Goddomme lekker op tijdquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:55 schreef James1988 het volgende:
Post van NS Hispeed: ik krijg het geld van de Fyra-tickets, inclusief boekingskosten, binnen 3 weken op mijn bankrekening gestort.
bullshitquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:06 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Wat een Helden bij de DB, moet je eens bij de NS proberen, krijg je het telefoonnummer van Lost and Found "Bel volgende week maar terug"
Bij een koffer hebben ze minder haast. Zelfde verhaal met Arriva. Daar hoef je ook niets te verwachten. Heb de tas die ik een keer heb laten liggen zelf maar teruggehaaldquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:10 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
bullshit
Portemonnee kwijt, zelfde verhaal. Gebeld naar servicenummer. Binnen een kwartier werd ik gebeld dat hij op Gouda bij tickets en service lag.
Superservice!quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:06 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Wat een Helden bij de DB, moet je eens bij de NS proberen, krijg je het telefoonnummer van Lost and Found "Bel volgende week maar terug"
Kan ook anders bij DB. Mijn koffer heeft 3 maanden rondgezworven 3 jaar terug omdat ik hem in de ICE tussen Keulen en Brussel vergeten was bij uitstappen te Luikquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:12 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Superservice!![]()
Maar dan ga ik nu toch de NS even verdedigen hoor, ik heb een paar jaar terug namelijk net zoiets meegemaakt toen ik in Deventer uitstapte uit de trein die naar Roosendaal door ging. Koffer vergeten, stationschef aangesproken, die ging meteen bellen, binnen 10 minuten persoonlijk de conducteur van de betreffende trein aan de telefoon, die heeft in Arnhem mijn koffer aan collega van de trein terug naar Deventer mee gegeven, en een uur later had ik m'n koffer inderdaad weer terug!
Er zit toch nog wat humor in die manquote:Sterker nog: de tarieven zijn op regionale spoorlijnen per kilometer mogelijk iets te laag, terwijl de NS nooit heeft afgezien van het maximaal benutten van de in de concessie toegestane tariefstijging.
Heel netjes inderdaad.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:06 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Even nog t verhaaltje van mijn verloren koffer in NRW vorige week donderdag.
Steeds ssssssst zeggen en wijzen op de 'stilte' letters op de ramen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:50 schreef b2py het volgende:
De tyfus, heb ik weer. Huishoudbeurs vrouwen om me heen in de stiltecoupe. Ik moet huilen.
Heb ik vanochtend ook al drie keer gedaanquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Steeds ssssssst zeggen en wijzen op de 'stilte' letters op de ramen.
En boos kijken natuurlijk.
Epic bord blijft datquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:34 schreef dennistd het volgende:
Je doelt op het bord 'niet breakdancen op dit perron'?
[ afbeelding ]
Pffff, nieuwe rage. Vroegah was alles beter. Plankenquote:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:59 schreef CrashO het volgende:
Pffff, nieuwe rage. Vroegah was alles beter. Planken![]()
[ afbeelding ]
van de binnenkant werden ze losgepulkt. Kutnederlanders.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:01 schreef b2py het volgende:
Best raar trouwens, alle stilte stickers op de ruiten zijn aan de binnenkant verdwenen. Ze zitten alleen nog buiten.
Morgenquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Nee bedankt ik heb al genoeg botbreuken
Eenvoudige, maar briljante revenge van NedTrain.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
van de binnenkant werden ze losgepulkt. Kutnederlanders.
Ze zitten tussen het dubbel glas trouwens.
Dat duurt daar altijd anderhalve tot twee maanden, en dat gaat al jaren zo. Ik heb het gevoel dat de klantenservice van NS Hispeed last heeft van onderbezetting.quote:
Ik zie het ja, ik heb 1 restitutieverzoek van NSH in mijn database en die heeft ook 61 dagen opengestaan van indiening tot storting.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:23 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dat duurt daar altijd anderhalve tot twee maanden, en dat gaat al jaren zo. Ik heb het gevoel dat de klantenservice van NS Hispeed last heeft van onderbezetting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |