Abso-fucking-lutely! Zo lief als ik privé ben, zo'n takkebitch ben ik op het werkquote:
oh jawel hoor, binnen nu en een kwartier gaat de pc uitquote:
Mocht je het echt nodig hebben; WA'en staat vrijquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Buiten dat het een fantastische plaat is onafhankelijk van je stemming, heb je me nu weer goed aangevoeld![]()
Ik weet niet wat het is de laatste 2 weken
Ja mooi is dat, dan spons je alle narigheid lekker op en dan ga je tegen mij zitten krassenquote:Op woensdag 20 februari 2013 23:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Mocht je het echt nodig hebben; WA'en staat vrij
Je Mojo verloren?quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Buiten dat het een fantastische plaat is onafhankelijk van je stemming, heb je me nu weer goed aangevoeld![]()
Ik weet niet wat het is de laatste 2 weken
Ik hang uitermate goed in m'n velletje de laatste dagen, dus dat zal reuze meevallen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja mooi is dat, dan spons je alle narigheid lekker op en dan ga je tegen mij zitten krassen![]()
Herkenbaar dat soort kennismakingenquote:Op woensdag 20 februari 2013 23:14 schreef wolfrolf het volgende:
Lief dagboek,
Ik heb dus vandaag de halve dag tegenover een nieuwe collega moeten zitten die ik TOTAAL niet kan peilen en ik heb er vooralsnog helemaal geen klik mee. En het laatste uurtje zat ie "zooo nog 45/30/20/10 minuten!!!1" uurgh
En ik heb echt mijn best gedaan om er een soort van leuk gesprek mee aan te knopen, maar het wilde niet erg vlotten.
Ik hoop op beterschap.
[/dagboek]
Teringjong!!11quote:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 20 februari 2013 23:13 schreef 3rdRock het volgende:
kinders, ik ga naar bed. nog ff lezen en dan pitten
trusten
Rete-irritant...quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:14 schreef Pino112 het volgende:
Oh het is de sirene niet, maar James Blake.
Wat een dag...quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:14 schreef wolfrolf het volgende:
Lief dagboek,
Ik heb dus vandaag de halve dag tegenover een nieuwe collega moeten zitten die ik TOTAAL niet kan peilen en ik heb er vooralsnog helemaal geen klik mee. En het laatste uurtje zat ie "zooo nog 45/30/20/10 minuten!!!1" uurgh
En ik heb echt mijn best gedaan om er een soort van leuk gesprek mee aan te knopen, maar het wilde niet erg vlotten.
Ik hoop op beterschap.
[/dagboek]
quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Teringjong!!11
Zo, dan heb je het hier ook nog een keertje
Mja je wordt altijd geconfronteerd met dat mensen vooral over zichzelf willen praten. Dan wil ik iets vertellen over mijzelf als antwoord op zijn vraag, kapt ie me halverwege af bijv. om zijn verhaal te vertellen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:15 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Herkenbaar dat soort kennismakingen
iPad?quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:18 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mja je wordt altijd geconfronteerd met dat mensen vooral over zichzelf willen praten. Dan wil ik iets vertellen over mijzelf als antwoord op zijn vraag, kapt ie me halverwege af bijv. om zijn verhaal te vertellen.
Ik raakte dus onderhuis hoe langer hoe geirriteerder. Gelukkig heb ik ongebrensde zelfbeheersing en was het maar een halve dag.
1x heb ik wel een "WACHT EVEN" laten vliegen toen hij mijn antwoord weer onderbrak.
Het kan ook zijn dat ik niet interessant genoeg ben, uiteraard
Serieus?quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Geweldig, ik heb de tijd van m'n leven
Nice!quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja hoor, ik steek er lekker in op het moment
Ben bang dat je collega binnenkort kennis gaat maken met een vliegende perforatorquote:Op woensdag 20 februari 2013 23:18 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mja je wordt altijd geconfronteerd met dat mensen vooral over zichzelf willen praten. Dan wil ik iets vertellen over mijzelf als antwoord op zijn vraag, kapt ie me halverwege af bijv. om zijn verhaal te vertellen.
Ik raakte dus onderhuids hoe langer hoe geirriteerder. Gelukkig heb ik ongebrensde zelfbeheersing en was het maar een halve dag.
1x heb ik wel een "WACHT EVEN" laten vliegen toen hij mijn antwoord weer onderbrak.
Het kan ook zijn dat ik niet interessant genoeg ben, uiteraard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |