abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 februari 2013 @ 10:37:11 #251
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_123152545
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:34 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat laatste zou ik niet vragen. Wel zou ik willen weten of ze bewust met eten bezig is. Maar goed, dat zei die dikke dame ook, dus dat zegt eigenlijk ook niets :P.
Overigens zou ik ook weer geen overmatig sportende, magere health freak willen. Ze moet wel kunnen genieten van een lekker uitgebreid etentje :9.
Ik heb vrouwen gedate die meer konden eten dan ik en waar je afvroeg: waar laat je het???
Geen overmatige healthfreak, geen bewuste eter o.i.d. gewoon bouw :D
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_123152556
quote:

[..]

Dat laatste zou ik niet vragen. Wel zou ik willen weten of ze bewust met eten bezig is. Maar goed, dat zei die dikke dame ook, dus dat zegt eigenlijk ook niets :P.
Overigens zou ik ook weer geen overmatig sportende, magere health freak willen. Ze moet wel kunnen genieten van een lekker uitgebreid etentje :9.
Mensen die echt bewust met eten bezig zijn zijn bijna altijd juist of dik of te dun.
  donderdag 21 februari 2013 @ 10:38:29 #253
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_123152572
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:37 schreef Murdera het volgende:

[..]

Mensen die echt bewust met eten bezig zijn zijn bijna altijd juist of dik of te dun.
Dat is ook weer waar.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 21 februari 2013 @ 10:40:24 #254
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_123152605
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:37 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ook mijn ervaring...
Tevens dat de bewuste eters je mee willen sleuren in hun ellende waardoor je zelf ook bewust moet worden van wat je eet... Sorry, daar heb ik geen behoefte aan...
  donderdag 21 februari 2013 @ 10:40:48 #255
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_123152612
quote:
2s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:40 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ook mijn ervaring...
Tevens dat de bewuste eters je mee willen sleuren in hun ellende waardoor je zelf ook bewust moet worden van wat je eet... Sorry, daar heb ik geen behoefte aan...
:') Dat je veganistisch móet worden.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 21 februari 2013 @ 10:42:25 #256
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_123152650
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:40 schreef Viking84 het volgende:

[..]

:') Dat je veganistisch móet worden.
Nou ja bewust eten hoeft niet vegetarisch of veganistisch te zijn natuurlijk, maar iemand die bewust maar 2 keer vlees eet per week ofzo, veel groente eet, weinig vet blablabla...
Ik denk er niet over na, ik denk: ik heb hier trek in
dan eet ik dat :P En dat kan ook iets gezonds zijn als groente, sla of whatever :)
  donderdag 21 februari 2013 @ 10:43:48 #257
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_123152685
quote:
2s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:42 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Nou ja bewust eten hoeft niet vegetarisch of veganistisch te zijn natuurlijk, maar iemand die bewust maar 2 keer vlees eet per week ofzo, veel groente eet, weinig vet blablabla...
Ik denk er niet over na, ik denk: ik heb hier trek in
dan eet ik dat :P En dat kan ook iets gezonds zijn als groente, sla of whatever :)
Idem hoor!

Alleen als ik vier dagen op een rij zin heb in patat trek ik wel even de teugels aan :'). Maar over het algemeen gaat het gewoon vanzelf :).
Niet meer actief op Fok!
pi_123152728
Ik heb af en toe contact met een meisje die wil alleen heel duur voedsel. Ze geeft ook echt haar halve loon uit aan eten volgens mij. :')

Bijna nooit vlees, zo'n 2 keer per jaar een lokaal opgegroeid dier, die de hele dag bloemetjes eet in de zon en 's avonds gemasseerd wordt door een leger Noord-Indische Randengapen.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  donderdag 21 februari 2013 @ 10:46:14 #259
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_123152739
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:43 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Idem hoor!

Alleen als ik vier dagen op een rij zin heb in patat trek ik wel even de teugels aan :'). Maar over het algemeen gaat het gewoon vanzelf :).
Precies, dat heb ik ook :Y gaat gelukkig vanzelf goed en als het te gek wordt dan doe ik er wel wat aan :)

quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:45 schreef habitue het volgende:
Ik heb af en toe contact met een meisje die wil alleen heel duur voedsel. Ze geeft ook echt haar halve loon uit aan eten volgens mij. :')

Bijna nooit vlees, zo'n 2 keer per jaar een lokaal opgegroeid dier, die de hele dag bloemetjes eet in de zon en 's avonds gemasseerd wordt door een leger Noord-Indische Randengapen.
:')
pi_123152752
quote:

[..]

Ik kan uitstekend genieten van een uitgebreide schranspartij, maar eet doorgaans wel gezond en sport voldoende.

Dikke mensen zijn wel vaker bewust met eten bezig, in positieve of negatieve zin :P
pi_123152761
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:45 schreef habitue het volgende:

Wat is heel duur voedsel?
  donderdag 21 februari 2013 @ 10:47:45 #262
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_123152778
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:46 schreef Hou-m-Nat het volgende:

[..]

Ik kan uitstekend genieten van een uitgebreide schranspartij, maar eet doorgaans wel gezond en sport voldoende.

Dikke mensen zijn wel vaker bewust met eten bezig, in positieve of negatieve zin :P
Dunne ook :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_123152801
Ik sport nooit, maar koop wel heel bewust. Ik eet weinig vlees i.v.m. verspilling diervoeder en koop het liefst bij slager en groenteboer. Ik verwacht het niet van een ander, maar als ze bij mij komt eten dan krijgt ze dat voorgeschoteld.

Als je principes hebt dan zijn die belangrijk voor je. Dus nee, ik kan ook niet een veganist daten, maar snap dat ze het erg belangrijk vinden.
pi_123152822
quote:
2s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:46 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Wat is heel duur voedsel?
Geen idee, ik ga altijd naar de AH. Daar heeft zij het over, biologische speciaalzaken enzo.
pi_123152828
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:49 schreef Mystikvm het volgende:
Ik sport nooit, maar koop wel heel bewust. Ik eet weinig vlees i.v.m. verspilling diervoeder en koop het liefst bij slager en groenteboer. Ik verwacht het niet van een ander, maar als ze bij mij komt eten dan krijgt ze dat voorgeschoteld.

Als je principes hebt dan zijn die belangrijk voor je. Dus nee, ik kan ook niet een veganist daten, maar snap dat ze het erg belangrijk vinden.
Kan je geen veganist daten?
Ik denk dat het niet echt een probleem hoeft te zijn, zolang ze wel voor een groot deel zelf haar eten regelt. :)
pi_123152849
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:50 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ik denk dat het niet echt een probleem hoeft te zijn, zolang ze wel voor een groot deel zelf haar eten regelt. :)
Nou ja, ik koop en kook op mijn manier. Ik ben best bereid bijvoorbeeld vegetarisch te koken, zo eet ik zelf ook regelmatig. Maar veganistisch vind ik te ver gaan.
pi_123152862
is dit de voedselSC? :7
  donderdag 21 februari 2013 @ 10:52:28 #268
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123152868
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:50 schreef Murdera het volgende:

[..]

Het geeft gewoon extra gedoe. Uit eten gaan wordt gewoon lastig. De vraag is altijd hoe ze reageren als je een halve kilo vlees naar binnen zit te werken etc.
Daarbij elke avond voor jezelf en de ander koken is natuurlijk ook niet altijd even leuk :N

de vraag is of je daar zin in hebt. Natuurlijk als hij/zij verder perfect is, zal je vast de hand over je hart strijken. maar het is wel (voor mij dan) een negatief punt.
pi_123152888
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:51 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Nou ja, ik koop en kook op mijn manier. Ik ben best bereid bijvoorbeeld vegetarisch te koken, zo eet ik zelf ook regelmatig. Maar veganistisch vind ik te ver gaan.
Snap ik. :) Ik had een goede vriend de veganistisch at, maar dat was eigenlijk nooit een probleem. Hij nam mee wat hij wilde eten als ik dat niet toevallig in huis had, en andersom.

alleen dingen als uit eten gaan is lastiger, en samen eten is wel zo gezellig, maar als je verliefd bent.. :P
pi_123152897
Veganisten zijn vaak te moralistisch.
pi_123152930
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:53 schreef Mystikvm het volgende:
Die scheve ogen als je een overheerlijke joekel van een biefstuk naar binnen schuift...
  donderdag 21 februari 2013 @ 10:55:26 #272
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_123152931
quote:
Gaat ook nog eens verder dan eten (leren schoenen e.d.).

Maar ik denk dat we even moeten opletten dat we niet te veel offtopic gaan/slowchatten :)
Niet meer actief op Fok!
pi_123152945
quote:
zolang ze het mij niet proberen op te dringen vind ik alles best. :P
pi_123152984
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:56 schreef Murdera het volgende:

[..]

zolang ze het mij niet proberen op te dringen vind ik alles best. :P
Je zal er uiteindelijk altijd last van hebben als je met zo'n persoon samen zou gaan wonen.
pi_123153040
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:57 schreef habitue het volgende:

[..]

Je zal er uiteindelijk altijd last van hebben als je met zo'n persoon samen zou gaan wonen.
Samenwonen brengt altijd lasten met zich mee. De vraag is of het het waard is. ;)

Maar goed, te ver offtopic misschien.
Wat zijn je plannen vanavond met je date?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')