Ik heb vrouwen gedate die meer konden eten dan ik en waar je afvroeg: waar laat je het???quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat laatste zou ik niet vragen. Wel zou ik willen weten of ze bewust met eten bezig is. Maar goed, dat zei die dikke dame ook, dus dat zegt eigenlijk ook niets.
Overigens zou ik ook weer geen overmatig sportende, magere health freak willen. Ze moet wel kunnen genieten van een lekker uitgebreid etentje.
Mensen die echt bewust met eten bezig zijn zijn bijna altijd juist of dik of te dun.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat laatste zou ik niet vragen. Wel zou ik willen weten of ze bewust met eten bezig is. Maar goed, dat zei die dikke dame ook, dus dat zegt eigenlijk ook niets.
Overigens zou ik ook weer geen overmatig sportende, magere health freak willen. Ze moet wel kunnen genieten van een lekker uitgebreid etentje.
Dat is ook weer waar.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mensen die echt bewust met eten bezig zijn zijn bijna altijd juist of dik of te dun.
Ook mijn ervaring...quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mensen die echt bewust met eten bezig zijn zijn bijna altijd juist of dik of te dun.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ook mijn ervaring...
Tevens dat de bewuste eters je mee willen sleuren in hun ellende waardoor je zelf ook bewust moet worden van wat je eet... Sorry, daar heb ik geen behoefte aan...
Nou ja bewust eten hoeft niet vegetarisch of veganistisch te zijn natuurlijk, maar iemand die bewust maar 2 keer vlees eet per week ofzo, veel groente eet, weinig vet blablabla...quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]Dat je veganistisch móet worden.
Idem hoor!quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou ja bewust eten hoeft niet vegetarisch of veganistisch te zijn natuurlijk, maar iemand die bewust maar 2 keer vlees eet per week ofzo, veel groente eet, weinig vet blablabla...
Ik denk er niet over na, ik denk: ik heb hier trek in
dan eet ik datEn dat kan ook iets gezonds zijn als groente, sla of whatever
Precies, dat heb ik ookquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idem hoor!
Alleen als ik vier dagen op een rij zin heb in patat trek ik wel even de teugels aan. Maar over het algemeen gaat het gewoon vanzelf
.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:45 schreef habitue het volgende:
Ik heb af en toe contact met een meisje die wil alleen heel duur voedsel. Ze geeft ook echt haar halve loon uit aan eten volgens mij.![]()
Bijna nooit vlees, zo'n 2 keer per jaar een lokaal opgegroeid dier, die de hele dag bloemetjes eet in de zon en 's avonds gemasseerd wordt door een leger Noord-Indische Randengapen.
Ik kan uitstekend genieten van een uitgebreide schranspartij, maar eet doorgaans wel gezond en sport voldoende.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat is heel duur voedsel?quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:45 schreef habitue het volgende:
Ik heb af en toe contact met een meisje die wil alleen heel duur voedsel. Ze geeft ook echt haar halve loon uit aan eten volgens mij.![]()
Bijna nooit vlees, zo'n 2 keer per jaar een lokaal opgegroeid dier, die de hele dag bloemetjes eet in de zon en 's avonds gemasseerd wordt door een leger Noord-Indische Randengapen.
Dunne ookquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:46 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Ik kan uitstekend genieten van een uitgebreide schranspartij, maar eet doorgaans wel gezond en sport voldoende.
Dikke mensen zijn wel vaker bewust met eten bezig, in positieve of negatieve zin
Geen idee, ik ga altijd naar de AH. Daar heeft zij het over, biologische speciaalzaken enzo.quote:
Kan je geen veganist daten?quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:49 schreef Mystikvm het volgende:
Ik sport nooit, maar koop wel heel bewust. Ik eet weinig vlees i.v.m. verspilling diervoeder en koop het liefst bij slager en groenteboer. Ik verwacht het niet van een ander, maar als ze bij mij komt eten dan krijgt ze dat voorgeschoteld.
Als je principes hebt dan zijn die belangrijk voor je. Dus nee, ik kan ook niet een veganist daten, maar snap dat ze het erg belangrijk vinden.
Nou ja, ik koop en kook op mijn manier. Ik ben best bereid bijvoorbeeld vegetarisch te koken, zo eet ik zelf ook regelmatig. Maar veganistisch vind ik te ver gaan.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kan je geen veganist daten?
Ik denk dat het niet echt een probleem hoeft te zijn, zolang ze wel voor een groot deel zelf haar eten regelt.
Het geeft gewoon extra gedoe. Uit eten gaan wordt gewoon lastig. De vraag is altijd hoe ze reageren als je een halve kilo vlees naar binnen zit te werken etc.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kan je geen veganist daten?
Ik denk dat het niet echt een probleem hoeft te zijn, zolang ze wel voor een groot deel zelf haar eten regelt.
Snap ik.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nou ja, ik koop en kook op mijn manier. Ik ben best bereid bijvoorbeeld vegetarisch te koken, zo eet ik zelf ook regelmatig. Maar veganistisch vind ik te ver gaan.
Die scheve ogen als je een overheerlijke joekel van een biefstuk naar binnen schuift...quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:53 schreef Mystikvm het volgende:
Veganisten zijn vaak te moralistisch.
Gaat ook nog eens verder dan eten (leren schoenen e.d.).quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:53 schreef Mystikvm het volgende:
zolang ze het mij niet proberen op te dringen vind ik alles best.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:53 schreef Mystikvm het volgende:
Je zal er uiteindelijk altijd last van hebben als je met zo'n persoon samen zou gaan wonen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
zolang ze het mij niet proberen op te dringen vind ik alles best.
Samenwonen brengt altijd lasten met zich mee. De vraag is of het het waard is.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:57 schreef habitue het volgende:
[..]
Je zal er uiteindelijk altijd last van hebben als je met zo'n persoon samen zou gaan wonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |