik had even ruzie met de laptop
Opvoedcursus voor die laptopquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
Het duurde even maar ik had even ruzie met de laptop
Nee dat valt wel mee. Soms is het druk soms rustigquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Haha, geeft niet, ik ken dat wel met laptops. Daarom gebruik ik er ook liever geen
Tjezus, wat een rust hier. Is het een beetje afgestorven de laatste maand of zo?
Laptops hebben vaak een eigen wil en kunnen plotsklaps nukkig zijn..vooral als je iets gedaan wilt krijgenquote:
Lijken wel vrouwenquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Laptops hebben vaak een eigen wil en kunnen plotsklaps nukkig zijn..vooral als je iets gedaan wilt krijgen
Alleen zijn laptops wel een stuk goedkoperquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Alleen zijn laptops wel een stuk goedkoper
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ik zou voor het laatste gaan eigenlijkquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:28 schreef fietsie het volgende:
Gewetensvraag: braaf beneden meekijken naar Engelse krimi, of lekker gaan doesjen en bedje in duiken?
Dat laatstequote:Op woensdag 20 februari 2013 21:28 schreef fietsie het volgende:
Gewetensvraag: braaf beneden meekijken naar Engelse krimi, of lekker gaan doesjen en bedje in duiken?
Ik heb mijn glitterjasje al aan, de vloer heeft tegels die meekleuren op de muziek.quote:
Je bent Michael Jackson?quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb mijn glitterjasje al aan, de vloer heeft tegels die meekleuren op de muziek.
Wel aardig. Lekker wat uurtjes kunnen werken vandaag. Was wel een beetje een worstenfestijn, maar goed. Toch 2 aardige collega's.quote:
Neutraalquote:
Kun je wel een puntje aan zuigen!quote:
quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Kun je wel een puntje aan zuigen!
Jij bijt en kauwt ?quote:
Nee, haar pruim is gewoon zuur.quote:
Als je dat probeert ben je dood gok ik..quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, haar pruim is gewoon zuur.
Je moet een condoom om, omdat je anders er uit komt met een uitgebeten leuter.
De sahara is zonder meer erg droog.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:38 schreef Evie het volgende:
[..]en slaat.. en de sahara is vochtig vergeleken met mij
Hallooo niveauquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, haar pruim is gewoon zuur.
Je moet een condoom om, omdat je anders er uit komt met een uitgebeten leuter.
Dood lijkt me niet dat ik dat zou kunnen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:38 schreef Evie het volgende:
[..]
Als je dat probeert ben je dood gok ik..
Jaja. Ik pas me altijd aan.quote:
maar ben je wel net zo heet?quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:38 schreef Evie het volgende:
[..]en slaat.. en de sahara is vochtig vergeleken met mij
Whahaha nee dank je ik hou het luchtig vanavondquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dood lijkt me niet dat ik dat zou kunnen.
[..]
Jaja. Ik pas me altijd aan.
Zullen we het dan hebben over de vergelijking tussen het idee van een God, zoals beschreven in de Bijbel en de rol van de ouder in een hedendaags gezin?
Jawel dat gaat dan zeker wel gebeurenquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dood lijkt me niet dat ik dat zou kunnen.
ze verbranden de handjes aan jequote:Op woensdag 20 februari 2013 21:43 schreef Evie het volgende:
[..]
Veel heter.. dat is het probleem van die kerels ook altijd
Ik heb daar 2 avonden geleden namelijk een tijd over na liggen denken, maar ben een stuk van die gedachten kwijt geraakt.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Whahaha nee dank je ik hou het luchtig vanavond
Is goed.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:43 schreef Evie het volgende:
[..]
Jawel dat gaat dan zeker wel gebeuren
Maar jij bent slim... jij mag dat...quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb daar 2 avonden geleden namelijk een tijd over na liggen denken, maar ben een stuk van die gedachten kwijt geraakt.
[..]
Is goed.
Ik baal er van als ik interessante gedachten heb en ze vergeet.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar jij bent slim... jij mag dat...
Waren ze dus niet interessant genoeg om te onthouden.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik baal er van als ik interessante gedachten heb en ze vergeet.
schrijf ze op dan... boekje met pen naast je bedquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik baal er van als ik interessante gedachten heb en ze vergeet.
Als ze geen klootzak zijn dan blijven ze ook van mn hete lijf af he?!quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
nou nou, niet alle mannen zijn klootzakken.
wat ouderwets, leg er gewoon een iPad neer.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
schrijf ze op dan... boekje met pen naast je bed![]()
Ik heb geen iPadquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
wat ouderwets, leg er gewoon een iPad neer.
zeur dan ook niet, dan doe je het gewoon zelf.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Als ze geen klootzak zijn dan blijven ze ook van mn hete lijf af he?!
Misschien. Maar misschien ben ik gewoon al oud en dement.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waren ze dus niet interessant genoeg om te onthouden.
Ik moet iemand inhuren die mijn gedachten opschrijft, denk ik.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
schrijf ze op dan... boekje met pen naast je bed![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |