Kan ook wel ja. Als hij maar niet in 1337 14n&u4&3 gaat pratenquote:Op zondag 24 februari 2013 14:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is meer een hobby en hij is er ook niet de hele dag mee bezig. Maar ik denk dat als hij er zijn beroep van zou maken, hij ongemerkt wel wat zou laten "vallen".
Het erge is dat ik wist wat 1337 wasquote:Op zondag 24 februari 2013 14:32 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Kan ook wel ja. Als hij maar niet in 1337 14n&u4&3 gaat praten(Leet Language)
Niks mis mee.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Het erge is dat ik wist wat 1337 was
Friends with Benefitsquote:Op donderdag 28 februari 2013 08:33 schreef Karina het volgende:
Ik kom net in een ander JNG topic dit tegen: FWB zijn? Wat is dat![]()
We besloten toen gewoon 'FWB' te zijn
Staat er dus.
Ow natuurlijk, txquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Friends with Benefits
Dus je was vroeger al een nerd die er niet bij hoorde? Wees er trots op.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:17 schreef cvboer het volgende:
[..]
Waar is het algemeen verstaanbaar Nederlands gebleven? Vroeger had je ook al van die rare woorden op het schoolplein. Heb mij er nooit mee bezig gehouden.
Ergens bewust niet aan meedoen staat gelijk gelijk aan het nerd zijn?quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:53 schreef Piye het volgende:
[..]
Dus je was vroeger al een nerd die er niet bij hoorde? Wees er trots op.
Niet perse, maar de praktijk wijst uit, dat dat meestal wel het geval is.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:30 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ergens bewust niet aan meedoen staat gelijk gelijk aan het nerd zijn?
Rare denkwijze heb je.
Ik ben geen kuddedier zoals de rest.
Gelukkig wijst diezelfde praktijk ook uit dat zulke meelopende jongeren niet beter weten.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:32 schreef Piye het volgende:
[..]
Niet perse, maar de praktijk wijst uit, dat dat meestal wel het geval is.
Precies en jij was in je jeugd al het buitenbeentje.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:10 schreef cvboer het volgende:
[..]
Gelukkig wijst diezelfde praktijk ook uit dat zulke meelopende jongeren niet beter weten.
Als 1 persoon iets doet, zal het wel mooi zijn, dus doen we maar mee. Ik denk liever mezelf, dat hoeft een ander niet voor mij te doen.
Het zal wel een jeugdelijke denkwijze zijn, het korte termijn denken gaat prima, maar het lange termijn denken wil nog niet echt lukken.
En daar heb ik geen seconde spijt van gehad.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:12 schreef Piye het volgende:
[..]
Precies en jij was in je jeugd al het buitenbeentje.
wreed, spangquote:Ik zeg nog steeds hip of cool
chimeid, zina, ganga, batraquote:lekker ding
fotto pakkenquote:Uitgaan is stappen.
Sick is dus een Engels leenwoord voor cool... Aha.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:00 schreef Crocodi1e het volgende:
Verschilt veel per jeugdcultuur, volgens mij. Die hebben allemaal weer verschillende ''lingo''
Bijvoorbeeld skaters (vooral boarders) gebruiken veel leenwoorden uit het engels, zoals ''sick'' om aan te duiden dat iets gaaf of cool is.
Cool, Gaaf, Geweldig, heeft veel betekenissen in het NL.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:52 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Sick is dus een Engels leenwoord voor cool... Aha.
Je mist m'n punt een beetje.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:13 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Cool, Gaaf, Geweldig, heeft veel betekenissen in het NL.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |