Jij wilde toen toch ook gewoon meteen daten?quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:14 schreef Linguine het volgende:
[..]
Haha ik weet nu al welke foto dat is.
Ja daar was die foto dus debet aanquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Jij wilde toen toch ook gewoon meteen daten?
Nee, ik heb pas 1 keer in m'n leven een fokker ontmoet en dat was omdat we een drummer zochten voor de band waar ik toen in speeldequote:Op woensdag 20 februari 2013 15:23 schreef Murdera het volgende:
heeft iedereen uit dit topic elkaar al gedate?
1 stuk dacht ik zo. Meer dan genoegquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:23 schreef Murdera het volgende:
Nee, tenminste zeker niet als je soort-van-meets meetelt.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:23 schreef Murdera het volgende:
2x?quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:27 schreef Silenus het volgende:
Cue ooit 2 keer gezien (4 seconden en 8 seconden)
Ik 1 iemand maar dat komt niet door dit topicquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:23 schreef Murdera het volgende:
Leuk dat je het je nog herinnert, romanticus.quote:
2 mensen gedate en 5 gemeet?quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:27 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee, tenminste zeker niet als je soort-van-meets meetelt.
De friet-date met Joysa laatst met carnaval was geen echte date, Sekhmet/Eefje/Perzephone wel gemeet maar dat was ook geen date. Spirit82 wel gedate, en met love_sharon nog een stap-date in een ver, ver verleden. Cue ooit 2 keer gezien (4 seconden en 8 seconden)
Nu maar hopen dat ik niemand ben vergeten.
Trivoli wist ik idd nog.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:30 schreef Silenus het volgende:
Leuk dat je het je nog herinnert, romanticus.
Een keer in de stairway toen ik Spirit even gedag kwam zeggen, en een keer buiten bij Tivoli de Helling. (Al was dat een raar verhaal al met al)
Ow dan wel iets meerquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:30 schreef Murdera het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk ook meets idd.
Sawadie gemeet in Groningenquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
2 mensen gedate en 5 gemeet?
Tof wel.
Ik bedoelde eigenlijk ook meets idd.
Tja achterlopen.. tis maar net hoe benieuwd je bent naar de users hierquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:33 schreef Murdera het volgende:
ik loop achter.
1 veel gedate en 1 gemeet.
Toch maar zorgen dat ik altijd drank in huis heb.
Ik zit niet op Paiqquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:27 schreef Meloewa het volgende:
[..]
thanks, neem het niet te persoonlijk
Heb wel al met nog iemand uit dit topic af gesproken om een keer te daten.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tja achterlopen.. tis maar net hoe benieuwd je bent naar de users hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |