Heb je nog een reactie ontvangen? Bij mij staat het ook op de ontvangen nota...quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:22 schreef Spirit82 het volgende:
Laatste kortingspost:
Wehkamp heeft pampers new baby in de aanbieding, 1+1 gratis, gratis thuisbezorgd. Totaal ongeveer 100 luiers voor 11 euro. Alleen geldig 20-24 feb ivm negenmaandenbeurs.
http://www.wehkamp.nl/mam(...)ing/IUF/C50_C57_IUF/
Maar ondanks dat bij pampers luiers de melding staat dat ze gratis worden bezorgd, blijkt wehkamp toch verzendkosten te rekenen
tot 40%, en jammergenoeg niet op alles in de babyhoek.quote:Op zondag 24 februari 2013 07:39 schreef amaranta het volgende:
Bol.com heeft dit weekend ook 40% op alles
Mijn god, ik moet dit gewoon even gequote hebben vanwege het bedroevende taalniveau.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:14 schreef Spirit82 het volgende:
Isis, nog reactie gehad van wehkamp klantenservice:
Begrijpelijk dat u zich afvraagt als de verzendkosten toch in rekening gebracht worden. Graag informeer ik u hierover.
Ik zie momenteel geen bestelling van u, maar indien u de pampers besteld en u ons na ontvangst aangeeft dat u de pampers behoudt. Zullen we de verzendkosten voor u in mindering brengen op uw rekening.
Ik vertrouw erop u hiermee voor nu voldoende geīnformeerd te hebben en wens u een fijne dag verder.
?quote:Op maandag 25 februari 2013 15:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik dacht ik kijk thuis even voor je
Dank je!quote:Op maandag 25 februari 2013 16:20 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ben nu pas thuis
Mag13zon voor ¤5,- korting.
T/m 15 maart.
3e gratis is met uitzondering van luiers, lotiondoekjes en flesvoeding tot 6 maandenquote:Op zondag 3 maart 2013 11:54 schreef Zana het volgende:
Bij Etos de etos luiers 6¤ per pak (vanwege de goede resultaten bij de consumentenbondtest) en aankomende week 3 voor 2, dus 12¤ voor 120 luiers in maat 4 en dubbele babysparzegels... (het lijkt wel alsof ze 2 acties naast elkaar hebben)
Je hebt gelijk!! Sorry, ik heb de kleine lettertjes niet goed gelezen, was al te mooi om waar te zijn. Wat stom...Dus dan wordt het 18¤ voor 120 luiers in maat 4.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:04 schreef Rixtje het volgende:
[..]
3e gratis is met uitzondering van luiers, lotiondoekjes en flesvoeding tot 6 maanden
Wel op tijd vertellen he volgende keer!quote:Op zondag 3 maart 2013 12:54 schreef DJMomo het volgende:
Vorige week waren de Etos luiers hier vijf euro per pak!
Welke kortingsbon?quote:Op maandag 4 maart 2013 12:49 schreef Troeta het volgende:
Ze zijn nu ook 5 euro! Er zit een korting op de luiers en dan kan je die kortingsbon van 1 euro ook nog inleveren.
Ik had geen dubbele babyzegels, maar wel een gewone etos-spaarzegel erbij.
Goed idee!quote:Op zondag 28 juli 2013 15:42 schreef Cathmar het volgende:
Even twee keer geclaimed, voor m'n tweetal
Leuk zeg! Past hij op de ikea set?quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:42 schreef Poppedein het volgende:
Geweldig leuke aanbieding van een kidkraft treinset van ¤80 voor ¤30!!
Wij hebben m behorend bij de kidkraft treintafel en hier wordt er zķ veel mee gespeeld!
http://www.toysxl.nl/p/al(...)delige-mega-treinset
Wow! Dat is pas een leuke aanbieding!quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:09 schreef Lamb29 het volgende:
[..]
Leuk zeg! Past hij op de ikea set?
Ik zou wel oppassen met kleine onderdeeltjes. Voor zijn eerste verjaardag is het nog wat vroeg wellicht maar ik zou de aanbieding ook niet overslaan en hem eventueel voor later in de kast leggenquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:17 schreef Loj het volgende:
[..]
Wow! Dat is pas een leuke aanbieding!
Ow zn eerste verjaardagscadeau is besteld!
Ja dat snap ikquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:19 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik zou wel oppassen met kleine onderdeeltjes. Voor zijn eerste verjaardag is het nog wat vroeg wellicht maar ik zou de aanbieding ook niet overslaan en hem eventueel voor later in de kast leggen
prijs is inmiddels wel weer iets hoger.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:42 schreef Poppedein het volgende:
Geweldig leuke aanbieding van een kidkraft treinset van ¤80 voor ¤30!!
Wij hebben m behorend bij de kidkraft treintafel en hier wordt er zķ veel mee gespeeld!
http://www.toysxl.nl/p/al(...)delige-mega-treinset
Actie is verlengd!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:25 schreef DJMomo het volgende:
Pampers zijn nu 2+1 bij etos (nog tot met deze zondag, slome melding). Gewone en extra/mega/super/voordeel/value pakken. En op die laatste mag je ook volle baby zegel kaarten inleveren. En zo heb ik net drie extra/mega/super/voordeel/value pakken gehaald voor 26 euro.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:12 schreef Pvoesss het volgende:
Voor 5 euro p.p naar blijdorp![]()
http://www.diergaardeblij(...)open/kekmamaREG.html
De kaartjes zijn alleen geldig op 2 november.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:12 schreef Pvoesss het volgende:
Voor 5 euro p.p naar blijdorp![]()
http://www.diergaardeblij(...)open/kekmamaREG.html
De kaartjes zijn alleen geldig op 2 november.
Ik voorspel een meetquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:00 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]leuk! Meteen maar besteld
. Zal wel kneiterdruk zijn die dag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:06 schreef DJMomo het volgende:
barbie huis voor 38 euro ipv 160...Kost nu weer 179SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met een meidenkwartet
Ik zal het hier even laten wetenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:26 schreef DJMomo het volgende:
Benieuwd of degenen die hem voor 38 hebben besteld, ook geleverd krijgen!
Begreep dat de eersten al zijn geannuleerd.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:51 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Ik zal het hier even laten weten
Ja, krijg net een mail. Ach, had leuk geweest.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:43 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Begreep dat de eersten al zijn geannuleerd.
Thx!!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:51 schreef hilliebillie het volgende:
Voor de gene met een makropas, nog een paar dagen pampers in de aanbieding drie maandboxen voor de prijs van twee en gratis bezorgen..
Hier ook.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:43 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Begreep dat de eersten al zijn geannuleerd.
Met een abo kan je niet naar binnenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:19 schreef As1981 het volgende:
[..]
Ik heb een abo dus misschien kom ik ook wel.
Hm, alvast maar een sintkado bestellen misschien?quote:Op donderdag 26 september 2013 09:02 schreef laziness het volgende:
T/m zondag is LEGO en LEGO DUPLO in de aanbieding overal. 25% korting.
Ik zag al dat Bart Smit nog steeds vrij duur is tov Intertoys en Bol.com dus je moet wel even goed vergelijken hier en daar.
Wat een bazenunitquote:Op maandag 23 juni 2014 10:35 schreef Spees_Eend het volgende:
Nu bij Aldi: pure awesomeness te koop
29,95
[ afbeelding ]
Die blauwe dingen rechts sproeien nog als je de tuinslang daarop aansluit. Maar dan had ik nu even geen zin in
Ik zit as we speak klem in de glijbaan!quote:Op maandag 23 juni 2014 10:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat een bazenunitik zou er haast zelf in willen
Hier op de zuidlijn al geen blauw meer te zienquote:Op maandag 23 juni 2014 10:59 schreef Spees_Eend het volgende:
Ja, in 040 nog veel zon! Al zie ik nu wat stapelwolken in de buurt komen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |