PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door DuTank op 19-02-2013 19:25:43 ]Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Doe ff nieuwe OP chicks regelenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:04 schreef DuTank het volgende:
http://www.youtube.com/user/theCHAIZYchannel?feature=watch
ok momentjequote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:09 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Doe ff nieuwe OP chicks regelen
Is Thorb al klaar ?quote:
in hetzelfde pakje ?, das wel nicequote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:23 schreef over_hedge het volgende:
di natale en if campagnaro in een pack
Jaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:25 schreef Maver24 het volgende:
[..]
in hetzelfde pakje ?, das wel nice
Dat zijn de leuke pakjesquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja120k bij elkaar of zo. Leuke is dat ik nog maar 8k had en niet wist wat ik er mee moest
Zijn stats zien er goed uit jaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:30 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat zijn de leuke pakjes, Campagnaro heb ik nu zelfs in me team staan, hij is erg goed
Ik speel er graag tegenquote:
oké, dankje!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
mijn team in 442 speelt wel goed ja.
ooh...quote:
Jij bent toch wel redelijk thuis in de silvers? ik heb inspiratie nodig voor mn 2e silver/gold team. help!quote:
sneuquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Moest zojuist een wedstrijd tegen een team met een barca logo, barca kits, en 90% barca spelers. Alleen Messi kon hij niet betalen, dus Fabregas in de spits
Ik speelde met mijn Bundesliga team: alle ballen op Afellay. Eindstand: 4-1, 3 goals van Ibi
Ik heb alleen nog nooit met een Argentijnse silver gespeeld, dus dat maakt het wat moeilijkerquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:49 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Jij bent toch wel redelijk thuis in de silvers? ik heb inspiratie nodig voor mn 2e silver/gold team. help!
Wil graag faurlin op CM en Aguero op ST. 451
I - PADquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:52 schreef Tim86 het volgende:
Ze hebben Buitenbeeld eindelijk ontdekt bij TVDD
Of iets leuks met Elyou en Huse, icm met Pro League oid?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog nooit met een Argentijnse silver gespeeld, dus dat maakt het wat moeilijker
haha ja het is toch ook instagram.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die foto is wel heeeeel erg instagram/hipster met dat filter
Ja, maar een stereotype foto bedoel ik, zo met bier/eten op de voorgrond en dan omgeving op de achtergrondquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:57 schreef detennismaster het volgende:
[..]
haha ja het is toch ook instagram.Ik vind het wel een mooie foto.
Alles met Konkoquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:59 schreef TBakkert het volgende:
Hoe heb ik ooit kunnen denken dat Ogbonna/Chiellini in combinatie me Abate goed was...
Diakité - Konko
ik heb nog genoeg geld voor zijn IF, is die het waard?quote:
32 pace of zo?quote:
Diakité bij mij raakt ie alles met z'n hoofd. Wel bij corners meestal iets te hard waardoor de bal overgaatquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:59 schreef TBakkert het volgende:
Hoe heb ik ooit kunnen denken dat Ogbonna/Chiellini in combinatie me Abate goed was...
Diakité - Konko
Zeker!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik heb nog genoeg geld voor zijn IF, is die het waard?
Arsenal gaat pace hoeren zeg..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
als verdediging;quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:01 schreef quer het volgende:
[..]
Diakité bij mij raakt ie alles met z'n hoofd. Wel bij corners meestal iets te hard waardoor de bal overgaat
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:02 schreef quer het volgende:
[..]
Arsenal gaat pace hoeren zeg..
Podolski, Walcott, Gervinho tssskIk weet niet wie er gaat winnen, Bayern is totaal niet kwetsbaar en heeft een geweldige aanval, potentiële finalist/winnaar weer, maar Arsenal speelt zo nu en dan echt heel goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop op tenminste een mooie pot
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Bayern is wel te sterk voor Arsenal vrees ikquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:03 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik weet niet wie er gaat winnen, Bayern is totaal niet kwetsbaar en heeft een geweldige aanval, potentiële finalist/winnaar weer, maar Arsenal speelt zo nu en dan echt heel goed.
Ik hoop op tenminste een mooie pot
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:04 schreef Anonymous61 het volgende:
eindelijk verkocht(gekocht voor 3,5k)
[ afbeelding ]
fake shot jonguhquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Net tegen een team met alle dure skill brazo's onder andere Neymar,Elton en Leite en dan geen een skillmove doen
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:24 schreef quer het volgende:
Ik denk dat ik een team rond bale ga maken
Goed plan, fijne speler is dat zegquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:24 schreef quer het volgende:
Ik denk dat ik een team rond bale ga maken
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:26 schreef Ozz-03 het volgende:
Walcott vs van Buyten, Wenger heeft gister een potje FUT gedaan.
ik zou ook een keeper nemenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit team maar eens proberen..
Goal keepers zijn te mainstream , ja tochquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit team maar eens proberen..
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:55 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Of iets leuks met Elyou en Huse, icm met Pro League oid?
Dit ziet er ook wel aardig uit, al ben ik bang dat ik niks met Araujo ga kunnen want ik suck in skillen.
[ afbeelding ]
Kijk, Bale is wel een goeie/dure spelers ofzo, maar ik vind het zo standaardquote:
Bale is gewoon echt de ultieme LM als je 3-5-2 speelt..met wat andere Spurs spelers zijn er genoeg hybrid opties ook.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
Kijk, Bale is wel een goeie/dure spelers ofzo, maar ik vind het zo standaard
(BPL-teams in het algemeen)
dafuuq?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:36 schreef Fuszy het volgende:
EA SPORTS FIFA Benelux
Half-time happy hour! 10,000 Gouden paketten zijn verkrijgbaar vanaf het fluitsignaal bij de rust tussen Arsenal en Bayern München.
Wees er snel bij! OP=OP
Commerciequote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:36 schreef Fuszy het volgende:
EA SPORTS FIFA Benelux
Half-time happy hour! 10,000 Gouden paketten zijn verkrijgbaar vanaf het fluitsignaal bij de rust tussen Arsenal en Bayern München.
Wees er snel bij! OP=OP
Dit. Niets aan toe te voegen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bale is gewoon echt de ultieme LM als je 3-5-2 speelt..met wat andere Spurs spelers zijn er genoeg hybrid opties ook.
Moraal van het verhaal: Een team maken rondom bale is nietquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit. Niets aan toe te voegen.
en dan Sandro op CDM, Dembele op CAM en Kaboul op CBquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit. Niets aan toe te voegen.
Parker > Sandroquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
en dan Sandro op CDM, Dembele op CAM en Kaboul op CB
spelen allemaal fijn
Maar erg origineel is het ook nietquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Moraal van het verhaal: Een team maken rondom bale is niet
Jawel, want hij speelt links, niet centraal ofzo, dus je kunt er niet rondom bouwen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Moraal van het verhaal: Een team maken rondom bale is niet
is dit een troll?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:36 schreef Fuszy het volgende:
EA SPORTS FIFA Benelux
Wees er snel bij! OP=OP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
Ik vond zelf Sandro lekkerder spelen, maar inderdaad, Parker is ook een baas.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Parker > Sandro
En Vertonghen is er ook nog, maar Kaboul is wel een stuk beter.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:40 schreef quer het volgende:
[..]
is dit een troll?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 19-02-2013 om 20:31:38Once the 10,000 Gold Players Premium packs are gone, Happy Hour is over. No 2x chance. #FUT reageer retweet
Feyenoord Rotterdam
Vorig jaar speelde echt iedereen met Spurs in H2H Seasons..toen was Adebayor nog een stuk beter sneller ook. Gewoon echt een prima team..dan heb je ook nog eens gasten als Walker, Lennon, Defoe en de eerder genoemde Ade.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik vond zelf Sandro lekkerder spelen, maar inderdaad, Parker is ook een baas.
eigenlijk is dat hele team van Tottenham niet eens zo slecht
Kansloos dus...maar ik ga het wel proberenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:42 schreef Tim86 het volgende:
10.000 gratis packs..hoeveel users zouden er zijn? Shit is in een seconde weg en de webapp zal wel crashen
Die goal was inderdaad against tegen Dortmundquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:44 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
blijkbaar was die goal against tegen Dortmund
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:42 schreef Tim86 het volgende:
10.000 gratis packs..hoeveel users zouden er zijn? Shit is in een seconde weg en de webapp zal wel crashen
Er zijn nu toch ook gouden packs beschikbaar..wat betekent het dan?quote:
Het zijn 10k aan player packs hequote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:42 schreef Tim86 het volgende:
INFORM RIBERY INFORM ROBBEN INFORM PODOLSKI INFORM IEDEREEN OMFG OMFGquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er zijn nu toch ook gouden packs beschikbaar..wat betekent het dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |