Nooit begrepen wat daar nou leuk aan is, geluid staat veel te hard en heel gezellig is het niet...quote:
Het geluid te hard? Serieus?quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:58 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Nooit begrepen wat daar nou leuk aan is, geluid staat veel te hard en heel gezellig is het niet...
Om normaal een conversatie te voeren wel jaquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:09 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Het geluid te hard? Serieus?
Het is ook niet om er de hele dag te zijn, maar gewoon af en toe tussendoor als er verder niets is en je geen zin hebt om lui in het gras te liggen of in een biertent te zitten. Gewoon even lekker simpel. Het is juist leuk omdat het zo fout is.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:58 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Nooit begrepen wat daar nou leuk aan is, geluid staat veel te hard en heel gezellig is het niet...
Jajajajajatwitter:RockWerchter twitterde op woensdag 27-03-2013 om 19:58:4299 days to go now... Would a bunch of new names make the waiting a little more bearable? - Friday around noon, we announce more! #rw13 reageer retweet
Eindelijk!quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:04 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Jajajajajatwitter:RockWerchter twitterde op woensdag 27-03-2013 om 19:58:4299 days to go now... Would a bunch of new names make the waiting a little more bearable? - Friday around noon, we announce more! #rw13 reageer retweet
Er was vorig jaar ook zo'n heel fout Coca Cola tentje, met meisjes met veel te weinig kleren. Dat was wel echt een beetje schunnig. Ook niet zo festival achtig, daar horen toch hippies en geen door een multinational op hun uiterlijk geselecteerde schaars geklede grietjes?quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:36 schreef lolcat8811 het volgende:
Het is tegenwoordig trouwens Joe Piler Town![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Als dat toch eens waar zou zijn. In dat opzicht heeft reading soms wel eens acts die normaal geen festivals doen, maar op werchter heb ik dat nog nooit meegemaakt.quote:
Zou wel mooi zijnquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:05 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als dat toch eens waar zou zijn. In dat opzicht heeft reading soms wel eens acts die normaal geen festivals doen, maar op werchter heb ik dat nog nooit meegemaakt.
Als ik dan zou mogen kiezen voor een niet festivalact zou ik liever U2 zien ipv de rolling stones.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:15 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijnMaar wishful thinking ben ik bang.
wat is er mis met leuke schaars geklede grietjes?????quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:40 schreef ErikT het volgende:
[..]
Er was vorig jaar ook zo'n heel fout Coca Cola tentje, met meisjes met veel te weinig kleren. Dat was wel echt een beetje schunnig. Ook niet zo festival achtig, daar horen toch hippies en geen door een multinational op hun uiterlijk geselecteerde schaars geklede grietjes?
Ik had er geen problemen mee. Ook lekker pompende beats daartoen, zeker op de laatste dag was dat wel ff kicken.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:40 schreef ErikT het volgende:
[..]
Er was vorig jaar ook zo'n heel fout Coca Cola tentje, met meisjes met veel te weinig kleren. Dat was wel echt een beetje schunnig. Ook niet zo festival achtig, daar horen toch hippies en geen door een multinational op hun uiterlijk geselecteerde schaars geklede grietjes?
quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:05 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als dat toch eens waar zou zijn. In dat opzicht heeft reading Glasto soms wel eens acts die normaal geen festivals doen, maar op werchter heb ik dat nog nooit meegemaakt.
Niks, maar ik zie ze liever vrij rondlopen op Werchter dan dat ze met hun uiterlijk een baantje bemachtigen als uithangbord van een multinational.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:42 schreef Xummon het volgende:
[..]
wat is er mis met leuke schaars geklede grietjes?????
Maar dat zijn die dames bij de joepiler saloon natuurlijk ook.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:43 schreef ErikT het volgende:
[..]
Niks, maar ik zie ze liever vrij rondlopen op Werchter dan dat ze met hun uiterlijk een baantje bemachtigen als uithangbord van een multinational.
A1, B0 en C1, maar de rest is ook heel makkelijk te doen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:57 schreef Monsieursander het volgende:
Welke camping is het best gelegen tov Werchter?
De minder valide camping die zit helemaal dicht bij, je loopt het terrein af en hoeft alleen de weg over te steken. Maar dan moet je natuurlijk wel minder valide zijn of met iemand mee kunnen gaan.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:59 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
A1 en C1, maar de rest is ook heel makkelijk te doen.
Daar zit ik dus dit jaarquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:01 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De minder valide camping die zit helemaal dicht bij, je loopt het terrein af en hoeft alleen de weg over te steken. Maar dan moet je natuurlijk wel minder valide zijn of met iemand mee kunnen gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |