Correct.quote:Op maandag 1 april 2013 13:30 schreef J.Appleseed het volgende:
En je kan ook niet je al bestaande WhatsApp-nummer gebruiken aangezien dit maar op maximaal 1 telefoon tegelijk actief kan zijn (toch?)
Twee keer op de naam zelf klikken, in de balk links?quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:47 schreef Qwea het volgende:
vraagje :
Een kennis heeft een laptop van iemand overgekocht. Telkens als zij haar ipad aansluit op de laptop, wordt haar Ipad automatisch X = naam van persoon = vorige eigenaar van laptop genoemd.
Ik heb me rot lopen zoeken in itunes, maar kon niet vinden waar je dat kan verandereniemand?
Op je iPad zelf: Instellingen > Algemeen > Info > Naamquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:47 schreef Qwea het volgende:
vraagje :
Een kennis heeft een laptop van iemand overgekocht. Telkens als zij haar ipad aansluit op de laptop, wordt haar Ipad automatisch X = naam van persoon = vorige eigenaar van laptop genoemd.
Ik heb me rot lopen zoeken in itunes, maar kon niet vinden waar je dat kan verandereniemand?
Dat kan, tweede weet ik niet, volgens mij niet.quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:14 schreef Operc het volgende:
Kun je een iPad ook aan de netstroom opladen met een iPhone stekker? En maakt dat qua snelheid van het opladen iets uit?
quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:14 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dat kan, tweede weet ik niet, volgens mij niet.
Dank allebei.quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:20 schreef automatic_ het volgende:
Ik weet dat de iphone sneller op laad aan de ipad lader, dus misschien geldt het andersom ook (dus langzamer aan een iphone lader)
iPad:quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:35 schreef CherryLips het volgende:
Hoe zie je het verschil tussen de iPad- en de iPhone-lader?
quote:First world problems... heb net mijn loon binnen, eigenlijk heb ik nu ook budget voor 'n 32GB iPad. Weet echter niet of ik dat nodig ga hebben, dus wat vinden jullie? Is het handiger/belangrijker om het maar achter de hand te hebben?
Die onderste zat bij m'n iPad mini.quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:50 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
iPad:
[ afbeelding ]
iPhone:
[ afbeelding ]
Ik download vaak apps die tijdelijk gratis/goedkoop zijn en die 32GB zit dan snel vol. En dat zonder muziek/films.quote:Op woensdag 3 april 2013 15:14 schreef J.Appleseed het volgende:
Nog een vraag, ditmaal een X-post van de SC.
[..]
quote:Op woensdag 3 april 2013 15:28 schreef Kwork het volgende:
[..]
Die onderste zat bij m'n iPad mini.
[..]
Ik download vaak apps die tijdelijk gratis/goedkoop zijn en die 32GB zit dan snel vol. En dat zonder muziek/films.
En mag ik dan vragen hoeveel/welke apps/video's/foto's jullie erop hebben staan?quote:Op woensdag 3 april 2013 15:28 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik heb zelf ook 32GB en kom regelmatig tekort. Zeker met de A6X processor en de hoge resolutie vreten apps echt geheugen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |