SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gemiddelde temperatuur komende 48uur
Locaties in Groningen![]()
[ A - Grote markt ][ B - UMCG ][ C - Station (CS) ][ D - Stadspark ][ E - Euroborg ][ F - Noorderplantsoen ]
Neutraal, ik laat het over aan de politiek
Ik ben Tegen, er zijn alternatieven.
Tegen, geld inzetten voor anderen dingen
Ik ben 100% Tegen, onacceptabel in de crisis
Overige... (leg zelf uit)
Tussenstand:
Meer info? zie = http://www.regiotram.nl of http://groningertram.com
De OPHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
Ja, die lui die 'm voor 5 keer zoveel door verkopenquote:
daarnaast vraag je je af of diegene de kaarten wel echt in bezit heeft, gezien zijn/haar woonadres en dan kaarten voor Groningen hebbenquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:08 schreef Luco het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
En dan heb je dit soort stakkers die zo'n kaart gewoon bijna over de kop laten gaan
Helaas welquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:53 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Of hij denkt gewoon een gouden handeltje te hebben. Marktplaats staat vol met dat soort sjacheraars.
Neuh, kapot van een dag trainenquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:35 schreef Mark_Boelen het volgende:
Grijnz
Nog plannen vanavond Groningers?
Fietsenkelder UMCG/Medische Faculteit.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:05 schreef Bullet-tooth het volgende:
Wie weet waar dr in stad een goedkope fietsenmaker zit?
Heb net mn ketting dwars doormidden getrapt.
Dat is die rechts van dat gouden ding toch?quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:41 schreef Luco het volgende:
[..]
Fietsenkelder UMCG/Medische Faculteit.
Ja, daaronder. Zijn van die Melkertbaanmensen dus uurloon betaal je vrijwel niet. Die onder het UMCG kunnen meer, hebben een completere werkplaats. Ik was bij die onder het UMCG 8,50¤ kwijt voor het smeren en aanspannen van m'n ketting en het vervangen van een spaak.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:49 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Dat is die rechts van dat gouden ding toch?
Zelfde ervaring. Goede keuze om daar heen te gaan.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:26 schreef Luco het volgende:
[..]
Ja, daaronder. Zijn van die Melkertbaanmensen dus uurloon betaal je vrijwel niet. Die onder het UMCG kunnen meer, hebben een completere werkplaats. Ik was bij die onder het UMCG 8,50¤ kwijt voor het smeren en aanspannen van m'n ketting en het vervangen van een spaak.
Daar moet ik ook even heen, mijn ketting slaat de hele tijd over als ik hard wil optrekken.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:26 schreef Luco het volgende:
[..]
Ja, daaronder. Zijn van die Melkertbaanmensen dus uurloon betaal je vrijwel niet. Die onder het UMCG kunnen meer, hebben een completere werkplaats. Ik was bij die onder het UMCG 8,50¤ kwijt voor het smeren en aanspannen van m'n ketting en het vervangen van een spaak.
Nee, alleen contantquote:
Bedankt voor de tip.quote:
No Worries, verbaas me er altijd over hoe weinig lui van die werkplaatsen weten. Volgens mij kan je bij elke stadsstalling zo goedkoop je fiets laten repareren!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:26 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip.
Die bij de Medische Faculteit deed geen reparaties op vrijdag, maar die bij de hoofdingang van het UMCG had met 5 minuten er een nieuwe ketting erop.
Misschien kan het onderdelenhuis nieuwe ebbinge iets voor je doen?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:34 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Iemand trouwens nog een laptopoplader over?
Nieuw kosten ze 80 euro en dat vind ik beetje overdreven
Wie betaald de schade aan hun huizen ?quote:
Ik zweer bij die werkplaats. 14 euro voor het vervangen van beide remkabels en repareren voorlampquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:26 schreef Luco het volgende:
[..]
HEeee stralende ster!quote:Op zondag 24 februari 2013 10:55 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Ik zweer bij die werkplaats. 14 euro voor het vervangen van beide remkabels en repareren voorlamp
Kies je zelf voorquote:Op zondag 24 februari 2013 12:57 schreef joppie_saus het volgende:
Voetballen met dit Siberische weer op de vroege zondagochtend is NIET oké
Kies je zelf voorquote:Op zondag 24 februari 2013 12:57 schreef joppie_saus het volgende:
Ja die ervaring vergeet je niet snel meerquote:Op zondag 24 februari 2013 15:26 schreef Catch22- het volgende:
Ik vind je dapper hoor. Heb zelf ook vaak zat in deze kou moeten voetballen. Lekker sliden met je brakke hoofd op een koud en hard veld
quote:Op zondag 24 februari 2013 16:21 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Die heeft ie liever van mij, denk ik zo![]()
![]()
we hebben nu nauwelijks kasten en geen zolder dus dat valt meequote:Op zondag 24 februari 2013 15:30 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
Ja die ervaring vergeet je niet snel meerDat is met voetballen en rugby even zo pijnlijk
Hoe gaat het met het inpakken trouwens? Leuk om tot de conclusie te komen dat je zoveel spullen hebt of valt het mee?
quote:Op zondag 24 februari 2013 16:21 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Die heeft ie liever van mij, denk ik zo![]()
![]()
Nee hoor.quote:
Dat verhaal komt me bekend voor maar waar vind je nog 2 kroketten of frikadellen voor 1 euro.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:37 schreef Tommeke het volgende:
Heb bijna twee uur geleden iets besteld bij de Wachtkamer aan de Bedumerweg. Die gasten nemen hun naam wel heel letterlijk, heb het nog steeds niet
appiequote:Op zondag 24 februari 2013 20:58 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat verhaal komt me bekend voor maar waar vind je nog 2 kroketten of frikadellen voor 1 euro.
Het is godverdomme koud bezorgquote:Op zondag 24 februari 2013 20:58 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat verhaal komt me bekend voor maar waar vind je nog 2 kroketten of frikadellen voor 1 euro.
Ik zeg brandbom er op vannachtquote:Op zondag 24 februari 2013 21:09 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Het is godverdomme koud bezorg
Heb net een kwartier staan zeuren aan de telefoon en kan alleen een gratis blikje fris krijgen
Nu maar ff naar de snackbar in de buurt. Wordt m'n luiheid keihard afgestraft
Dat filmpje is van Catch22 afkomstig.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:12 schreef Mark_Boelen het volgende:
En hier nog iemand die de vermoedens van Catch22 vastlegt:
haha nee helaas.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:15 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat filmpje is van Catch22 afkomstig.
Of hij wordt oud net als ik.quote:
o ik ben ook gewoon aan t werk hoor. Maar ben wel eens fitter geweestquote:Op maandag 25 februari 2013 11:18 schreef nietzman het volgende:
Kwestie van wilskracht. Ik kan het ook nog.
Ja? Is dat het? Heeft 'ie een vriendin gevonden?quote:
Als je daar voor 50 euro patat besteld, krijg je een verdacht klein envelopje mee.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:12 schreef Mark_Boelen het volgende:
En hier nog iemand die de vermoedens van Catch22 vastlegt:
vrijdag pas de sleutelquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:29 schreef Mark_Boelen het volgende:
Iemand een idee hoe laat de korenbeurs morgen open is? De kluswinkel dan he ;-)
Catch22 verhuizing goed verlopen?
een beller is snellerrrrrrquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:54 schreef Mark_Boelen het volgende:
Begrijpelijke verwarring.
Hebben ze wel een internet site maar geen openingstijden.
Vanaf acht uur telefonisch bereikbaar, dan ook vast wel geopend.
http://www.dekorenbeurs.nl/
we hebben twee weken ingeplanned dus dat komt wel goed. Alleen is Mrs wat minder stressbestendigquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:02 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
Aah alleen inpakatress van het weekend dus.
Grijnzquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:25 schreef Catch22- het volgende:
[..]
we hebben twee weken ingeplanned dus dat komt wel goed. Alleen is Mrs wat minder stressbestendig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |