Ik heb wel eens perongeluk de woonplaats van X-lily gepost, daar was niet iedereen even blij meequote:Op woensdag 20 februari 2013 14:16 schreef Argo het volgende:
[..]
Door jezelf en lief te zijn ik heb er maar 33 of zo
In ONZ staat nog een nieuwe SC, voor leuke mensenquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:17 schreef Argo het volgende:
[..]
Ze kloten gewoon tegen mij, ik ben gewoon niet welkom ik ga wel al. Weet jij een leuke slowchat die wel mensen verwelkomt?
Prima.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
In ONZ staat nog een nieuwe SC, voor leuke mensen
Mits ze ook lief terug zijn ben ik heel liefquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Volgens mij nemen we iedereen heel lief op
Nee hoor zijn vast 32 positievequote:Op woensdag 20 februari 2013 14:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik heb 32 notes, is dat veel?
Dat al een rel noemenquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Godverdomme, heb ik een rel gemist?
Tof he?quote:
X-lilly, was ze maar hier. maja ik ga je verlaten en op naar de onz sc laters! was leuk je gesproken te hebben.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:17 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik heb wel eens perongeluk de woonplaats van X-lily gepost, daar was niet iedereen even blij meemaar een mod had het gelijk weggehaald. En ook scheldwoorden zijn er wel uit me gekomen, maar verder gedraag ik me voorbeeldig
X-lilyquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:18 schreef Argo het volgende:
[..]
X-lilly, was ze maar hier. maja ik ga je verlaten en op naar de onz sc laters! was leuk je gesproken te hebben.
Alleen voor toffe mensenquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Letterlijk een leuke SC: ONZ / [Leuke SC] Deel 2 - Vakantie ONly jwZ
quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:18 schreef Argo het volgende:
[..]
X-lilly, was ze maar hier. maja ik ga je verlaten en op naar de onz sc laters! was leuk je gesproken te hebben.
Jij bent gewoon altijd lief, softie.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:17 schreef msacras het volgende:
[..]
Mits ze ook lief terug zijn ben ik heel lief
We zijn toch allemaal liefquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:17 schreef msacras het volgende:
[..]
Mits ze ook lief terug zijn ben ik heel lief
Jijweetquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:19 schreef msacras het volgende:
Onze SC is meestal ook leuk en niet echt een kliek, want er komen en gaan veel nieuwe 'vaste' posters.
Maar soms komt er dan iemand posten die loopt te haten, nee dan ga ik niet aardig terug doen nee.
Ik heb weleens een lijstje gemaakt met cadeau'tjes die je kan aanschaffen van chinese webshops bleek alleen de site waar ik de links vandaan haalde (een prijsvergelijker) automatisch een referral link in de link neerzette en dat had ik niet door, weg post en denk daardoor ook een note erbijquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:17 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik heb wel eens perongeluk de woonplaats van X-lily gepost, daar was niet iedereen even blij meemaar een mod had het gelijk weggehaald. En ook scheldwoorden zijn er wel uit me gekomen, maar verder gedraag ik me voorbeeldig
Noesquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:20 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik heb weleens een lijstje gemaakt met cadeau'tjes die je kan aanschaffen van chinese webshops bleek alleen de site waar ik de links vandaan haalde (een prijsvergelijker) automatisch een referral link in de link neerzette en dat had ik niet door, weg post en denk daardoor ook een note erbijLater nog wel de post teruggevraagd en veranderd maar was wel wat kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |