Waarschijnlijk om de grote massa een beetje te verdelenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:45 schreef bloodymary1 het volgende:
Waarom staat Goose nou waarschijnlijk weer tegelijk met Rammstein en waarom Bloody Beetroots tegelijk met Netsky.
Dan is er al zo weinig en dan komt al het leuke nog tegelijk. Nou ja, hopelijk valt het mee bij het definitieve programma...
Ben ook erg benieuwd naar de tijden, want voor mij lijken er ook veel dingen gelijk te vallen...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:45 schreef bloodymary1 het volgende:
Waarom staat Goose nou waarschijnlijk weer tegelijk met Rammstein en waarom Bloody Beetroots tegelijk met Netsky.
Dan is er al zo weinig en dan komt al het leuke nog tegelijk. Nou ja, hopelijk valt het mee bij het definitieve programma...
Campng A1 dak erafquote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:59 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
A1, B0 en C1, maar de rest is ook heel makkelijk te doen.
Toppertje ditquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:01 schreef bloodymary1 het volgende:
Haha, ik dacht ik ga eens luisteren wat Trash Talk voor iets is.....
quote:Er valt ook een programmawijziging te noteren. VOLBEAT zal aantreden op de Main Stage op zaterdag 6 juli en niet op donderdag 4 juli zoals eerder aangekondigd
quote:
Als het programma compleet is.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:56 schreef BoerBert het volgende:
Wanneer worden de timetables waarschijnlijk bekend gemaakt?
Hoe vet is Bastille dan preciesquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:46 schreef kreuk050 het volgende:
Kaarten voor de zondag!! Bastille, Passenger, Depeche mode en Editors hoe vette dag!!! Was het maar 7 juli
Was gezellig vorig jaarquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:36 schreef lolcat8811 het volgende:
Het is tegenwoordig trouwens Joe Piler Town![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Dat was op Pinkpop ook zo`n gigantisch feest!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:33 schreef GuitarJJ het volgende:
Dit gaat ook vast wel weer een knalfeest worden![]()
Verder, Nick Cave, Modestep, Major Lazer, Matthew E. White en Goose!
Gaat lekker, gezellig!quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:55 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Zondag is uitverkocht. De rest van de kaarten zijn er ook bijna allemaal doorheen.
En dat maakt de donderdag compleet. Ben wel blij met Vampire Weekendquote:Op maandag 8 april 2013 16:08 schreef lolcat8811 het volgende:
Nieuwe namen: Black Rebel Motorcycle Club, Fidlar, Vintage Trouble, Vampire Weekend.
Wie?quote:Op maandag 8 april 2013 16:08 schreef lolcat8811 het volgende:
Nieuwe namen: Black Rebel Motorcycle Club, Fidlar, Vintage Trouble, Vampire Weekend.
Daar moet je tegenwoordig in oktober al bij zijn.quote:Op zondag 7 april 2013 13:25 schreef bloodymary1 het volgende:
Dan kun je denk ik het beste in Leuven kijken. Daar gaan geloof ik tot diep in de nacht ook nog gratis pendelbussen naar toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |