Als ze dichtbij wonen en er zelf lekker uitzien, uiteraard.quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:14 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Jij als Paiq master P.I.M.P.
Fotobewonderaars die je foto als hoog beoordelen, maar geen berichtje sturen. Alsnog hosselen of niet?
Had je haar nou al ontmoet of niet?quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:47 schreef habitue het volgende:
Afgelopen nacht weer van 9 tot 3 uur geappt.
Is nu al 5 nachten zo en het wordt ook steeds leuker.![]()
Verwachtingen van vanavond zijn een beetje te hoog![]()
Zou het best kut vinden als er in het echt totaal geen klik is.
Vanavond my man.quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Had je haar nou al ontmoet of niet?
Te veel whatsappen voordat je elkaar ontmoet kan erg dramatisch zijn...
Net zoals teveel whatsappen uberhaupt trouwensmaar het is zo moeilijk je in te houden
Kloptquote:Op donderdag 21 februari 2013 09:54 schreef habitue het volgende:
[..]
Vanavond my man.
Het is gewoon moeilijk om een leuk gesprek af te kappen.
Ben ook benieuwd! Kan me niet voorstellen dat het echt totaal niks is. Maar sluit niks uit natuurlijk, mijn laatste 2 dates waren een rampquote:Op donderdag 21 februari 2013 09:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Klopt
Maar goed, het kan heel anders uitpakken natuurlijk, maar mijn ervaring met veel whatsappen blijft kut... ongeacht of je haar ontmoet hebt of niet, maar in het begin kan het nogal dodelijk zijn. Hoeft niet uiteraard
Ben benieuwd en hoop dat het niet gaat tegenvallenen je een leuke avond hebt uiteraard
Nou maak je ons nieuwsgierig.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:02 schreef habitue het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd! Kan me niet voorstellen dat het echt totaal niks is. Maar sluit niks uit natuurlijk, mijn laatste 2 dates waren een ramp
Dat heb ik meerdere hier zien zeggen, en paar uur later kwamen ze met een horror verhaalquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:02 schreef habitue het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd! Kan me niet voorstellen dat het echt totaal niks is.
Vertelquote:Mijn laatste 2 dates waren een ramp
quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat heb ik meerdere hier zien zeggen, en paar uur later kwamen ze met een horror verhaal
Vertelquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:02 schreef habitue het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd! Kan me niet voorstellen dat het echt totaal niks is. Maar sluit niks uit natuurlijk, mijn laatste 2 dates waren een ramp
Afgelopen date had ik hier al neergezet, bleek ze 20 kilo zwaarder dan op haar foto. 20 kilo op een meisje van 1.63 is best wat :p En ze had uggs aan, oh the horrorquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat heb ik meerdere hier zien zeggen, en paar uur later kwamen ze met een horror verhaal
[..]
Vertel
quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:17 schreef Silenus het volgende:
geniaal. Maar dat je zoiets niet doorhebt? Na mijn dikke propje van Enschede jaren geleden was ik echt zo op mijn hoede sindsdien.
Naiviteit is een bitchquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:17 schreef Silenus het volgende:
geniaal. Maar dat je zoiets niet doorhebt? Na mijn dikke propje van Enschede jaren geleden was ik echt zo op mijn hoede sindsdien.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:17 schreef Silenus het volgende:
Hahaha. Ik zou gillend weg rennen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:16 schreef habitue het volgende:
Eerste date was helemaal een raar schepsel, ze pakte meteen toen we van het station naar de stad liepen mijn hand vast en kwam tegen me aan knuffelen enzo. Like wtf.![]()
.
Helemaal waar!quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:27 schreef Viking84 het volgende:
Dé alarmbel blijft vrouwen die zichzelf volslank noemen en/of niet helemaal op de foto staan.
Eerder dwaling :pquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:27 schreef Viking84 het volgende:
Dé alarmbel blijft vrouwen die zichzelf volslank noemen en/of niet helemaal op de foto staan.
Kan daar nog steeds pissig om worden, die vrouw die 'volslank' in d'r profiel had staan en gewoon echt dík bleek te zijn. Dat is gewoon bedrog.
Ik heb wel instant mijn hand losgemaakt door te hoesten. Volgens mij snapte ze de hint welquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:27 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Hahaha. Ik zou gillend weg rennen.
Je had ook kunnen zeggen dat je jeuk had aan je aars en dan met haar hand krabbenquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:32 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik heb wel instant mijn hand losgemaakt door te hoesten. Volgens mij snapte ze de hint wel
Dat laatste zou ik niet vragen. Wel zou ik willen weten of ze bewust met eten bezig is. Maar goed, dat zei die dikke dame ook, dus dat zegt eigenlijk ook nietsquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:29 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Helemaal waar!
Ik vraag ook altijd of ze sportief is en soms zelfs hoeveel ze weegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |