SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1-8-16 maart ofzo
WIE JOINT ONS, BESTE GEZELLIGE MENSEN OOIT
Meet Arnhem
Tamashii
Rokje
Vinniiee
Huppelmuts
Viro
(1 maart wel Aldo ovb)
heb je wat beters te doen dan?quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik 2 uur in de trein wil zitten wel ja
ja en de ing app ookquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:18 schreef Vinniiee het volgende:
GODVERDOMME, volgens mij is iDeal kapot
vervelendquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:26 schreef rival het volgende:
[..]
ja maar mijn salaris komt er maar niet op
gebakken eitje en even een salade in elkaar geflanstquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eet smakelijk
Ik heb de oven ook maar even aan geslingerd
Eiquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gebakken eitje en even een salade in elkaar geflanst
quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ei![]()
Bah, als er iets is wat ik echt niet lust, is dat het wel
Ik kan ei best aanzien hoor, de geur gaat ook nog, alleen die smaakquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]zal ik even je eetlust wegwappen?
geen ei lustenquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ei![]()
Bah, als er iets is wat ik echt niet lust, is dat het wel
Oh jammer..quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan ei best aanzien hoor, de geur gaat ook nog, alleen die smaak
gebakken, gekookt, met bacon, gescrambled?? niks daarvan?quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan ei best aanzien hoor, de geur gaat ook nog, alleen die smaak
Nee, bah. Ook niet in salade of een saus o.i.d..quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:41 schreef rival het volgende:
[..]
gebakken, gekookt, met bacon, gescrambled?? niks daarvan?
Nomnomnom Ongeluk in een tunnelquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Whehe
Wel eerst je mond spoelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nomnomnom Ongeluk in een tunnel
WhahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
zonde!!quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, bah. Ook niet in salade of een saus o.i.d..
Ei verwerkt zoals in pannenkoeken proef ik niet.
Met een koekje?quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:57 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
ThnxKopje koffie voor jullie!!
Wat een verwennerij, lekkerquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:57 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Waarom ben je dom?quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:59 schreef Evie het volgende:
[..]of een chocolaatje!
![]()
Damn I'm stupid!
Ohja jij bent vrijdag vrij dat is ook zo....quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:14 schreef Cryothic het volgende:
[..]
van de dag, en al ruim over de helft van de week ja
quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja jij bent vrijdag vrij dat is ook zo....
quote:Koen ligt trouwens voor pampus op de bank... moe van het hoesten
Hoe gaat het met zijn waterpokken?quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja jij bent vrijdag vrij dat is ook zo....
Koen ligt trouwens voor pampus op de bank... moe van het hoesten
Hij slaapt niet hoor, nog niet ....quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:18 schreef Cryothic het volgende:
[..]![]()
[..]hopen dat ie er een beetje van opknapt
Die jeuken, omdat ze nu korstjes hebben gekregen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe gaat het met zijn waterpokken?
nee bedanktquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:57 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Bluh, dat is klotequote:Op woensdag 20 februari 2013 13:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij slaapt niet hoor, nog niet ....
[..]
Die jeuken, omdat ze nu korstjes hebben gekregen.
deze man weetquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:14 schreef Cryothic het volgende:
[..]
van de dag, en al ruim over de helft van de week ja
Coolquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Leuke vakantie dan![]()
Gelukkig vermaken ze zich wel. Gister hebben we rakketten geknutseld
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gheghe, wat een skillsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
NIEUW: Foto's!
Jezusquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er zijn in totaal 2 rolletjes plakband er doorheen gegaan
Ik denk het welquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
JezusAls het maar goed vast zit
ik wordtquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:43 schreef Cryothic het volgende:
m'n facebook meldingen zijn stuk.
ik wordt genoemd, maar geen melding, geen email... niks!
Ik had even geen zin om taalnazi te spelen, maar gelukkig doe jij het alquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik wordt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
gelukkig hoorde ik je van de week nog duidelijk zeggen dat je niet zo'n taalnazi was...quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik wordt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja maar 'ik wordt' is gewoon een veel gemaakte foutquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:47 schreef Cryothic het volgende:
[..]
gelukkig hoorde ik je van de week nog duidelijk zeggen dat je niet zo'n taalnazi was...
in mijn geval wel ja.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar 'ik wordt' is gewoon een veel gemaakte fout
Neem je haar mee naar huis dan?quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:50 schreef Cryothic het volgende:
[..]
in mijn geval wel ja.
ik ga maar weer eens naar school denk ik
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neem je haar mee naar huis dan?
Ik heeft ook bijles nodig
Ja hoor, beetje naschoolse opvang kan geen kwaad denk ik.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neem je haar mee naar huis dan?
Ik heeft ook bijles nodig
Jij vindt dat dit topic net zoals Facebook is, niet ikquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
wil nooit iemand op jouw facebook posten?
Ik heb geen facebook.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij vind dat dit topic net zoals Facebook is, niet ik
quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb zulke leuke mensen niet op facebook
Hoe kun je dan weten dat dit topic net zoals Facebook is?quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb geen facebook.Maar je snapt wat ik bedoel toch.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb geen facebook.Maar je snapt wat ik bedoel toch.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe kun je dan weten dat dit topic net zoals Facebook is?
O jaquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ssttt ik heb jou toch op WA joh
wat zal je je op Fok dan thuis voelenquote:
quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:00 schreef rival het volgende:
[..]
wat zal je je op Fok dan thuis voelen
maar wat heb je gedaan dat je dit ineens met ons moet delen?
quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:01 schreef AldoTheApache het volgende:
middag
zonnetje schijnt, biertje wordt geopend, the good life
Wat een stomme versiertrucquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:05 schreef rival het volgende:
[..]
ik ben ook dom misschien kunnen we samen iets stoms doen
quote:
quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:08 schreef rival het volgende:
[..]
nou en, bij domme mensen werkt dat gewoon
kibbelingquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:10 schreef fietsie het volgende:
Nom nom mjam mjam die kibbelingetjes waren lekker
quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:10 schreef fietsie het volgende:
Nom nom mjam mjam die kibbelingetjes waren lekker
dat klinkt als een snack voor kinderen van 4, weet ook niet waaromquote:
en het klinkt niet lekker eigenlijkquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dat klinkt als een snack voor kinderen van 4, weet ook niet waarom
Ik had er andere associaties bij...quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dat klinkt als een snack voor kinderen van 4, weet ook niet waarom
He jakkes.... *bbrrrr*quote:
Begin zelf maarquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:26 schreef rival het volgende:
hey maar aangezien dit de SexSC is, waar zijn jullie seksverhalen?
Die publiceerde ik voorheen op XHamster, tot ik erachter kwam dat je ze daar niet kunt verwijderenquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:26 schreef rival het volgende:
Ik maak niet zoveel meequote:Op woensdag 20 februari 2013 14:26 schreef rival het volgende:
Maar de taalnazi's hier hebben verklaard dat ze onleesbaar zijn door het gebruik van haakjes en komma'squote:Op woensdag 20 februari 2013 14:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die publiceerde ik voorheen op XHamster, tot ik erachter kwam dat je ze daar niet kunt verwijderen
logisch ook, jij hebt 2 kinderen rondlopen. weg libido!quote:
wat je hier post blijft ook altijd bestaanquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die publiceerde ik voorheen op XHamster, tot ik erachter kwam dat je ze daar niet kunt verwijderen
In mijn dagboekquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:26 schreef rival het volgende:
Dubbelgevouwen kassabonnetje?quote:
Vertel eens wat leuksquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:30 schreef rival het volgende:
[..]
Ik hoef niks te verzinnen ik kan uit mijn ervaringen putten
Pu-Cquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:31 schreef AldoTheApache het volgende:
Raad eens wat ik vanavond ga eten!
quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:29 schreef rival het volgende:
[..]
logisch ook, jij hebt 2 kinderen rondlopen. weg libido!
De piemel van je huisgenoot?quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:31 schreef AldoTheApache het volgende:
Raad eens wat ik vanavond ga eten!
kapsalon dan.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Was het maar weer zo'n feest
nee, ook foutquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, de piemel van je buurman. Eet smakelijk
Nou, jippiequote:Op woensdag 20 februari 2013 14:33 schreef AldoTheApache het volgende:
Zelfgemaakte friet met frikandellen en kroketten
quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:33 schreef AldoTheApache het volgende:
Zelfgemaakte friet met frikandellen en kroketten
Dat ik niet veel mee maak wil niet zeggen dat ik geen lekkere seks hebquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:34 schreef rival het volgende:
[..]
dat blijkt niet uit jouw vorige post
Hier waarschijnlijk ookquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:35 schreef rival het volgende:
[..]
ik ga vandaag ook voor de snackbar
kokenquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:36 schreef muhahaha het volgende:
Kap nou ik moet vanavond nog koken.
Heb jij nog een goed recept voor spitskool en vissticks?quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:36 schreef muhahaha het volgende:
Niet miepen, morgen eet je zeker weer bij lola?quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:36 schreef muhahaha het volgende:
spitskool bakken met veel kerrie, fishdicks in de frituur en dan aardappelsbakkenquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heb jij nog een goed recept voor spitskool en vissticks?
is trouwens ook prima zelf te maken, kost minder duurquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wist dat iemand het lekker moest vinden
Kost minder (veel).quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
is trouwens ook prima zelf te maken, kost minder duur
quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat ik niet veel mee maak wil niet zeggen dat ik geen lekkere seks heb
Whateverquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kost minder (veel).
Is minder duur.
Een zak halen is makkelijker
oke Cryo, de kwaliteit is dus prima. nu nog een beetje afwisseling erbijquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat ik niet veel mee maak wil niet zeggen dat ik geen lekkere seks heb
Omnomnom, ik denk dat ik morgen of zo maar even zo'n zak ga halenquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Whatever
Halen is idd makkelijker, dat dan weer wel.
Van die knabbelspek kan ik zakken achter elkaar opeten
Ik zeg: "doen"quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omnomnom, ik denk dat ik morgen of zo maar even zo'n zak ga halen
hoezo afwisseling?quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:40 schreef rival het volgende:
[..]
oke Cryo, de kwaliteit is dus prima. nu nog een beetje afwisseling erbij
quote:
Will doquote:
Je moet er niet op gaan zitten, oen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik zit al op een halve liter
owquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Je moet er niet op gaan zitten, oen.
Dat spul moet door je keel.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Je moet er niet op gaan zitten, oen.
Dat spul moet door je keel.
Autoknutsele!quote:
quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:45 schreef Cryothic het volgende:
[..]
mooi
dan kom ik wat vroeger naar huis
laat je LoLa dat niet gewoon doenquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:45 schreef Cryothic het volgende:
[..]
mooi
dan kom ik wat vroeger naar huis
hoe oud is die kleine van je?quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:52 schreef fietsie het volgende:
Teigetjes film.....
"JIJ OOK STUITEREN PAPPA!!!"
Zaterdag wordt ze 3quote:
Het is mooi weerquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:06 schreef Vinniiee het volgende:
Het moet weer mooi weer worden, dan kan ik mijn motor poetsen en weer rijden
holaquote:
Je kunt uiteraard ook mooi weer spelenquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, het is koud, het vriest, dus er ligt pekel.
Ey slapertquote:
Waar dan? Grijs en zwaar bewolkt.....quote:
Hoe is het ?quote:
Mooi weer spelen?quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Je kunt uiteraard ook mooi weer spelen
Ja, doen alsofquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe is het ?
[..]
Mooi weer spelen?
if only hahaquote:
Goed, af en toe mijn pleepot van dichtbij bewonderen, maar verder goedquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe is het ?
[..]
Mooi weer spelen?
Ah, gezellig. Geef je 'm ook een knuffel?quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Goed, af en toe mijn pleepot van dichtbij bewonderen, maar verder goed
Trouwens, ik heb nog een leuke voor je. Zag deze week nog een oude werkende Norton bij een boer staan, interesse?quote:
Neh, geen ruimte voor. Zijn wel mooie machinesquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Trouwens, ik heb nog een leuke voor je. Zag deze week nog een oude werkende Norton bij een boer staan, interesse?
Nee, pleepotknuffelen gaat me dan weer net te ver.. Maar ik moet zeggen dat ik hem best goed schoonmaakquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, gezellig. Geef je 'm ook een knuffel?
Whehequote:Op woensdag 20 februari 2013 15:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, pleepotknuffelen gaat me dan weer net te ver.. Maar ik moet zeggen dat ik hem best goed schoonmaak
ik altijdquote:
Jammer, ding is voor het oog zeer goed onderhouden. Boer vroeg me of ik iemand kende die die Norton wilde overkopen, hij moet weg want hij gaat emigreren naar Canada.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Neh, geen ruimte voor. Zijn wel mooie machines
Dat weet ik nietquote:
Oh, ook te duurquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jammer, ding is voor het oog zeer goed onderhouden. Boer vroeg me of ik iemand kende die die Norton wilde overkopen, hij moet weg want hij gaat emigreren naar Canada.
Voor ¤5000 veranderd de Norton van eigenaar.
Ach, boeren kennende, het is altijd handjeklapquote:
ik wel. Ik ben gewoon goed. Puntquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat weet ik niet
[..]
Oh, ook te duur.
Dan nog heb ik dat geld niet (er voor over)quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ach, boeren kennende, het is altijd handjeklap
Oke baas.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik wel. Ik ben gewoon goed. Punt
Tijd niet.quote:
Dat hangt van het masjien af idd.quote:
Tja zo ervaar ik het toch. De pijnlijke dingen des levens lijken eindeloos terwijl de mooie dingen in het leven voor je gevoel vliegensvlug gaan.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan nog heb ik dat geld niet (er voor over)
[..]
Oke baas.
[..]
Tijd niet.
Niet mee eensquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:19 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Tja zo ervaar ik het toch. De pijnlijke dingen des levens lijken eindeloos terwijl de mooie dingen in het leven voor je gevoel vliegensvlug gaan.
Zo rij ik naar 8 uur naar een klus op zondag na een nacht doorgetrokken te hebben en lijkt er geen einde aan te komen. Rij ik enkele dagen later terug, zo fit als een hoentje en is de 8 uur zo voorbij.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat hangt van het masjien af idd.
Met een Citroen C1 100 kilometer afleggen of met een straaljager, zit idd verschil in.
Dan is tijdsbesef relatief... tijd zelf niet.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:19 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Tja zo ervaar ik het toch. De pijnlijke dingen des levens lijken eindeloos terwijl de mooie dingen in het leven voor je gevoel vliegensvlug gaan.
Niet mee eens.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:19 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Homeward boundquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:20 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Zo rij ik naar 8 uur naar een klus op zondag na een nacht doorgetrokken te hebben en lijkt er geen einde aan te komen. Rij ik enkele dagen later terug, zo fit als een hoentje en is de 8 uur zo voorbij.
Wereld van verschil.quote:
Ja daar maakt de TS de TT fout.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wereld van verschil.
Tijd blijft 24 uur per dag.
Kort/ver qua afstand is voor ieder persoon anders.
Ligt aan de benoeming.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wereld van verschil.
Daarnaast:
Tijd blijft 24 uur per dag.
Kort/ver qua afstand is voor ieder persoon anders.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:25 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ligt aan de benoeming.
het duurt lang/kort = relatief.
het duurt 5 minuten = vast.
het is ver/dichtbij = relatief
het is 5 kilometer = vast.
maar dat kan met alle eenheden natuurlijk
Als je het vorige topic had gelezen, dan had je geweten dat de TT niet fout was. Daar hadden we het namelijk over kort/ver.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:25 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Ja daar maakt de TS de TT fout.
Afstand is niet relatief. Voor de één ver is voor de ander dichtbij. Maar de afstand tussen Amsterdam en Berlijn blijft altijd het zelfde.
Tijd is niet relatief. Voor de een duurt een dag lang, voor de ander is die zo voorbij. Maar een dag heeft altijd 24 uur.
Zo goed?
True.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:25 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ligt aan de benoeming.
het duurt lang/kort = relatief.
het duurt 5 minuten = vast.
het is ver/dichtbij = relatief
het is 5 kilometer = vast.
maar dat kan met alle eenheden natuurlijk
We is TheBurgerMan in dit geval hèquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:30 schreef LovelyLady het volgende:
Nou nog even en dan is het topic vol, kunnen we gaan zeiken op een andere TT oke
quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
We is TheBurgerMan in dit geval hè
Ik ga verdomme helemaal niks schrijvenquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:34 schreef fietsie het volgende:
Een brief! Je moet ze een brief schrijven!!
Dimme jij jaquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ga verdomme helemaal niks schrijven
wie?quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:34 schreef fietsie het volgende:
wie? huh? dat kost een postzegel, das zonde.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:34 schreef fietsie het volgende:
Tijgetjes familie!quote:
Om de vorige pagina terug te halen is mij te ver weg. En omdat allemaal te lezen duurt mij te lang.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je het vorige topic had gelezen, dan had je geweten dat de TT niet fout was. Daar hadden we het namelijk over kort/ver.
[..]
True.
I know. Maar daarom hoeft de TS niet vals beschuldigd te wordenquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:36 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Om de vorige pagina terug te halen is mij te ver weg. En omdat allemaal te lezen duurt mij te lang.![]()
Ik kan wel es een lading downloads for kids langsdroppen als ik naar het Rotterdamse sjeesquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:37 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik heb tijgetjes film nog nooit gezien![]()
wel lollifanten film
als het hier niet bevalt, alleen vanwegen de TT, ga je toch lekker ergens anders spelen?quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:39 schreef TheBurnerMan het volgende:
Nieuwe TT graag. En nu iets met sex graag. Want anders kun je dit forum net zo goed in de general chat dumpen.
Of bedoel TS met afstand is relatief de lengte van een piemol?
quote:
Met mijn piemol spelen. Lekkerrrquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:40 schreef Cryothic het volgende:
[..]
als het hier niet bevalt, alleen vanwegen de TT, ga je toch lekker ergens anders spelen?
Veel plezierquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:41 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Met mijn piemol spelen. Lekkerrr
Hello. Hoe gaat het daar?quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:40 schreef Cryothic het volgende:
[..]
als het hier niet bevalt, alleen vanwegen de TT, ga je toch lekker ergens anders spelen?
[..]
Je bent wel allesvergevend? Want ik bied mijn excuses aan.quote:
Is goedquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:43 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Je bent wel allesvergevend? Want ik bied mijn excuses aan.
Vrije dagquote:
Dat kan niet. Ik moet een rapport schrijven. Atleast, trying to...quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:43 schreef zeefje het volgende:
[..]
Is goed. Ga nu maar fijn spelen jij
jij denkt dat ik dat niet durf?quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind het grappig dat jij mij billenkoek gaat geven.
hier schijnt ie af en toe... en wat grijze wolken hier en daar.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:44 schreef zeefje het volgende:
[..]
Vrije dag. Lekker huis schoongemaakt, boodschappen gedaan en nu proberen aan de studie te gaan
.
En de zon schijnt dus super humeur.
Wacht maar tot je billen rood zijn en je niet meer kunt zitten, dan vind je het niet meer grappig.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind het grappig dat jij mij billenkoek gaat geven.
Ik woon niet meer thuis he...quote:
Klinkt zo al ranzigquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:37 schreef fietsie het volgende:
Heb jij nog een goed recept voor spitskool en vissticks?
Met goedkeuringquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:37 schreef Vinniiee het volgende:
Niet miepen, morgen eet je zeker weer bij lola?
Hier ookquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:47 schreef Cryothic het volgende:
[..]
hier schijnt ie af en toe... en wat grijze wolken hier en daar.
maar ja, ik ben gewoon aan t werk![]()
Vrijdag daar en tegen... is het lang weekend
Dat zei ik nietquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij denkt dat ik dat niet durf?
Moet ze wel die kans krijgenquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wacht maar tot je billen rood zijn en je niet meer kunt zitten, dan vind je het niet meer grappig.
Kan Lola zo goed koken dat jij er elke keer voor naar Hoorn rijdt?quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik woon niet meer thuis he...
[..]
Klinkt zo al ranzig.
[..]
Met goedkeuring![]()
.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wacht maar tot je billen rood zijn en je niet meer kunt zitten, dan vind je het niet meer grappig.
geen vijfdaagse werkweek meer bij deze baas...quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hier ookAlleen morgen nog even werken, en dan lang weekend !
quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:48 schreef Royco1 het volgende:
Kan Lola zo goed koken dat jij er elke keer voor naar Hoorn rijdt?
Vanavond toch wel, harryquote:
Nou danquote:
Duhquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kan Lola zo goed koken dat jij er elke keer voor naar Hoorn rijdt?
We zullen zienquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:50 schreef Cryothic het volgende:
[..]
denk ook niet dat ze me nodig heeft hoor
Ik ben sterker dan je denktquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En jij bent vast niet de enige die dat wil doen. Die arme jongen heeft geen schijn van kans.
Weet ik, Sjaakquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik refereerde toch echt aan vanavond, Harry
Let dan ff op Harryquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:50 schreef Cryothic het volgende:
Zeg, als we opeens allemaal harry heten snap ik de conversaties niet meer hoor
quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:50 schreef Cryothic het volgende:
[..]
denk ook niet dat ze me nodig heeft hoor
nope, google. een van de eerste hits op "confused animated gif"quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:52 schreef rival het volgende:
[..]
jij zat in het funny linke & pics topic
hij kan ook maar OV duurt te langquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Trekzak. Als jij het kon zou je ook langsgaan
.
Kloptquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Trekzak. Als jij het kon zou je ook langsgaan
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |