Nou op zich is het niet zo raar dat hij hier wint. Blijft wel een oldschool spanjaard natuurlijk.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:50 schreef marcodej het volgende:
Piti is ook alweer lekker ongeloofwaardig bezig.
Zit hij niet net achter Valverde? Of is dat Mollema?quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:52 schreef TheArt het volgende:
[ afbeelding ]
Van Rebellin niets te zien. Spilak lijkt me 2e en Mollema 3e.
Ik zie zo snel geen zombie rijden daar.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zit hij niet net achter Valverde?
Dat is Mollema. Achter Mollema zit Armee, die 4e is lijkt me.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zit hij niet net achter Valverde? Of is dat Mollema?
Zoals altijd, maar hij wint nooit. En zelfs als hij wint, wint hij niet.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:51 schreef FredWielergek het volgende:
Mollema op podium, derde in klassement neem ik aan
Ik snap hem nietquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zoals altijd, maar hij wint nooit. En zelfs als hij wint, wint hij niet.
[ afbeelding ]
Er zit helemaal niemand vlak achter Valverde. De enige die er achter zit is Mollema. 4e is Sander Armee.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:54 schreef FredWielergek het volgende:
vlak achter valverder is rebellin, mollema is vierde, die herken je aan zijn benen
Was al iemand gefinisht toen hij zijn armen in de lucht stak.quote:
Hmmquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:55 schreef TheArt het volgende:
[..]
Er zit helemaal niemand vlak achter Valverde. De enige die er achter zit is Mollema. 4e is Sander Armee.
Tis weer de oude Valverde, al die Spaanse wedstrijdjes oprapenquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:50 schreef flyguy het volgende:
Valverde dus alweer op 4 overwinningen.
Volgens mij zie ik zijn kuif op plek 8.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:57 schreef TheArt het volgende:
Nu is volgens Biciciclismo Spilak opeens 2e, maar Rebellin 3e. Nogmaals, ik zie Rebellin helemaal niet.
Ik zie hem eindelijk. Check onder de rechter arm van Valverde. Daar zit nog een arm en die kan nooit van Mollema zijn.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:04 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Volgens mij zie ik zijn kuif op plek 8.
quote:1. Alejandro Valverde (Movistar Team) 4:45:28
2. Simon Spilak (Katusha) m.t.
3. Davide Rebellin (CCC) m.t.
4. Bauke Mollema (Blanco) m.t.
5. Sander Armee (Topsport Vlaanderen-Mercator) m.t.
6. Jurgen Van den Broeck (Lotto-Belisol) m.t.
7. Bart de Clercq (Lotto-Belisol) m.t.
8. Nairo Quintana (Movistar Team) m.t.
9. Jakob Fuglsang (Astana) m.t.
10. Ion Izagirre (Euskaltel-Euskadi) m.t.
11. Dani Navarro (Cofidis) m.t.
12. Robert Gesink (Blanco) m.t.
13. Javier Moreno (Movistar Team) a 10
14. Igor Antón (Euskaltel-Euskadi) m.t.
15. Mikel Nieve (Euskaltel-Euskadi) m.t.
quote:1. Alejandro Valverde (Movistar Team) 13:47:27
2. Jurgen Van den Broeck (Lotto-Belisol) a 7
3. Bauke Mollema (Blanco) a 11
4. Simon Spilak (Katusha) a 12
5. Bart de Clercq (Lotto-Belisol) a 17
6. Jakob Fuglsang (Astana) a 19
7. Nairo Quintana (Movistar Team) a 24
8. Sander Armee (Topsport Vlaanderen-Mercator) a 30
9. Davide Rebellin (CCC) m.t.
10. Dani Navarro (Cofidis) a 38
11. Javier Moreno (Movistar Team) a 41
12. Mikel Nieve (Euskaltel-Euskadi) a 53
13. Jonathan Hivert (Sojasun) a 1:18
14. Robert Gesink (Blanco) a 1:31
15. Ion Izagirre (Euskaltel-Euskadi) a 1:45
En wat moet dit omslachtige, niet correcte Engels betekenen?quote:Official press release Team LAMPRE-MERIDA
Published Wednesday, February 20th, 2013
Today, a meeting between Team LAMPRE-MERIDA management and the manager of Michele Scarponi, in the presence of the respective attorneys, has taken place.
The parts have agreed upon a next updates about the guess of the development of the work relationship.
Team LAMPRE-MERIDA won’t add any further notes to the press release.
http://www.teamlampremeri(...)-team-lamrpe-merida/
Zo raar is zo'n ritzege als vandaag toch niet? Valverde is nu eenmaal heel snel en zeker met concurrentie van Spilak en Rebellin is het opvallender als hij hier níet had gewonnen. Enige ongeloofwaardige is misschien de zege in de proloog..quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:50 schreef marcodej het volgende:
Piti is ook alweer lekker ongeloofwaardig bezig.
Als ik die Coucke hoor praten, lopen de rillingen werkelijk over mn lijf. Wat een enge man zeg.quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:32 schreef TheArt het volgende:
Nu live op Canvas bij Reyers Laat alles over de koers met Wuyts, Ducrot, De Gendt en Coucke.
Maar Ibarguren heeft voor zover hij weet gewoon een zuiver verleden.quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:04 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Als ik die Coucke hoor praten, lopen de rillingen werkelijk over mn lijf. Wat een enge man zeg.
Dat ze dondersgoed weten hoe de vork ik de steel zit maar dat ze eerst wachten om te kijken of de zaak enige schade op kan leveren. Zo niet dat komt hij als propere renner weer terug, zo wel dan knopen ze hem op omdat ze echt alles doen voor de schone sport.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:42 schreef TheArt het volgende:
[..]
En wat moet dit omslachtige, niet correcte Engels betekenen?
Zeg dan gewoon dat je de beslissing uitstelt i.p.v. deze onzin.
twitter:wilfrieddejong twitterde op woensdag 20-02-2013 om 23:30:17In weekend aan bloemenriviera gedraaid voor Holland Sport Special over Milaan-Sanremo. Op donderdag voor de koers op tv. #VPRO reageer retweet
Hmm, dat wordt uitzending gemist dus.quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:36 schreef TheArt het volgende:
twitter:wilfrieddejong twitterde op woensdag 20-02-2013 om 23:30:17In weekend aan bloemenriviera gedraaid voor Holland Sport Special over Milaan-Sanremo. Op donderdag voor de koers op tv. #VPRO reageer retweet
....quote:'Doseren' is in 2013 het sleutelwoord bij de NOS als het om wielrennen gaat. "We beperken ons tot de hoofdacts", stelt hoofdredacteur Maarten Nooter aan de vooravond van het Vlaamse openingsweekeinde.
Hoewel er de afgelopen maanden amper werd gekoerst, was er meer wielernieuws dan ooit. Rabobank stopte met sponsoring, Michael Rasmussen bekende dopinggebruik, Lance Armstrong viel door de mand en verloor zijn zeven Tour de France-zeges en heel, heel veel meer.
Ook NOS Sport deed daar uitgebreid verslag van. De recente ontwikkelingen in de wielersport waren ook aanleiding de wedstrijdverslaggeving tegen het licht te houden en voortaan anders met wielrennen om te gaan. "Als het om live verslaggeving gaat, beperken we ons nog nadrukkelijker tot de 'hoofdacts. Doseren is het sleutelwoord, zowel qua keuzes als qua toon."
Omloop en Kuurne
Het eerste voorbeeld van dat nieuwe beleid: de NOS doet geen zaterdag en zondag rechtstreeks verslag van de traditionele Europese 'openingsklassiekers' Omloop Het Nieuwsblad en Kuurne-Brussel-Kuurne.
Nooter vervolgt: "Stoppen met wielrennen is nooit aan de orde geweest voor ons. Wij zijn een journalistieke organisatie en wielrennen is juist nu heel relevant om te volgen. Wij kijken echter wel scherper naar wat we wel en wat we niet uitzenden, welk voorverhaal we wel en niet maken. En ook de toon waarop we verslag doen zal anders, zakelijker zijn."
Tour de France
In de praktijk betekent de nieuwe koers dat de NOS in 2013 nog uitsluitend rechtstreeks aandacht besteedt aan de 'hoofdacts', zoals de grote voor- en najaarsklassiekers die binnen de WorldTour vallen, de Ronde van Frankrijk, de Ronde van Spanje en de wereldkampioenschappen op de weg. De overige wedstrijden en bijvoorbeeld ook de Giro komen in samenvatting aan bod.
Nooter: "Maar zelfs van de Tour de France zullen we niet alle etappes klakkeloos van kop tot staart uitzenden. Een mooi voorbeeld is direct al de eerste etappe. Die valt samen met de TT van Assen en dus verdelen we die dag de zendtijd tussen beide evenementen. Dus eerst ruim baan voor de motoren en daarna pas fietsen."
Radio Tour, Avondetappe
Over de invulling van de extra Tour-programma's als Radio Tour de France en de Avondetappe, wordt nog inhoudelijk nagedacht, maar daarvan is de toon de laatste jaren al anders dan in de begintijd. "We benaderden het wielrennen in die programma's al heel anders dan zo'n vijf à tien jaar geleden. De Avondetappe gaat allang niet meer puur over de romantiek van het wielrennen. De toon is anders, de gasten zijn anders en er zijn vaste 'sidekicks' in de personen van gekende wielerjournalisten als Bert Wagendorp, Edwin Winkels en Thijs Zonneveld. Mede door die journalistieke aanpak was de Avondetappe op de avond dat Rasmussen in 2007 uit de Tour werd gezet, nieuwsbron nummer één. En dat is nou precies onze taak in het huidige wielrennen: juist als dit soort zaken zich voordoet, moet je er zijn als NOS."
De NOS zet komend seizoen Mart Smeets, Herbert Dijkstra, Maarten Ducrot en Joris van den Berg in als wielercommentatoren op televisie. Op de radio zijn dat Gio Lippens en Sebastiaan Timmerman.
Hahahahaquote:
Wat Martijn en Maarten bedoelen met scherper kijken naar wat ze wel en niet uitzenden is me niet helemaal duidelijk, want voor het uitzoeken van een handjevol grote koersen is geen 'scherpe' kijk nodigtwitter:hendriksmj twitterde op woensdag 20-02-2013 om 17:26:53@MaximH We beperken ons tot de 'hoofdacts'. We kijken scherper naar wat we wel en niet uitzenden. reageer retweet
Deze snapte ik ook niet inderdaad. Zeker niet nu juist dit jaar bv Gesink zich flink op de Giro richt.quote:Op donderdag 21 februari 2013 01:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wel mooi trouwens dat men de Vuelta een 'hoofdact' vindt en de Giro niet. Zegt ook wel weer genoeg.
Uuuhm NOS en tennisquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hahahaha
En wel klakkeloos al het tennis en voetbal uitzenden. Genot.
en de goal!quote:
ze zenden dit seizoen nog geeneens alles live uit. Volgend jaar wel denk ik, want olympisch seizoenquote:Op donderdag 21 februari 2013 07:02 schreef Tommeke het volgende:
En wel kansloos elke scheet en kut-WB wedstrijd in het schaatsen uitzenden. Het is bijna maart en die ellende is nog op TV
Nja, ik kijk toch altijd Sporza.
ze zenden alleen de grote kampioenschappen live uit. WB wedstrijden zenden ze alleen in samenvatting uit. En gelukkig hebben we Sporza als wielerliefhebber. Die zenden ook iedere kermiskoers uit die in Belgie word geredenquote:Op donderdag 21 februari 2013 07:02 schreef Tommeke het volgende:
En wel kansloos elke scheet en kut-WB wedstrijd in het schaatsen uitzenden. Het is bijna maart en die ellende is nog op TV
Nja, ik kijk toch altijd Sporza.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |