Correct.quote:Op maandag 1 april 2013 13:30 schreef J.Appleseed het volgende:
En je kan ook niet je al bestaande WhatsApp-nummer gebruiken aangezien dit maar op maximaal 1 telefoon tegelijk actief kan zijn (toch?)
Twee keer op de naam zelf klikken, in de balk links?quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:47 schreef Qwea het volgende:
vraagje :
Een kennis heeft een laptop van iemand overgekocht. Telkens als zij haar ipad aansluit op de laptop, wordt haar Ipad automatisch X = naam van persoon = vorige eigenaar van laptop genoemd.
Ik heb me rot lopen zoeken in itunes, maar kon niet vinden waar je dat kan verandereniemand?
Op je iPad zelf: Instellingen > Algemeen > Info > Naamquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:47 schreef Qwea het volgende:
vraagje :
Een kennis heeft een laptop van iemand overgekocht. Telkens als zij haar ipad aansluit op de laptop, wordt haar Ipad automatisch X = naam van persoon = vorige eigenaar van laptop genoemd.
Ik heb me rot lopen zoeken in itunes, maar kon niet vinden waar je dat kan verandereniemand?
Dat kan, tweede weet ik niet, volgens mij niet.quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:14 schreef Operc het volgende:
Kun je een iPad ook aan de netstroom opladen met een iPhone stekker? En maakt dat qua snelheid van het opladen iets uit?
quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:14 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dat kan, tweede weet ik niet, volgens mij niet.
Dank allebei.quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:20 schreef automatic_ het volgende:
Ik weet dat de iphone sneller op laad aan de ipad lader, dus misschien geldt het andersom ook (dus langzamer aan een iphone lader)
iPad:quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:35 schreef CherryLips het volgende:
Hoe zie je het verschil tussen de iPad- en de iPhone-lader?
quote:First world problems... heb net mijn loon binnen, eigenlijk heb ik nu ook budget voor 'n 32GB iPad. Weet echter niet of ik dat nodig ga hebben, dus wat vinden jullie? Is het handiger/belangrijker om het maar achter de hand te hebben?
Die onderste zat bij m'n iPad mini.quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:50 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
iPad:
[ afbeelding ]
iPhone:
[ afbeelding ]
Ik download vaak apps die tijdelijk gratis/goedkoop zijn en die 32GB zit dan snel vol. En dat zonder muziek/films.quote:Op woensdag 3 april 2013 15:14 schreef J.Appleseed het volgende:
Nog een vraag, ditmaal een X-post van de SC.
[..]
quote:Op woensdag 3 april 2013 15:28 schreef Kwork het volgende:
[..]
Die onderste zat bij m'n iPad mini.
[..]
Ik download vaak apps die tijdelijk gratis/goedkoop zijn en die 32GB zit dan snel vol. En dat zonder muziek/films.
En mag ik dan vragen hoeveel/welke apps/video's/foto's jullie erop hebben staan?quote:Op woensdag 3 april 2013 15:28 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik heb zelf ook 32GB en kom regelmatig tekort. Zeker met de A6X processor en de hoge resolutie vreten apps echt geheugen.
Jezus Christus, 222 apps! Dat ga ik never te nooit halen. Wat zijn die 10 grote apps precies?quote:Op woensdag 3 april 2013 16:05 schreef Kwork het volgende:
Momenteel 222 apps en 4.7GB beschikbaar van 28.3GB.
Grootste app: Real Racing 3 (1.8GB)
Grootste 10 apps bij elkaar zo'n 10GB.
Heb verder een paar losse strips (Donald Duck, Suske&Wiske) van zo'n 10-15MB per stuk.
Video's stream ik vanaf m'n pc.
Hoe bedoel je dit?quote:Op woensdag 3 april 2013 16:08 schreef FredVleespet het volgende:
Van 16gb out of the box 13gb? over.
Ah zo.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:18 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
De iPad 16gb is 13gb te gebruiken. Bij de iPad 32gb is dit 28gb.
RR3: 1800MBquote:Op woensdag 3 april 2013 16:06 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Jezus Christus, 222 apps! Dat ga ik never te nooit halen. Wat zijn die 10 grote apps precies?
Mja, denk dat ik ook niet zoveel games ga spelen maar dat kan ik natuurlijk moeilijk voorspellen. Hoe dan ook denk ik dat ik voor de 32GB iPad ga want een smart cover kan ik altijd nog kopen, 16GB extra opslag niet. En àls ik ooit ruimte tekort kom dan sla ik me echt wel voor m'n kopquote:Op woensdag 3 april 2013 16:31 schreef Kwork het volgende:
[..]
RR3: 1800MB
NFS Most Wanted 1800
Asphalt7 1500
Monopoly 928
NFS Hot Pursuit 785
GTA Chinatown Wars 768
GTA3 688
Red Alert 506
Dexter HD 488
Worms2 479MB
Helft van m'n apps is <40mb
Paar niet-games:
Youtube app 49mb
Google Earth 55.8mb
Skype 43mb
Spotify 26mb (zonder offline nummers)
Gmail 26mb
Google maps 23mb
9292 9.5mb
Zonder games/video's/boeken/strips valt het wel mee eigenlijk.
Als je trouwens nog kan wachten, zou ik deze maand wachten. Geruchten gaan nu van nieuwe iPad deze maand.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:33 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Mja, denk dat ik ook niet zoveel games ga spelen maar dat kan ik natuurlijk moeilijk voorspellen. Hoe dan ook denk ik dat ik voor de 32GB iPad ga want een smart cover kan ik altijd nog kopen, 16GB extra opslag niet. En àls ik ooit ruimte tekort kom dan sla ik me echt wel voor m'n kop
Godverdegodver! Zo blijf ik wachten jaquote:Op woensdag 3 april 2013 16:35 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Als je trouwens nog kan wachten, zou ik deze maand wachten. Geruchten gaan nu van nieuwe iPad deze maand.
Ik gooi dan ook regelmatig apps weer weg die ik toch niet gebruik. Nog nooit tegen de limiet van 16GB aangezeten eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:36 schreef Kwork het volgende:
Met apps die bijhouden welke apps er in de aanbieding/gratis zijn bouw je ook een behoorlijke verzameling onnodige apps op.
Ja ik wacht ook op de nieuwe. Heb nog een 1e gen iPad. Die is echt aan vervanging toe. Normaal kon je uitgaan van elk jaar in Maart een nieuwe iPad, maar als dit gerucht klopt dan komt er onderhand elke 6maanden een nieuwequote:Op woensdag 3 april 2013 16:36 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Godverdegodver! Zo blijf ik wachten ja![]()
Ik had het idee van een nieuwe iPad net uit mijn hoofd gezet omdat er gewoon geen geruchten meer waren. Daarom dus besloten er over 3 dagen een te kopen.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:39 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Ja ik wacht ook op de nieuwe. Heb nog een 1e gen iPad. Die is echt aan vervanging toe. Normaal kon je uitgaan van elk jaar in Maart een nieuwe iPad, maar als dit gerucht klopt dan komt er onderhand elke 6maanden een nieuwe
Krijg van Apple laatste tijd al mailtjes van de iPad4 en zie aanbiedingen langskomen van iPad2,mini en 4. Dus een april launch zal best eens waar kunnen zijnquote:Op woensdag 3 april 2013 16:40 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik had het idee van een nieuwe iPad net uit mijn hoofd gezet omdat er gewoon geen geruchten meer waren. Daarom dus besloten er over 3 dagen een te kopen.
Nu, echter, mochten deze geruchten kloppen dan zal ik nog een weekje of 3 wachten, maar wat word ik toch gek van dat gedoe!
Klopt. Maar godverdommequote:Op woensdag 3 april 2013 16:43 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Krijg van Apple laatste tijd al mailtjes van de iPad4 en zie aanbiedingen langskomen van iPad2,mini en 4. Dus een april launch zal best eens waar kunnen zijn. Apple heeft de afgelopen 4maanden ook niks uitgebracht. Normaal was er wel een nieuw product in het 1e kwartaal. Wachten is kut, maar je krijgt misschien ook spijt als er 3weken later een nieuwe is.
308 apps hierquote:Op woensdag 3 april 2013 16:06 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Jezus Christus, 222 apps! Dat ga ik never te nooit halen. Wat zijn die 10 grote apps precies?
Heb er nu 19quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:26 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
308 apps hier
Waarvan heel veel spellen, gedownload tijdens speciale promoties (tot zelfs gratis)
vinkje aangezet in iTunes, als je op je iPad klikt?quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:56 schreef J.Appleseed het volgende:
Waarom kan ik eigenlijk niet draadloos syncen met iTunes (enkel wanneer de iPad aan de oplader hangt)? Of doe ik iets verkeerd?
Flipboard mag op geen enkele iPad ontbreken.quote:Op zondag 7 april 2013 23:50 schreef donroyco het volgende:
Hebben jullie nog musthave iPad (mini) apps voor nieuwe gebruikers? Of anders apps die er gelikt uitzien op de mini? Thanks
Thanks Saviour, hier kan ik wat meequote:Op maandag 8 april 2013 00:13 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Flipboard mag op geen enkele iPad ontbreken.
Een mediaspeler voor mkv/avi is ook een aanrader (zodat je niks hoeft om te zetten), zoals bijv. cinexplayer of avplayerhd
Nog een snelle greep uit apps die heb: Bookman (om strips te lezen, leest verrassend lekker op zo'n scherm), soundhound, shazam, google earth, splashtop (je windows-pc besturen), imdb, chrome, youtube
En daarnaast nog vele tientallen spellen in allerlei soorten. Wat favorieten: angry birds in alle varianten, lost winds, monkey island, machinarium, jetpack, amazing alex, bad piggies, contre jour, cut the rope, where's my water, world of goo, iblast moki, league of evil, mutant mudds, osmos, spirits, stardash, toki tori, mousetrapz,
Nederland FM voor alle radiozenders, iBooks, Calculator, Uitzendinggemist/RTLgemist, Social media, TED, Nu.nl zijn misschien handig.quote:Op maandag 8 april 2013 00:24 schreef donroyco het volgende:
Nog meer apps?
Reeder, Pocket, Paper en Canabalt vanzelfsprekend er ook op gezet
Real Racing 3 heeft echt geweldig mooie graphics.quote:Op maandag 8 april 2013 00:41 schreef Operc het volgende:
[..]
Nederland FM voor alle radiozenders, iBooks, Calculator, Uitzendinggemist/RTLgemist, Social media, TED, Nu.nl zijn misschien handig.
Weet iemand nog leuke gratis spellen?
Ja, heb het ondertussen gevonden. Had dat vinkje sowieso al aan maar dat gebeurde dus alleen als de iPad aan de oplader hing. Nu ben ik erachter dat je het ook kunt forceren door Settings > General > iTunes Wi-Fi Syncquote:Op zondag 7 april 2013 23:55 schreef Tokus het volgende:
[..]
vinkje aangezet in iTunes, als je op je iPad klikt?
"sync with this iPad over wi-fi" (of een nederlandse vertaling).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |