is dat nu 'iets' ofzo?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:42 schreef Mani89 het volgende:
Ma Flodder was een geil ding vroeger Shamaaoow!
Fer zou er niet meer in gaan bijv. en hij is mijn held, dus ik ook niet.quote:
Dwdd.quote:
Hij leest ook mee met de tweede scherm, dus weet ook wat er afspeelt bij de normale burgers.quote:
Die is dan weer niet grappig.quote:
Ik gebruik het regelmatig in het dagelijks leven, bij de bakker of de slager bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:45 schreef andre_k het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dat was de vraag niet.
Misselijk ditquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:49 schreef andre_k het volgende:
de stotteraar weer.hij zit gewoon expres te praten omdat ie voor zichzelf wil bewijzen dat t em niks boeit wat mensen ervan denken.
Anno 2013 nog naar de bakker en de slager gaan.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik gebruik het regelmatig in het dagelijkse leven, bij de bakker of de slager bijvoorbeeld.
Prima jongen, maar wel grappigquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:52 schreef padlarf het volgende:
[..]
Misselijk ditZo'n kerel kan het gewoon nooit goed doen.
Overdrijf niet zo. 't Was gewoon effe hilarisch.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:52 schreef padlarf het volgende:
[..]
Misselijk ditZo'n kerel kan het gewoon nooit goed doen.
Niet grappig, want zwakzinnig.quote:
Voor een lolletje iemand de grond intrappen. Niveautje hoor.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:55 schreef andre_k het volgende:
[..]
Overdrijf niet zo. 't Was gewoon effe hilarisch.
De grond intrappen? Je overdrijft nu echt wel heel erg.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:56 schreef padlarf het volgende:
[..]
Voor een lolletje iemand de grond intrappen. Niveautje hoor.
Lachen om stotteraars is wel een beetje 1995 ja. Dat heeft Bart toen toch al opgelost op BNN?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:28 schreef Kenju het volgende:
Zijn wij zo kinderachtig? Of daar aan tafel zo veel meer volwassen?
Lekker criterium,,,quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:23 schreef DrDentz het volgende:
Hij verdient meer doekoe dan wij dus we mogen lachen.
dude.. hij kan er ook niets aan doen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:45 schreef Deeltjesversneller het volgende:
ik moet steeds lachen als ie praat
ik toch ook niet? gaat net zo automatisch als bij hem.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:46 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
dude.. hij kan er ook niets aan doen.
Is dat ongepast? zal het even doorgeven aan de rest van Nederlandquote:Op woensdag 20 februari 2013 01:03 schreef Lemans24 het volgende:
Daarom lachen is net zoiets als lachen om iemand die zwart is
begrijpelijk maar heel ongepast.
Gaat niet om normen en waarden. Gaat meer om het feit dat die vent daar willens en wetens gaat zitten. Als je daarvoor kiest, kies je er indirect ook voor dat je beoordeeld wordt, en dat geldt voor iedereen die daar komt.quote:Op woensdag 20 februari 2013 01:07 schreef DrDentz het volgende:
Natuurlijk ga je niet lachen als je daar bijzit maar op internet vervallen de gangbare normen en waarden en moet je gewoon zeggen wat je denkt.
moest hier aan denkenquote:Op woensdag 20 februari 2013 01:08 schreef Eenskijken het volgende:
waarom zou je lachen om iemand die zwart is?
Het is uit de context gehaald!quote:Op woensdag 20 februari 2013 01:08 schreef Eenskijken het volgende:
waarom zou je lachen om iemand die zwart is?
Voordat mensen weer selectief gaan quoten...quote:Op woensdag 20 februari 2013 01:03 schreef Lemans24 het volgende:
Het is ontzettend dapper dat iemand in zo'n programma gaat zitten, terwijl hij een stotterprobleem heeft. Daarom lachen is net zoiets als lachen om iemand die zwart is, als je dat voor het eerst ziet als kind (schijnt wel eens te gebeuren): begrijpelijk maar heel ongepast.
Lees dan alles, dit is stemmingmakerij...quote:Op woensdag 20 februari 2013 01:07 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Is dat ongepast? zal het even doorgeven aan de rest van Nederland
Die logica zorgt er dus voor dat veel mensen opeens heel beperkt worden in hun doen en laten. Gelukkig hebben we als maatschappij juist 'afgesproken' om dan als publiek nog even een extra keer na te denken. Verder is het namelijk ongetwijfeld een capabele slimme vent.quote:Op woensdag 20 februari 2013 01:12 schreef andre_k het volgende:
[..]
Gaat niet om normen en waarden. Gaat meer om het feit dat die vent daar willens en wetens gaat zitten. Als je daarvoor kiest, kies je er indirect ook voor dat je beoordeeld wordt, en dat geldt voor iedereen die daar komt.
Nee hoor. Ik had het expliciet over tv-optredens. Als je er voor kiest om op tv te komen, dan kies je er ook gewoon voor om eventueel beoordeeld te worden door de kijker. Of je nou stottert of niet.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:30 schreef thettes het volgende:
[..]
Die logica zorgt er dus voor dat veel mensen opeens heel beperkt worden in hun doen en laten. Gelukkig hebben we als maatschappij juist 'afgesproken' om dan als publiek nog even een extra keer na te denken. Verder is het namelijk ongetwijfeld een capabele slimme vent.
Het is anders behoorlijk treurig om iemand een kwartier lang alleen maar uit te lachen omdat hij een beetje stottert. Zegt meer over jou dan over hem.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:37 schreef andre_k het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik had het expliciet over tv-optredens. Als je er voor kiest om op tv te komen, dan kies je er ook gewoon voor om eventueel beoordeeld te worden door de kijker. Of je nou stottert of niet.
ondanks dat het wel grappig was ben ik het met je eens.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:40 schreef alors het volgende:
[..]
Het is anders behoorlijk treurig om iemand een kwartier lang alleen maar uit te lachen omdat hij een beetje stottert. Zegt meer over jou dan over hem.
Tsja. Dan zij dat zo. Het is gewoon de realiteit, en als je er niet tegen kan, dan kun je er voor kiezen om niet op tv te komen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:40 schreef alors het volgende:
[..]
Het is anders behoorlijk treurig om iemand een kwartier lang alleen maar uit te lachen omdat hij een beetje stottert. Zegt meer over jou dan over hem.
Het lijkt alleen alsof je met die uitspraak zo'n oordeel goedkeurt. Maar het is natuurlijk begrijpelijk maar ook vrij onbeschoft om iemand daarop te beoordelen. Vandaar dat ik zeg dat je even twee keer moet nadenken. Eerst je onderbuik, dan je verstand.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:37 schreef andre_k het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik had het expliciet over tv-optredens. Als je er voor kiest om op tv te komen, dan kies je er ook gewoon voor om eventueel beoordeeld te worden door de kijker. Of je nou stottert of niet.
Ik denk niet dat die vent maalt om wat iemand als ik over hem denkt, eerlijk gezegd. Tevens zeg ik nergens dat ik hem alleen op z'n spraakvermogens beoordeel. Vond het verder bijvoorbeeld niet bepaald interessant wat ie te melden had.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:42 schreef thettes het volgende:
[..]
Het lijkt alleen alsof je met die uitspraak zo'n oordeel goedkeurt. Maar het is natuurlijk begrijpelijk maar ook vrij onbeschoft om iemand daarop te beoordelen. Vandaar dat ik zeg dat je even twee keer moet nadenken. Eerst je onderbuik, dan je verstand.
neenee, het gaat ook niet om over wat jij van die man vond, je leek het alleen de normaalste zaak van de wereld te vinden dat iedereen lacherig doet over een capabele man die alleen maar raar stottert. Ik miste een stukje veroordeling van zulk gedrag.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:44 schreef andre_k het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die vent maalt om wat iemand als ik over hem denkt, eerlijk gezegd. Tevens zeg ik nergens dat ik hem alleen op z'n spraakvermogens beoordeel. Vond het verder bijvoorbeeld niet bepaald interessant wat ie te melden had.
Ik heb geen oordeel over mensen die hem alleen beoordelen op zijn stotteren. Dat komt omdat ie er zelf voor kiest om op tv te komen. Mensen hebben hier toch ook gewoon een mening over de maniertjes van bijvoorbeeld Jeroen Pauw? Beetje hypocriet om dan bij zo'n persoon ineens per definitie wel een mening te moeten hebben over wat zo'n vent inhoudelijk zegt.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:54 schreef thettes het volgende:
[..]
neenee, het gaat ook niet om over wat jij van die man vond, je leek het alleen de normaalste zaak van de wereld te vinden dat iedereen lacherig doet over een capabele man die alleen maar raar stottert. Ik miste een stukje veroordeling van zulk gedrag.
Want tenzij je elke mening en gedraging gaat relativeren, vind ik het persoonlijk respectvol en menselijk om zulke gedachten (die ik ook wel heb in eerste instantie) voor jezelf te houden en even wat beter te overdenken. Ik kreeg de indruk dat jij vindt dat iedereen niet alleen mag vinden wat ie wil, maar daar ook als onnadenkende aap zonder enige reflectie achteraan te hollen.
verder; saaie gasten vanavond :/
Ik weet niet wat voor kinderen jij in je omgeving hebt, maar ik ken geen kinderen die zouden moeten lachen om zwarte mensen hoor. Verder slaat de vergelijking sowieso kant nog wal. Stotteren, zeker op de manier als de PvdA-meneer van gisteren is afwijkend van de normen van wat we zien als '' normaal'. Zwart zijn niet. Maar wellicht dat dat in jouw omgeving anders is? Ik woon in het zuiden van het land waar maar weinig zwarte, mensen wonen. Toch zullen kinderen hier niet opkijken van een neger. Misschien even met meer interesse, maar lachen, dat niet.quote:Op woensdag 20 februari 2013 01:24 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Het is uit de context gehaald!
Ik had het over een klein kind dat voor het eerst een zwart persoon ziet.
Ik durf niet met zekerheid te zeggen dat ik niet zou lachen wanneer ik daar aan tafel zou hebben gezeten. Ik vraag me ook af of ze vooraf de mensen daar hebben ingelicht. Denk het haast wel. Ik had ook het idee dat die hoogleraar ook moest lachen, maar zich wist in te houden....quote:Op woensdag 20 februari 2013 01:07 schreef DrDentz het volgende:
Natuurlijk ga je niet lachen als je daar bijzit maar op internet vervallen de gangbare normen en waarden en moet je gewoon zeggen wat je denkt.
Het is 'laaif'.quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:10 schreef ddx het volgende:
En zowaar een belg op tv die ze niet ondertitelen. (vraag me altijd af waarom ze dat doen)
Ze doen wel vaker 'live' ondertitelen, dan wordt het 10 of 20 seconden vertraagd uitgezonden.quote:
Dit is echt live tot er een halve gare hooligan met een flutboekje zit.quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:18 schreef alors het volgende:
[..]
Ze doen wel vaker 'live' ondertitelen, dan wordt het 10 of 20 seconden vertraagd uitgezonden.
Hij kan gewoon onder toezicht doorgaan met een hele lieve jongen te zijn. Maar nu maakt de Gestapo uit Nederland hem 8 uur per dag kapot.quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:19 schreef eriksd het volgende:
Jammer, zo'n talentvolle jongen in de bak. Al die gemiste kansen om weer mensen te schoppen
Er is een DODE!quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:24 schreef OProg het volgende:
[..]
Hij kan gewoon onder toezicht doorgaan met een hele lieve jongen te zijn. Maar nu maakt de Gestapo uit Nederland hem 8 uur per dag kapot.
Ik vraag me ook af of het echt zo leuk is voor hem om vrij te komen, Pownews zal wel achter hem aangaan en als je met je hoofd op nationale tv bent geweest dan kun je het wel schudden natuurlijk.quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:24 schreef Syntix het volgende:
Als zo'n jongen weer terug komt in de maatschappij onder strenge voorwaarden...wie zegt dat niemand hem wat aan doet?
Goh, dat hadden ik en de rest van Nederland even gemist.quote:
Ja, maar ja.quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:27 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af of het echt zo leuk is voor hem om vrij te komen, Pownews zal wel achter hem aangaan en als je met je hoofd op nationale tv bent geweest dan kun je het wel schudden natuurlijk.
Zodra zijn naam enz. wel bekend is heeft die jongen juist GEEN fijn leven in de maatschappij denk ik en vindt hij het vast weer erg fijn in de "rustige" gevangenis.quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:27 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af of het echt zo leuk is voor hem om vrij te komen, Pownews zal wel achter hem aangaan en als je met je hoofd op nationale tv bent geweest dan kun je het wel schudden natuurlijk.
Die Nora? Nee daar kan ik geen harde van krijgen van dat zure gezicht...quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:45 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Mooie vrouw, die hoogleraar
Door al die matige 6'jes kijk ik al een week niet.quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:47 schreef Travel. het volgende:
Toch mooie uitzending. 6 puntjes van 10
Tja maar dat zal met die nieuwe zorgregels straks wel schering en inslag zijn, die oudjes worden van alles en nog wat berooft onder het mom van buren- en thuishulpquote:Op woensdag 20 februari 2013 23:48 schreef waxmask het volgende:
Ja ken het wel, mijn opa was al berooft van zijn postzegel en munten collectie voor hij dood ging, terwijl nou juist dat mijn erfenis zou zijn geweest. Ingepikt door een "hulpzame" buurtgenoot.
Sowieso Nokia'squote:Op donderdag 21 februari 2013 23:11 schreef henkde_j het volgende:
Bazentelefoon![]()
Onverwoestbaar dat model
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |