SPOILER: MAL lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen. Het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer deze eerst te downloaden.
VLC speelt ook nog eens alles af(ook Blu-Ray Disk/BD)!
Let er wel op dat deze speler achterloopt op het CCCP Codec Pack en niet speciaal is ontwikkeld met anime in het achterhoofd.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden.
[ Bericht 1% gewijzigd door De_Dakgoot op 19-02-2013 22:24:56 ]/A/non's with his waifu, all's right in the world.
Komt voor de evaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
hee, de lijst die Quinix zo netjes voorelkaar gebokst heeft staat nog niet in de OP(in een spoiler tag)
Ik ook.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:24 schreef Repelsteeltju het volgende:
... Ik dacht even dat de TT 'loli's in tanks' of iets dergelijks zou worden.
Nee.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:24 schreef Repelsteeltju het volgende:
Gelukkig nietquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:24 schreef Repelsteeltju het volgende:
Nu wel (zo te zien).quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
hee, de lijst die Quinix zo netjes voorelkaar gebokst heeft staat nog niet in de OP(in een spoiler tag)
Wacht, wacht, wacht... jongens, Persona 4 is géén - ik herhaal GÉÉN - slice of life...quote:
MAL had geen tags en ik ken de anime niet...quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:58 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Wacht, wacht, wacht... jongens, Persona 4 is géén - ik herhaal GÉÉN - slice of life...
Alsof Durarrara!! een mystery is. Het enige wat mysterieus aan die serie is is waarom hij bij mystery ingeschaald staat.quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:58 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Wacht, wacht, wacht... jongens, Persona 4 is géén - ik herhaal GÉÉN - slice of life...
Durarara!! heb ik niet gezien (nog). Bakuman is ook geen slice of life idd, maar iig meer dan Persona 4.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:23 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Alsof Durarrara!! een mystery is. Het enige wat mysterieus aan die serie is is waarom hij bij mystery ingeschaald staat.
En Bakuman is voorzover ik me kan herinneren geen slice of life, maar daarzal ik me wel in vergissen.
Nichijou en K-On!, zijn dan weer slice of life animes die top noteringen in andere categorien gekregen hebben en zo kun je de hele lijst wel afgaan, waarom beide naruto series in populair staan en dragonball niet bijvoorbeeld ook, of wat ghost in the shell in mecha doet of lain in sci-fi etcetcetc...quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:04 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Durarara!! heb ik niet gezien (nog). Bakuman is ook geen slice of life idd, maar iig meer dan Persona 4.
Cyberpunk, Psychological horror, Science fiction, Drama.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:45 schreef De_Dakgoot het volgende:
Lain is sci-fi, Lain is moe, Lain is 2deep4u
Laten we het doen. Dood aan de dubbelen! Politici doen het ook. Als de democratische resultaten niet bevallen doen ze wat ze willen totdat ze de demografie kunnen veranderen om de democratische resultaten te laten lijken op de besluiten.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Nichijou en K-On!, zijn dan weer slice of life animes die top noteringen in andere categorien gekregen hebben en zo kun je de hele lijst wel afgaan, waarom beide naruto series in populair staan en dragonball niet bijvoorbeeld ook, of wat ghost in the shell in mecha doet of lain in sci-fi etcetcetc...
Niet te vergeten de 1080P Berensuitquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Cyberpunk, Psychological horror, Science fiction, Drama.
en idd
dit zijn de stemmen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Nichijou en K-On!, zijn dan weer slice of life animes die top noteringen in andere categorien gekregen hebben en zo kun je de hele lijst wel afgaan, waarom beide naruto series in populair staan en dragonball niet bijvoorbeeld ook, of wat ghost in the shell in mecha doet of lain in sci-fi etcetcetc...
Jaquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:13 schreef Arashimashou het volgende:
Hebben jullie de nieuwste EU-propaganda al gezien overigens?
Nee. Link?quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:13 schreef Arashimashou het volgende:
Hebben jullie de nieuwste EU-propaganda al gezien overigens?
Ik vind het best, Initial D en Hikaru no Go(over Chihayafuru kun je twisten, maar die is in het merendeel van de dbs tenminste onder het hokje sport te vinden) zijn bijv ook geen sportanime, maar wat Quinix zegt en bij zo'n lijst word nooit iedereen het met elkaar eens(wat ik overigens ook al een keertje aan het begin gezegd heeft).quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:48 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Laten we het doen. Dood aan de dubbelen! Politici doen het ook. Als de democratische resultaten niet bevallen doen ze wat ze willen totdat ze de demografie kunnen veranderen om de democratische resultaten te laten lijken op de besluiten.
Klopt.quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
bijv ook geen sportanime, maar wat Quinix zegt en bij zo'n lijst word nooit iedereen het met elkaar eens(wat ik overigens ook al een keertje aan het begin gezegd heeft).
Overeenstemming terzijde. Kun je het hele gebeuren er veel minder dilettant laten ogen door je aan een aantal stijlconventies te houden. Ik noem maar: herhaling vermijden, er zorg voor dragen dat de series die bij een bepaald genre ingeschaald zitten ook echt kenmerken van het genre hebben etc. etc.quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik vind het best, Initial D en Hikaru no Go(over Chihayafuru kun je twisten, maar die is in het merendeel van de dbs tenminste onder het hokje sport te vinden) zijn bijv ook geen sportanime, maar wat Quinix zegt en bij zo'n lijst word nooit iedereen het met elkaar eens(wat ik overigens ook al een keertje aan het begin gezegd heeft).
Als die stomme --ik wil geen synergie aangaan met mijn buurlanden-- mensen ook maar niet zo halsstarrig waren dan zou mijn belastinggeld niet verspild hoeven worden aan dit soort middelmatige reclames.quote:
Duitslandquote:Op woensdag 20 februari 2013 19:55 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Als die stomme --ik wil geen synergie aangaan met mijn buurlanden-- mensen ook maar niet zo halsstarrig waren dan zou mijn belastinggeld niet verspild hoeven worden aan dit soort middelmatige reclames.
Samen kunnen wij die Arabieren en Chinezen en Afrikanen verslaan. Europa.quote:
Maar dan zou je toch eerst een 'standaard' moeten vinden(bijvoorbeeld de indeling die MAL hanteert,ik noem maar wat) en dan maar hopen dat iedereen het er mee eens is dat men op MAL vind dat Ranma 1/2 bijvoorbeeld ook onder 'slice of life' valt, en blijf je toch dezelfde discussie houdenquote:Op woensdag 20 februari 2013 19:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Overeenstemming terzijde. Kun je het hele gebeuren er veel minder dilettant laten ogen door je aan een aantal stijlconventies te houden. Ik noem maar: herhaling vermijden, er zorg voor dragen dat de series die bij een bepaald genre ingeschaald zitten ook echt kenmerken van het genre hebben etc. etc.
Wat is dat en waar is de lijst?quote:
Twitter is justice.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:31 schreef Qunix het volgende:
http://en.seoi.net/yurai/
Probeer "boku no pico"
Genre relativist.quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Maar dan zou je toch eerst een 'standaard' moeten vinden(bijvoorbeeld de indeling die MAL hanteert,ik noem maar wat) en dan maar hopen dat iedereen het er mee eens is dat men op MAL vind dat Ranma 1/2 bijvoorbeeld ook onder 'slice of life' valt, en blijf je toch dezelfde discussie houden
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:31 schreef Qunix het volgende:
http://en.seoi.net/yurai/
Probeer "boku no pico"
BTOOOM heeft wel enorm veel fanservicequote:Op donderdag 21 februari 2013 11:36 schreef mschol het volgende:
ik maar denken dat Btoooom! een hele foute ecchi serie was, blijkt het een action/psychologische serie te zijn
ah, well.. gewoon bekijken, zo lang issie niet
Ga jij nog naar een animecon dit jaar?quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:40 schreef Kyubey het volgende:
[..]
BTOOOM heeft wel enorm veel fanservice
quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:36 schreef mschol het volgende:
ik maar denken dat Btoooom! een hele foute ecchi serie was, blijkt het een action/psychologische serie te zijn
ah, well.. gewoon bekijken, zo lang issie niet
Niet dat ik het nog heb overwogen maar ik sluit het niet uit.quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:22 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ga jij nog naar een animecon dit jaar?
Heeft iemand jou ooit in het echt gezien?quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:42 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Niet dat ik het nog heb overwogen maar ik sluit het niet uit.
quote:
Ik loop gewoon over straat, dus ik denk het wel?quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:43 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Heeft iemand jou ooit in het echt gezien?
Van dit topic?quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:44 schreef Kyubey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik loop gewoon over straat, dus ik denk het wel?
Niet doorvertellen maar ik vind toch dat je het moet weten:quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:43 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Heeft iemand jou ooit in het echt gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:51 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Niet doorvertellen maar ik vind toch dat je het moet weten:TssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal super.
Niet doorvertellen maar ik vind toch dat je het moet weten:quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:52 schreef Kyubey het volgende:
Niet doorvertellen maar ik vind toch dat je het moet weten:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:53 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Niet doorvertellen maar ik vind toch dat je het moet weten:*shocked*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Niet doorvertellen maar ik vind toch dat je het moet weten:Niet doorvertellen maar ik vind toch dat je het moet weten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
[..]
Niet doorvertellen maar ik vind toch dat je het moet weten:Toch wel? Engels modus: I'm still operating under old information, but i can't seem to shake that feeling that the posts i read in those days did not came from a girl. It felt more like a fat guy, Cola in his left hand, mouse in his right and a keyboard balancing on his belly.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Niet doorvertellen maar ik vind toch dat je het moet weten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Niet doorvertellen maar ik vind toch dat je het moet weten:Waaaat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:56 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Toch wel? Engels modus: I'm still operating under old information, but i can't seem to shake that feeling that the posts i read in those days did not came from a girl. It felt more like a fat guy, Cola in his left hand, mouse in his right and a keyboard balancing on his belly.
Hmmm...quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:13 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Andere FOK!ers kunnen het tegendeel bevestigen hoor.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:30 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hmmm...
Tja, ze zag er wel uit als een meiske, dus ik geef haar/hem maar het voordeel van de twijfel.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:44 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Behalve als zij eigenlijk iemand was die jij hebt ingehuurd om daar heen te gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:45 schreef Kyubey het volgende:
[..]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.to the max
quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:15 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Is dat veel? het vertaalt toch naar:x
=
^2
Ik geloof je hoor Klipnapquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:13 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Andere FOK!ers kunnen het tegendeel bevestigen hoor.
Omdat ze zo dom zijn deze te verbinden aan hun echte persoon.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:19 schreef Repelsteeltju het volgende:
Waarom doen mensen altijd zo defensief als het om hun internet persona gaat?
Jij doet je online compleet anders voor?quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:19 schreef Repelsteeltju het volgende:
Denk je datquote:
Nee, teveel moeite. Maar als iemand dat zou denken is er toch geen man overboord?quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij doet je online compleet anders voor?
Neuh, niet echt. Al hangt het er een beetje vanaf wie het denkt.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:23 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Denk je dat>
2
[..]
Nee, teveel moeite. Maar als iemand dat zou denken is er toch geen man overboord?
OP.quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:30 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Wat is dat en waar is de lijst?
Ik kan er gewoon niet tegen als mensen beweren dat ze geen krabburgers lustenquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:19 schreef Repelsteeltju het volgende:
Iedereen toch? Schijnt hetzelfde te zijn als wanneer je je op manier A gedraagt wanneer je één op één bent met iemand terwijl je je op manier B gedraagt als je met die persoon in een groep bent. Je internetpersona is slechts één van de vele facetten van je persoonlijkheid. True story, want dit heb ik ooit eens op internet gelezen!quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij doet je online compleet anders voor?
Arashimashou is een directe kloon van zijn maker. Alleen gaat communicatie via het internet toch net iets anders.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:52 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Iedereen toch? Schijnt hetzelfde te zijn als wanneer je je op manier A gedraagt wanneer je één op één bent met iemand terwijl je je op manier B gedraagt als je met die persoon in een groep bent. Je internetpersona is slechts één van de vele facetten van je persoonlijkheid. True story, want dit heb ik ooit eens op internet gelezen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:23 schreef Qunix het volgende:
Niet doorvertellen maar ik vind toch dat je het moet weten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welk restaurant? Welke Senjougahara? Welk gerecht? Waarom niet gewoon spaghetti?quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:36 schreef Kyubey het volgende:
Ik zit nu in een restaurant en ze draaien een nummer waarbij iemand constant "Senjougahara" zegt
Spaans liedje oidquote:Op donderdag 21 februari 2013 18:26 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
[..]
Welk restaurant? Welke Senjougahara? Welk gerecht? Waarom niet gewoon spaghetti?
quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:19 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Tjonge, geen enkel antwoord
De Gouden Vork in Duckstad.quote:
-Monogatari.quote:Welke Senjougahara?
Spaans buffet.quote:Welk gerecht?
Dat hadden ze niet.quote:Waarom niet gewoon spaghetti?
quote:
Ik hield het uit totdat die gast uit een robotkont kwam.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:24 schreef .Cake. het volgende:
OH. MIJN. GOD!
Ooit wel eens een LOLJAPAN momentje gehad? Bereid je dan maar voor op de overtreffende trap daarvan!
quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:53 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Moeten we je nu feliciteren?
Gefeliciteerd.![]()
Klipnap.
Doe maar nietquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:09 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Zal ik dit in ONZ plaatsen?
Houd vol.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:13 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Het kost mij best veel wilskracht om dit niet te doen.
Ja maar, zijn er nu niet talloze mensen die zich afvragen waar die leuke Klipnap toch is gebleven? En wie die vervelende Kyubey is?quote:
Niemand vraagt dat zich af. Klipnap zijn ze vergeten dankzij de geweldige nieuwe Kyubeyquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:16 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ja maar, zijn er nu niet talloze mensen die zich afvragen waar die leuke Klipnap toch is gebleven? En wie die vervelende Kyubey is?
RIPquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:31 schreef -Strawberry- het volgende:
Never Forget
21 februari 2009 - 4 september 2012
R.I.P Klipnap
quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:31 schreef -Strawberry- het volgende:
Never Forget
R.I.P Klipnap
Doe maarquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:46 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk wel een onz topic maken om te vragen waar Klipnap gebleven is...
Goed idee. Hier ga ik het vragen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:48 schreef outcast_within het volgende:
GC / Fok!kers die in het niets verdwijnen # 4
quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:20 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Niemand vraagt dat zich af. Klipnap zijn ze vergeten dankzij de geweldige nieuwe Kyubey
R.I.P. ?quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:31 schreef -Strawberry- het volgende:
Never Forget
R.I.P Klipnap
Klipnap is voor altijd weg.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:54 schreef mschol het volgende:
[..]
R.I.P. ?
het ligt voor jullie neus en jullie kijken er zo overheen... tssss...
Uit het oog maar niet uit het hart.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:54 schreef mschol het volgende:
[..]
R.I.P. ?
het ligt voor jullie neus en jullie kijken er zo overheen... tssss...
Weet je, ik trok me dat betweter best wel aan tot ik zag dat 66,66% procent van namen die je hier opsomt betweters zijn.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:04 schreef outcast_within het volgende:
hmm not sure wie klipnap ook alweer was. Persoonlijkheden die ik eruit weet te vissen.
Jordy-b droge betweter
Blessed Dikke betweter
Mschol Ict betweter
Robin Jongetunnelvisiebetweter
Orealo baas
Aardbei stiekem 14
repelsteeltje depri betweter
qunix technische japanofiel
kyubey tarp until proven otherwise.
Als dat uitroepteken eigenlijk een faculteit teken (hoe heeft zo'n ding?) is dan zit je er naast wantquote:
Ik dacht ook al aan faculteit. Ik denk dat het hier niet wordt bedoeld.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:55 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Weet je, ik trok me dat betweter best wel aan tot ik zag dat 66,66% procent van namen die je hier opsomt betweters zijn.
[..]
Als dat uitroepteken eigenlijk een faculteit teken (hoe heeft zo'n ding?) is dan zit je er naast wantis overduidelijk het grootste emoticoontje. Behalve als alle andere icoontjes geen natuurlijke icoontjes zijn.
Deprimerend.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:58 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik dacht ook al aan faculteit. Ik denk dat het hier niet wordt bedoeld.
Maar ik weet niet of ik een betweter ben of niet, want ik sta niet in het lijstjequote:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:55 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Weet je, ik trok me dat betweter best wel aan tot ik zag dat 66,66% procent van namen die je hier opsomt betweters zijn.
[..]
Ik heb ook een beetje last van tunnelvisie. Vind het maar moeilijk om persoonlijkheden te onderscheiden. Wees blij, je bent gemiddeld. Je kan makkelijk verdwijnen in de grijze meutequote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:02 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Maar ik weet niet of ik een betweter ben of niet, want ik sta niet in het lijstje
Welterusten.
Wij zijn geen betwetersquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:02 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Maar ik weet niet of ik een betweter ben of niet, want ik sta niet in het lijstje
Welterusten.
4 x 3 x 2 x 1.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:55 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[..]
Als dat uitroepteken eigenlijk een faculteit teken (hoe heeft zo'n ding?) is dan zit je er naast wantis overduidelijk het grootste emoticoontje. Behalve als alle andere icoontjes geen natuurlijke icoontjes zijn.
SPOILER: QUALITYOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal super.
Andere delen ook gespeeld? of andere Nippon ichi TBS games? Phantom Brave en Makai Kingdom (beide PS2) zijn ook aan te radenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 04:57 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi(tot 04:45 even gamen)*
Disgaea 4 is gewoon een anime in spel vorm
Met een hoop eens.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:04 schreef outcast_within het volgende:
hmm not sure wie klipnap ook alweer was. Persoonlijkheden die ik eruit weet te vissen.
Jordy-b droge betweter
Blessed Dikke betweter
Mschol Ict betweter
Robin Jongetunnelvisiebetweter
Orealo baas
Aardbei stiekem 14
repelsteeltje depri betweter
qunix technische japanofiel
kyubey tarp until proven otherwise.
arimashou vaguely familiar
dakgoot vaguely familiar
Het schijnt dat als je zijn naam drie keer achter elkaar zegt, hij aan zijn vriendin vraagt of hij weer even op fok mag komen en dat hij dan post.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 07:20 schreef Qunix het volgende:
[..]
Met een hoop eens.
Orealo zat toch onder de plak?
Eens... School Days was fucked up, maar ik krijg de indruk dat Aku no Hana met de anime dit zal overtreffen. De manga is echt extreem erg. Het is een psychologische drama, maar er komt rape in voor, gore, harem, love triangle, suicide en veel meer weirde shit. Een of ander manier kan ik niet stoppen ermee.quote:This manga is crazy. I'm sorry, actually, allow me to correct myself, this manga is FUCKING crazy.
So you thought School Days was fucked up, you haven't even begun.
You have my interest.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:39 schreef Qunix het volgende:
[..]
Eens... School Days was fucked up, maar ik krijg de indruk dat Aku no Hana met de anime dit zal overtreffen. De manga is echt extreem erg. Het is een psychologische drama, maar er komt rape in voor, gore, harem, love triangle, suicide en veel meer weirde shit. Een of ander manier kan ik niet stoppen ermee.
na het checken van de beschrijving (n.a.v een eerder berichtje) vond ik het al jammer dat hij alleen in manga vorm er is op het momentquote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:39 schreef Qunix het volgende:
[..]
Eens... School Days was fucked up, maar ik krijg de indruk dat Aku no Hana met de anime dit zal overtreffen. De manga is echt extreem erg. Het is een psychologische drama, maar er komt rape in voor, gore, harem, love triangle, suicide en veel meer weirde shit. Een of ander manier kan ik niet stoppen ermee.
Anime volgend seizoen (in mei).quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:51 schreef mschol het volgende:
[..]
na het checken van de beschrijving (n.a.v een eerder berichtje) vond ik het al jammer dat hij alleen in manga vorm er is op het moment
Welkomquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:27 schreef Vyric het volgende:
Ik zie dat FOK goeie smaak heeft qua anime.. misschien binnenkort is Hellsing Ultimate checken (H).
In ieder geval... zijn er nog goeie aanraders voor het huidige seizoen?
En eventueel als men mijn MAL erbij wilt zetten:
http://myanimelist.net/animelist/robinotx
Ik wacht wel op de anime, manga's die fucked up zijn vind ik veel te engquote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:39 schreef Qunix het volgende:
[..]
Shinsekai Yori en Psycho-Pass zijn geweldig, maar van vorig seizoen die nu nog doorlopen. Van dit seizoen aanraders... Niet veel. Robotics;Notes schijnt goed te zijn...quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:27 schreef Vyric het volgende:
Ik zie dat FOK goeie smaak heeft qua anime.. misschien binnenkort is Hellsing Ultimate checken (H).
In ieder geval... zijn er nog goeie aanraders voor het huidige seizoen?
En eventueel als men mijn MAL erbij wilt zetten:
http://myanimelist.net/animelist/robinotx
Shinsekai en Psycho Pass hadden mijn interesse idd al opgevangen. En Robotics;Notes ook, want Steins;Gate xD.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:42 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Shinsekai Yori en Psycho-Pass zijn geweldig, maar van vorig seizoen die nu nog doorlopen. Van dit seizoen aanraders... Niet veel. Robotics;Notes schijnt goed te zijn...
School Days was zo deprimerend manquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:14 schreef Qunix het volgende:
Bij School Days had ik een naar gevoel. Ik weet niet of ik de anime moet volgen, aangezien ik nu weet wat gaat komen...
nooit gezien, maar ik weet wel zoongeveer het hele verhaal alquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:15 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
School Days was zo deprimerend man
Vieze anime. Net als Mirai Nikki was.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:15 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
School Days was zo deprimerend man
Bedankt. Mijn UI komt uit Chuunibyou, ook een geweldige serie.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:11 schreef Vyric het volgende:
[..]
Shinsekai en Psycho Pass hadden mijn interesse idd al opgevangen. En Robotics;Notes ook, want Steins;Gate xD.
Dan ga ik die maar ff bijkijkenthnx!
(awesome avatar btw)
Heb ik gezien, die was idd super!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:19 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Bedankt. Mijn UI komt uit Chuunibyou, ook een geweldige serie.
Middelmatig watquote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:07 schreef mschol het volgende:
hyouka: ik vind het jammer dat het zo'n middelmatige serie was,in geen van zijn genres wordt hij echt goed.
persoonlijk had ik meer relatieontwikkelingen gezien tussen de hoofdpersonages.. (meer dan het beetje dat er was iig)
entevens vond ik die switch naar realiteit in aflevering 22 was beetje jammer, al ligt het wel in lijn met de rest van de serie: middelmatig..
Maus, je zal vrees ik altijd in de minderheid zijnquote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:33 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ow shiet, nog een Chuuni, ik ben zwaar in de minderheid volgens mij.
Enkel en alleen omdat de meerderheid geen zin heeft om óf +/- 500 episodes te kijken, óf 621 manga chapters te lezen. Your loss tho.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:51 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Maus, je zal vrees ik altijd in de minderheid zijn
na
ru
to
Ben nog bezig met de One Piece anime momenteel, ben bij 230, Water 7 arc.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:57 schreef Vyric het volgende:
Wait, ik ben geen Chuuni fanboy :p. Twas een leuke serie, maar hij was niet geweldig ofzo.
Naruto is wel ok. Ik prefereer One Piece tho.
Ik skip wel alle filler arcs, daar heb ik geen zin in. Bij Skypiea heb ik ook alleen de hoogtepunten gelezen in de manga, meer niet. Ben benieuwd, hoop dat het leuker is dan Naruto en Bleach.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:04 schreef Vyric het volgende:
I have made friends I see ;p.
Maus, dan ben je nog flink zoet aan One Piece :p. En je komt nu beetje bij de vetste momenten <3.
ik vind em middelmatig en nergens echt bovenuit steken in zijn genres, animatie was zeker wel goed ja..quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:38 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Middelmatig watHyouka was toch echt wel 1 van de beter series van vorig jaar, tevens ook wel 1 van de betere van Kyoani kwa animatie etc.
Ketterquote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:57 schreef Vyric het volgende:
Wait, ik ben geen Chuuni fanboy :p. Twas een leuke serie, maar hij was niet geweldig ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
Animu & mangoquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
jongens ik maakte een grapje mango's -> manga's
lach nou even
toe nou
HAHAHAHAHAHAHA haha... ha....ha...quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
lach nou even
toe nou
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:51 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ketter
Maar mooie MAL, veel overeenkomende seriesik vraag me af, hoe komt Kokoro Connect aan een 10?
Genderbenders zijn niet direct mijn ding tbh :p. Je kan me adden op MAL als je wilt hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Kokoro Connect was gewoon een mooie serie. xD Vond het wel tof en had toen anime ook weer net opgepakt.
Don't cry because it's over, smile because it happened - Dr. Seuss
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
lach nou even
toe nou
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
lach nou even
toe nou
dat kind kun je ook niet serieus nemen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Heb het idee dat je niet serieus bent
Dat valt nog te bezien. Hoe oud is ze?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:47 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
dat kind kun je ook niet serieus nemen.
54. Tevens is ze de topicgek.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat valt nog te bezien. Hoe oud is ze?
Ga jij je maar weer even vermaken met loli's in tanks.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:48 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
54. Tevens is ze de topicgek.
Oh ja en ze zegt hele rare dingen. Zie mijn sig.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:49 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ga jij je maar weer even vermaken met loli's in tanks.
Ik ben 16
Zestien, dat zou ik nog wel serieus kunnen nemen. Heb je vanavond iets te doen of kan ik je oppikken? Ik ben heel rijk.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:49 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ga jij je maar weer even vermaken met loli's in tanks.
Ik ben 16
"Kinky" is de termquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:50 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Oh ja en ze zegt hele rare dingen. Zie mijn sig.
Je moet uitkijken met volk uit Nieuw-Milligen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
"Kinky" is de term
Jeuzes, daar was ik laatst nog. Keertje schakelen en je bent er doorheen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:53 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Je moet uitkijken met volk uit Nieuw-Milligen.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Jeuzes, daar was ik laatst nog. Keertje schakelen en je bent er doorheen.
In die SC zitten eerlijkheidshalve maar twee posters van de twintig die het nog actief spelenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:01 schreef De_Dakgoot het volgende:
Minecraft is naar zijn hoofdgestegen.
Ben er al op uitgekeken sinds he tuit de alpha is.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
In die SC zitten eerlijkheidshalve maar twee posters van de twintig die het nog actief spelen![]()
Je raakt er uiteindelijk op uitgekeken
je kan je ook in de minecraft sc begeven, daar is hij altijd te vinden, tenzij hij zijn maandelijkse ban heeftquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:00 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]Kom alsjeblieft vaker even posten.
Je kunt ook overdrijven. Vorig jaar waren het er zeven, maakt één per 1.7 maanden.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:23 schreef mschol het volgende:
[..]
je kan je ook in de minecraft sc begeven, daar is hij altijd te vinden, tenzij hij zijn maandelijkse ban heeft
Weinig wat me aanspreekt, OreImo S2 en Hentai Ouji to Warawanai Neko zijn wel dé 2 die je moet zien dat seizoen denk ik.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:07 schreef Qunix het volgende:
Volgende week mag deze in de OP:
[ afbeelding ]
Ik doe het vandaag gewoonquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:07 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom dan? Ziet er niet enorm bijzonder uit. Aku no Hana daarentegen...quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:11 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Weinig wat me aanspreekt, OreImo S2 en Hentai Ouji to Warawanai Neko zijn wel dé 2 die je moet zien dat seizoen denk ik.
Omdat ik die manga sinds eergisteren ook lees, toffe manga.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:37 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Waarom dan? Ziet er niet enorm bijzonder uit. Aku no Hana daarentegen...
Die Hagurashi lijkt op Shana.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:07 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Deze chart in de OPquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:07 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Oke, cowboy bebop is dus niet goedquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:36 schreef Repelsteeltju het volgende:
/a/ discussieert niet over goede anime.
/a/ discussieert over Cowboy Bebop!? Wat! Nu?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:45 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Oke, cowboy bebop is dus niet goed
Elitaire snobquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:34 schreef Repelsteeltju het volgende:
Hoe gaan we Aku no Hana eigenlijk noemen? Aku no Hana zelf is natuurlijk verschrikkelijk. Japan zal de naam wel inkorten naar een enkel woord: Akuha, of zoiets dergelijks.
Les Fleurs du mal heeft mijn voorkeur. Niet verwarrend. Niet weebo. En een tikkeltje literair.
De Engelstaligen zullen wel weer voor ofwel de Japanse naam ofwel The Flowers of Evil gaan.
Maar wij zijn koeler dan dat.
Gr. Gr. Heingrid
ik vond de film niksquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:45 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Oke, cowboy bebop is dus niet goed
Doen ze altijd alquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:13 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
/a/ discussieert over Cowboy Bebop!? Wat! Nu?
quote:If rape and poison, dagger and burning,
Have still not embroidered their pleasant designs
On the banal canvas of our pitiable destinies,
It's because our souls, alas, are not bold enough!
wist je dat Dekomori de beste Chuuni is.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:01 schreef Kyubey het volgende:
Wisten jullie dat Dekomori een fillerpersonage was?
Aku no Hana bekt lekkerder..quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:23 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dus jij doet mee met Les Feurs du mal. Mooi.
Hipster. Dat zou verwarring werken met het echte boek.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:23 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dus jij doet mee met Les Feurs du mal. Mooi.
U kletst.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:01 schreef Kyubey het volgende:
Wisten jullie dat Dekomori een fillerpersonage was?
Alsof we hier ooit over poëzie praten. Alsof Aku no Hana in Japan niet zijn naam deelt met de vertaling van Les Fleurs du mal (nu doe ik het wel goedquote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:47 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Hipster. Dat zou verwarring werken met het echte boek.
quote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:55 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Alsof we hier ooit over poëzie praten. Alsof Aku no Hana in Japan niet zijn naam deelt met de vertaling van Les Fleurs du mal (nu doe ik het wel goed). Alsof ik een hipster zou zijn.
Uw bewering dat ik klets is KWALITATIEF onjuist.quote:
Maar Japan vertaalde het eerst!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:59 schreef Qunix het volgende:
PS3 game heet ook in Europa "Ni no Kuni". Had ook Second World kunnen heten... Niet alles hoeft vertaald te worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
Sinds een dag(24u) na opening van het nieuwe topic.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:06 schreef De_Dakgoot het volgende:
Sinds wanneer is het niet meer mogelijk om de Op aant e passen?
Daar moeten ze een anime van maken.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:01 schreef Qunix het volgende:
27 Japanese Arrested for Uploading Anime, Manga, Games in 3 Days
http://www.crunchyroll.co(...)anga-games-in-3-days
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:01 schreef Qunix het volgende:
Aan de geweren!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:01 schreef Qunix het volgende:
Die reactiesquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:01 schreef Qunix het volgende:
Maak doodquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:42 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Die reacties"Downloading is stealing it is wrong"
Geen idee waar het over gaat, maar...quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:46 schreef Kyubey het volgende:
Shinsekai Yori 21en ik dacht dat hun situatie niet erger kon...
Ik weet echt niet hoe ze zich hier uit gaan redden
Dat gaan ze vast niet doen, dan verdwijnt hun fanbase in een klapquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:49 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Geen idee waar het over gaat, maar...
[ afbeelding ]
die ogen.. ergens best creepy...quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:10 schreef De_Dakgoot het volgende:
KAWAI UGUUUU~~~~~~
~[ afbeelding ]
Straks mag je helemaal niks meerquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:01 schreef Qunix het volgende:
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom Shinsekai opeens door iedereen gedropt werdEeuwig zonde, want AOTY. Alleen episode 8 zat vol met yaoi en yuri
Helemaal super.
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:09 schreef Kyubey het volgende:
bagger anime/SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom Shinsekai opeens door iedereen gedropt werdEeuwig zonde, want AOTY. Alleen episode 8 zat vol met yaoi en yuri
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
Kijk je de anime? Nee?quote:
Niet ben ik bang.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:46 schreef Kyubey het volgende:
Shinsekai Yori 21en ik dacht dat hun situatie niet erger kon...
Ik weet echt niet hoe ze zich hier uit gaan redden
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:20 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Plot hole in Shinsekai Yori, tenzij ik iets gemist heb, wat me sterk lijkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt iets gemist lijkt me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”![]()
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:15 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Kijk je de anime? Nee?
[ afbeelding ]
Vel er dan geen oordeel over.Ik heb het gekeken en kan er dus over oordelen, en mijn mening is dat het een bagger anime is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Ik heb deze mening gelezen en mijn oordeel erover is als volgt: waardeloze niet onderbouwde bagger.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:25 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ik heb het gekeken en kan er dus over oordelen, en mijn mening is dat het een bagger anime is.
Nu weer even serieus... smaakt Shin Seaki Yori je niet of wat?“An interesting thing is a good thing.”![]()
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:09 schreef Kyubey het volgende:
Omdat ik het nog steeds volg?SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom Shinsekai opeens door iedereen gedropt werdEeuwig zonde, want AOTY. Alleen episode 8 zat vol met yaoi en yuri
![]()
![]()
quote:quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:09 schreef Kyubey het volgende:
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom Shinsekai opeens door iedereen gedropt werdEeuwig zonde, want AOTY. Alleen episode 8 zat vol met yaoi en yuri
quote:Shinsekai opeens door iedereen gedropt werdquote:door iedereen gedroptquote:iedereenquote:gedropt![]()
Met 'iedereen' bedoelde ze homofoben en dertienjarigen onzeker over hun seksualiteit.quote:
“An interesting thing is a good thing.”![]()
Dat ja. Niet zo letterlijk nemenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Met 'iedereen' bedoelde ze homofoben en dertienjarigen onzeker over hun seksualiteit.
Helemaal super.![]()
55 Frames per Second moet het heten.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:59 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Amazing scenery GIF from the trailer for Makoto Shinkai's upcoming movie "The Garden of Words"Helemaal super.![]()
Pretty.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:59 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Amazing scenery GIF from the trailer for Makoto Shinkai's upcoming movie "The Garden of Words"![]()
![]()
Had Shin Sekai Yori maar een tiende van het budget van deze film.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:59 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Amazing scenery GIF from the trailer for Makoto Shinkai's upcoming movie "The Garden of Words"
En ze hebben gelijkquote:Op zondag 24 februari 2013 00:32 schreef Qunix het volgende:
http://www.collegehumor.c(...)me-opening-ever-made
Er was nog zo'n soort filmpje die hier een aantal weken geleden werd gepost... Een OP die alle andere OP's op de hak nam ofzo.Helemaal super.![]()
40+ uur in windows movie maker.quote:Op zondag 24 februari 2013 00:32 schreef Qunix het volgende:
http://www.collegehumor.c(...)me-opening-ever-made
Leuk gedaan. Humoristisch is het niet. Maar clichés aanwijzen is dat ook zelden.“An interesting thing is a good thing.”![]()
Die Shinsekai Yori manga is een belediging voor de anime en het boek
Ze vertellen belangrijke plotelementen tijdens een fanservice badkamerscene.Helemaal super.![]()
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:21 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Niet ben ik bang.
[..]
Je hebt iets gemist lijkt me.Ja, maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
HxHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
wowquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:59 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Amazing scenery GIF from the trailer for Makoto Shinkai's upcoming movie "The Garden of Words"
Beatus vir qui suffert tentationem.
Heel mooi. Ik kan echt niet wachten.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:59 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
De trailer is overigens door Commie gesubbed:
[Commie] The Garden of Words - PV [2F56FD3F].mkv
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2013 11:38:34 ]![]()
Vrijwel alle anime draait rond de 23 frames per seconde en in de praktijk zal het zelfs wat lager zijn. De afspeelsnelheid is wel 23 fps volgens mij.quote:Op zondag 24 februari 2013 00:05 schreef Kyubey het volgende:
[..]
55 Frames per Second moet het heten.
En het aantal frames per seconde zegt weinig over de mooiheid. Alleen over hoe soepel het beweegt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2013 11:30:53 ]![]()
Robin...quote:Op zondag 24 februari 2013 11:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vrijwel alle anime draait rond de 23 frames per seconde en in de praktijk zal het zelfs wat lager zijn. De afspeelsnelheid is wel 23 fps volgens mij.
En het aantal frames per seconde zegt weinig over de mooiheid. Alleen over hoe soepel het beweegt.
Je mist de clou volledig
Nee hij maakt een referentie naar een animequote:Op zondag 24 februari 2013 11:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Omdat de gif weinig frames bevat?
Uhu, 5 centimeters per second.quote:Op zondag 24 februari 2013 11:46 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee hij maakt een referentie naar een anime
Maar dan nog vraag ik me af waar de frames vandaan komen.![]()
Tss.quote:Op zondag 24 februari 2013 12:03 schreef Qunix het volgende:
https://www.youtube.com/user/KureyonSintyanVideo/videos?view=0
Shin chan (JP dub en EN ondertiteld)
Http://www.shindutch.webs.com
Voor de echte bazen de NL dub.Helemaal super.![]()
Ga jij je maar weer lekker aftrekken op loli's in tanksquote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 15:23 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ga jij je maar weer lekker aftrekken op loli's in tanks
Helemaal super.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: