Lang leve de pappa's.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]![]()
Gaat ook nooit meer weg enzo, mijn vader was er toen ik een heeeeeeele kleine Hork was heel op tijd bij, anders was het bij mij veel erger geweest. De huisarts geloofde hem niet eens, dus ging hij gewoon met mij naar het ziekenhuis
Tip: kijk eens naar de kleurtjes van het gros van de posters hier.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:08 schreef Takaiki het volgende:
Ik snap dit alles niet...?
Wat zien jullie wat ik niet zie?
*kras?*
Excuuszwarte presentquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tip: kijk eens naar de kleurtjes van het gros van de posters hier.
Powaaaahs!
Een grote dikke vette roze balk in (my)atquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:08 schreef Takaiki het volgende:
Ik snap dit alles niet...?
Wat zien jullie wat ik niet zie?
*kras?*
Maar jij bent dan ook hip ende modern en meeveranderend met de tijd.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:08 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb geen lui oog meer.
Diagnose is veranderd
Boh, zwaarder dan mij (alleen zie ik het niet, snap je?quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lang leve de pappa's.![]()
Mijn moeder zat met me bij de huisarts toen ik twee weken oud was en die was er al snel achter dat een ritje oogarts wel op zijn plek was. Have been there ever since.
Zie jij dingen die Takke niet ziet?quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:10 schreef Karina het volgende:
Ik zag het balkje en was nieuwsgierig
quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]Je bent de derde, Bart en ik kunnen daar ook niet zo god mee omgaan.
Ik heb geen idee wat Takke wel of niet ziet.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zie jij dingen die Takke niet ziet?
Geen diepte zien boksquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Boh, zwaarder dan mij (alleen zie ik het niet, snap je?) dus. Ik hoef tegenwoordig niet meer naar de oogarts, het wordt bij mij niet meer slechter (zeggen ze, volgend jaar ga ik gewoon heen).
Geen diepte zien is af en toe echt een bitch
Geen diepte? Serieus?quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Boh, zwaarder dan mij (alleen zie ik het niet, snap je?) dus. Ik hoef tegenwoordig niet meer naar de oogarts, het wordt bij mij niet meer slechter (zeggen ze, volgend jaar ga ik gewoon heen).
Geen diepte zien is af en toe echt een bitch
Helemaal goedquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Overaleven een liedje ter gezelligheid:
quote:
Oh dat maakt niet uit hoor, ik kan het inschatten met m'n goede oogquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geen diepte? Serieus?
Mijn ene oog doet bijna niks en ik kan evengoed diepte zien.![]()
Sjoelen met jou gaat leuk zijn.![]()
Leuke buurtquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Helemaal goedHeb ik nog gewoond, in Osdorp.
En hoequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |