PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door DuTank op 19-02-2013 19:25:43 ]Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Doe ff nieuwe OP chicks regelenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:04 schreef DuTank het volgende:
http://www.youtube.com/user/theCHAIZYchannel?feature=watch
ok momentjequote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:09 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Doe ff nieuwe OP chicks regelen
Is Thorb al klaar ?quote:
in hetzelfde pakje ?, das wel nicequote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:23 schreef over_hedge het volgende:
di natale en if campagnaro in een pack
Jaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:25 schreef Maver24 het volgende:
[..]
in hetzelfde pakje ?, das wel nice
Dat zijn de leuke pakjesquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja120k bij elkaar of zo. Leuke is dat ik nog maar 8k had en niet wist wat ik er mee moest
Zijn stats zien er goed uit jaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:30 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat zijn de leuke pakjes, Campagnaro heb ik nu zelfs in me team staan, hij is erg goed
Ik speel er graag tegenquote:
oké, dankje!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
mijn team in 442 speelt wel goed ja.
ooh...quote:
Jij bent toch wel redelijk thuis in de silvers? ik heb inspiratie nodig voor mn 2e silver/gold team. help!quote:
sneuquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Moest zojuist een wedstrijd tegen een team met een barca logo, barca kits, en 90% barca spelers. Alleen Messi kon hij niet betalen, dus Fabregas in de spits
Ik speelde met mijn Bundesliga team: alle ballen op Afellay. Eindstand: 4-1, 3 goals van Ibi
Ik heb alleen nog nooit met een Argentijnse silver gespeeld, dus dat maakt het wat moeilijkerquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:49 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Jij bent toch wel redelijk thuis in de silvers? ik heb inspiratie nodig voor mn 2e silver/gold team. help!
Wil graag faurlin op CM en Aguero op ST. 451
I - PADquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:52 schreef Tim86 het volgende:
Ze hebben Buitenbeeld eindelijk ontdekt bij TVDD
Of iets leuks met Elyou en Huse, icm met Pro League oid?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog nooit met een Argentijnse silver gespeeld, dus dat maakt het wat moeilijker
haha ja het is toch ook instagram.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die foto is wel heeeeel erg instagram/hipster met dat filter
Ja, maar een stereotype foto bedoel ik, zo met bier/eten op de voorgrond en dan omgeving op de achtergrondquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:57 schreef detennismaster het volgende:
[..]
haha ja het is toch ook instagram.Ik vind het wel een mooie foto.
Alles met Konkoquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:59 schreef TBakkert het volgende:
Hoe heb ik ooit kunnen denken dat Ogbonna/Chiellini in combinatie me Abate goed was...
Diakité - Konko
ik heb nog genoeg geld voor zijn IF, is die het waard?quote:
32 pace of zo?quote:
Diakité bij mij raakt ie alles met z'n hoofd. Wel bij corners meestal iets te hard waardoor de bal overgaatquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:59 schreef TBakkert het volgende:
Hoe heb ik ooit kunnen denken dat Ogbonna/Chiellini in combinatie me Abate goed was...
Diakité - Konko
Zeker!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik heb nog genoeg geld voor zijn IF, is die het waard?
Arsenal gaat pace hoeren zeg..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
als verdediging;quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:01 schreef quer het volgende:
[..]
Diakité bij mij raakt ie alles met z'n hoofd. Wel bij corners meestal iets te hard waardoor de bal overgaat
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:02 schreef quer het volgende:
[..]
Arsenal gaat pace hoeren zeg..
Podolski, Walcott, Gervinho tssskIk weet niet wie er gaat winnen, Bayern is totaal niet kwetsbaar en heeft een geweldige aanval, potentiële finalist/winnaar weer, maar Arsenal speelt zo nu en dan echt heel goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop op tenminste een mooie pot
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Bayern is wel te sterk voor Arsenal vrees ikquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:03 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik weet niet wie er gaat winnen, Bayern is totaal niet kwetsbaar en heeft een geweldige aanval, potentiële finalist/winnaar weer, maar Arsenal speelt zo nu en dan echt heel goed.
Ik hoop op tenminste een mooie pot
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:04 schreef Anonymous61 het volgende:
eindelijk verkocht(gekocht voor 3,5k)
[ afbeelding ]
fake shot jonguhquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Net tegen een team met alle dure skill brazo's onder andere Neymar,Elton en Leite en dan geen een skillmove doen
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:24 schreef quer het volgende:
Ik denk dat ik een team rond bale ga maken
Goed plan, fijne speler is dat zegquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:24 schreef quer het volgende:
Ik denk dat ik een team rond bale ga maken
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:26 schreef Ozz-03 het volgende:
Walcott vs van Buyten, Wenger heeft gister een potje FUT gedaan.
ik zou ook een keeper nemenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit team maar eens proberen..
Goal keepers zijn te mainstream , ja tochquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit team maar eens proberen..
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:55 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Of iets leuks met Elyou en Huse, icm met Pro League oid?
Dit ziet er ook wel aardig uit, al ben ik bang dat ik niks met Araujo ga kunnen want ik suck in skillen.
[ afbeelding ]
Kijk, Bale is wel een goeie/dure spelers ofzo, maar ik vind het zo standaardquote:
Bale is gewoon echt de ultieme LM als je 3-5-2 speelt..met wat andere Spurs spelers zijn er genoeg hybrid opties ook.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
Kijk, Bale is wel een goeie/dure spelers ofzo, maar ik vind het zo standaard
(BPL-teams in het algemeen)
dafuuq?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:36 schreef Fuszy het volgende:
EA SPORTS FIFA Benelux
Half-time happy hour! 10,000 Gouden paketten zijn verkrijgbaar vanaf het fluitsignaal bij de rust tussen Arsenal en Bayern München.
Wees er snel bij! OP=OP
Commerciequote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:36 schreef Fuszy het volgende:
EA SPORTS FIFA Benelux
Half-time happy hour! 10,000 Gouden paketten zijn verkrijgbaar vanaf het fluitsignaal bij de rust tussen Arsenal en Bayern München.
Wees er snel bij! OP=OP
Dit. Niets aan toe te voegen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bale is gewoon echt de ultieme LM als je 3-5-2 speelt..met wat andere Spurs spelers zijn er genoeg hybrid opties ook.
Moraal van het verhaal: Een team maken rondom bale is nietquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit. Niets aan toe te voegen.
en dan Sandro op CDM, Dembele op CAM en Kaboul op CBquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit. Niets aan toe te voegen.
Parker > Sandroquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
en dan Sandro op CDM, Dembele op CAM en Kaboul op CB
spelen allemaal fijn
Maar erg origineel is het ook nietquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Moraal van het verhaal: Een team maken rondom bale is niet
Jawel, want hij speelt links, niet centraal ofzo, dus je kunt er niet rondom bouwen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Moraal van het verhaal: Een team maken rondom bale is niet
is dit een troll?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:36 schreef Fuszy het volgende:
EA SPORTS FIFA Benelux
Wees er snel bij! OP=OP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
Ik vond zelf Sandro lekkerder spelen, maar inderdaad, Parker is ook een baas.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Parker > Sandro
En Vertonghen is er ook nog, maar Kaboul is wel een stuk beter.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:40 schreef quer het volgende:
[..]
is dit een troll?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 19-02-2013 om 20:31:38Once the 10,000 Gold Players Premium packs are gone, Happy Hour is over. No 2x chance. #FUT reageer retweet
Feyenoord Rotterdam
Vorig jaar speelde echt iedereen met Spurs in H2H Seasons..toen was Adebayor nog een stuk beter sneller ook. Gewoon echt een prima team..dan heb je ook nog eens gasten als Walker, Lennon, Defoe en de eerder genoemde Ade.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik vond zelf Sandro lekkerder spelen, maar inderdaad, Parker is ook een baas.
eigenlijk is dat hele team van Tottenham niet eens zo slecht
Kansloos dus...maar ik ga het wel proberenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:42 schreef Tim86 het volgende:
10.000 gratis packs..hoeveel users zouden er zijn? Shit is in een seconde weg en de webapp zal wel crashen
Die goal was inderdaad against tegen Dortmundquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:44 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
blijkbaar was die goal against tegen Dortmund
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:42 schreef Tim86 het volgende:
10.000 gratis packs..hoeveel users zouden er zijn? Shit is in een seconde weg en de webapp zal wel crashen
Er zijn nu toch ook gouden packs beschikbaar..wat betekent het dan?quote:
Het zijn 10k aan player packs hequote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:42 schreef Tim86 het volgende:
INFORM RIBERY INFORM ROBBEN INFORM PODOLSKI INFORM IEDEREEN OMFG OMFGquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er zijn nu toch ook gouden packs beschikbaar..wat betekent het dan?
gold premium player packs.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
op twitter staat dat er 10.000 25K gold player packs zijn, that's it.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh, deze is wat duidelijker dan die achterlijke Nederlandstalige tweetquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:46 schreef BDIL het volgende:
[..]
Het zijn 10k aan player packs he
[ afbeelding ]
Oh lol, godverdomme dan is het niet speciaalquote:
Extra kans op Bayern of Arsenal spelers.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Packs van 25k met 3 rares (die zijn allang niet meer bijzonder) Waarom zou je die dan kopen?
Opbrengst van het toernooi opmaken YOLOquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Packs van 25k met 3 rares (die zijn allang niet meer bijzonder) Waarom zou je die dan kopen?
nu kosten ze 10k ipv 25k dusquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
De meeste mensen hebben die pack al gekocht voor ze zichzelf deze vraag stellen. Prima marketingquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wauw, jij bent echt stoer. Mag ik met jou chillen?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:49 schreef quer het volgende:
Ik ga er 1tje openen.
Nu dus even handelen
neequote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:50 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wauw, jij bent echt stoer. Mag ik met jou chillen?
Gewaagde uitspraak hoor, poepoequote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:53 schreef HugoohAFCA het volgende:
Bayern grote kanshebber op de finale. (mits ze in deze vorm blijven)
Twitter rage incomingtwitter:KSIOlajidebt twitterde op dinsdag 19-02-2013 om 20:40:55This is it lads...Don't let me down Arsenal... reageer retweet
Kijk dan op nl 3?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:55 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb geen sport 1 op mijn kamer. Zo naar een bagger film denk ik, vol met hersenloze actie scenes. Another way to die hard.
tuurlijk wel johquote:
Morgenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:57 schreef Fuszy het volgende:
[..]
oh ik dacht dat Schalke erop kwam. Is dat morgen dan?
Morgen jaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:57 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja ik ga zometeen toch.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:57 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Maar misschien kan je toch beter die film gaan kijken als je voor Arsenal bent
Jij komt uit Wolluk toch?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:57 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Yep, hoezo?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij komt uit Wolluk toch?
Echt bizar ja..quote:
Sinds hij captain is presteert hij echt matig. Onvoorstelbaar dat de eerste paar wedstrijden er nauwelijks tegengoals waren.quote:
Laat wel even zien waarom Robben op de bank zitquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:06 schreef Tim86 het volgende:
oh toch Müller..schijtventje vind ik dat
echt stereotype duitser he hijquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:06 schreef Tim86 het volgende:
oh toch Müller..schijtventje vind ik dat
Inderdaad..echt een naar mannetje. Heb je die uitzending van VI Oranje met Van Nistelrooy gezien toen? Over Muller die de kleedkamer bij Oranje in was gekomen..geniaal was dat..die man werd zo boosquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:08 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
echt stereotype duitser he hij
Staat me nog wel iets van bij iddquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Inderdaad..echt een naar mannetje. Heb je die uitzending van VI Oranje met Van Nistelrooy gezien toen? Over Muller die de kleedkamer bij Oranje in was gekomen..geniaal was dat..die man werd zo boos
http://www.uitzending.net/gemist/116653/RTL-4/Vi_Oranje.htmlquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:11 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Staat me nog wel iets van bij idd
Hoeveel minuten?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://www.uitzending.net/gemist/116653/RTL-4/Vi_Oranje.html
Jij dacht dat ik de hele uitzending even kwam linken?quote:
Ben je serieus nog een keer opnieuw begonnen?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:14 schreef Toefjes het volgende:
hahaha iemand in divisie 5 met zn 1.5 ster 35 chem team compleet vernederd, gekleineerd, met de grond gelijk gemaakt
Werd een beetje boos op de persconferentie. Gezeik over zijn contract.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:15 schreef Maver24 het volgende:
De commentator op ned3 heeft iets over wat er gister is gebeurd met Wenger?, wat dan?. ik heb het gemist
http://www.telegraaf.nl/t(...)steunt_Wenger__.htmlquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:15 schreef Maver24 het volgende:
De commentator op ned3 heeft iets over wat er gister is gebeurd met Wenger?, wat dan?. ik heb het gemist
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://www.uitzending.net/gemist/116653/RTL-4/Vi_Oranje.html
Ja hoor. Had nog een account waar ik niet mee gespeeld had, dus hup alle spelers weer getrade offered en weer binnenharken die bonussen. En het is nog heel leuk spelen ookquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ben je serieus nog een keer opnieuw begonnen?
Hij was niet zo blij tijdens de perscoquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:15 schreef Maver24 het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij dacht dat ik de hele uitzending even kwam linken?
Het heeft wel iets smerigs, maar ik vind het ook wel leuk om af en toe een 10-0 te hebben moet ik bekennen. Maar continu is toch snel saai?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja hoor. Had nog een account waar ik niet mee gespeeld had, dus hup alle spelers weer getrade offered en weer binnenharken die bonussen. En het is nog heel leuk spelen ook
Moet je gewoon daarvoor een week divisie 1 spelen. Dan wordt dat steeds opnieuw starten niet saaiquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het heeft wel iets smerigs, maar ik vind het ook wel leuk om af en toe een 10-0 te hebben moet ik bekennen. Maar continu is toch snel saai?
Ik vind het nog wel meevallen eigenlijk.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij was niet zo blij tijdens de persco
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 19-02-2013 om 21:18:41Don't forget: Half-time Happy Hr when the HT whistle blows. 10,000 Gold Players Prem packs available. No 2x chance. 1st come, 1st served. reageer retweet
Ik heb die optie sowieso ook niet op de xbox..iedere account moet ik dan weer nieuwe XBL Gold account hebben.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:19 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Moet je gewoon daarvoor een week divisie 1 spelen. Dan wordt dat steeds opnieuw starten niet saaiAls divisie 1 niet die gratis pack erbij gaf was ik ook wel vaker opnieuw begonnen.
.... Eaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:20 schreef Philos het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 19-02-2013 om 21:18:41Don't forget: Half-time Happy Hr when the HT whistle blows. 10,000 Gold Players Prem packs available. No 2x chance. 1st come, 1st served. reageer retweet
ahh oke dat is wel nep danquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb die optie sowieso ook niet op de xbox..iedere account moet ik dan weer nieuwe XBL Gold account hebben.
Heb het pas 3 keer gedaan deze fifa editie, dit wordt de 4e keer. En de 5e divisie heb je in 4 potjes gedaan. Pas vanaf divisie 2 moet je meer dan 6 wedstrijden spelen volgens mij. En speel toch met dezelfde teams anders constant div 1 tegen irritante luiquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het heeft wel iets smerigs, maar ik vind het ook wel leuk om af en toe een 10-0 te hebben moet ik bekennen. Maar continu is toch snel saai?
Ja, dat is ook wel waarom ik div1 niet meer speel. Haal er gewoon geen plezier uit. Iedereen is aan het containen en is meer bezig met het uit de tent lokken van de tegenstander dan gewoon spelen. In tournaments kom je die figuren ook soms tegen, maar in verhouding zoveel minder. En het is gewoon lekker om eens in de zoveel potjes echt een dikke walk-over te hebben en niet continu in mega concentratie modus te hoeven zitten. Je zou bijna stress krijgen door zo'n kutspelletje terwijl je het juist doet om te relaxenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb het pas 3 keer gedaan deze fifa editie, dit wordt de 4e keer. En de 5e divisie heb je in 4 potjes gedaan. Pas vanaf divisie 2 moet je meer dan 6 wedstrijden spelen volgens mij. En speel toch met dezelfde teams anders constant div 1 tegen irritante lui
je zou wel nieuw account kunnen maken om je spullen op te zetten en dan je club verwijderen en opnieuw beginnenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb die optie sowieso ook niet op de xbox..iedere account moet ik dan weer nieuwe XBL Gold account hebben.
Ja, dat is waar, maar dat vind ik de moeite allemaal niet waard. En zoals gezegd vind ik het ook wel een beetje viesquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je zou wel nieuw account kunnen maken om je spullen op te zetten en dan je club verwijderen en opnieuw beginnen
Hoe ga je dat flikkenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nou, ik ga er zometeen maar goed voor zitten. Eens kijken hoe snel die packs worden verkocht en kijken of ik in de rust deals kan oppikken.
TOTS waarschijnlijk, hoewel ik geen econoom ben.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:31 schreef laucas het volgende:
Aangezien dit topic vol zit met economen, vraag ik mij af wanneer een speler zoals Ribery echt hard gaat zakken?
Prijzen waren vorig jaar rond deze tijd echt stukken lager volgens mij?. Ik dacht aan een 433 met Robbery totdat ik de prijs van Ribery zag
wat voor geintje?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:33 schreef Thorb het volgende:
Nog geen pack te zien
Ribery gaat niet snel dalen, tenzij ze zo'n geintje als met Gerrard vorig jaar uithalen.
Ik zat er ook klaar voorquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:33 schreef Thorb het volgende:
Nog geen pack te zien
Ribery gaat niet snel dalen, tenzij ze zo'n geintje als met Gerrard vorig jaar uithalen.
Ze hebben Gerrard toen minder zeldzaam gemaakt. Hij kwam dus vaker voor in packs...quote:
Niet zo spannend als de geluiden die we via je headset hoordenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:34 schreef ThadCastle het volgende:
Ik was in slaap gevallenNog spannend na 30 min?
De spelers waren ook in slaap gevallenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:34 schreef ThadCastle het volgende:
nee bayern wint 2-0quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:34 schreef ThadCastle het volgende:
Looolquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Niet zo spannend als de geluiden die we via je headset hoorden
Iwan altijd met die gaygrappen van hemquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee maar ging alles goed? Iwan en Mathijs denken dat je niet meer kan zitten nu.
quote:
Lol niet eens zo'n HH packquote:
quote:
omdat? en de silver pack methode ging met 2500 coins of 3750?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
De silverpack methode (werkt best aardig laatste dagen) zal de rest van de avond wel niet meer lukken door dit geintje
Ja dure consumablesquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
De silverpack methode (werkt best aardig laatste dagen) zal de rest van de avond wel niet meer lukken door dit geintje
Hele jaar al bedoel jequote:
Omdat de consumables vanaf nu te weinig meer gaan opleveren. 2500.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:43 schreef quer het volgende:
[..]
omdat? en de silver pack methode ging met 2500 coins of 3750?
quote:
Waarom? Player Only Packs zijn juist gunstig,quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Nu je het zegt, het waren players only packs natuurlijkquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waarom? Player Only Packs zijn juist gunstig,
Dat valt best tegenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:44 schreef quer het volgende:
Ik wacht nog steeds op DS2 met zijn #SMLENO buy's net
Ja eigenlijk wel.quote:
Bronze fitness cardquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:48 schreef quer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
heeft iemand hier waarde ?
Alle Duitsers zijn value for moneyquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:48 schreef quer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge
Opare is niet zoveel waard ondanks zijn 90 pace.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:48 schreef quer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2.5 plus 2.5 is 5quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:51 schreef Maver24 het volgende:
Even een vraag, hoe kan Pogba hier nog steeds 9 chem krijgen, hij heeft toch te weinig linkjes ?
[ afbeelding ]
2x2.5 =5quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:51 schreef Maver24 het volgende:
Even een vraag, hoe kan Pogba hier nog steeds 9 chem krijgen, hij heeft toch te weinig linkjes ?
[ afbeelding ]
klopt gewoon. 2,5 punt per clublinkquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:51 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Er is een IF en een SIFquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Als CM is hij 140K ?
Die assistenten op de achterlijn verdienen slapend hun geldquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:57 schreef vandermar het volgende:
Arbitrage....... Wtf is dit dan. Een corner die geen corner is en dan kan je er donder op zeggen dat het een goal wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |