Istanboel bijvoorbeeld. Waar zo'n 19 miljoen mensen wonen en nog veel meer toeristen rondlopen dan in Amsterdam. Dat klote gat Amsterdam is beter te vergelijken met Groningen en Nijmegen dan je denkt hoor.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Probeer je nu Groningen te vergelijken met Amsterdam? Ik bedoel daar echt niet mee dat Amsterdam beter is ofzo, maar het is gewoon qua (omvang van de ) problematiek onvergelijkbaar. Er zijn wel meer steden en dorpen waar een ruimere of zelfs geen sluitingstijdenregeling geldt.
Het enige wat jij hier bloot legt is het feit dat je niet schijnt te beseffen wat een vergunning tot 3 uur precies betekent.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:14 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon opmerkelijk dat er zo triomfantelijk wordt gereageerd op dit nieuws door mensen die zeggen voor homo's op te komen.
Blijkbaar is dat allemaal schijn. En gebruiken ze homo's alleen maar om hun xenofobie te legitimeren.
Verder moet je je natuurlijk aan de regels houden, maar wat er te vieren valt. Dat snap ik niet.
Nou ja, ik snap het wel. Dus ik leg even de hypocrisie bloot.
Denk jij nu echt dat Amsterdam een wereldstad is te vergelijken met Parijs, Londen of NY?quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Probeer je nu Groningen te vergelijken met Amsterdam? Ik bedoel daar echt niet mee dat Amsterdam beter is ofzo, maar het is gewoon qua (omvang van de ) problematiek onvergelijkbaar. Er zijn wel meer steden en dorpen waar een ruimere of zelfs geen sluitingstijdenregeling geldt.
Dat is het niet, met Istanboel niet en met Groningen niet, maar je aversie naar Amsterdam, waar hij ook vandaan komt, speelt je duidelijk parten, dat heb ik al eerder aangehaald in dit topic en dat maakt dat je oordeel er niet zuiverder op wordt.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:33 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Istanboel bijvoorbeeld. Waar zo'n 19 miljoen mensen wonen en nog veel meer toeristen rondlopen dan in Amsterdam. Dat klote gat Amsterdam is beter te vergelijken met Groningen en Nijmegen dan je denkt hoor.
Waar zeg ik dat?quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Denk jij nu echt dat Amsterdam een wereldstad is te vergelijken met Parijs, Londen of NY?
Blijkbaar kan er in dat klote gat wel een arabische homobar geopend worden, moet je in die cosmopolitische wereldstad Istanbul eens proberen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:33 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Istanboel bijvoorbeeld. Waar zo'n 19 miljoen mensen wonen en nog veel meer toeristen rondlopen dan in Amsterdam. Dat klote gat Amsterdam is beter te vergelijken met Groningen en Nijmegen dan je denkt hoor.
ja, of om 4:00 (the waterhole) of 5:00 (bourbonstreet) 4:00 of 5:00 (jimmy woo) etc etc etc..quote:
dicht gaanquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, of om 4:00 (the waterhole) of 5:00 (bourbonstreet) 4:00 of 5:00 (jimmy woo) etc etc etc..
ONZ is ergens anders.quote:
ben bloed serieusquote:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blijkbaar kan er in dat klote gat wel een arabische homobar geopend worden, moet je in die cosmopolitische wereldstad Istanbul eens proberen.
http://www.lovedp.net/quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blijkbaar kan er in dat klote gat wel een arabische homobar geopend worden, moet je in die cosmopolitische wereldstad Istanbul eens proberen.
Er zijn in Istanboel vele homobars en de grootste gay pride van Oost Europa is daar.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In dat geval open naast het huis waar jij woont een nachtclub die 24 uur non stop open is. Moet kunnen in dit landquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ben bloed serieus
kut land hier ook moeten mensen toch zelf weten of ze open willen blijven
nee dat kan dus niet zou wel moetenquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:45 schreef Jian het volgende:
[..]
In dat geval open naast het huis waar jij woont een nachtclub die 24 uur non stop open is. Moet kunnen in dit land
Ja want tot 3 uur wakker liggen is geweldig maar tot 6 uur ondoenlijk hoor!quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:45 schreef Jian het volgende:
[..]
In dat geval open naast het huis waar jij woont een nachtclub die 24 uur non stop open is. Moet kunnen in dit land
Nja homoseksuele Arabieren. Een geaardheid maakt je niet per se modern.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Ach kom op, het gaat hier juist over moderne Arabieren, niet over haatbaarden ofzo, wat moet je daar nu op tegen hebben,
Heb me daar 20 jaar geleden al uitstekend vermaakt.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:44 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Er zijn in Istanboel vele homobars en de grootste gay pride van Oost Europa is daar.
Jij kent heel Istanbul niet dus?quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:47 schreef HeatWave het volgende:
I stand corrected dan. Maar dan nog heeft dat er allemaal niets mee te maken. Hoe vervelend het ook is (en ik het zelf ook vind) regels zijn regels.
ja mensen denken echt alsof dat 3e wereld stad is maar is gewoon veel moderner dan wat je ook in nederland kan vinden.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb me daar 20 jaar geleden al uitstekend vermaakt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |