abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 februari 2013 @ 01:32:37 #226
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_123231691
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 22:29 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Soms kan je niet bellen en is whatsapp perfect op dat soort momenten.
Is bij mij nog nooit voorgekomen.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_123233647
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 22:55 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik accepteer boeren niet eens van mijn vriend terwijl ik die toch veel liever zie als brad pitt :+

Ik heb ooit gehad dat een jongen opbelde of ik eens een date met hem wilde.ja prima. Nou zegt ie, dan bel ik binnenkort wel om wat af te spreken. Dikke afknapper. Dan maar direct.
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 22:55 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik accepteer boeren niet eens van mijn vriend terwijl ik die toch veel liever zie als brad pitt :+

Ik heb ooit gehad dat een jongen opbelde of ik eens een date met hem wilde.ja prima. Nou zegt ie, dan bel ik binnenkort wel om wat af te spreken. Dikke afknapper. Dan maar direct.
Ach ik accepteer alle lichaamsgeluiden gewoon :@
pi_123233745
quote:
3s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 09:49 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

[..]

Ach ik accepteer alle lichaamsgeluiden gewoon :@
ik kan echt niet tegen boeren, das het enige :@
pi_123237166
Ik ben boos, verdrietig en geïrriteerd vandaag.

Weinig meisjes in mijn leven, de redelijk leuke meisjes waarmee ik wel in aanraking kom zijn bezet. Gelukkig, want als dat niet zo was zouden ze niets van me willen. Ik weet niet eens hoe ik moet flirten.

Het meisje waarmee ik vorig jaar bijna iets had heeft al een tijdje een vriendje. Samen hebben zij de kerst, oud&nieuw en Valentijnsdag gevierd die ik altijd al had willen hebben.

Datingsites werken voor geen meter, zeker niet op deze jonge leeftijd (22) en kosten meer moeite dan ze waard zijn.

Uiteindelijk is de conclusie dat iedereen gelukkig is en samen is behalve ik.
pi_123237420
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 13:03 schreef benzin het volgende:
Ik ben boos, verdrietig en geïrriteerd vandaag.

Weinig meisjes in mijn leven, de redelijk leuke meisjes waarmee ik wel in aanraking kom zijn bezet. Gelukkig, want als dat niet zo was zouden ze niets van me willen. Ik weet niet eens hoe ik moet flirten.

Het meisje waarmee ik vorig jaar bijna iets had heeft al een tijdje een vriendje. Samen hebben zij de kerst, oud&nieuw en Valentijnsdag gevierd die ik altijd al had willen hebben.

Datingsites werken voor geen meter, zeker niet op deze jonge leeftijd (22) en kosten meer moeite dan ze waard zijn.

Uiteindelijk is de conclusie dat iedereen gelukkig is en samen is behalve ik.
:')
pi_123237800
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 13:13 schreef debeterebob het volgende:

[..]

:')
Ik wist helemaal niet dat je nu een relatie hebt. :o Vertel daar eens over.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_123237897
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 13:28 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ik wist helemaal niet dat je nu een relatie hebt. :o Vertel daar eens over.
Ze is 8.7/10. Goed lichaam, mooie ogen. Buitengewoon intelligent en de gesprekken lijken nooit te eindigen. Daarnaast is ze ook nog behoorlijk sportief. Tijdens uitgaan ontmoet en van het een kwam het ander.
pi_123237921
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 13:31 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ze is 8.7/10. Goed lichaam, mooie ogen. Buitengewoon intelligent en de gesprekken lijken nooit te eindigen. Daarnaast is ze ook nog behoorlijk sportief. Tijdens uitgaan ontmoet en van het een kwam het ander.
^O^
Monkey see, monkey do.
pi_123237978
quote:

[..]

:'). Nice.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_123238089
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 13:03 schreef benzin het volgende:
Als je sociaal onhandig bent, of niet fotogeniek, dan zul je op een datingsite altijd het onderspit delven. Voor elke vrouw die zich op zo'n site laat zien, duiken er 50 gasten op. En zie er dan nog maar eens tussen te komen.

Je moet het dan juist van real life contact hebben. Je moet iemand tegenkomen die jou leuk vindt. Ook al begrijp je zelf niet eens waarom (been there, done that). Soms vinden vrouwen de gekste dingen leuk aan een man.

En dat moet je ervaren. Het geeft namelijk zelfvertrouwen. Je moet met vrouwen omgaan zonder er iets van te verwachten. Het gewoon leuk met ze hebben en dan komt er vanzelf een dag dat er dingen gebeuren die je niet had verwacht.

Maar 1 ding is universeel.. wees alsjeblieft niet negatief over jezelf of de vrouwen in kwestie. Mensen moeten het idee krijgen dat je een toffe gozer bent.. iemand waarmee ze een leuke tijd hebben.

Daarna kun je altijd nog kijken hoe en wat.
Monkey see, monkey do.
pi_123238100
quote:

[..]

grote ogen?
pi_123238120
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 13:35 schreef Fascination het volgende:

[..]

:'). Nice.
Voor minder doe ik het eigenlijk ook niet ;)
pi_123238182
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 13:39 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Voor minder doe ik het eigenlijk ook niet ;)
"eigenlijk" .. _O-
Monkey see, monkey do.
pi_123238286
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 13:38 schreef BadObsession het volgende:

Je moet met vrouwen omgaan zonder er iets van te verwachten. Het gewoon leuk met ze hebben
Dat is nou juist het lastige stuk aan echt contact. Als het me al lukt vrouwen te ontmoeten dan blijven alle gesprekken vrij zakelijk en alledaags ipv flirterig en leuk.

Als ik alleen dat al zou kunnen leren dan zou ik een van de gelukkigste mensen op aarde zijn.
  zaterdag 23 februari 2013 @ 14:06:07 #240
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123238890
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 13:43 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat is nou juist het lastige stuk aan echt contact. Als het me al lukt vrouwen te ontmoeten dan blijven alle gesprekken vrij zakelijk en alledaags ipv flirterig en leuk.

Als ik alleen dat al zou kunnen leren dan zou ik een van de gelukkigste mensen op aarde zijn.
Drama queen houd eens op zeg :{w

En een gesprek voeren kan je niet leren uit een boekje, flirten ook niet. Dat moet je oefenen door het te doen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_123238917
Veel emo boys hier hoor hey. Man up.
pi_123239033
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 14:06 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Drama queen houd eens op zeg :{w

En een gesprek voeren kan je niet leren uit een boekje, flirten ook niet. Dat moet je oefenen door het te doen.
Ik wil het best doen, maar ik moet wel minimaal een richting hebben.

Als ik tegen jou zeg: "bouw een spaceshuttle, dat moet je maar oefenen door het te doen", dan denk ik niet dat er iets zinnigs uitkomt. Dat kun je van mij met dit ook niet verwachten.
pi_123239257
Het bouwen van een spaceshuttle staat niet in verhouding tot het voeren van een leuk gesprek met een vrouw, tenzij er een wederkerigheid uit voortkomt.

Oftewel: kun jij net zo makkelijk een spaceshuttle bouwen als dat ook_gek een vrouw kan aanspreken?

Alleen dan is jouw argument valide.
Monkey see, monkey do.
pi_123239420
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 14:18 schreef BadObsession het volgende:
Het bouwen van een spaceshuttle staat niet in verhouding tot het voeren van een leuk gesprek met een vrouw, tenzij er een wederkerigheid uit voortkomt.

Oftewel: kun jij net zo makkelijk een spaceshuttle bouwen als dat ook_gek een vrouw kan aanspreken?

Je hebt gelijk. Het is wat overtrokken, maar het punt is dat hij me vraagt iets vreselijk moeilijks te doen door het te doen, terwijl dat juist niet kan.

Maar ik denk eigenlijk zelfs dat het bouwen van een spaceshuttle makkelijker is dan een leuk gesprek voeren met een vrouw. Als ik er niet uitkom hoe zwaartekracht werkt of hoe de vorm van de neus invloed heeft op de luchtstroom langs het toestel, dan zijn er boeken en mensen die het me kunnen uitleggen. Maar als je aan iemand vraagt hoe je moet flirten of zelfs wat het nou precies is dan komt iedereen met vreselijk vage verhalen waar niemand wijs uit kan worden.

Het punt is in elk geval dat iemand die geen spaceshuttle kan bouwen dit met genoeg tijd en geld uiteindelijk wel kan.
pi_123239848
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 14:23 schreef benzin het volgende:
Maar ik denk eigenlijk zelfs dat het bouwen van een spaceshuttle makkelijker is dan een leuk gesprek voeren met een vrouw. Als ik er niet uitkom hoe zwaartekracht werkt of hoe de vorm van de neus invloed heeft op de luchtstroom langs het toestel, dan zijn er boeken en mensen die het me kunnen uitleggen. Maar als je aan iemand vraagt hoe je moet flirten of zelfs wat het nou precies is dan komt iedereen met vreselijk vage verhalen waar niemand wijs uit kan worden.

Het punt is in elk geval dat iemand die geen spaceshuttle kan bouwen dit met genoeg tijd en geld uiteindelijk wel kan.
In jouw redenering maak je de moeilijkheidsgraad afhankelijk van externe factoren. Vertroebel je daarmee niet het resultaat dat zou ontstaan wanneer er geen hulp van buitenaf zou zijn? Of denk je dat vrouwen voor het geld dat een spaceshuttle kost alsnog geen leuk gesprek met je zouden willen voeren? :P

Sowieso is geld alleen maar een ruilmiddel dat verkregen wordt door tijd in iets te steken.

Als je de inflatie meerekent, heeft het Space Shuttle programma van de Verenigde Staten 43 miljard dollar gekost.

Wat denk je dat meer tijd kost? Het voor elkaar krijgen om een leuk gesprek met een vrouw te voeren of 43 miljard dollar te verkrijgen?
Monkey see, monkey do.
pi_123239934
Ik zou het maar gewoon opgeven benzin. Flirten is niet uit te leggen, dus gaat het je nooit lukken, dus verspilde moeite.
pi_123239942
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 14:18 schreef BadObsession het volgende:

Ik wou het typen, maar jij hebt het al gedaan ^O^

En nee Benzin, niet iedereen is al bezet (voor de zoveelste keer).
En Bob heeft serieus een vriendin???
pi_123240027
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 14:37 schreef BadObsession het volgende:

[..]

In jouw redenering maak je de moeilijkheidsgraad afhankelijk van externe factoren. Vertroebel je daarmee niet het resultaat dat zou ontstaan wanneer er geen hulp van buitenaf zou zijn? Of denk je dat vrouwen voor het geld dat een spaceshuttle kost alsnog geen leuk gesprek met je zouden willen voeren? :P

Wat denk je dat meer tijd kost? Het voor elkaar krijgen om een leuk gesprek met een vrouw te voeren of 43 miljard dollar te verkrijgen?
Het gebrek aan hulp van buitenaf is een belangrijk deel voor het falen tot nu toe. Als er geen hulp van buitenaf zou zijn dan zou bijna niets meer lukken.

Vrouwen zouden voor dat geld vast wel een leuk gesprek willen voeren, maar dan zou ik nog niets bereikt hebben. Dat zou niet zinvol zijn.

Als ik mijn huidige ervaringen extrapoleer dan denk ik dat 43 miljard dollar verkrijgen veel makkelijker is dan een leuk gesprek met een vrouw te voeren waar beide partijen een leuk momentje uit halen.
pi_123240080
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 14:42 schreef benzin het volgende:
Als ik mijn huidige ervaringen extrapoleer dan denk ik dat 43 miljard dollar verkrijgen veel makkelijker is dan een leuk gesprek met een vrouw te voeren waar beide partijen een leuk momentje uit halen.
Als je dat werkelijk denkt dan kun je beter ophouden en accepteren dat je geen vriendin gaat krijgen.
pi_123240157
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 14:44 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als je dat werkelijk denkt dan kun je beter ophouden en accepteren dat je geen vriendin gaat krijgen.
Met 43 miljard zul je wel wat leuke gesprekken met golddiggers hebben :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')