Ja dat gaf het eigenlijk al weg , maar ja nu kan het alleen nog maar meevallen eigenlijk want de verwachtingen zijn niet hooggespannen, misschien krijgen we wel veel stemmen voor de geavanceerde technieken en vallen er wel vogels uit de lucht als special effect.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:29 schreef Greys het volgende:
Oh en dat het geen stoer rocknummer werd wist ik al wel, want het nummer komt van haar album 'Sad Singalong Songs'
Prima topic was het hoor, heel ontopicquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:35 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja dat gaf het eigenlijk al weg , maar ja nu kan het alleen nog maar meevallen eigenlijk want de verwachtingen zijn niet hooggespannen, misschien krijgen we wel veel stemmen voor de geavanceerde technieken en vallen er wel vogels uit de lucht als special effect.
Post ik dit ook nog eens in het verkeerde topic![]()
Ik wil over anderhalve week daarop inloggen!quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:31 schreef Muis006 het volgende:
Hee Greys wij hebben een nieuw netwerk thuis en mijn moeder heeft het 'Songfestival' genoemd
quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wil over anderhalve week daarop inloggen!
Dan kan ik zeggen dat ik alweer op songfestival ben geweest.quote:
Jankzakquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:31 schreef sp3c het volgende:
is er geen youtube van dat nummer, kan het niet vinden en ik heb er nog nooit van gehoord
je moet niet zo tof doen ja!quote:
Waarom geen appie?quote:
Jaaaaaaaaaaaa doe ik zoquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waarom geen appie?![]()
Die kan ik in de oto makkelijker opzoeken.
NU!quote:
die moet ook niet zo tof doen!quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ze is gewoon in overeenstemming met de TT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
QUOTE ALERT GREEEEEEEEEEEEEEEEEEEESquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Prima topic was het hoor, heel ontopic
quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:55 schreef sp3c het volgende:
trouwens ...
hoppaFOEISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Ik zou het niet durven hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |