abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 maart 2013 @ 10:35:36 #251
357913 KataStrofe
!!KEIHARD!!
pi_123492174
LFR kan je idd ook niet echt vergelijken met Raiden, het is dezelfde instance, maar das ook het enige.

Ik raid trouwens ook niet meer. eerst omdat er geen plek was in de nieuwe guild waar ik inzit. Inmiddels weer wel, maar ik vind het wel relaxed dat ik niet minimaal 3 avonden per week meer kwijt ben.

Besloten dat ik nu maar een PvP hero ga worden, dat kan je altijd doen wanneer je zelf wilt en hoelang je wilt (er zijn nog niet genoeg mensen en skills om rated te doen in de guild). Afgelopen week een honor pakkie bij mekaar gespaard, ik heb weer een nieuwe hobby! :D
Net toen je dacht dat je veilig was..
pi_123493214
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 22:21 schreef Chevalric het volgende:
Zonet in m'n eentje ToES LFR getankt :D. De andere tank was er voor 't eerst en wist niet waar hij mee bezig was. Bij Tsulong 28 stacks gehaald en overleefd, bij Lei Shi 45 stacks gehaald en overleefd en bij Sha of Fear de hele tijd bij de adds gestaan :D. Gelukkig was er bij Sha nog een druid in Bear form.

Helaas nog steeds geen epic shoulders gekregen, maar wel een Shin'ka 2-Hander voor m'n offspec. Enige nadeel: nu moet ik twee sha-touched gems gaan regelen.
als jij je stacks als tank niet reset bij Tsulong tussen de breaths door wist je zelf blijkbaar ook niet echt wat je deed want er is totaal geen reden om dat niet te doen ^^
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>
  vrijdag 1 maart 2013 @ 11:26:48 #253
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_123493649
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 11:15 schreef dontcare het volgende:

[..]

als jij je stacks als tank niet reset bij Tsulong tussen de breaths door wist je zelf blijkbaar ook niet echt wat je deed want er is totaal geen reden om dat niet te doen ^^
Mja, het duurde even voordat ik snapte dat de andere tank niet mee deed :P. Heb het inderdaad daarna wel gedaan, tussen de breaths door.
  † In Memoriam † vrijdag 1 maart 2013 @ 11:36:11 #254
159966 lifeblind
pi_123493977
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 11:15 schreef dontcare het volgende:

[..]

Als ik in LFR de enige tank ben hobbel ik rustig op mn gemakje naar die beam toe hoor :7
  vrijdag 1 maart 2013 @ 11:48:15 #255
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_123494371
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 11:36 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Als ik in LFR de enige tank ben hobbel ik rustig op mn gemakje naar die beam toe hoor :7
Ja doe ik ook. Donderdag nog en een paar DPS "DON'T FUCKING MOVE HIM." Ja gympie, als ik dat niet doe, ga ik dood, ga jij dood. -.-
Had hele irritant DK tank die zijn aggro niet kon houden na taunts. Zelfs niet als ik even mijn RF uitzette. Derp
  † In Memoriam † vrijdag 1 maart 2013 @ 12:57:53 #256
159966 lifeblind
pi_123496403
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 11:48 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Ja doe ik ook. Donderdag nog en een paar DPS "DON'T FUCKING MOVE HIM." Ja gympie, als ik dat niet doe, ga ik dood, ga jij dood. -.-
Had hele irritant DK tank die zijn aggro niet kon houden na taunts. Zelfs niet als ik even mijn RF uitzette. Derp
Mja, in LFR moet je soms helaas improviseren, alleen snappen niet alle DPS dat :'( Healers over het algemeen gelukkig wel. Ik stel nog steeds voor dat iemand die DPS is, verplicht een tank en healer een keer moet spelen :P Dat heeft mij in ieder geval wel ontzettend geholpen. Vroeger was ik op mn paladin alleen maar retri, en kreeg soms ook wel eens gezeik van tanks enzo. Toen maar eens gaan tanken, en er ging ineens een wereld voor me open, ik snapte ineens een stuk meer van alle fights :D En sinds 2,5 jaar ben ik fulltime tank :+
  vrijdag 1 maart 2013 @ 13:05:29 #257
7957 Chevalric
pi_123496695
Ja, ik heb ook 't gevoel dat ik als tank er voor moet zorgen dat ik alle ins en outs van de boss fight ken. Wat doet elke ability en hoe vang ik die als tank op? Als healer wil je ook wel redelijk weten wat alles doet, omdat je daarop kunt anticiperen met healen (is een ability raid wide, of alleen op de tank, bijv). Als DPS heb je die behoefte volgens mij een stuk minder. Dat is waarom ik tanken (en in mindere mate healen) ook zo ontzettend tof vind. DPSen is voor mij gewoon relaxen, mede omdat ik weet wat er gebeurd in de fights.
pi_123497120
Ben mijn rogue aan het lvlen naar 90.

Het is veel kutter om een rogue te levelen dan andere classes moet ik wel zeggen...

Maar ik zit op 89 en een kwart, dus ik ben er bijna.

Dan lekker pvpen en dan in stormwind stealthen, gewoon omdat het leuk is, _O_
  vrijdag 1 maart 2013 @ 13:24:40 #259
54772 Silmarwen
pi_123497395
Ik kan alleen geen ranged spelen en ben geen ster als healer, maar als je alles speelt, helpt het je in elke class. Tanks houden rekening met melee door bosses verder van goo te trekken, zeuren niet om heals enzo.
pi_123497473
Iemand anders die de Glyph of Decoy echt de bom vindt?

Ik vind het zo'n bazen glyph.

Als je Vanish gebruikt als een rogue dan laat het een kloon van je achter voor 2 seconden, het kan niet aangeklikt worden en het kan mensen echt geweldig afleiden. :D
pi_123497586
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 13:18 schreef Skillstorm het volgende:
Ben mijn rogue aan het lvlen naar 90.

Het is veel kutter om een rogue te levelen dan andere classes moet ik wel zeggen...

Maar ik zit op 89 en een kwart, dus ik ben er bijna.

Dan lekker pvpen en dan in stormwind stealthen, gewoon omdat het leuk is, _O_
Ik ben ook net begonnen met mijn Rogue, maar ik vind het helemaal niets tot nu toe. Het zal zeker aan mij liggen, maar ik vind het super lastig om in leven te blijven.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_123497605
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 13:24 schreef Silmarwen het volgende:
Ik kan alleen geen ranged spelen en ben geen ster als healer, maar als je alles speelt, helpt het je in elke class. Tanks houden rekening met melee door bosses verder van goo te trekken, zeuren niet om heals enzo.
Oh, de meeste tanks die ik ben tegengekomen zeuren eigenlijk constant om heals hoor. Voornamelijk in heroics wel. Ik hou ze gewoon constant op 80/90% hp met m'n monk en slaag daar altijd in, maar nee, ze eisen dat ze altijd 100% hp hebben.
pi_123497632
:T HAHA, tong80 emoticon :D
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  † In Memoriam † vrijdag 1 maart 2013 @ 13:31:51 #264
159966 lifeblind
pi_123497657
Ik ben overigens de afgelopen paar dagen weer eens op mn warlock gaan spelen, die stond nog steeds op lvl 85 in SW te verstoffen. Was eerst destruction maar ben omgespec'ed naar demonology, wat is dat gaaf! :o

M'n dps is nog steeds bagger omdat ik nog in HoT epics rondloop, maar goed :')
  † In Memoriam † vrijdag 1 maart 2013 @ 13:33:42 #265
159966 lifeblind
pi_123497718
Overigens kwam ik er gisteren achter dat dungeons tanken met de soundtrack van 1492: Conquest of Paradise (ja, waar dat hele bekende liedje van Vangelis van is), wel heel zorgt voor een epische ervaring :') (en eigenlijk verschilt die muziek niet zo heel veel van muziek in WoW :P )
  vrijdag 1 maart 2013 @ 13:38:09 #266
7957 Chevalric
pi_123497913
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 13:30 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Oh, de meeste tanks die ik ben tegengekomen zeuren eigenlijk constant om heals hoor. Voornamelijk in heroics wel. Ik hou ze gewoon constant op 80/90% hp met m'n monk en slaag daar altijd in, maar nee, ze eisen dat ze altijd 100% hp hebben.
Tja, zoals ook bij healers/dps zullen er ook onder de tanks genoeg sukkels rondlopen.
pi_123498431
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 13:29 schreef Omega het volgende:

[..]

Ik ben ook net begonnen met mijn Rogue, maar ik vind het helemaal niets tot nu toe. Het zal zeker aan mij liggen, maar ik vind het super lastig om in leven te blijven.
Precies, het is niet zoals een Warrior waar je kan Victory Rushen naar de volgende mob, of een hunter waar je iets kan downhalen in een aantal seconden d.m.v Aimed/Explosive shot, of zelfs Blood DK,s die hele continenten pullen en geen problemen hebben omdat ze niet dood kunnen.

Bij een Rogue moet je echt strategisch zijn in MoP zones, sap en blind gebruiken etc. Hoewel dat wel leuk is, is het ook oneerlijk omdat andere classes het veel makkelijker hebben tjidens levelen.
pi_123498676
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 13:24 schreef Silmarwen het volgende:
Heb juist het tegenovergestelde. Vind melee dps en tanken niks aan en ben er ook niet goed in.
Mensen die zeuren om heals hebben wss zelf iets fout gedaan. Niet moven uit crap ofzo. Als je gewoon doet wat er van je verwacht wordt hoef je niet om heals te vragen want die krijg je gewoon.. als je rare streken gaan uithalen krijg je extra dmg. En dan gaan mensen huilen :')
  † In Memoriam † vrijdag 1 maart 2013 @ 13:56:53 #269
159966 lifeblind
pi_123498739
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 13:55 schreef Olment het volgende:

[..]

Heb juist het tegenovergestelde. Vind melee dps en tanken niks aan en ben er ook niet goed in.
Mensen die zeuren om heals hebben wss zelf iets fout gedaan. Niet moven uit crap ofzo. Als je gewoon doet wat er van je verwacht wordt hoef je niet om heals te vragen want die krijg je gewoon.. als je rare streken gaan uithalen krijg je extra dmg. En dan gaan mensen huilen :')
Dit.

En sowieso, tanks hebben allerlei manieren om alsnog te overleven, voldoende defensive abilities, self heals, potions.. en gezond verstand :+
  vrijdag 1 maart 2013 @ 14:04:32 #270
54772 Silmarwen
pi_123499109
Ik vind het als healer echt rete irritant als iemand om heals vraagt. Alsof ik niet zie dat ze op low health zitten. :?

Ik snap tanks idd ook niet. Ik heb echt tig cooldowns die ik dan kan gebruiken. In instances gaan healers vaak maar DPSen omdat ik gewoon weinig damage krijg.
pi_123499178
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 13:26 schreef Skillstorm het volgende:
Iemand anders die de Glyph of Decoy echt de bom vindt?

Ik vind het zo'n bazen glyph.

Als je Vanish gebruikt als een rogue dan laat het een kloon van je achter voor 2 seconden, het kan niet aangeklikt worden en het kan mensen echt geweldig afleiden. :D
Gebruik altijd Archmage Vargoth's Staff gemacro-ed met vanish op mijn rogue ^^ laat nu dus 2 'images' achter maar de archmage blijft langer staan :')
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>
pi_123499987
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 14:06 schreef dontcare het volgende:

[..]

Gebruik altijd Archmage Vargoth's Staff gemacro-ed met vanish op mijn rogue ^^ laat nu dus 2 'images' achter maar de archmage blijft langer staan :')
Dat is wel baas eigenlijk.
pi_123499999
Ik heb nog steeds een Orb of Deception, dat blijft echt een vet item.
pi_123500151
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 14:26 schreef Skillstorm het volgende:
Ik heb nog steeds een Orb of Deception, dat blijft echt een vet item.
heb um ook, maar gebruik um eigenlijk niet. Vind het jammer dat dit soort itemeffecten weggaan als je je item weer replaced.
Je disguise blijft 10min ofzo. laat mij gewoon veranderd zijn terwijl ik wipe op een raidboss :@
  vrijdag 1 maart 2013 @ 14:42:43 #275
7957 Chevalric
pi_123500654
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 14:04 schreef Silmarwen het volgende:
Ik vind het als healer echt rete irritant als iemand om heals vraagt. Alsof ik niet zie dat ze op low health zitten. :?

Ik snap tanks idd ook niet. Ik heb echt tig cooldowns die ik dan kan gebruiken. In instances gaan healers vaak maar DPSen omdat ik gewoon weinig damage krijg.
mja, als ik al m'n cooldowns moet gebruiken zonder een heal te krijgen, vraag ik me ook af wat de healer aan 't doen is. YMMV. Soms heb je een pruts-healer/tank/dps (doorhalen wat niet van toepassing is).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')