Ik heb niet dezelfde moeder.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:09 schreef kawa4 het volgende:
logen mag helemaal niet van ons moeder
He wat?quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:10 schreef Monopoly het volgende:
Ga dan eens reken, Oh Almachte Creator.
Correctquote:
Nee, maar jij hebt connecties, en stiekem ben jij gewoon een van de officieren van FOK!quote:
Dat is niet raar.quote:
Ik heb banden, fietsbanden, jeweet.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee, maar jij hebt connecties, en stiekem ben jij gewoon een van de officieren van FOK!
quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is niet raar.
[..]
Ik heb banden, fietsbanden, jeweet.
Jawelquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is niet raar.
[..]
Ik heb banden, fietsbanden, jeweet.
quote:
quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het was toen geen vakantieperiode en de Bert-reeks an sich liep prima
Die was toen net afgelopen dus aandenken aan die reeks. En nu, alleen maar omdat het vakantie is mag deze open?quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het was toen geen vakantieperiode en de Bert-reeks an sich liep prima
Volgende week toch ?quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:17 schreef kawa4 het volgende:
en hier in het zuiden is het ook geen vakantie meer,
of tellen wij weer niet mee
true, mijn vrije dagen zijn alweer achter de rugquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:17 schreef kawa4 het volgende:
vorige week met carnaval, is het hier vakantie geweestquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:17 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb volgende week vakantie (Rotterdam)
misgunnerquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:17 schreef kawa4 het volgende:
quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:16 schreef Topiek het volgende:
[..]
Die was toen net afgelopen dus aandenken aan die reeks. En nu, alleen maar omdat het vakantie is mag deze open?
Sluiten die andere SC's dan in de vakantie? Raar dit
hoo hoo,quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik wou net zeggen: geef ik eens een SC, is het weer niet goedquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:19 schreef Topiek het volgende:
Maar Lompe, ik gun je dit pretje in deze "leuke" SC hoor
Ik ween altijd als ik posts van mezelf ziequote:Op woensdag 20 februari 2013 11:21 schreef Topiek het volgende:
[..]
ik moest soms een beetje huilen van jou
harder optreden tegen zulke provo'squote:Op woensdag 20 februari 2013 11:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen: geef ik eens een SC, is het weer niet goed
Oh okquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ween altijd als ik posts van mezelf zie
Ja maar ik ben zacht en knuffelbaarquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
harder optreden tegen zulke provo's
quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:22 schreef Topiek het volgende:
[..]
Oh okNou ja, dolfijnentaart eten?
quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja maar ik ben zacht en knuffelbaar
[..]dolfijnentaart.
Ho. Dit gaat te fur!quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Pinguïns zijn beter dan dolfijnen.
quote:
Hoezo?quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ho. Dit gaat te fur!
[..]godverdomme wat een lelijk ding
Ik ben zo'n badass he.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ho. Dit gaat te fur!
[..]godverdomme wat een lelijk ding
Het liefdeskind van Elmo en die krab uit spongebob.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kijk dat rode ding rechts, wat de neuk is dat?
Elmo op een rots.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kijk dat rode ding rechts, wat de neuk is dat?
True true!quote:
Godverdomme wat een gedrocht. Ik weet nu al dat ik nachtmerries ga krijgen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het liefdeskind van Elmo en die krab uit spongebob.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het liefdeskind van Elmo en die krab uit spongebob.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wellesss doe ik niettt
[ afbeelding ]
Sexy
Dat is een vorm van lepra, ik zou het waarderen als je daar niet mee spot.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:26 schreef Muis006 het volgende:
Die dolfijn heeft ook een speknek zeg.
Sorryquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is een vorm van lepra, ik zou het waarderen als je daar niet mee spot.
een hersenspinsel van horkquote:
Goed punt, ik ben sta dan ook bekend als "Taartenvernietiger"quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:29 schreef Topiek het volgende:
[..]
Daar past die van jou net niet in
quote:
quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dat dacht ik al aangezien ik dolfijnen zag
*inlijst*quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Goed punt, ik ben sta dan ook bekend als "Taartenvernietiger"
[..]kusje op je neus.
zo goed ken ik hem nietquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Goed punt, ik ben sta dan ook bekend als "Taartenvernietiger"
[..]kusje op je neus.
Leg uit, master.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Omdat dolfijnenparasolgeen grap.
Neen, dat valt gewoon niet uit te leggen, het is een zeer complex verhaal met allerlei haken en ogenquote:
Ik zal wachten op de dag dat ik je levensverhaal kan horen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Neen, dat valt gewoon niet uit te leggen, het is een zeer complex verhaal met allerlei haken en ogenals het makkelijker had gekund had ik een epos geschreven voor je.
Er was eens, lang geleden, een kutkoter genaamd Hork. Toen hij eens door zijn vader, een alpaca, naar de zee werd gebracht om te spelen bedacht hij zich dat hij iets was vergeten. Het was zijn schepje.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik zal wachten op de dag dat ik je levensverhaal kan horen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Er was eens, lang geleden, een kutkoter genaamd Hork. Toen hij eens door zijn vader, een alpaca, naar de zee werd gebracht om te spelen bedacht hij zich dat hij iets was vergeten. Het was zijn schepje.
Huilend en krijsend stond kleine Hork daar op het strand, uit frustratie gooide hij zijn vader in zee welke verdronk. Dit deed Horkje goed, hij was weder blij. Horkje vond het nodig om te gaan zwemmen en tijdens het zwemmen zag hij kwallen, welke hij gaarne aait en op voedt alsof het zijn eigen kinderen zijn.
Eenmaal thuis gekomen nam hij een groot glas water met paprikapoeder terwijl hij poedelnaakt door de tuin van de buurvrouw aan het rollen was, op het glas stond een afbeelding, dit was:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Er was eens, lang geleden, een kutkoter genaamd Hork. Toen hij eens door zijn vader, een alpaca, naar de zee werd gebracht om te spelen bedacht hij zich dat hij iets was vergeten. Het was zijn schepje.
Huilend en krijsend stond kleine Hork daar op het strand, uit frustratie gooide hij zijn vader in zee welke verdronk. Dit deed Horkje goed, hij was weder blij. Horkje vond het nodig om te gaan zwemmen en tijdens het zwemmen zag hij kwallen, welke hij gaarne aait en op voedt alsof het zijn eigen kinderen zijn.
Eenmaal thuis gekomen nam hij een groot glas water met paprikapoeder terwijl hij poedelnaakt door de tuin van de buurvrouw aan het rollen was, op het glas stond een afbeelding, dit was:Een traantje moeten wegpinkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Potverdriedubbeltjes lh, 10/10.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2013 11:45:16 ]
Ik heb het de tandarts laten doen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Weg halen dan, schuurmachine er op en gaan.
[..]
Weet niet.
Vanavond het vervolg, ik denk dat ik er maar een topic aan moet wijden, emoties die boven komen allesquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:44 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Een traantje moeten wegpinken. Potverdriedubbeltjes lh, 10/10.
Boh, neem dan van die miniatuurzeediertjes die je kan laten groeienquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb het de tandarts laten doen.
Ik heb ook dat ik abnormaal veel speeksel vorm. Er kan zo een dolfijn in zwemmen.
Binnenkort dan maar eens naar het Dolfinarium.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Boh, neem dan van die miniatuurzeediertjes die je kan laten groeien
nee, deel 2 alquote:
waarom drink je koffie mennnquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nieuw ja, net als het bakkie koffie wat ik bij me heb.
Gianniquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, deel 2 al
SV
how's life, mate?
Nicequote:Op woensdag 20 februari 2013 11:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet ik ook niet, het is verslavend lekker.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
waarom drink je koffie mennn
dan doe je lang met je koffie,quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik was even naar de tandarts geweest.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:50 schreef kawa4 het volgende:
[..]
dan doe je lang met je koffie,
sinds het begin heb ik er toch al 2 op
ik ook.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:50 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik heb ook wel zin in een bakkie pleur eigenlijk.
ik heb alleen een stropdas aanquote:
son im desapiontediquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet ik ook niet, het is verslavend lekker.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik heb alleen een stropdas aan
Oh dat is spijtig, dan valt er niets meer te raden.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
maar
Im too sexy for my stropdas
ja ik ben waardeloosquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh dat is spijtig, dan valt er niets meer te raden.
noh die heb ik al eeuwen niet gehad meerquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:53 schreef Snowbells het volgende:
Ik heb zin in loempia's, nog steeds
Met zoete sausquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja ik ben waardeloos
[..]
noh die heb ik al eeuwen niet gehad meernu wil ik ook
nee viesss D:quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:55 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Met zoete saus. Ga ik vanavond eten!
quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:55 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Met zoete saus. Ga ik vanavond eten!
quote:
De vorige keer dat ik shoarma at, waren mijn pitabroodjes naar de klote gegaanquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:57 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
[..]![]()
Ik eet vanavond shoarma
druk aan het werk hequote:Op woensdag 20 februari 2013 11:49 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Gianni
Wel goed hoor, vanochtend ff paar uurtjes gewerkt. Hoest met jou dan?
[..]
Nice
pics van je stropdasquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
maar
Im too sexy for my stropdas
fleurig.quote:
vifit limoen jonguhquote:
Limoen, ananas, framboos, aardbei-kersquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:06 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Die had ik laatst, vond ik niet zo bijzonder. Vind de limoen en frambozen lekkerder.
ja hequote:Op woensdag 20 februari 2013 12:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
fleurig.
nu pics van KB met stropdas?
en waarom heb je een stropdas?
zo jammer ditquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja he
Nee beter niet
En omdat het kan
brabanderquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:41 schreef kawa4 het volgende:
op het menu staat
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
=
[ afbeelding ]
En een grote penis, maar dat terzijdequote:Op woensdag 20 februari 2013 12:43 schreef LompeHork het volgende:
![]()
Ik heb een paar broodjes kaas en een paar broodjes leverworst.
worstenbroodje was een vrij duidelijk hintquote:
Heb je een obsessie voor die kloppende ader op m'n fallus ofzo?quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:44 schreef Topiek het volgende:
[..]
En een grote penis, maar dat terzijde![]()
quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Heb je een obsessie voor die kloppende ader op m'n fallus ofzo?ik zit te eten for crying out loud
quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:41 schreef kawa4 het volgende:
op het menu staat
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
=
[ afbeelding ]
hoe oud is je zusje en maakt ze goede spaghetti?quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:05 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ben ik weer, net ff een lattenbodem in elkaar gezet samen met mijn zusje, wat een ellende om in elkaar te zetten
Drink een koud biertjequote:Op woensdag 20 februari 2013 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
ik heb pijn aan mijn tandvleesch godverdomme.
breng jij het?quote:
19, best welquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe oud is je zusje en maakt ze goede spaghetti?
toch niet zo perfect dusquote:
te jong voor mij, maar toch picsquote:
Nee sorryquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
te jong voor mij, maar toch pics
Wanneer laat je die twee haren eens knippen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
te jong voor mij, maar toch pics
das een typfoutje. het zijn er eerder 2000quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:18 schreef Argo het volgende:
[..]
Wanneer laat je die twee haren eens knippen.
Hmm, dat is niet goed, maja. Hoe staat het bij jou daar in het mooie Limburg schijnt het zonnetje daar ook?quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
das een typfoutje. het zijn er eerder 2000
serieus? dus de limburgers hebben het van de duitsers gejat en nu de brabanders ook nog van de limburgers?quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
ermahgerd gianni tijdens carnaval draaide ze ik heb drie haren op mijn borst ik ben een beer
zo'n ikea latten bodem,quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:05 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ben ik weer, net ff een lattenbodem in elkaar gezet samen met mijn zusje, wat een ellende om in elkaar te zetten
Jaquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
serieus? dus de limburgers hebben het van de duitsers gejat en nu de brabanders ook nog van de limburgers?
jep, zometeen maar eens naar buitenquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:20 schreef Argo het volgende:
[..]
Hmm, dat is niet goed, maja. Hoe staat het bij jou daar in het mooie Limburg schijnt het zonnetje daar ook?
quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
serieus? dus de limburgers hebben het van de duitsers gejat en nu de brabanders ook nog van de limburgers?
Ikea, altijd een zwaar gedoe...quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:21 schreef kawa4 het volgende:
[..]
zo'n ikea latten bodem,
waar als je de laatste lat erin wilt zetten dat de rest er weer uitdonderd,![]()
![]()
en in mijn geval daarna die latjes dienen om je speklapje op de bbq op te warmen
Ja ik moet straks ook weg, therapie.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jep, zometeen maar eens naar buiten
hoe ist met spees?quote:
nee opi moet je hier ook niet kopen joh, veel te duurquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:22 schreef Snowbells het volgende:
Ja van koh!, zo'n zwarte met glitters en omgkoh
.
Ik kwam er laatst achter dat ze hier ook OPI verkopen, maar geen speciale holo kleurtjes ofzo
ja wel okay, druk met school enzoquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe ist met spees?
lang niet meer gezien
bij de 2 beste brouwerijen van nederlandquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:22 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja ik moet straks ook weg, therapie.![]()
Waar ergens in limburg woon je eigenlijk, ik woon op het smalste stuk.
Nee was van Leenbakker, maar ongeveer hetzelfde conceptquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:21 schreef kawa4 het volgende:
[..]
zo'n ikea latten bodem,
waar als je de laatste lat erin wilt zetten dat de rest er weer uitdonderd,![]()
![]()
en in mijn geval daarna die latjes dienen om je speklapje op de bbq op te warmen
Ga je opdrachten nu maar maken.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ja wel okay, druk met school enzo
Alfa en Brand?quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij de 2 beste brouwerijen van nederland
Ik heb zelfs een chanel lakje ooit gekocht maar die was kut.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
nee opi moet je hier ook niet kopen joh, veel te duur
paracetamol een optie?quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Laatste week wel ziek geweest en ik krijg nu opeens dikke hoofdpijnmaar komt vast wel goed
hoe is het in limboland?
heb je 30 maart wat te doen?quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ja wel okay, druk met school enzo
Chanelquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een chanel lakje ooit gekocht maar die was kut.
alfa is ook wel in de buurt maar die bedoel ik nietquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:24 schreef Argo het volgende:
[..]
Alfa en Brand?Zitten die bij elkaar ja? Of bedoelde ge andere brouwers?
Je hebt het zo zwaar jaquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heb ik al genomen maar duurt even voor het werkt, fuck my life
joysa zoekt nog iemand om mee te gaan naar een hardstyle feestje hier in de buurtquote:
Persoonlijk ben ik echt een fan van Alfa.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alfa is ook wel in de buurt maar die bedoel ik niet
met brand zit je wel goed ja
Kindjes in afrika zijn er niets bijquote:
Hardstyle, haha, noquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
joysa zoekt nog iemand om mee te gaan naar een hardstyle feestje hier in de buurt
gulpenerquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:25 schreef Argo het volgende:
[..]
Persoonlijk ben ik echt een fan van Alfa.Maar jij meer van de brand en ??
voor koppijn / migrainequote:Op woensdag 20 februari 2013 14:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Laatste week wel ziek geweest en ik krijg nu opeens dikke hoofdpijnmaar komt vast wel goed
hoe is het in limboland?
okequote:Op woensdag 20 februari 2013 14:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kindjes in afrika zijn er niets bij
[..]
Hardstyle, haha, no
Klinkt wel stoer, pirate.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Pirate, maar heel dun en bladdert er zo snel van af.
geen idee, ik ben er mee opgegroeid, dus voor mij is dat het ijkpunt van hoe pils hoort te smakenquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:26 schreef Argo het volgende:
[..]
moet ik nog eens proberen, is dat lekker?
Gebruik je wel base/topcoat dan? Ik heb niet van mensen gehoord dat dat een kutlak wasquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Pirate, maar heel dun en bladdert er zo snel van af.
Maar eens een kratje kopen of zo.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee, ik ben er mee opgegroeid, dus voor mij is dat het ijkpunt van hoe pils hoort te smaken
Alfa is erg lekker jaquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:25 schreef Argo het volgende:
[..]
Persoonlijk ben ik echt een fan van Alfa.Maar jij meer van de brand en ??
Base niet, wel topcoat.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Gebruik je wel base/topcoat dan? Ik heb niet van mensen gehoord dat dat een kutlak was
Kutkinderen in Afrika denken dat ze het zwaar hebben, maar die hoeven niet naar school, hoeven hun kamer niet netjes te houden, etc. Verwende nesten daarquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kindjes in afrika zijn er niets bij
[..]
Hardstyle, haha, no
gister nog een krat jupiler gekochtquote:
22.50 zelfsquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hij was iets meer dan 20 euromijn catrice lakje van 2 euro is beter
quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Alcohol verslaafde.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gister nog een krat jupiler gekocht
quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dit is LEUK SC.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
22.50 zelfsJa catrice is vaak even goed/beter dan chanel
Koop een basecoat! Koop je wel eens iets van ebay? Heb je de color club halo hues al gezien?quote:
Ik heb zoveel van catrice hequote:Op woensdag 20 februari 2013 14:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
22.50 zelfsJa catrice is vaak even goed/beter dan chanel
hmm, ja, eigenlijk.. ja..quote:
Ik heb nog nooit wat op ebay gekochtquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Koop een basecoat! Koop je wel eens iets van ebay? Heb je de color club halo hues al gezien?
* SpaceInvaders vragenvuur doet
Ik wil luipaard nagellak staat goed bij mijn monokini.quote:
Ik ook wel, jameson whiskey is het nu helemaal bij mij.quote:
Goed bezig meid, aai over de bol.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
ik wil snowbells alleen maar helpen geld te besparen
Het enige bier dat ik ook ongekoeld prima vind.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:30 schreef Spaghettivreter het volgende:
Toch blijft Hertog Jan mijn favoriet.
Door mij?quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg topics vergalt zien worden door nagellak gesprekken.True story
ook limburgs, dus dat accepteer ikquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:30 schreef Spaghettivreter het volgende:
Toch blijft Hertog Jan mijn favoriet.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:31 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik steun je, met mijn zwaard. Schone deerne.
nee, behalve als het heel koud is.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:31 schreef Argo het volgende:
Iemand hier die sokken draagt in bed? Iemand begon daarover...
Ja, ik. Tenzij het warm is.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:31 schreef Argo het volgende:
Gewoon rood gelakt.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mag ik dan vragen wat jullie mannen mooi vinden op een vrouw haar nagels?
Shit is helemaal naar de kanker gegaan.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ben jij nou eigenlijk met joysa, murdera?
niettes...quote:
Roze.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
nee, behalve als het heel koud is.
Wauw, ik doe dat dus nooit. Misschien mis ik wel iets in mijn leven.quote:
niet te lang en puntingquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar paar weken terug was ze nog in leidenquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Shit is helemaal naar de kanker gegaan.
mjah.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar paar weken terug was ze nog in leiden
Jawel, gewoon zelfde kleur rood als je lippenstift danquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Er bestaat niet zoals als 'gewoon' rood
Als het koud is, is het best lekker!quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:33 schreef Argo het volgende:
[..]
niettes...
[..]
Roze.
[..]
[..]
Wauw, ik doe dat dus nooit. Misschien mis ik wel iets in mijn leven.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:33 schreef Snowbells het volgende:
Ik heb ze altijd rood, zwart, roze of nude.groei nagels groei
nee hoor, als je refereert naar autolak dan snappen we het weer welquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
het leven lijkt mij zo simpel als man, rood is rood en er is maar 1 soort rood
nope, niet nodig in mn waterbedje ( das altijd lekker warm)quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:31 schreef Argo het volgende:
Jullie maken het te moeilijkquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
mjah maar wel echt kut.
Haha.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zal maar even stofzuigen anders gaat spouwer me spankenSpace plsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Lastige, heb ik weinig ervaring mee, misschien je moeder bellen, moeders weten dat soort dingen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:39 schreef kawa4 het volgende:
vloerbedekking?,
en dan vooral de vraag hoe krijg je er koffie vlekken uit??
http://forum.viva.nl/forum/list_message/1823384quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:39 schreef kawa4 het volgende:
vloerbedekking?,
en dan vooral de vraag hoe krijg je er koffie vlekken uit??
Ik hossel nooit.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Met je pittig korte kapsel kan je die hossels wel vergeten.
Pest die jongeman toch niet zo!quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Met je pittig korte kapsel kan je die hossels wel vergeten.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Pest die jongeman toch niet zo!
quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
klaar met stofzuigen
/goedehuisvrouw
Wist het, ik ben helderziend, en dan ook nog je schoolwerk jij bent wel even zoet.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
That reminds me, die moet ook nog verschoond
Waar kan ik die kopen?quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
we hebben allemaal een leven
Dus vanavond eet je de vriezer leeg?quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
ermahgerd ik had de stekker van de koelkast uit het stopcontact getrokken omdat ik dacht dat het de stekker van de afzuigkap was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |