Ik kan wel allerlei google-linkjes gaan overtypen, maar die kun je net zo goed zelf kiezen. 't Is gewoon een ding dat zorgt voor het afschakelen van de weerstanden.quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja daar worden we een stuk wijzer van, nooooo hee
Reizigers hebben ook niet echt veel keuze hè? Als je een nieuw abonnement aanschaft is het al verplicht om op saldo te reizenquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:32 schreef arkkey het volgende:
Nou ik lees anders bij de NS dat de reiziger uitzinnig is en dat al meer dan xx% voor de chipkaart "kiest"
Met de voorwaarden die je eerder schetste heb je waarschijnlijk al zo'n 95-99% van de reizigers gedekt. Wat in mijn ogen toch een redelijke prestatie is waardoor de cijfers politiek gezien te verdedigen zijn. Het is natuurlijk treurig dat er veel mensen buiten de boot vallen, maar je kan nooit iedereen voorzien.quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:36 schreef James1988 het volgende:
[..]
Reizigers hebben ook niet echt veel keuze hè? Als je een nieuw abonnement aanschaft is het al verplicht om op saldo te reizen
Nou, dat beeld kan wel wat worden genuanceerd inmiddels.quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:20 schreef James1988 het volgende:
[..]
De OV-chipkaart werkt goed voor een reis gemaakt door één persoon van A naar B met één vervoerder. Zodra je ingrediënten aan deze mix toevoegt wordt het steeds gecompliceerder.
Denk aan:
- Reis onderbreken
- Andere vervoerder
- Tweede reiziger
- De spitsgrenzen
Ik weiger er ook aan mee te werken. Ik check al in en uit dus de NS weet prima in welke trein ik zit, daar heeft Synovate niks mit zu machen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:35 schreef arkkey het volgende:
Haha, ja ik snap ook nooit dat 99% van de mensen daaraan mee doet. Volgens mij snapt niemand dat dat niet verplicht is ofzo. Zelf voel ik me niet echt geroepen om aan die vriendelijke gepensioneerden mijn kaartje te tonen.
ik denk hetquote:Op woensdag 20 februari 2013 23:03 schreef b2py het volgende:
Ben ik hier de enige die aan die roodjassen mijn OVC geeft?
Ik durf meestal niet zo stoer te zijn als iedereen hier zequote:Op woensdag 20 februari 2013 23:03 schreef b2py het volgende:
gt te zijn.quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:03 schreef b2py het volgende:
Ben je mooi klaar meequote:Nederlands gezin botst tegen trein in Oostenrijk
AMSTERDAM - Een Nederlandse toeriste is woensdag in Oostenrijk omgekomen toen de auto waarin zij zat door een trein werd aangereden.
Dat gebeurde op een onbewaakte spoorovergang in het plaatsje Mittersill.
Volgens Oostenrijkse media is het slachtoffer een 35-jarige vrouw uit de provincie Utrecht. Haar 34-jarige man, die achter het stuur zat, en hun 9-jarige dochter raakten ernstig gewond.
De trein toeterde nog om de naderende auto met vakantiegangers te waarschuwen, aldus de politie. Het voertuig werd 80 tot 100 meter meegesleurd. Reddingswerkers waren lang bezig om de slachtoffers te bevrijden. In de trein bleef iedereen ongedeerd.
Op de overgang zijn al vaker ongelukken gebeurd. De plaatselijke bevolking zou graag zien dat er spoorbomen of in elk geval knipperlichten komen.
Neuh, ik geef 'm ook. Zo vaak kom ik ze trouwens niet tegen. Als iedereen over is op de OVC, zullen ze ook wel verdwijnen...quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:03 schreef b2py het volgende:
twitter:FarshadBashir twitterde op woensdag 20-02-2013 om 23:14:54Goed begin dat NS luistert naar reizigers en 'voorlopig' papieren kortingskaartje niet afschaft. Afschaffen moet echter permanent vd baan! reageer retweet
Niks?quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:14 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Wat zouden ze hier bij Prorail van vinden?
Ze hebben daar weinig over te zeggen, lijkt me.quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:14 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Ze vinden daar niks. Daar wordt alles aangenomen als waar.quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:14 schreef Mr_Klaasje het volgende:
In een weiland toch ook?quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:27 schreef dennistd het volgende:
Tja, dan is een risico van op dat perron gaan staan... Je foto's zijn daar mooier, maar de kans dat er iets voorlangs komt is er dan ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |