Is bij mij nog nooit voorgekomen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Soms kan je niet bellen en is whatsapp perfect op dat soort momenten.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:55 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik accepteer boeren niet eens van mijn vriend terwijl ik die toch veel liever zie als brad pitt![]()
Ik heb ooit gehad dat een jongen opbelde of ik eens een date met hem wilde.ja prima. Nou zegt ie, dan bel ik binnenkort wel om wat af te spreken. Dikke afknapper. Dan maar direct.
Ach ik accepteer alle lichaamsgeluiden gewoonquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:55 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik accepteer boeren niet eens van mijn vriend terwijl ik die toch veel liever zie als brad pitt![]()
Ik heb ooit gehad dat een jongen opbelde of ik eens een date met hem wilde.ja prima. Nou zegt ie, dan bel ik binnenkort wel om wat af te spreken. Dikke afknapper. Dan maar direct.
ik kan echt niet tegen boeren, das het enigequote:Op zaterdag 23 februari 2013 09:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
[..]
Ach ik accepteer alle lichaamsgeluiden gewoon
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:03 schreef benzin het volgende:
Ik ben boos, verdrietig en geïrriteerd vandaag.
Weinig meisjes in mijn leven, de redelijk leuke meisjes waarmee ik wel in aanraking kom zijn bezet. Gelukkig, want als dat niet zo was zouden ze niets van me willen. Ik weet niet eens hoe ik moet flirten.
Het meisje waarmee ik vorig jaar bijna iets had heeft al een tijdje een vriendje. Samen hebben zij de kerst, oud&nieuw en Valentijnsdag gevierd die ik altijd al had willen hebben.
Datingsites werken voor geen meter, zeker niet op deze jonge leeftijd (22) en kosten meer moeite dan ze waard zijn.
Uiteindelijk is de conclusie dat iedereen gelukkig is en samen is behalve ik.
Ik wist helemaal niet dat je nu een relatie hebt.quote:
Ze is 8.7/10. Goed lichaam, mooie ogen. Buitengewoon intelligent en de gesprekken lijken nooit te eindigen. Daarnaast is ze ook nog behoorlijk sportief. Tijdens uitgaan ontmoet en van het een kwam het ander.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat je nu een relatie hebt.Vertel daar eens over.
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ze is 8.7/10. Goed lichaam, mooie ogen. Buitengewoon intelligent en de gesprekken lijken nooit te eindigen. Daarnaast is ze ook nog behoorlijk sportief. Tijdens uitgaan ontmoet en van het een kwam het ander.
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ze is 8.7/10. Goed lichaam, mooie ogen. Buitengewoon intelligent en de gesprekken lijken nooit te eindigen. Daarnaast is ze ook nog behoorlijk sportief. Tijdens uitgaan ontmoet en van het een kwam het ander.
Als je sociaal onhandig bent, of niet fotogeniek, dan zul je op een datingsite altijd het onderspit delven. Voor elke vrouw die zich op zo'n site laat zien, duiken er 50 gasten op. En zie er dan nog maar eens tussen te komen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:03 schreef benzin het volgende:
Datingsites werken voor geen meter, zeker niet op deze jonge leeftijd (22) en kosten meer moeite dan ze waard zijn.
grote ogen?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
"eigenlijk" ..quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Voor minder doe ik het eigenlijk ook niet
Dat is nou juist het lastige stuk aan echt contact. Als het me al lukt vrouwen te ontmoeten dan blijven alle gesprekken vrij zakelijk en alledaags ipv flirterig en leuk.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:38 schreef BadObsession het volgende:
Je moet met vrouwen omgaan zonder er iets van te verwachten. Het gewoon leuk met ze hebben
Drama queen houd eens op zegquote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:43 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is nou juist het lastige stuk aan echt contact. Als het me al lukt vrouwen te ontmoeten dan blijven alle gesprekken vrij zakelijk en alledaags ipv flirterig en leuk.
Als ik alleen dat al zou kunnen leren dan zou ik een van de gelukkigste mensen op aarde zijn.
Ik wil het best doen, maar ik moet wel minimaal een richting hebben.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Drama queen houd eens op zeg
En een gesprek voeren kan je niet leren uit een boekje, flirten ook niet. Dat moet je oefenen door het te doen.
Je hebt gelijk. Het is wat overtrokken, maar het punt is dat hij me vraagt iets vreselijk moeilijks te doen door het te doen, terwijl dat juist niet kan.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:18 schreef BadObsession het volgende:
Het bouwen van een spaceshuttle staat niet in verhouding tot het voeren van een leuk gesprek met een vrouw, tenzij er een wederkerigheid uit voortkomt.
Oftewel: kun jij net zo makkelijk een spaceshuttle bouwen als dat ook_gek een vrouw kan aanspreken?
Alleen dan is jouw argument valide.
In jouw redenering maak je de moeilijkheidsgraad afhankelijk van externe factoren. Vertroebel je daarmee niet het resultaat dat zou ontstaan wanneer er geen hulp van buitenaf zou zijn? Of denk je dat vrouwen voor het geld dat een spaceshuttle kost alsnog geen leuk gesprek met je zouden willen voeren?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:23 schreef benzin het volgende:
Maar ik denk eigenlijk zelfs dat het bouwen van een spaceshuttle makkelijker is dan een leuk gesprek voeren met een vrouw. Als ik er niet uitkom hoe zwaartekracht werkt of hoe de vorm van de neus invloed heeft op de luchtstroom langs het toestel, dan zijn er boeken en mensen die het me kunnen uitleggen. Maar als je aan iemand vraagt hoe je moet flirten of zelfs wat het nou precies is dan komt iedereen met vreselijk vage verhalen waar niemand wijs uit kan worden.
Het punt is in elk geval dat iemand die geen spaceshuttle kan bouwen dit met genoeg tijd en geld uiteindelijk wel kan.
Ik wou het typen, maar jij hebt het al gedaanquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:18 schreef BadObsession het volgende:
Het bouwen van een spaceshuttle staat niet in verhouding tot het voeren van een leuk gesprek met een vrouw, tenzij er een wederkerigheid uit voortkomt.
Oftewel: kun jij net zo makkelijk een spaceshuttle bouwen als dat ook_gek een vrouw kan aanspreken?
Alleen dan is jouw argument valide.
Het gebrek aan hulp van buitenaf is een belangrijk deel voor het falen tot nu toe. Als er geen hulp van buitenaf zou zijn dan zou bijna niets meer lukken.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:37 schreef BadObsession het volgende:
[..]
In jouw redenering maak je de moeilijkheidsgraad afhankelijk van externe factoren. Vertroebel je daarmee niet het resultaat dat zou ontstaan wanneer er geen hulp van buitenaf zou zijn? Of denk je dat vrouwen voor het geld dat een spaceshuttle kost alsnog geen leuk gesprek met je zouden willen voeren?
Wat denk je dat meer tijd kost? Het voor elkaar krijgen om een leuk gesprek met een vrouw te voeren of 43 miljard dollar te verkrijgen?
Als je dat werkelijk denkt dan kun je beter ophouden en accepteren dat je geen vriendin gaat krijgen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:42 schreef benzin het volgende:
Als ik mijn huidige ervaringen extrapoleer dan denk ik dat 43 miljard dollar verkrijgen veel makkelijker is dan een leuk gesprek met een vrouw te voeren waar beide partijen een leuk momentje uit halen.
Met 43 miljard zul je wel wat leuke gesprekken met golddiggers hebbenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je dat werkelijk denkt dan kun je beter ophouden en accepteren dat je geen vriendin gaat krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |