SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gemiddelde temperatuur komende 48uur
Locaties in Groningen![]()
[ A - Grote markt ][ B - UMCG ][ C - Station (CS) ][ D - Stadspark ][ E - Euroborg ][ F - Noorderplantsoen ]
Neutraal, ik laat het over aan de politiek
Ik ben Tegen, er zijn alternatieven.
Tegen, geld inzetten voor anderen dingen
Ik ben 100% Tegen, onacceptabel in de crisis
Overige... (leg zelf uit)
Tussenstand:
Meer info? zie = http://www.regiotram.nl of http://groningertram.com
De OPHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
Ja, die lui die 'm voor 5 keer zoveel door verkopenquote:
daarnaast vraag je je af of diegene de kaarten wel echt in bezit heeft, gezien zijn/haar woonadres en dan kaarten voor Groningen hebbenquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:08 schreef Luco het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
En dan heb je dit soort stakkers die zo'n kaart gewoon bijna over de kop laten gaan
Helaas welquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:53 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Of hij denkt gewoon een gouden handeltje te hebben. Marktplaats staat vol met dat soort sjacheraars.
Neuh, kapot van een dag trainenquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:35 schreef Mark_Boelen het volgende:
Grijnz
Nog plannen vanavond Groningers?
Fietsenkelder UMCG/Medische Faculteit.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:05 schreef Bullet-tooth het volgende:
Wie weet waar dr in stad een goedkope fietsenmaker zit?
Heb net mn ketting dwars doormidden getrapt.
Dat is die rechts van dat gouden ding toch?quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:41 schreef Luco het volgende:
[..]
Fietsenkelder UMCG/Medische Faculteit.
Ja, daaronder. Zijn van die Melkertbaanmensen dus uurloon betaal je vrijwel niet. Die onder het UMCG kunnen meer, hebben een completere werkplaats. Ik was bij die onder het UMCG 8,50¤ kwijt voor het smeren en aanspannen van m'n ketting en het vervangen van een spaak.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:49 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Dat is die rechts van dat gouden ding toch?
Zelfde ervaring. Goede keuze om daar heen te gaan.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:26 schreef Luco het volgende:
[..]
Ja, daaronder. Zijn van die Melkertbaanmensen dus uurloon betaal je vrijwel niet. Die onder het UMCG kunnen meer, hebben een completere werkplaats. Ik was bij die onder het UMCG 8,50¤ kwijt voor het smeren en aanspannen van m'n ketting en het vervangen van een spaak.
Daar moet ik ook even heen, mijn ketting slaat de hele tijd over als ik hard wil optrekken.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:26 schreef Luco het volgende:
[..]
Ja, daaronder. Zijn van die Melkertbaanmensen dus uurloon betaal je vrijwel niet. Die onder het UMCG kunnen meer, hebben een completere werkplaats. Ik was bij die onder het UMCG 8,50¤ kwijt voor het smeren en aanspannen van m'n ketting en het vervangen van een spaak.
Nee, alleen contantquote:
Bedankt voor de tip.quote:
No Worries, verbaas me er altijd over hoe weinig lui van die werkplaatsen weten. Volgens mij kan je bij elke stadsstalling zo goedkoop je fiets laten repareren!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:26 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip.
Die bij de Medische Faculteit deed geen reparaties op vrijdag, maar die bij de hoofdingang van het UMCG had met 5 minuten er een nieuwe ketting erop.
Misschien kan het onderdelenhuis nieuwe ebbinge iets voor je doen?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:34 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Iemand trouwens nog een laptopoplader over?
Nieuw kosten ze 80 euro en dat vind ik beetje overdreven
Wie betaald de schade aan hun huizen ?quote:
Ik zweer bij die werkplaats. 14 euro voor het vervangen van beide remkabels en repareren voorlampquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:26 schreef Luco het volgende:
[..]
HEeee stralende ster!quote:Op zondag 24 februari 2013 10:55 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Ik zweer bij die werkplaats. 14 euro voor het vervangen van beide remkabels en repareren voorlamp
Kies je zelf voorquote:Op zondag 24 februari 2013 12:57 schreef joppie_saus het volgende:
Voetballen met dit Siberische weer op de vroege zondagochtend is NIET oké
Kies je zelf voorquote:Op zondag 24 februari 2013 12:57 schreef joppie_saus het volgende:
Ja die ervaring vergeet je niet snel meerquote:Op zondag 24 februari 2013 15:26 schreef Catch22- het volgende:
Ik vind je dapper hoor. Heb zelf ook vaak zat in deze kou moeten voetballen. Lekker sliden met je brakke hoofd op een koud en hard veld
quote:Op zondag 24 februari 2013 16:21 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Die heeft ie liever van mij, denk ik zo![]()
![]()
we hebben nu nauwelijks kasten en geen zolder dus dat valt meequote:Op zondag 24 februari 2013 15:30 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
Ja die ervaring vergeet je niet snel meerDat is met voetballen en rugby even zo pijnlijk
Hoe gaat het met het inpakken trouwens? Leuk om tot de conclusie te komen dat je zoveel spullen hebt of valt het mee?
quote:Op zondag 24 februari 2013 16:21 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Die heeft ie liever van mij, denk ik zo![]()
![]()
Nee hoor.quote:
Dat verhaal komt me bekend voor maar waar vind je nog 2 kroketten of frikadellen voor 1 euro.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:37 schreef Tommeke het volgende:
Heb bijna twee uur geleden iets besteld bij de Wachtkamer aan de Bedumerweg. Die gasten nemen hun naam wel heel letterlijk, heb het nog steeds niet
appiequote:Op zondag 24 februari 2013 20:58 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat verhaal komt me bekend voor maar waar vind je nog 2 kroketten of frikadellen voor 1 euro.
Het is godverdomme koud bezorgquote:Op zondag 24 februari 2013 20:58 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat verhaal komt me bekend voor maar waar vind je nog 2 kroketten of frikadellen voor 1 euro.
Ik zeg brandbom er op vannachtquote:Op zondag 24 februari 2013 21:09 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Het is godverdomme koud bezorg
Heb net een kwartier staan zeuren aan de telefoon en kan alleen een gratis blikje fris krijgen
Nu maar ff naar de snackbar in de buurt. Wordt m'n luiheid keihard afgestraft
Dat filmpje is van Catch22 afkomstig.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:12 schreef Mark_Boelen het volgende:
En hier nog iemand die de vermoedens van Catch22 vastlegt:
haha nee helaas.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:15 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat filmpje is van Catch22 afkomstig.
Of hij wordt oud net als ik.quote:
o ik ben ook gewoon aan t werk hoor. Maar ben wel eens fitter geweestquote:Op maandag 25 februari 2013 11:18 schreef nietzman het volgende:
Kwestie van wilskracht. Ik kan het ook nog.
Ja? Is dat het? Heeft 'ie een vriendin gevonden?quote:
Als je daar voor 50 euro patat besteld, krijg je een verdacht klein envelopje mee.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:12 schreef Mark_Boelen het volgende:
En hier nog iemand die de vermoedens van Catch22 vastlegt:
vrijdag pas de sleutelquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:29 schreef Mark_Boelen het volgende:
Iemand een idee hoe laat de korenbeurs morgen open is? De kluswinkel dan he ;-)
Catch22 verhuizing goed verlopen?
een beller is snellerrrrrrquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:54 schreef Mark_Boelen het volgende:
Begrijpelijke verwarring.
Hebben ze wel een internet site maar geen openingstijden.
Vanaf acht uur telefonisch bereikbaar, dan ook vast wel geopend.
http://www.dekorenbeurs.nl/
we hebben twee weken ingeplanned dus dat komt wel goed. Alleen is Mrs wat minder stressbestendigquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:02 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
Aah alleen inpakatress van het weekend dus.
Grijnzquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:25 schreef Catch22- het volgende:
[..]
we hebben twee weken ingeplanned dus dat komt wel goed. Alleen is Mrs wat minder stressbestendig
haha. Misschien is die fiets wel gejat en is de eigenaar bang dat hij erbij isquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:47 schreef Peterselieman het volgende:
handig dat de politie een fiets vordert, maar deze niet terug kan geven, omdat de eigenaar niet bekend is
http://www.oogtv.nl/2013/(...)et-gevorderde-fiets/
Wat een bazenremixquote:So tonight gotta leave that nine to five upon the shelf
And just enjoy yourself
de fiets is inmiddels weer terug bij de rechtmatige eigenaarquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:55 schreef Catch22- het volgende:
[..]
haha. Misschien is die fiets wel gejat en is de eigenaar bang dat hij erbij is
mooi.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
de fiets is inmiddels weer terug bij de rechtmatige eigenaar
telefoom is nig niet boven water. Maandag of dinsdag pakken we alles in, dus dan vind ik hem vastquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:46 schreef Mark_Boelen het volgende:
Gefeliciteerd Catch22!
Had je de telefoon gevonden bij het inpakken trouwens?
Veel plezier in de vera!
Die ene junk die elke twee uur op een andere fiets rondrijdt mogen ze van mij een keer afschieten.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:47 schreef Peterselieman het volgende:
handig dat de politie een fiets vordert, maar deze niet terug kan geven, omdat de eigenaar niet bekend is
http://www.oogtv.nl/2013/(...)et-gevorderde-fiets/
Goed om te horen!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:37 schreef Catch22- het volgende:
Klusdag 1 ten einde. Loopt lekker vooralsnog
veel verven en boven ern nieuwe vloer. Een vriend komt stucen (is stucadoor) en een wc aanleggen boven. Redelijk behapbaar, maar we moeten wel even doorpakkenquote:Op zondag 3 maart 2013 15:49 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
Goed om te horen!
Wat moet er zoal geklust worden in het nieuwe onderkomen?
Oke dan.quote:Op zondag 3 maart 2013 18:11 schreef Catch22- het volgende:
[..]
veel verven en boven ern nieuwe vloer. Een vriend komt stucen (is stucadoor) en een wc aanleggen boven. Redelijk behapbaar, maar we moeten wel even doorpakken
Dat ziet er best tof uitquote:Op maandag 4 maart 2013 16:35 schreef ShiningStar het volgende:
Zo maar eens een kaartje voor Neonsplash in Martiniplaza zien te scoren
Gefeliciteeerd!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:32 schreef Catch22- het volgende:
[..]
mooi.
Vandaag overdracht gehad, officieel eigenaar van ons huisvandaag vanalles geregeld, bekeken en gekocht
Ohjee, ik word asltijd een beetje bang van jouw posts.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:55 schreef GrunnigsTrots het volgende:
hing hier vannacht behoorlijk luidruchtige pubers rond, begonnen meteen te dreigen en doen toen ik ze vroeg wat stiller te zijn.
En onderweg naar binnen om m'n knuppel te pakken vroeg ik me af "hoe zou een normaal persoon dit oplossen?"
En toen ben ik weer naar buiten gegaan en heb ze een kans gegeven rechtop weg te gaan
Ik leer het wel
Leuk.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:40 schreef Catch22- het volgende:
Nee, liever niet.
Nog twee weekjes en dan hopen we klaar te zijn
Zo'n relnicht.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:49 schreef Ziba het volgende:
[..]
Leuk.Misschien is hij in het echt wel super lief en heel bangig
zolang je me niet gaat bedreigen hoef je heus niet bang te zijnquote:Op maandag 4 maart 2013 21:24 schreef Ziba het volgende:
[..]
Gefeliciteeerd!
[..]
Ohjee, ik word asltijd een beetje bang van jouw posts.
Ik bedreig nooit iemand. Maar heee het is echt heeeeeerlijk weer, hier wordt iedereen vrolijk van.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:38 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
zolang je me niet gaat bedreigen hoef je heus niet bang te zijn
Fust is een leuke tent idd.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Fust, vanaf 3u ofzo pas.
Poos niet uitgeweest dus dit was wel lekker
Dat bedoel ik, maar als je hier tokkiegedrag voor m'n deur gaat vertonen dan kun je ook tokkiegedrag terug verwachtenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:47 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik bedreig nooit iemand. Maar heee het is echt heeeeeerlijk weer, hier wordt iedereen vrolijk van.Hoop ik.
![]()
Catch waar woon jij nu eigenlijk een beetje?
Wel echt allerlei vrienden uit verschillende kringen op m'n Facebook die erheen gaan. Ik begrijp aleen niet zo goed wat er zo geweldig aan is.. DJs die muziek draaien en gek doen met verf..? Dat is wat ik opmaak uit de trailer. Ik bedoel het niet zo pessimistisch hoor, maar volgens mij mis ik ietsquote:Op dinsdag 5 maart 2013 08:51 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Zelfs nog Early bird kaartjes weten te bemachtigen (die in 3 minuten uitverkocht waren) hehe
Het is basically heel veel blacklight, house/techno en neon verf. De verf is de gimmick.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:23 schreef Slickk het volgende:
[..]
Wel echt allerlei vrienden uit verschillende kringen op m'n Facebook die erheen gaan. Ik begrijp aleen niet zo goed wat er zo geweldig aan is.. DJs die muziek draaien en gek doen met verf..? Dat is wat ik opmaak uit de trailer. Ik bedoel het niet zo pessimistisch hoor, maar volgens mij mis ik iets
Oké oké, dan heb ik dus niks gemist. Groningse publiek kennende zal het wel een leuk feestje zijnquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:17 schreef Luco het volgende:
[..]
Het is basically heel veel blacklight, house/techno en neon verf. De verf is de gimmick.
Ach het is ook niet zo dat het super bijzonder is, maar lijkt me gewoon een mooi feestje dus daarom wil ik erheenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:23 schreef Slickk het volgende:
[..]
Wel echt allerlei vrienden uit verschillende kringen op m'n Facebook die erheen gaan. Ik begrijp aleen niet zo goed wat er zo geweldig aan is.. DJs die muziek draaien en gek doen met verf..? Dat is wat ik opmaak uit de trailer. Ik bedoel het niet zo pessimistisch hoor, maar volgens mij mis ik iets
Ah tof. Weer half 18-jarig Vindicat aan de pillen en neon-accessoires.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:17 schreef Luco het volgende:
[..]
Het is basically heel veel blacklight, house/techno en neon verf. De verf is de gimmick.
Waarschijnlijk. Tijden zijn wel kut. 23.30 tot 05.00.quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:00 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ah tof. Weer half 18-jarig Vindicat aan de pillen en neon-accessoires.
Lieve hertjes die allemaal met hun handjes boven hun hoofdjes dansen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:00 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ah tof. Weer half 18-jarig Vindicat aan de pillen en neon-accessoires.
Eerder mannelijke clubjes die hun kaakspieren trainen en heel verschrikt uit hun ogen kijken.quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:27 schreef Slickk het volgende:
[..]
Lieve hertjes die allemaal met hun handjes boven hun hoofdjes dansen.
Heerlijk die paranoia-koppen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:43 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Eerder mannelijke clubjes die hun kaakspieren trainen en heel verschrikt uit hun ogen kijken.
jij hebt niet zoveel met de mainstream he?quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:43 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Eerder mannelijke clubjes die hun kaakspieren trainen en heel verschrikt uit hun ogen kijken.
Mwah, aan de ene kant vind ik het wel grappig, maar op zich wel jammer als feestjes worden overspoelt door dat soort lui.quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:50 schreef Catch22- het volgende:
[..]
jij hebt niet zoveel met de mainstream he?
Dat is ook zo. Als ik naar een fissa ga dan ga ik altijd met vrienden mee die met wat meer "underground" mensen omgaan dan die vindi feestjes. In Simplon was t op een gegeven moment echt een ballenfeest bij de technofeestjes, dat is wel minder.quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:12 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Mwah, aan de ene kant vind ik het wel grappig, maar op zich wel jammer als feestjes worden overspoelt door dat soort lui.
Hartslag zal wel weer vergelijkbaar zijn.quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:15 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Als ik naar een fissa ga dan ga ik altijd met vrienden mee die met wat meer "underground" mensen omgaan dan die vindi feestjes. In Simplon was t op een gegeven moment echt een ballenfeest bij de technofeestjes, dat is wel minder.
Ongetwijfeld. Technootjes was op het laatst ook zo, heel jammer.quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:31 schreef Luco het volgende:
[..]
Hartslag zal wel weer vergelijkbaar zijn.
God wat oneerlijk, had ik ook langs kunnen fietsen als ik niet ZIEK wasquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:33 schreef Catch22- het volgende:
Superveel mooie meiden gezien toen ik uit werk fietste (stadspark en plantsoen liggen op de route). Maakte mijn kutdag wel weer goed
Dat is naar ja. Ik heb de griep al gehad (Met kerst op bed gelegen, holladiejeequote:Op woensdag 6 maart 2013 10:42 schreef Chandler het volgende:
[..]
God wat oneerlijk, had ik ook langs kunnen fietsen als ik niet ZIEK wasgriep komt echt op de verkeerde tijd (had best een weekje eerder mogen komen...)
Jep. In het begin was dat wel tof, laatste keer kak.quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:36 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Technootjes was op het laatst ook zo, heel jammer.
Dan maar m'n broertje lastig vallen en in A'dam de scene gaan leren kennen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:54 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Dat is naar ja. Ik heb de griep al gehad (Met kerst op bed gelegen, holladiejee
[..]
Jep. In het begin was dat wel tof, laatste keer kak.
er zijn genoeg toffe feestjes in stad, je moet ze alleen even weten te vindenquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:02 schreef Luco het volgende:
[..]
Dan maar m'n broertje lastig vallen en in A'dam de scene gaan leren kennen.
Als je je niet stoort aan de met neonbandjes rondlopende vindi's en zo zijn die Paradigm feestjes ook best tofquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:13 schreef Catch22- het volgende:
[..]
er zijn genoeg toffe feestjes in stad, je moet ze alleen even weten te vinden
was laatst op paradigm en vond het publiek wel prima.quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:27 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Als je je niet stoort aan de met neonbandjes rondlopende vindi's en zo zijn die Paradigm feestjes ook best tof
Im easily entertainedquote:
Ik heb sowieso wat tegen mensen die heel hard van de daken moeten schreeuwen hoe alternatief en vooral niet mainstream ze zijn.quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:50 schreef Catch22- het volgende:
[..]
jij hebt niet zoveel met de mainstream he?
Mainstream/underground. Who gives a flying fuck. Zolang je maar plezier hebt. Als je je ergert aan een breder publiek zoek je het ergens anders op en mag je ergens anders de hipster uithangen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:01 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Ik heb sowieso wat tegen mensen die heel hard van de daken moeten schreeuwen hoe alternatief en vooral niet mainstream ze zijn.
Grappen, die Nijland.quote:Markt Groningen vol politie na foutje
Toegevoegd: woensdag 6 mrt 2013, 17:14
FC Groningen-directeur Hans Nijland heeft per ongeluk de Groningse politie groot laten uitrukken in het centrum van de stad.
Nijland was in het kantoor van burgemeester Rehwinkel aan het wachten op zijn afspraak, toen hij in gedachten verzonken op een knop drukte. Die knop bleek later de alarmknop van de burgemeester te zijn. Automatisch werd een grote politiemacht opgetrommeld, die naar de Grote Markt snelde.
Het is onbekend of de kosten van de politie-oproep op Nijland verhaald worden.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:05 schreef boem-dikkie het volgende:
Ja. Wordt mooi. Vanavond bier op gala training, morgen bier in stadde training, en zaterdag bier in stadde wedstrijd in Alphen a/d Rijn.
LEVER NAAR DE MALLEMOER!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UI Made bij VanilleKwark.
Onder de Drie Uiltjes zit een goede kleremakerquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:30 schreef wiwalean het volgende:
Weet iemand een plek waar je je broek goedkoop kan laten maken?
Haha ja dat zag ik ook net.quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:21 schreef RingBewoner het volgende:
Wat staan er voor malle masten op de A7 Ri Drachten thv van Marum bij HMP 172?Daar staan camera's. Omdat daar veel ongelukken gebeuren dacht ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Automobilisten geven daar ook vaak geen richting aan.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:55 schreef MaxMark het volgende:
Leuk filmpje van de drukte in de ochtend: Op 1:05 zie je hoe makkelijk het mis zou kunnen gaan met overstekende fietsers daar onderaan.
Heb jij dit gefilmd? Want ik heb deze week wel 2 mensen zien staan daar bij het water met een quadcopter. En ik zou bijna zweren dat ik langs gefietst kom op 3.20 minuten. Dan ga ik net het bruggetje over richting Laan van de Vrijheid.quote:
Dat idd. Ook bij die andere 2 rotondes richting het Stadspark. En vreemd genoeg zijn het vaak de duurdere auto's waar blijkbaar geen richtingaanwijzer op zit.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 07:22 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Automobilisten geven daar ook vaak geen richting aan.
Eens.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:10 schreef Catch22- het volgende:
Ik haat mensen die geen richting aangeven op een rotonde. Die bij afslag hoogkerk zouden een stuk sneller doorstromen als men dat wel deed
Voor mijn gevoel zijn het juist die bouwvakkers enzo die geen richting aangeven. Ik fiets ook vaak richting Kielerbocht enzo. Bij de twee rotondetjes onder de ring daar is het ook zwaar drama.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:08 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Dat idd. Ook bij die andere 2 rotondes richting het Stadspark. En vreemd genoeg zijn het vaak de duurdere auto's waar blijkbaar geen richtingaanwijzer op zit.
Mocht willen dat ik zo'n ding hadquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:07 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Heb jij dit gefilmd? Want ik heb deze week wel 2 mensen zien staan daar bij het water met een quadcopter. En ik zou bijna zweren dat ik langs gefietst kom op 3.20 minuten. Dan ga ik net het bruggetje over richting Laan van de Vrijheid.
Ja. Echt gruwelijk dit. Ik kan niet begrijpen dat mensen zo onschuldig iemand doodschieten. Echt onbegrijpelijk.quote:Op zondag 10 maart 2013 12:56 schreef MaxMark het volgende:
Nederlandse (25) vermoord in Ghana
Blijkt om ene Afke Kuipers te gaan, bekend bij iemand?
quote:
Jep, zat bij mij op volleybal een jaar of 10-12 geleden. Sinds ik daar weg ben niet meer gezien of gesproken maar alsnog gek om dat opeens tegen te komen en haar foto te herkennen.quote:Op zondag 10 maart 2013 12:56 schreef MaxMark het volgende:
Nederlandse (25) vermoord in Ghana
Blijkt om ene Afke Kuipers te gaan, bekend bij iemand?
Of mensen die hun richting naar rechts aangeven als ze de rotonde op gaan.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:10 schreef Catch22- het volgende:
Ik haat mensen die geen richting aangeven op een rotonde. Die bij afslag hoogkerk zouden een stuk sneller doorstromen als men dat wel deed
Heb je uiteindelijk nog een kaart geregeld voor vanavond?quote:Op maandag 11 maart 2013 09:27 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Of mensen die hun richting naar rechts aangeven als ze de rotonde op gaan.
Dat jij dan als fietser wacht omdat je denkt dat ze meteen bij de eerste afslag afslaan, doen ze hun richtingaanwijzing weer uit om vervolgens een andere afslag te nemen.
Ja maaaar dat moet.quote:Op maandag 11 maart 2013 09:27 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Of mensen die hun richting naar rechts aangeven als ze de rotonde op gaan.
Dat jij dan als fietser wacht omdat je denkt dat ze meteen bij de eerste afslag afslaan, doen ze hun richtingaanwijzing weer uit om vervolgens een andere afslag te nemen.
Nee.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:21 schreef Luco het volgende:
[..]
Heb je uiteindelijk nog een kaart geregeld voor vanavond?
Je richtingaanwijzer aan doen naar rechts omdat je de rotonde op gaat en vervolgens de tweede of derde afslag nemen niet.quote:
Owh Lawd!quote:
quote:
Sorry Boem-Dikkiequote:
Wedden dat Langeler komt. Hoewel dorpsgek Hans Nijland alles nog liep te ontkennen in DvhN vandaag.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:06 schreef Peterselieman het volgende:
vanaf komend jaar geen Maaskantje meer bij de plaatselijke voetbalclub hier.
Maaskant na dit seizoen weg bij Groningen
Dus ik vragen waar, aangezien hij morgen in Antwerpen speelt. Zegt hij Oosterpoort. Hij gaat online controleren en komt erachter dat hij kaarten had voor gisteravond. Ergens in Groningen balen nu 4 mensen heeeeeeeeeel hard.quote:Oh, tof! Daar ga ik morgen heen!
Haha jezus.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 08:34 schreef Luco het volgende:
Ik heb mijn fysiotherapeut flink teleurgesteld net... Kom ik heel enthousiast binnen en begin ik te vertellen over Ludovico Einaudi, is zijn eerste reactie:
[..]
Dus ik vragen waar, aangezien hij morgen in Antwerpen speelt. Zegt hij Oosterpoort. Hij gaat online controleren en komt erachter dat hij kaarten had voor gisteravond. Ergens in Groningen balen nu 4 mensen heeeeeeeeeel hard.
Ja. Zijn vriendin neemt hij weinig kwalijk, want die lijdt op het moment aan zwangerschaps-dementie (zoals hij dat dan omschrijft). Zichzelf, en de twee anderen wel. Ik heb 'm ook stiekem wel een beetje uitgelachen.quote:
Komt wel goed schatjequote:Op dinsdag 12 maart 2013 08:58 schreef boem-dikkie het volgende:
Ja. Blijkt gewoon dat ik 4 uur lang in een hoekje heb gejankt terwijl er iemand die wél kaartjes heeft de verkeerde datum in zijn hoofd heeft.
wahaha. Ken iemand die had net zoiets bij een concert van Bløfquote:Op dinsdag 12 maart 2013 08:34 schreef Luco het volgende:
Ik heb mijn fysiotherapeut flink teleurgesteld net... Kom ik heel enthousiast binnen en begin ik te vertellen over Ludovico Einaudi, is zijn eerste reactie:
[..]
Dus ik vragen waar, aangezien hij morgen in Antwerpen speelt. Zegt hij Oosterpoort. Hij gaat online controleren en komt erachter dat hij kaarten had voor gisteravond. Ergens in Groningen balen nu 4 mensen heeeeeeeeeel hard.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:15 schreef Ziba het volgende:
Oh jongens, ik heb eind deze middag een presentatie en ik ben nu al stikzenuwachtig. Normaliter sluit ik mezelf op in de wc en ga ik zenuwachtig doen in een wcruimte en rondjes lopen of ga ik heel veel praten tegen mensen maar ik heb nu niemand om mij heen en nouja, ik lul dus maar wat op fok en facebook![]()
Jongenssss, spanning.
Dat mag ik in Juni doenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:25 schreef Ziba het volgende:
Ja, alles komt goed en soms niet. Ik ben wel bang want het is best voor veel mensen en die mensen weten er wel wat over dus ik kan niets fouts zeggen. Probleem is dat ik zodra ik maar wat lul, ik soms echt de domste dingen uitkraam. Dat doe ik eigenlijk wel vaker, dusja, mensen zijn het gewend, dat scheelt. Maar toch. Achjaaa. Heb jij dat ene tentamen van jou al eens herkanst? Dat tentamen waarvoor je speciaal naar de examencommissie moest enzo?
Eerst Maaskant, nu de burgemeester van Haren. Het wordt nog wel eens wat met deze provincie!quote:Burgemeester Haren biedt ontslag aan
Burgemeester Rob Bats van Haren heeft zijn ontslag aan de koningin aangeboden.
Dat zei Bats dinsdagavond tijdens een extra raadsvergadering in Haren over het rapport dat een commissie onder de leiding van Job Cohen heeft opgesteld.
Bats moest zich dinsdagavond verantwoorden in de gemeenteraad voor zijn optreden ten tijde van de 'Facebookrellen'.
werd verdorie tijd ook dat die vent zijn ontslag aanbood. Typisch VVD'er dat ie er ook nog mee dacht weg te komenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:49 schreef Renesite het volgende:
Iemand die nog burgervader wil worden for the time beeing?
al sneller annexeren bij grunnquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:50 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Eerst Maaskant, nu de burgemeester van Haren. Het wordt nog wel eens wat met deze provincie!
Nice.quote:
Enige wat me in het begin stoort is dat de pitch van Midnight City wat vertraagd is.quote:
quote:I SAID DO YOU SPEAK-A MY LANGUAGE?!
Zal wel expres zijn gedaan!quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:14 schreef Luco het volgende:
[..]
Enige wat me in het begin stoort is dat de pitch van Midnight City wat vertraagd is.
[..]
Sowieso, anders moet je de vocals van Goulding sneller doen en dat klinkt al helemaal kutquote:
Heb het even gevraagd bij "kenners".quote:Dit is nog steeds één van mijn favoriete mash-ups. Kanye West en Ratatat. Jammer dat de kwaliteit zo kut is en er zo'n mongolenfilmpje bij zit. Maar die rap op die beat flowt wel nice.
Fiets is ook geen probleem maar als ik even snel wat nodig heb loop ik liever snel even 5 min de straat uit of wat dan ookquote:
dan nog kun je op veel plaatsen terechtquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
maar met loopafstand bedoel ik <5min
woah rustig mevrouwquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:32 schreef ShiningStar het volgende:
Jij kiest je woonlocatie serieus op basis van supermarktafstand?!
ik ben heel slecht in straat namen enz. maar er zijn wel veel studenten woningen vlakbij ongeveer ergens in de buurt van ronaldmcdonald ziekenhuis? als ik het goed heb. daar lijkt het mij wel schier.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
Stel ik ga op kamers in Groningen, wat ik binnenkort van plan ben. Welke buurt is dan het meest aan te raden? Supermarkt heb ik het liefst op loopafstand.
Ik ben aardig bekend in Groningen maar meningen van mensen die er ook daadwerkelijk wonen zou tof zijn.
Paddepoel zijn ze heel iets moois aan het bouwen. Dat toren-ding.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
Stel ik ga op kamers in Groningen, wat ik binnenkort van plan ben. Welke buurt is dan het meest aan te raden? Supermarkt heb ik het liefst op loopafstand.
Ik ben aardig bekend in Groningen maar meningen van mensen die er ook daadwerkelijk wonen zou tof zijn.
Ik kom serieus nooit in paddepoelquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Paddepoel zijn ze heel iets moois aan het bouwen. Dat toren-ding.
Nieuwstad, lijkt me ook wel wat.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik kom serieus nooit in paddepoel![]()
Maar dat zal wel duur zijn omdat nieuwbouw
de huizen daar hebben in ieder geval grote ramen en genoeg lichtquote:
haha ja, ik zie alleen maar voordelen. midden in de stad, werk bij huis.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
de huizen daar hebben in ieder geval grote ramen en genoeg licht
Veel studerende mensen die ik ken wonen in de korrewegwijk; is niet duur, dicht bij de stad, aardig rustig en ook vlak bij verschillende supermarkten.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
Toren-ding? Je bedoelt dat nieuwe gebouw naast het winkelcentrum? Volgens mij komen daar straks voornamelijk oudere mensen wonen, die de drukte van het centrum willen ontsnappen. Lekker hangen in Paddepoel winkelcentrum, jwz.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Paddepoel zijn ze heel iets moois aan het bouwen. Dat toren-ding.
Je onderschat hoe relaxed het is om een supermarkt op loopafstand te hebben.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:32 schreef ShiningStar het volgende:
Jij kiest je woonlocatie serieus op basis van supermarktafstand?!
Ik vond van de Hoendiepflats naar Lubbers al verquote:Op donderdag 14 maart 2013 15:21 schreef Slickk het volgende:
[..]
Je onderschat hoe relaxed het is om een supermarkt op loopafstand te hebben.
brugstraat, spar, coop inderdaad. Manmanmanquote:Op donderdag 14 maart 2013 15:25 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik vond van de Hoendiepflats naar Lubbers al ver.
Spar? Zit daar een Spar in de buurtquote:Op donderdag 14 maart 2013 15:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
brugstraat, spar, coop inderdaad. Manmanman
Ik heb er een op loopafstand maar 9 van de 10 keer ga ik toch gewoon op de fietsquote:Op donderdag 14 maart 2013 15:21 schreef Slickk het volgende:
Je onderschat hoe relaxed het is om een supermarkt op loopafstand te hebben.
"in de buurt"quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:26 schreef Luco het volgende:
[..]
Spar? Zit daar een Spar in de buurt?
Top! dankje.quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:46 schreef Kola het volgende:
[..]
Veel studerende mensen die ik ken wonen in de korrewegwijk; is niet duur, dicht bij de stad, aardig rustig en ook vlak bij verschillende supermarkten.
Gewoon lekker duur gaan wonen, kan je toch wel betalen met een baan als deze:quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Top! dankje.
Hier had ik zelf ook al veel over gehoord ja.
Kostverloren toch? Ik woon aan de friesestraatweg en ga altijd naar de Jumbo bij de prinsesseweg of de Aldi in Vinkytownquote:
Heuj, ik kwam jou woensdag nog tegen. Je fietste voorbij station, ik zat in een bus.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gewoon lekker duur gaan wonen, kan je toch wel betalen met een baan als deze:
http://www.massagesalon.net/vacatures.html
Dat was dus die bus waar al die sappen uitstroomdenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Heuj, ik kwam jou woensdag nog tegen. Je fietste voorbij station, ik zat in een bus.
M-Bikes bij de Jumbo prinsesseweg. Ik heb m'n fiets daar twee weken geleden gebracht met een kapotte ketting, lekke band, aanlopende kettingkast en losse standaard. De volgende dag was ie klaar. Kostte me maar 3 tientjes.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:53 schreef Etsu het volgende:
Iemand een goede zaak waar ik mijn fiets kan laten repareren en dat goedkoop?
En nee, niet dat zaakje bij de CS
Fietsenstalling UMCG/Medische Faculteit (Onder het Goudkuipje)quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:53 schreef Etsu het volgende:
Iemand een goede zaak waar ik mijn fiets kan laten repareren en dat goedkoop?
En nee, niet dat zaakje bij de CS
Die ja, soort melkertbanen project, goed en goedkoop.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:55 schreef Luco het volgende:
[..]
Fietsenstalling UMCG/Medische Faculteit (Onder het Goudkuipje)
superrrquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |