SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:
De openingspost is hier te vinden.
Je moet jezelf dan wel even registreren!
Je kunt ze wel vinden als je friendly of neutral bent, die kisten.quote:Op woensdag 20 februari 2013 03:16 schreef Xetran het volgende:
[..]
Ik zei ook dungeon? Ik weet, ik las op wowhead iets met dat je beter revered kon zijn. iig werd ik na een tijdje een beetje gek van het lopen
Voor zover ik weet gaan die deuren open naarmate je rep increased. en ik heb er altijd gewoon die kisten gevonden. 1x niet, maar toen ik na 15-30 min terug kwam was die spawned. In de eerste 2 kamers zijn een kist of 4-5 te vinden.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Je kunt ze wel vinden als je friendly of neutral bent, die kisten.
Wat ook werkt is die halls in lopen. Dan zijn er links, rechts en recht voor je gesloten deuren. Armor uittrekken, een paar mobs pullen en doodgaan naast de deur. Je kunt dan als ghost door de deur heen lopen en aan de andere kant ressen, waar meer kisten zitten.
Voor mij is het tijd om character nr4 exalted te maken met Golden Lotus. Heb shaman gelevelled als backup voor de guild, omdat er soms geen class met heroism is of we een healer moeten puggen. Dan kan ik of dpsen op shaman ipv DK voor de hero, of ik kan gaan healen op shaman en dan puggen we een dps.
Maarja, weer opnieuw die hele rep farm dus.
nice screenshot.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:49 schreef webbyplus het volgende:
It's the most fun when your not expecting it, vandaag om 13:40u:
[ afbeelding ]
Nicequote:Op woensdag 20 februari 2013 13:49 schreef webbyplus het volgende:
It's the most fun when your not expecting it, vandaag om 13:40u:
[ afbeelding ]
Heb je vrienden om mee te spelen? Want ik zou beginnen met kijken op welke server je kan startenquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:33 schreef Kleurdoos het volgende:
een X aantal jaar geleden speelde ik behoorlijk veel WOW (2006) in de tussentijd is er zoveel nieuws uitgekomen en ik heb dan ook alle EP's gekregen.
Heeft het zin om weer te beginnen of heb ik teveel gemist. En als ik begin, waar de hell moet ik beginnen?
Gewoon een nieuw character beginnen op level 1, en dan kom je de veranderingen gewoon geleidelijk tegen. Daarnaast kun je altijd in dit topic om hulp vragen als je iets niet helemaal snapt.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:37 schreef Kleurdoos het volgende:
Meeste mensen zijn inmiddels wel gestoptOverigens solo ik erg graag
Gezien de veranderingen, in het talent systeem en alles wat er allemaal extra is bijgekomenquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:50 schreef Kleurdoos het volgende:
Oke, beter een nieuwe char dus, ik heb nog wel wat chars op lvl 70 waar ik eventueel bijkan, maar denk dat het zelf ook beter is om vanaf lvl 1 te beginnen
Zo zou ik het doenquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:02 schreef DJ_ het volgende:
Gezien de veranderingen, in het talent systeem en alles wat er allemaal extra is bijgekomen
aan dual talent, glyphs, dungeon finder ect ect.
lijkt mij dat inderdaad het beste, je kan altijd nadat je weer bekend bent met het spel je level 70's weer oppakken.
Het spel geeft alle veranderingen tegenwoordig zelf aan,quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:10 schreef Kleurdoos het volgende:
hahah volgens mij zat ik altijd op wildhammer (kan dat?)
En is er nog ergens een goede uitleg over alle nieuwe veranderingen?
Ik was na een expansion ook voor lange tijd gestopt. Heb er toen ook voor gekozen om een heel ander account te maken met nieuwe characters. Werkte erg goed voor mij. Op level 90 snapte ik nog niet helemaal hoe alles werkte maar dat is zowel hier op FOK, als ingame door bepaalde personen gewoon goed uitgelegd.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:50 schreef Kleurdoos het volgende:
Oke, beter een nieuwe char dus, ik heb nog wel wat chars op lvl 70 waar ik eventueel bijkan, maar denk dat het zelf ook beter is om vanaf lvl 1 te beginnen
Holy, is een stuk fijner in 25man healing. En nooit wat van gemerkt hoor, verder. altijd rustige vriendelijke mensen gewend, die vooral geen haast hebben.quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:48 schreef Chevalric het volgende:
Welke spec ben je dan?
Enne... Volwassenheid is er nooit geweest
Normal of Heroic?quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:36 schreef Silmarwen het volgende:
Woop eerste boss HoF down. /cheer
Ach, zo kreeg ik pas commentaar op mijn disc priest in een dungeon dat ik de verkeerde spec had om te healen...quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:34 schreef Chevalric het volgende:
Tja, de grote jongens roepen dat Disc een sterkere spec is voor raid healing, dus dan ben je een loser met Holy. Dat Holy niet echt veel onder doet voor Disc maakt dan niet uit.
Alle LFR content zonder epics is niet per se een prestatie, hangt heel erg van de rest van de raid af...
Of het na de expansion nog wat is, weet ik niet, maar nu tijdens de expansion is het nog steeds tof!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 07:57 schreef BDIL het volgende:
Is WoW nog wat na de expansion van Mists of Pandaria ?
Ah, die heb ik maandag voor 't eerst gedownd. M'n guild heeft 'm wel al vaker gedaan, dus dat telt niet echt, geloof ikquote:
Omdat je meer dps deed dan de dps? En daar het healen op je duimpje bij kon doen? Want zo ervaar ik het momenteelquote:Op vrijdag 22 februari 2013 07:26 schreef Wolve000 het volgende:
Ach, zo kreeg ik pas commentaar op mijn disc priest in een dungeon dat ik de verkeerde spec had om te healen...
Inderdaad. Een boss waar je veel moet bewegen kun je beter een disco priest hebben met de shield. Holy gebruiken we als we niet zo veel hoeven te lopen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omdat je meer dps deed dan de dps? En daar het healen op je duimpje bij kon doen? Want zo ervaar ik het momenteel
En er is geen 'standaard' in raids, zowel disc als holy worden gebruikt, maar vaak is er per gevecht een voorkeur. Dus niet per raid, maar per boss.
Klopt, Plague Quarter is ook te doen, afgezien van die stomme hond.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:09 schreef lifeblind het volgende:
Blegh, heb amper gespeeld de afgelopen paar dagenM'n paladin is compleet klaar, het enige wat ik er nog op doe is raiden, maar dan geen LFR meer omdat daar toch niks meer dropt (en ik ben 't schijtbeu dat er zoveel idioten rondlopen daarin, dan doe je nog zo je best als tank maar iedereen doet toch maar wat ie wilt meestal
), maar raiden met de guild wordt ook steeds minder en minder. Verder nog een aantal characters wat ergens tussen de 87 en 89 zweeft, maar ik heb echt geen zin meer om te levellen
![]()
Overigens is zowel Arachnid en Military Quarter in Naxx 25 prima te soloën
En gewoon in DPS spec neerhalen ? Moet je kunnen redden volgens mij.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:34 schreef lifeblind het volgende:
Ik kom niet voorbij PatchwerkDat is de eerste die een enrage timer heeft, en als prot doe je gewoon veel te weinig dps om het te halen, ik zit op zo'n 10% als ik de enrage timer haal, en daarna doet ie ineens best veel pijn
![]()
Als ik me verveel van 't weekend maar eens even alles gemmen en reforgen naar haste en nog maar een poging wagen
Daar had ik met m'n Blood DK geen last van. Ik had wel een probleem in Frost specquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:34 schreef lifeblind het volgende:
Ik kom niet voorbij PatchwerkDat is de eerste die een enrage timer heeft, en als prot doe je gewoon veel te weinig dps om het te halen, ik zit op zo'n 10% als ik de enrage timer haal, en daarna doet ie ineens best veel pijn
![]()
Als ik me verveel van 't weekend maar eens even alles gemmen en reforgen naar haste en nog maar een poging wagen
Nee, hij slaat behoorlijk hard, daar kun je met je DPS spec niet tegenaan healen, volgens mij.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:50 schreef GI het volgende:
[..]
En gewoon in DPS spec neerhalen ? Moet je kunnen redden volgens mij.
Mja m'n paladin is voornamelijk gegeared e.d. op survivability, niet op dps, en we doen sowieso al een hoop minder dps dan DK's.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:51 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Daar had ik met m'n Blood DK geen last van. Ik had wel een probleem in Frost spec
De andere groep heeft hem al maanden down. Wij hebben met een incompleet raidteam op een dode server gezeten. Server change en we hebben weer een compleet team. ziedaar progressie!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:36 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Ah, die heb ik maandag voor 't eerst gedownd. M'n guild heeft 'm wel al vaker gedaan, dus dat telt niet echt, geloof ik. Wat ik dan wel weer leuk vond, was dat ik 'm uiteindelijk (na 1 wipe) getankt heb.
Ik clear Naxx gewoon als Prot. Geen probleem eigenlijk?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:34 schreef lifeblind het volgende:
![]()
Ja het spel zit vol idioten die dan ergens lezen dat disc "OMFG FKING IMBA HEURHEURH OP OP" is en dan lachen ze iedereen uit die holy is. Okay spirit shell is fijn, maar het is niet dat disc nu de enige spec is.quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:23 schreef Xetran het volgende:
[..]
Holy, is een stuk fijner in 25man healing. En nooit wat van gemerkt hoor, verder. altijd rustige vriendelijke mensen gewend, die vooral geen haast hebben.![]()
Trouwens echt alle lfr content gedaan zonder maar één epic. ook een prestatie.
10 of 25 man? Ik doe 25 namelijk.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:00 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik clear Naxx gewoon als Prot. Geen probleem eigenlijk?
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:00 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
De andere groep heeft hem al maanden down. Wij hebben met een incompleet raidteam op een dode server gezeten. Server change en we hebben weer een compleet team. ziedaar progressie!
Mwah, Holy is wel redelijk broken (omdat amper mana regen) maar in LFR heb je simpelweg geen reet aan Disc onderhand. Voor 10mans een heel ander verhaal, makkelijk PoH spammen en niet echt snel out of mana gaanquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:34 schreef Chevalric het volgende:
Tja, de grote jongens roepen dat Disc een sterkere spec is voor raid healing, dus dan ben je een loser met Holy. Dat Holy niet echt veel onder doet voor Disc maakt dan niet uit.
Alle LFR content zonder epics is niet per se een prestatie, hangt heel erg van de rest van de raid af...
Dat is 't verschilquote:
Maar waarom Naxx 25 soloen?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:10 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Dat is 't verschilOp 25 man heb je (uiteraard) veel grotere healthpools, wat 't dus ook moeilijker maakt.
Je krijgt er niets voor verder. Ik ben niet zo van raids soloen. Alhoewel ik sommige oude content nu wel doe voor pets.quote:
ik zou voor die mace gaan, hogere dmg en haste. Expertise kan je evt reforgen, maar ik gok dat je bijna of net 90 bent gezien het ilvl, dus dat komt vanzelf met betere gear ook wel als je even een paar heroics doet.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:01 schreef kilozout het volgende:
http://www.wowhead.com/compare?items=82592;83756
Welke is het beste voor een retribution paladin?
Ik merk toch dat mijn DPS met die axe beter is.. Scheelt zeker 3K.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:19 schreef KataStrofe het volgende:
[..]
ik zou voor die mace gaan, hogere dmg en haste. Expertise kan je evt reforgen, maar ik gok dat je bijna of net 90 bent gezien het ilvl, dus dat komt vanzelf met betere gear ook wel als je even een paar heroics doet.
Haste haste haste!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:01 schreef kilozout het volgende:
http://www.wowhead.com/compare?items=82592;83756
Welke is het beste voor een retribution paladin?
En hoeveel heeft je mobiele telefoon gekostquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:00 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Holy crap, in de tijd dat ik wow heb gespeeld( tot eind vorig jaar) heeft deze game me 549 euro gekost, alleen gametime, exclusief de spellen!!!
WTF
? Mobiele telefoonquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:24 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
En hoeveel heeft je mobiele telefoon gekost
En gezien de tijd die je er vermoedelijk in hebt gestoken, was dat een prima investering per uur. Weinig entertainment dat je voor die uurprijs (< 1 euro/uur) kunt kopen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:00 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Holy crap, in de tijd dat ik wow heb gespeeld( tot eind vorig jaar) heeft deze game me 549 euro gekost, alleen gametime, exclusief de spellen!!!
WTF
Zo denk ik er ook overquote:Op zaterdag 23 februari 2013 01:49 schreef Chevalric het volgende:
En gezien de tijd die je er vermoedelijk in hebt gestoken, was dat een prima investering per uur. Weinig entertainment dat je voor die uurprijs (< 1 euro/uur) kunt kopen.
us ook niet super moeilijkquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:29 schreef Sapstengel het volgende:
Haha, eens eerste deel MSV in LFR getanked in dps gear + blood spec. Eerste in dps op baas 1 en 2 en bovenaan in de overall damage.
zou er geen laag stof op kunnen zitten danquote:Op zondag 24 februari 2013 11:19 schreef Bienelientjee het volgende:
Sow, weer terug van Oostenrijk! Kan weer lekker gamen. Beetje jammer dat de ventilator van mijn grafische kaart nu aan het begeven is. Duurt een minuut voordat die op gang is gekomen!En dan nog draait ie niet volledig op snelheid.
Ik wou nog geen geld uitgeven aan een nieuwe pc!
We hebben trouwens wat nieuwe members in de guild sinds ik weg ben geweest. Dus hopelijk gaan we nu echt actiever raiden!
Heb mijn pc twee weken geleden volledig schoongemaakt!quote:Op zondag 24 februari 2013 11:36 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
zou er geen laag stof op kunnen zitten dan
kan er helaas niet op afstand naar kijkenquote:Op zondag 24 februari 2013 11:37 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Heb mijn pc twee weken geleden volledig schoongemaakt!Mijn pc is gewoon langzaam aan het dood gaan. Eén onderdeel na het ander!
Maar hij mag nog niet dood!
Klopt. En bij de eerste boss heb je sowieso 3 targets. En op trash is het standaard dat tanks hoog staan.quote:Op zondag 24 februari 2013 06:38 schreef Xetran het volgende:
[..]
us ook niet super moeilijkin quest greens topde ik vaak healing lol.
Lijkt me niet dat je met greens de required ilvl voor LFR haalt.quote:Op zondag 24 februari 2013 06:38 schreef Xetran het volgende:
[..]
us ook niet super moeilijkin quest greens topde ik vaak healing lol.
Dit dus. Je moet minimaal blauwe items hebben uit heroics. Ik ben het er mee eens dat LFR niet heel moeilijk is, maar met greens #1 eindigen bij LFR bij healen lijkt me wat overdreven xD Ik heb ilvl van 475 en eindig vrijwel altijd op #2 of #3.quote:Op zondag 24 februari 2013 11:45 schreef Omega het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat je met greens de required ilvl voor LFR haalt.
waarom niet ?quote:Op zondag 24 februari 2013 11:45 schreef Omega het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat je met greens de required ilvl voor LFR haalt.
Nicequote:Op zondag 24 februari 2013 13:11 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik ben gewoon opnieuw begonnen, zie inderdaad allemaal nieuwe dingen dus wel fijn om dan te lvlen vanaf 1. gisteren begonnen, nu lvl 13.. komt goed
Ligt aan je smaak hequote:Op zondag 24 februari 2013 14:14 schreef Kleurdoos het volgende:
Vind ik ook, ik solo graag dus dan vind ik dat t fijnst met hunter.
Ik zie ook worgen en pandaren staan, is dat wat?
dat is een deathknight ook wel wat voor je, als blood/tank spec.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:14 schreef Kleurdoos het volgende:
Dat kan, maar dan eindig je niet 1e in LFR. Dat geloof ik gewoon niet.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:08 schreef DJ_ het volgende:
[..]
waarom niet ?
zolang jij OS set in je bags hebt of wat voor gear dan ook die je char wel aan kan.
dan telt dat gewoon voor je I-lvl.
als je wilt kan je het in vendor grey's doen.
Ik zou ze beiden minimaal 1x doen tot ca level 12 voor het openingsverhaalquote:Op zondag 24 februari 2013 14:14 schreef Kleurdoos het volgende:
vergeet de goblins niet die hebben de beste startingzone van alle racesquote:Op zondag 24 februari 2013 18:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou ze beiden minimaal 1x doen tot ca level 12 voor het openingsverhaal![]()
Mwoah, ik vond de worgen leuker om te doen. Maar idd, de goblins zijn ook heel leuk!quote:Op zondag 24 februari 2013 18:39 schreef Evertjan het volgende:
vergeet de goblins niet die hebben de beste startingzone van alle races
Ik hield wel van die oud-Engelse sfeerquote:Op zondag 24 februari 2013 18:55 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vond de worgen juist een beetje suf, Goblins hadden echt een goede sfeer en omgeving.
Mijn vrouwelijke troll was mijn lievelingscharquote:Op zondag 24 februari 2013 22:55 schreef Kleurdoos het volgende:
Dat heb ik ook, vind ik nogal een vrouwelijk trekje van me.
Ik hadd ooit een troll maar kon me er niet overheen zetten
Yup, speelde ook met vrijwel alleen blood elves, totdat ik alliance ging. Nu alleen humans op m'n shaman na. Vind de armor er het mooist uit zien op humans en belfs.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:12 schreef BoerBert het volgende:
Blood Elves vind ik wel echt het mooiste race, maar heb er geen 1 boven level 10.
Preciesquote:Op maandag 25 februari 2013 00:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Vind de armor er het mooist uit zien op humans en belfs.
Vandaag letterlijk 12x gewiped op de eerste boss omdat de healer te achterlijk was om die ringen te ontwijken. Hij was het serieus elke keer.quote:Op maandag 25 februari 2013 01:38 schreef Xetran het volgende:
Over kara gesproken. Vandaag naar HoF geweest naar bosses die mijn guild al op farm had. Maar wat zijn die bosses toch best wel tricky man. Mensen die een hele raid kunnen wipen etc, vergeleken met kara heb je hier echt we leven wat gear en verstand van zaken nodig. Dat, of mijn guild is gewoon bagger. Kan ook natuurlijk
quote:Op maandag 25 februari 2013 01:40 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Vandaag letterlijk 12x gewiped op de eerste boss omdat de healer te achterlijk was om die ringen te ontwijken. Hij was het serieus elke keer.
Het was de healer :p maar goed stond wel op het punt weg te gaan. Wel ilvl 485+ maar ontwijken is te moeilijk en mii commanderen op wie ik ss moet gebruiken. Resulteerde bijna in een /gleavequote:Op maandag 25 februari 2013 02:05 schreef Sapstengel het volgende:
De hitbox is wel echt groot, je kunt bijna aan de andere kant van het platform staan als melee, maakt het ontwijken iets makkelijker.
We hebben een kleine guild. Onze progress is 2e boss HoF en MSV wel cleared.quote:Op maandag 25 februari 2013 02:11 schreef Xetran het volgende:
mijn officer (healer dus) kan er ook wat vanHet is dat ik geen andere ga kunnen krijgen als tank en ik nu met 'farm' runs mee mag
Melee heeft de neiging op de boss te staan, das niet handig met die ringen. Hij heeft best een grote hitbox, dus wat meer afstand kan prima. Alleen als tank irritant want wij hebben een trucje gevonden, waar als je als tank in de rode cirkel onder hem blijft, je je geen zorgen of te maken over die... sonic burst of hoe het heet. Wel even letten op de raidwarning met die cirkels dan.quote:Op maandag 25 februari 2013 02:02 schreef Xetran het volgende:
[..]Om een of andere reden heb ik als melee dps er ook moeite mee omdat ze elkaar zo snel opvolgen, maar het was ook mijn eerste keer. Wij wipete vaak op garalon vanwege de enrage timer
Maar de MT staat zijn spot nu af aan mij voortaan, dus ik hoop nog een beetje gear te verzamelen om de nieuwe patch gelijk te kunnen gaan raiden (desnoods bij andere guild).
Inderdaadquote:Op maandag 25 februari 2013 01:07 schreef Xetran het volgende:
Sowieso zijn alle instances/zones van BC het beste ooit. De rest is alleen maar nagekouwde meuk, zoals onderhand heel cata.
SSC en black temple
BWL is ook mijn favoriete instance. De Cata instances heb ik nooit gezien. Ik moet zeggen dat ik MSV ook wel een leuke instance vind, met gevarieerde boss fights.quote:Op maandag 25 februari 2013 10:17 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Inderdaad, al blijft BWL m'n favoriet.
als je maar goed omgaat met de amberquote:Op maandag 25 februari 2013 08:37 schreef Olment het volgende:
gister (eindeljk) 2e boss down in HoF.
Voor het eerst gaan wipen op Garalon. al viel dat best mee, na 2 of 3x wipen hadden we de fight door en haalde we de enrage timer
Vanavond nog 2 uurtjes Garalon en hopelijk dan down.
Heb gehoord dat 4e boss (met die adds) best makkelijk is, iemand confirmation ?
Idem, WotLK ook nietquote:Op maandag 25 februari 2013 11:02 schreef Chevalric het volgende:
[..]
BWL is ook mijn favoriete instance. De Cata instances heb ik nooit gezien. Ik moet zeggen dat ik MSV ook wel een leuke instance vind, met gevarieerde boss fights.
Kara was ook niet zo simpel toen het current content was (lees in dungeon blues) maar de meeste mensen deden kara in t5/6/wellfare epics nadat het ook generfed was ofc ^^quote:Op maandag 25 februari 2013 01:38 schreef Xetran het volgende:
Over kara gesproken. Vandaag naar HoF geweest naar bosses die mijn guild al op farm had. Maar wat zijn die bosses toch best wel tricky man. Mensen die een hele raid kunnen wipen etc, vergeleken met kara heb je hier echt we leven wat gear en verstand van zaken nodig. Dat, of mijn guild is gewoon bagger. Kan ook natuurlijk
kara was ook in blues niet denderend moeilijk.quote:Op maandag 25 februari 2013 11:27 schreef dontcare het volgende:
[..]
Kara was ook niet zo simpel toen het current content was (lees in dungeon blues) maar de meeste mensen deden kara in t5/6/wellfare epics nadat het ook generfed was ofc ^^
Ulduar! Eigenlijk zelfs Naxx, wat was ik clueless toen. Heigan in tree form en je was toen nog langzamer, dus switchen naar kitty. Wat een drama.quote:Op maandag 25 februari 2013 10:48 schreef GI het volgende:
Ik heb de beste herrineringen aan ICC eigenlijk. Was mijn eerste echte 'raid' ervaring.
vandaar dat ik zeg 'niet zo simpel'quote:Op maandag 25 februari 2013 11:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kara was ook in blues niet denderend moeilijk.
Jawel, en ook in blues. Ik bedoel, als je eenmaal 25 man bij elkaar had dan deed je doorgaans sowieso geen kara meer. De boss mechanics zijn echt kattenpis vergeleken met msv.quote:Op maandag 25 februari 2013 11:27 schreef dontcare het volgende:
[..]
Kara was ook niet zo simpel toen het current content was (lees in dungeon blues) maar de meeste mensen deden kara in t5/6/wellfare epics nadat het ook generfed was ofc ^^
Nee, dat was iets van een ander kaliber, was echt een bazenfight tho. Net zoals netherbane als een magequote:Op maandag 25 februari 2013 11:53 schreef cherrycoke het volgende:
nightbane in blues was gewoon niet te doen
leukquote:Op maandag 25 februari 2013 12:10 schreef Chevalric het volgende:
Als we dan toch filmpjes uit de oude doos halen...
Het originele Fokkers Guild (jaja, met allemaal mensen van Fok!) was samengegaan met Disorder, een ander Nederlands guild. Daarmee hebben we in ieder geval MC en BWL gecleared. AQ hebben we wel een paar keer gedaan, maar nooit helemaal gehaald in de tijd dat ik nog speelde. Geloof dat het guild ze daarna wel nog helemaal gecleard heeft.
Wat inderdaad wel opvalt bij deze filmpjes is hoe statisch de gevechten zijn t.o.v. de huidige bosses. Gewoon een beetje buiten bereik van de boss staan en schieten maar.
word je nog steeds geimpaled bij lord marrowgar?quote:Op maandag 25 februari 2013 13:22 schreef DJ_ het volgende:
Gunship in icc is nu te soloen, hij reset niet meer als er niemand op het schip is.
http://blue.mmo-champion.(...)-solo-gunship-cthun/
Ik vind het wel jammer dat ik niet meer van de oude filmpjes heb van WoW. Er zijn er destijds vanuit Ravenblood/Blackraven (een Tweakers.net guild) aardig wat gemaakt, maar ik heb alleen deze nog:quote:Op maandag 25 februari 2013 12:10 schreef Chevalric het volgende:
Als we dan toch filmpjes uit de oude doos halen...
Ulduar?quote:Op maandag 25 februari 2013 17:10 schreef Xetran het volgende:
Ulduar is ook erg mooi ja, veel verschillende boss mechanics en allemaal erg leuk. En yogg-25 was ook echt leuk en uitdagend. Nog veel hardmodes gedaan daar in die goede oude tijd.
quote:Op maandag 25 februari 2013 19:12 schreef Kleurdoos het volgende:
hoeveel chars hebben jullie? en pas met een tweede beginnen als de hoogste op 70-80 zit of?
Ik heb een stuk of 8 chars, maar speel er maar 1. Geen tijd voor meer.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:12 schreef Kleurdoos het volgende:
hoeveel chars hebben jullie? en pas met een tweede beginnen als de hoogste op 70-80 zit of?
1 level 90, 1 level 88, 1 level 80.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:12 schreef Kleurdoos het volgende:
Nu alleen nog even 6 weken lang, elke week, exact 1000 VP verzamelen. Want dat vinden wij leuk! En blizzard vindt dat oowk leuwk! Das tof! (Dan pas kan je verder met de Legendary quest)!quote:Op maandag 25 februari 2013 20:10 schreef cherrycoke het volgende:
prismatic socket in mijn sha touched weaponlaat patch 5.2 maar komen
altoholic detectedquote:Op maandag 25 februari 2013 20:12 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
En nog een 90 hunter op een horde realm
/nolife
heb dat afquote:Op maandag 25 februari 2013 20:13 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Nu alleen nog even 6 weken lang, elke week, exact 1000 VP verzamelen. Want dat vinden wij leuk! En blizzard vindt dat oowk leuwk! Das tof! (Dan pas kan je verder met de Legendary quest)!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
quote:Op maandag 25 februari 2013 20:13 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
heb dat afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik nog nie...
op de qeust kan je zien hoeveel je al hebt, hoeveel moet je nogquote:
Ik heb er pas 1100....quote:Op maandag 25 februari 2013 20:15 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
op de qeust kan je zien hoeveel je al hebt, hoeveel moet je nog
oepsquote:
11quote:Op maandag 25 februari 2013 19:12 schreef Kleurdoos het volgende:
Gratzquote:Op maandag 25 februari 2013 21:58 schreef Sapstengel het volgende:
Sha of Fear down, en de 2h axe gewonnen met coin roll.
Alleen nu nog 5 sigils of power...
Thanksquote:
Werd je nooit als je tank bentquote:Op maandag 25 februari 2013 14:45 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
word je nog steeds geimpaled bij lord marrowgar?
Wij hadden vanavond ook een matige avond. Wipes op Feng en Garalon op Heroic (dus maar op Normal gekilld). Spirit Kings was een one shot (op Normal), vervolgens wipes op Elegon (waarbij een op 9%). Laatste wipe was helemaal suf, boss op 87% of zo, komt een add op, blijft iedereen lekker op Elegon knallen. Beetje LFR praktijken. Raid Leader was een beetje gedeprimeerd daarnaquote:Op maandag 25 februari 2013 22:05 schreef Olment het volgende:
dikke wipefest op Garalon hier nou :S
Sadface, 2 uur al atm.
Ja dat is kut. Hebben we ook 2 weken lang gehad. Geen raid van de grond af te krijgen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:45 schreef lifeblind het volgende:
Wij kregen niet eens een raidgroup bij elkaar in de guildGelukkig kreeg ik van de guild waar we mee samenwerken om alsnog een group bij elkaar te krijgen een invite voor later deze week om met hun mee te gaan raiden, aangezien ze nog een tank zochten voor MSV ^^
Dat heb ik nou met mages, ik krijg ze tot de 60, dan raak ik ze niet meer aan, dan delete ik ze en maak ik een maand later weer een nieuwequote:Op maandag 25 februari 2013 22:07 schreef Knut het volgende:
Heb al meerdere malen lvl 70 toons uiteindelijk toch gedelete omdat ik hoe vaak ik het ook probeer, DK's alleen maar char slots opnemen.
die is zo easy emperorquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:21 schreef Bienelientjee het volgende:
Ventilator van me grafische kaart is nu echt aan het doodgaan.Morgen maar even iemand uit de wijk aanspreken, misschien heeft hij nog een fan liggen die erop kan en die ik voor nu kan gebruiken. Kan ik nog eventjes doorsparen. Want de hele pc bestaat uit oude onderdelen en is in zijn geheel aan vervanging toe, maar wil nog net even niet NU in één klap een som geld neergooien.
Vanavond gaan we laatste boss MSV doen, normal. Laten we hopen dat we eindelijk 6/6 kunnen zeggen vanavond!
Kun je niet gewoon je andere spec activeren, even melden aan de healers dat jij degene bent die gaat tanken, desnoods marken en gaan?quote:Op woensdag 27 februari 2013 08:25 schreef Chevalric het volgende:
Blizzard heeft m.i. een steekje laten vallen met LFR: als je eenmaal als DPS in de raid zit, kun je niet meer overschakelen naar tank. We hadden gisteren het probleem dat we bij Will of the Emperor twee tanks hadden die nog nooit daar getankt hadden (en blijkbaar ook geen research hadden gedaan), dus twee, drie wipes als gevolg. Ik was als DPS mee (want heb als tank niks meer te halen in MSV), maar ik wilde wel de tank rol overnemen. Maar dat kan dus niet.
Dus moesten we wachten op nieuwe tanks. Inmiddels waren ook een paar healers gevlucht, maar dat boeide de nieuwe tank niet. Die start het gevecht gewoon. Geen idee hoe het is afgelopen, heb maar voor "Leave the instance" gekozen.
On a more positive note: gisteren wel al mijn sigils of power bij elkaar gespaard. Nu alleen nog de sigils of wisdom
dat werkt zolang de healers opletten en de tanks niet halverwege de fight ineens wel komen... (eigen ervaringen).quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:46 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon je andere spec activeren, even melden aan de healers dat jij degene bent die gaat tanken, desnoods marken en gaan?
In theorie wel, maar Raid Finder gaat ondertussen wel op zoek naar mensen die zich als tank aanmelden. De enige oplossing is bij het starten van Raid Finder aangeven dat je tank/dps bent, maar dan loop je dus het risico dat je als tank aan de raid wordt toegevoegd (terwijl ik voor MSV het liefst als DPS mee ga).quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:46 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon je andere spec activeren, even melden aan de healers dat jij degene bent die gaat tanken, desnoods marken en gaan?
Er kan over het algemeen nog geen Hi, Heya, Evening oid vanaf bij de meeste.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:17 schreef lifeblind het volgende:
Ja want je zou eens iets moeten zeggen in /raid chat..
Helaas is dat bij het spel weg sinds wotlkquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:59 schreef Olment het volgende:
[..]
Er kan over het algemeen nog geen Hi, Heya, Evening oid vanaf bij de meeste.
Als er in volledige raidfinder run 15 regels aan social worden gezegt dan vind ik dat al erg veel.
Same as dungeons.. Sociale aspect vinden veel mensen schijnbaar niet belangrijk.
Daar ging het in dit geval niet om. De Raid Finder tool gaat uit van de rol(len) die je kiest bij de start. Dus als ik daar voor DPS kies (omdat ik DPS loot wil en niet wil tanken), dan kan ik daar later dus niet op terug komen. Natuurlijk kan ik in de chat wel roepen dat ik het tanken wil overnemen, maar als de originele tanks de raid verlaten, gaat Raid Finder op zoek naar nieuwe tanks. Dan sta je dus uiteindelijk met 3 tanks in de instance.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:17 schreef lifeblind het volgende:
Ja want je zou eens iets moeten zeggen in /raid chat..
Als er wat gezegd wordt in raid chat, is het meestal alleen maar bitchen dat iemand iets verkeerd doetquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:59 schreef Olment het volgende:
[..]
Er kan over het algemeen nog geen Hi, Heya, Evening oid vanaf bij de meeste.
Als er in volledige raidfinder run 15 regels aan social worden gezegt dan vind ik dat al erg veel.
Same as dungeons.. Sociale aspect vinden veel mensen schijnbaar niet belangrijk.
Ja oke, maar dat is al zo sinds de random dungeon finder natuurlijk. Dan is 't gewoon hopen dat mensen een beetje gezond verstand hebbenquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:19 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Daar ging het in dit geval niet om. De Raid Finder tool gaat uit van de rol(len) die je kiest bij de start. Dus als ik daar voor DPS kies (omdat ik DPS loot wil en niet wil tanken), dan kan ik daar later dus niet op terug komen. Natuurlijk kan ik in de chat wel roepen dat ik het tanken wil overnemen, maar als de originele tanks de raid verlaten, gaat Raid Finder op zoek naar nieuwe tanks. Dan sta je dus uiteindelijk met 3 tanks in de instance.
tering he... dat je dit soort dingen vraagt op wowquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:06 schreef Sapstengel het volgende:
[2] [Goldenabyss]: LF a Po-rn site hacker that can hack me a reality kings or brazzers account will pay 1k
Lol
nou nou nou nou.. wat een geld zegtquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:07 schreef Sapstengel het volgende:
Echt he. De prijs is inmiddels omhoog naar 2k.
Nopequote:Op woensdag 27 februari 2013 16:31 schreef Sapstengel het volgende:
Stopt hij met spelen ja? Hij zit toch in een erg goede guild enzo? Of komt hij weer terug met 5.2 een week later.
Client downloaden van battle.net. En dan een paar biertjes gaan drinken tijdens de installquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik wil wow vanaf 0 installeren na vele jaren. Moet ik beginnen vanaf CD 1 en dan door tot cataclyst of komt de rest met patches?
Ben een beetje aan het zoeken met alles.
oki thnx ga ik dat eens proberen. kreeg hem niet aan de praat mijn al die CD's..quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:07 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Client downloaden van battle.net. En dan een paar biertjes gaan drinken tijdens de install
Kan volgens mij niet zoveel kwaad dat er 2 accounts op staan, heb ik ook.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
oki thnx ga ik dat eens proberen. kreeg hem niet aan de praat mijn al die CD's..Cataclysm installeren lukte al helemaal niet vanwege 1 of andere patch.
heb op battle.net nu zelfs een wow 1 en wow 2 account. Kan er 1 toch verwijderen ofzo lijkt me?
En helaas niet. Je kunt je wow 1 en 2 niet verwijderen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
oki thnx ga ik dat eens proberen. kreeg hem niet aan de praat mijn al die CD's..Cataclysm installeren lukte al helemaal niet vanwege 1 of andere patch.
heb op battle.net nu zelfs een wow 1 en wow 2 account. Kan er 1 toch verwijderen ofzo lijkt me?
het kan idd geen kwaad. Enigste wat is is dat als je de verkeerde aanklikt je error krijgt en opnieuw moet inloggen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 07:05 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Kan volgens mij niet zoveel kwaad dat er 2 accounts op staan, heb ik ook.
Inderdaad, geweldig dat einde ook. Op Wowinsider staat een interview met Dave Kosak (Lead Quest Designer) over 5.2. Ik word er wel enthousiast van!quote:
Vrees niet, ik ben er nog niet eens aan begonnenquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:43 schreef Bienelientjee het volgende:
En dan te geloven dat wij nog maar 5/6 MSV en 2 van HOF neer hebben, normal mode!We lopen zwaar achter!
Ja, wij hebben 6/6 MSV, 1/6 HoF en 3/4 ToES Normal, maar ik weet ook nog niet of we gelijk ToT gaan doen. Ik hoop 't welquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:43 schreef Bienelientjee het volgende:
En dan te geloven dat wij nog maar 5/6 MSV en 2 van HOF neer hebben, normal mode!We lopen zwaar achter!
Hebben we daar geen gear restrictments voor nodig ofsow?quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:06 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Ja, wij hebben 6/6 MSV, 1/6 HoF en 3/4 ToES Normal, maar ik weet ook nog niet of we gelijk ToT gaan doen. Ik hoop 't wel.
wij staan momenteel op 4/6 MSV, 2/6 HoFen 0/4 ToES normal.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:06 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Ja, wij hebben 6/6 MSV, 1/6 HoF en 3/4 ToES Normal, maar ik weet ook nog niet of we gelijk ToT gaan doen. Ik hoop 't wel.
we wipen op elegon omdat de dps van 2 mensen niet voldoende is. Moeten ook de hele tijd ons raidteam wijzigen omdat mensen random niet meer komen opdagen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:37 schreef Chevalric het volgende:
ToES is niet heel moeilijk. Ik heb een avondje Tsulong wipes gehad, en de guild heeft zonder mij de Protectors first kill gedaan. Lei Shi heeft geloof ik wel wat moeite gekost, maar die hebben we afgelopen maandag ook in 2 tries gekilld.
Bij Protectors is de uitdaging voor de tanks om Kaolan op 't laatst goed te wisselen en te positioneren. Bij Tsulong moet je even de adds onder de knie krijgen, vooral de DPS moet daar goed opletten.
Lei Shi is eigenlijk best wel saai, net als in LFR.
We hadden ook nog een paar wipes op Sha afgelopen maandag. Daar is het ook weer belangrijk om te overleven als je naar de adds gestuurd wordt. Dat zit helemaal niet in LFR, dus dat is wel even wennen.
Waarop wipen jullie bij Elegon? Wij hebben daar nog de meeste moeite met de adds op het juiste moment killen. De DPS moet daar goed opletten dat ze niet de boss staan te nuken voor een phase transition terwijl er nog een add in leven is.
Hm, onvoldoende DPS gaat je in ToES ook opbreken bij Tsulong.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:57 schreef Olment het volgende:
[..]
we wipen op elegon omdat de dps van 2 mensen niet voldoende is. Moeten ook de hele tijd ons raidteam wijzigen omdat mensen random niet meer komen opdagen.
Jij en vele anderen. Maar haast je, de volgende raidinstance staat alweer klaarquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:43 schreef Bienelientjee het volgende:
Ja, 18.quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:57 schreef SilentHunterNL het volgende:
Heeft jullie guild een minimum leeftijd? Gister 5x gewiped op stoneguard mede dankzij die 12 jarige gastjes
ToeS is best makkelijk ja. Enige was dat protectors op elite een redelijke dpscheck is en wij nog 5 seconen over hadden voor enrage. En Sha is ook een beetje een dpscheck eigenlijk. Adds op die platforms moeten snel genoeg neer voordat de volgende omnious cackle komt etc.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:37 schreef Chevalric het volgende:
ToES is niet heel moeilijk. Ik heb een avondje Tsulong wipes gehad, en de guild heeft zonder mij de Protectors first kill gedaan. Lei Shi heeft geloof ik wel wat moeite gekost, maar die hebben we afgelopen maandag ook in 2 tries gekilld.
Bij Protectors is de uitdaging voor de tanks om Kaolan op 't laatst goed te wisselen en te positioneren. Bij Tsulong moet je even de adds onder de knie krijgen, vooral de DPS moet daar goed opletten.
Lei Shi is eigenlijk best wel saai, net als in LFR.
We hadden ook nog een paar wipes op Sha afgelopen maandag. Daar is het ook weer belangrijk om te overleven als je naar de adds gestuurd wordt. Dat zit helemaal niet in LFR, dus dat is wel even wennen.
Waarop wipen jullie bij Elegon? Wij hebben daar nog de meeste moeite met de adds op het juiste moment killen. De DPS moet daar goed opletten dat ze niet de boss staan te nuken voor een phase transition terwijl er nog een add in leven is.
Laat de tanks de zwakke schakels helpen daar. Doen wij ook en dat helpt goed. En ranged die nog tijd over hebben natuurlijk.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:57 schreef Olment het volgende:
[..]
we wipen op elegon omdat de dps van 2 mensen niet voldoende is. Moeten ook de hele tijd ons raidteam wijzigen omdat mensen random niet meer komen opdagen.
Mazzelquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:52 schreef Verbodsbord het volgende:
Haha wut, wilde even kijken of battered hilt wilde droppen, na 10 mobs in pit of saron heb ik em
Hier het zelfde, ik heb 't ondertussen maar opgegeven. En van de AH kopen is er op mijn realm niet bijquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:09 schreef Bienelientjee het volgende:
Heb die Battered Hilt zo vaak geprobeerd, nooit gekregen. Zit er serieus aan te denken om hem maar van de AH te kopen en die achievement af te maken!
Een maand gametime is toch gewoon een x aantal dagen, niet gebaseerd op de maand?quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:27 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Is het waar als ik morgen een maand gametime pak dat ik dan 31 dagen playtime heb ipv 28 ? Of hoe werk dat met die van ¤12.99?
Ik heb hem zojuist gekocht!quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:35 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Hier het zelfde, ik heb 't ondertussen maar opgegeven. En van de AH kopen is er op mijn realm niet bij
Nou ben ik sowieso vaak lucky met drops, maar dat het zo makkelijk gingquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:09 schreef Bienelientjee het volgende:
Heb die Battered Hilt zo vaak geprobeerd, nooit gekregen. Zit er serieus aan te denken om hem maar van de AH te kopen en die achievement af te maken!
Oh ik ken 'tquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:39 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Ik heb hem zojuist gekocht!Ben er nu mee bezig!
Dat allemaal voor 10 puntjes!
Met m'n vorige account paar jaar terug had ik hem bij de eerste run. Paar runs later toen ik een vriend hielp bij zijn eerste run dropte hij weer, en won ik weer. Toen aan hem gegeven. Daarna tientallen keren nog gedaan maar nooit meer gezien.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:35 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Hier het zelfde, ik heb 't ondertussen maar opgegeven. En van de AH kopen is er op mijn realm niet bij
quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jij en vele anderen. Maar haast je, de volgende raidinstance staat alweer klaarWant snel.
Mja, zo was ik ook weer begonnen na mijn terugkeer een paar maanden terug. Maar ik heb gemerkt dat ik juist de uitdaging van het raiden als belangrijkste drijfveer zag om WoW te spelen. LFR is te gemakkelijk; je hebt natuurlijk wel eens een groep waarmee je de hele tijd wipet, maar uiteindelijk kom je er wel doorheen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:04 schreef Kingleon het volgende:
Ik doe sinds MoP niet meer raiden met de guild. Wel LFR. moet zeggen dat t me goed bevalt. Alleen spelen wanneer ik zelf zin heb. En als de kids een keer niet willen slapen heb ik ook geen probleem om meteen te stoppen.
als jij je stacks als tank niet reset bij Tsulong tussen de breaths door wist je zelf blijkbaar ook niet echt wat je deed want er is totaal geen reden om dat niet te doen ^^quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:21 schreef Chevalric het volgende:
Zonet in m'n eentje ToES LFR getankt. De andere tank was er voor 't eerst en wist niet waar hij mee bezig was. Bij Tsulong 28 stacks gehaald en overleefd, bij Lei Shi 45 stacks gehaald en overleefd en bij Sha of Fear de hele tijd bij de adds gestaan
. Gelukkig was er bij Sha nog een druid in Bear form.
Helaas nog steeds geen epic shoulders gekregen, maar wel een Shin'ka 2-Hander voor m'n offspec. Enige nadeel: nu moet ik twee sha-touched gems gaan regelen.
Mja, het duurde even voordat ik snapte dat de andere tank niet mee deedquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:15 schreef dontcare het volgende:
[..]
als jij je stacks als tank niet reset bij Tsulong tussen de breaths door wist je zelf blijkbaar ook niet echt wat je deed want er is totaal geen reden om dat niet te doen ^^
Als ik in LFR de enige tank ben hobbel ik rustig op mn gemakje naar die beam toe hoorquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:15 schreef dontcare het volgende:
[..]
als jij je stacks als tank niet reset bij Tsulong tussen de breaths door wist je zelf blijkbaar ook niet echt wat je deed want er is totaal geen reden om dat niet te doen ^^
Ja doe ik ook. Donderdag nog en een paar DPS "DON'T FUCKING MOVE HIM." Ja gympie, als ik dat niet doe, ga ik dood, ga jij dood. -.-quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:36 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Als ik in LFR de enige tank ben hobbel ik rustig op mn gemakje naar die beam toe hoor
Mja, in LFR moet je soms helaas improviseren, alleen snappen niet alle DPS datquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:48 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ja doe ik ook. Donderdag nog en een paar DPS "DON'T FUCKING MOVE HIM." Ja gympie, als ik dat niet doe, ga ik dood, ga jij dood. -.-
Had hele irritant DK tank die zijn aggro niet kon houden na taunts. Zelfs niet als ik even mijn RF uitzette. Derp
Ik ben ook net begonnen met mijn Rogue, maar ik vind het helemaal niets tot nu toe. Het zal zeker aan mij liggen, maar ik vind het super lastig om in leven te blijven.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:18 schreef Skillstorm het volgende:
Ben mijn rogue aan het lvlen naar 90.
Het is veel kutter om een rogue te levelen dan andere classes moet ik wel zeggen...
Maar ik zit op 89 en een kwart, dus ik ben er bijna.
Dan lekker pvpen en dan in stormwind stealthen, gewoon omdat het leuk is,
Oh, de meeste tanks die ik ben tegengekomen zeuren eigenlijk constant om heals hoor. Voornamelijk in heroics wel. Ik hou ze gewoon constant op 80/90% hp met m'n monk en slaag daar altijd in, maar nee, ze eisen dat ze altijd 100% hp hebben.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:24 schreef Silmarwen het volgende:
Ik kan alleen geen ranged spelen en ben geen ster als healer, maar als je alles speelt, helpt het je in elke class. Tanks houden rekening met melee door bosses verder van goo te trekken, zeuren niet om heals enzo.
Tja, zoals ook bij healers/dps zullen er ook onder de tanks genoeg sukkels rondlopen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:30 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Oh, de meeste tanks die ik ben tegengekomen zeuren eigenlijk constant om heals hoor. Voornamelijk in heroics wel. Ik hou ze gewoon constant op 80/90% hp met m'n monk en slaag daar altijd in, maar nee, ze eisen dat ze altijd 100% hp hebben.
Precies, het is niet zoals een Warrior waar je kan Victory Rushen naar de volgende mob, of een hunter waar je iets kan downhalen in een aantal seconden d.m.v Aimed/Explosive shot, of zelfs Blood DK,s die hele continenten pullen en geen problemen hebben omdat ze niet dood kunnen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:29 schreef Omega het volgende:
[..]
Ik ben ook net begonnen met mijn Rogue, maar ik vind het helemaal niets tot nu toe. Het zal zeker aan mij liggen, maar ik vind het super lastig om in leven te blijven.
Heb juist het tegenovergestelde. Vind melee dps en tanken niks aan en ben er ook niet goed in.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:24 schreef Silmarwen het volgende:
Ik kan alleen geen ranged spelen en ben geen ster als healer, maar als je alles speelt, helpt het je in elke class. Tanks houden rekening met melee door bosses verder van goo te trekken, zeuren niet om heals enzo.
Dit.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:55 schreef Olment het volgende:
[..]
Heb juist het tegenovergestelde. Vind melee dps en tanken niks aan en ben er ook niet goed in.
Mensen die zeuren om heals hebben wss zelf iets fout gedaan. Niet moven uit crap ofzo. Als je gewoon doet wat er van je verwacht wordt hoef je niet om heals te vragen want die krijg je gewoon.. als je rare streken gaan uithalen krijg je extra dmg. En dan gaan mensen huilen
Gebruik altijd Archmage Vargoth's Staff gemacro-ed met vanish op mijn rogue ^^ laat nu dus 2 'images' achter maar de archmage blijft langer staanquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:26 schreef Skillstorm het volgende:
Iemand anders die de Glyph of Decoy echt de bom vindt?
Ik vind het zo'n bazen glyph.
Als je Vanish gebruikt als een rogue dan laat het een kloon van je achter voor 2 seconden, het kan niet aangeklikt worden en het kan mensen echt geweldig afleiden.
Dat is wel baas eigenlijk.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:06 schreef dontcare het volgende:
[..]
Gebruik altijd Archmage Vargoth's Staff gemacro-ed met vanish op mijn rogue ^^ laat nu dus 2 'images' achter maar de archmage blijft langer staan
heb um ook, maar gebruik um eigenlijk niet. Vind het jammer dat dit soort itemeffecten weggaan als je je item weer replaced.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:26 schreef Skillstorm het volgende:
Ik heb nog steeds een Orb of Deception, dat blijft echt een vet item.
mja, als ik al m'n cooldowns moet gebruiken zonder een heal te krijgen, vraag ik me ook af wat de healer aan 't doen is. YMMV. Soms heb je een pruts-healer/tank/dps (doorhalen wat niet van toepassing is).quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:04 schreef Silmarwen het volgende:
Ik vind het als healer echt rete irritant als iemand om heals vraagt. Alsof ik niet zie dat ze op low health zitten.
Ik snap tanks idd ook niet. Ik heb echt tig cooldowns die ik dan kan gebruiken. In instances gaan healers vaak maar DPSen omdat ik gewoon weinig damage krijg.
veranderd die in zijn ally-horde equivalentquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:10 schreef Skillstorm het volgende:
Hey, wat gebeurt er als een Pandaren een Orb of Deception gebruikt?
quote:I've used this orb twice on my Horde female pandaren monk and she has been turned into a night elf and then a human.
Edit: tried again and got the draenei form so I'm guessing for Pandaren, it randomizes what you get.
Ja, ik tank heroics gewoon in dps gear met blood spec. Gaat prima door de selfhealing en cooldowns inderdaad.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:04 schreef Silmarwen het volgende:
Ik snap tanks idd ook niet. Ik heb echt tig cooldowns die ik dan kan gebruiken. In instances gaan healers vaak maar DPSen omdat ik gewoon weinig damage krijg.
Ligt aan je realm lijkt mij. Op onze (dode) realm is het als alliance niet mogelijk om For the Alliance te doen, ally-horde ratio is ong 1-8.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:50 schreef Skillstorm het volgende:
Kan je eigenlijk For the Horde doen op dit punt in MoP?
Ik heb in het verleden heel veel van die raids georganiseerd, altijd dikke lol etc.
ben saved in MCquote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:33 schreef Syphixx het volgende:
iemand met horde char die me eens naar molten core en attunement wilt doen ? net 60 op shammy woohoo
* Syphixx kijkt eens lief met puppy eyes
sethekk halls heroicquote:
geldt je aanbod nog steeds?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:33 schreef Syphixx het volgende:
iemand met horde char die me eens naar molten core en attunement wilt doen ? net 60 op shammy woohoo
* Syphixx kijkt eens lief met puppy eyes
jaquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:21 schreef Olment het volgende:
[..]
geldt je aanbod nog steeds?
Ben namelijk van plan een reprun te gaan doen.. nog 9 runs![]()
had gehoord dat je het nu met 8 man kan, anders even op wowhead kijken voor de zekerheid. Wel eens wat anders, toen het net uitkwam had je meer dan 40 mensen nodig doorgaansquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:50 schreef Skillstorm het volgende:
Kan je eigenlijk For the Horde doen op dit punt in MoP?
Ik heb in het verleden heel veel van die raids georganiseerd, altijd dikke lol etc.
Ja, je hebt als het goed is bij het aanmaken van de authenticator in het begin een restore code gekregen.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:54 schreef Lyzio het volgende:
Na een paar maanden weer besloten om te gaan spelen, maar ik heb een probleem met inloggen. Ik heb sinds de laatste keer een andere mobiele telefoon waarop een authenticator staat. En nu kan ik dus niet meer inloggen, iemand enig idee hoe ik dat fix?
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:55 schreef Skillstorm het volgende:
Idd, en weet je wat helemaal geniaal is?
Die decoy bunnies die je kan maken met engineering.
Ronduit GENIAAL.
Het zijn rabbits die je dropt, het lijkt dus gewoon op een critter, het loopt rond etc, maar als iemand het aanvalt dan ontploft het.
Vaak genoeg gedaan in Wotlk, dat ik dan met mijn rogue naar Goldshire ging (horde ben ik) en dan een bunny drop ergens in Goldshire, niet te dichtbij, dat niet, anders aggroen guards het.
Een of andere lowbie komt dan meestal het konijn killen omdat lowbies dat eenmaal doen, BOOM, dood.
Gedaan. Zegt nog altijd dat de code niet klopt.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja, je hebt als het goed is bij het aanmaken van de authenticator in het begin een restore code gekregen.
Je moet nu op je nieuwe telefoon de app openen en dan op settings > restore. Dan kiezen voor die onderste optie "i want to perform a restore" en daar de code invullen die je hebt gekregen toen je de authenticator aan je account koppelde.
Gedaan inderdaadquote:Op zondag 3 maart 2013 13:29 schreef Chevalric het volgende:
Dan een support ticket aanmaken op de website. Bij inloggen kun je aangeven dat je je authenticator niet meer hebt, dan kom je vanzelf in de goede flow.
Ben benieuwdquote:Op zondag 3 maart 2013 13:39 schreef Chevalric het volgende:
Was bij mij laatst binnen 2 uur opgelost. Ook in het weekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |