Ze zijn in elk geval interessant/leuk genoeg om jou bijna in elk topic nog weten te laten postenquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tja achterlopen.. tis maar net hoe benieuwd je bent naar de users hier
Iets met afleiding zoekenquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:39 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ze zijn in elk geval interessant/leuk genoeg om jou bijna in elk topic nog weten te laten posten
* ManageTheAnger geeft Cue heel snel een leven.quote:
Ik! Nieuwe mensen leren kennen is leuk.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:35 schreef El.Wulfo het volgende:
Zijn er ook mensen die gewoon een beetje voor de lol op datingsites zitten of is iedereen hard op zoek naar de ware?
Tijdens werkquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:41 schreef ManageTheAnger het volgende:
* ManageTheAnger geeft Cue heel snel een leven.
Dat wordt OF 1 hele chagrijnige bende... OF een hoopje wanhopige daters bij elkaar :pquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:41 schreef Northside het volgende:
Ik wacht nog steeds op de meet van dit topic.
Of gewoon heel gezellig met degenen hier die wel leuk zijnquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:47 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dat wordt OF 1 hele chagrijnige bende... OF een hoopje wanhopige daters bij elkaar :p
quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb wel al met nog iemand uit dit topic af gesproken om een keer te daten.Hij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu ben ik wel benieuwd
Ik heb ooit wel eens wat fokkers gemeet, was soms leuk maar niet echt mijn ding.
Maar aantal mensen wil ik wel eens meeten en is een soort van afspraak al voor gemaakt
Spannend!!!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
Niet te veel last van mensen die wel allemaal serieus op zoek zijn en dat vervelend vinden?quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:41 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Ik! Nieuwe mensen leren kennen is leuk.
Mocht het echt erg leuk zijn dan houd ik uiteraard opties open.
hehe gewoon een meet om een biertje te doen die al een jaar op zich laat wachten.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hij?nu ben ik wel benieuwd
Ik heb ooit wel eens wat fokkers gemeet, was soms leuk maar niet echt mijn ding.
Maar aantal mensen wil ik wel eens meeten en is een soort van afspraak al voor gemaakt
Spannend!!!
en met veel drank komt het best goed.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:48 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Of gewoon heel gezellig met degenen hier die wel leuk zijn
Ik denk trouwens wel,quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Spannend!!!
Kom jij ook dan?quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
en met veel drank komt het best goed.
Dat lijkt me wel echt kut.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:50 schreef Deezertje het volgende:
Aaah! Dat is het nadeel van Paiq: superleuk, superleuk gepsrek gehad... tot het moment van foto's zien! Vond ze me blijkbaar niet leuk genoeg, ze had me meteen geblokkeerd...
Je hebt nu een foto van me gezien dus als je me spot mag je me altijd een biertje gevenquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Spannend!!!
I feel your pain.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:50 schreef Deezertje het volgende:
Aaah! Dat is het nadeel van Paiq: superleuk, superleuk gepsrek gehad... tot het moment van foto's zien! Vond ze me blijkbaar niet leuk genoeg, ze had me meteen geblokkeerd...
Als je dit tevoren aangeeft dan is het ook hun eigen verantwoordelijkheid. Ik sluit een relatie niet uit, maar een eerste insteek is een interessant iemand leren kennen zonder er direct een zwaar iets van te maken.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:48 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
Niet te veel last van mensen die wel allemaal serieus op zoek zijn en dat vervelend vinden?
Ik gok dat het dan in den haag zou zijn, aangezien de meeste mensen daar vandaan komen, en dan kom ik ook wel een biertje drinken.quote:
hardquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:50 schreef Deezertje het volgende:
hahaquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:52 schreef Deezertje het volgende:
Ja bij Paiq denk ik dan ook gelijk na een blok: 'kut, weer half uur van me leven weggegooid!'...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |