Even de tekening erbij: http://sporenplan.nl/figuren/tekeningen/ns_nummer/gn-gnl.gifquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Met die Engels Wissel: Ik snap niet dat je dat niet ziet... Dat ie verkeerd aangelegd is.
Of dat de fout direct na in gebruik name niet gezien wordt.
			
			
			
			
			
			
			
			Vonken!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:28 schreef Mirgeam het volgende:
Er kwam net een V250 voorbij, hier in Breda:
[ afbeelding ]
(telefoonfoto)
			
			
			
			Testritten hč.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:30 schreef Monopoly het volgende:
Toe maar, ik dacht dat die niet meer mochten rijden?
			
			
			
			
			
			
			
			60D? Fraai!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Ontopic maar weer bitches
De eerste treinenfoto die ik sinds zomer 2006 met een DSLR gemaakt heb![]()
[ afbeelding ]
Ff kijken hoe mijn nieuwe skietijzer werkt precies
			
			
			
			De vraag is hoeveel NSH weet. De V250 is nu (weer) de verantwoordelijkheid van AnsaldoBreda.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:33 schreef KnightSolaire het volgende:
Wacht nog altijd op berichten van NSH over de voortgang daarvan... Transparantie, anyone?
			
			
			
			quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja klopt. Staat de EXIF nog ergens?
			
			
			
			Niet alleen verantwoordelijkheid. Ook de interesse ligt blijkbaar niet bij NSHquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:35 schreef James1988 het volgende:
[..]
De vraag is hoeveel NSH weet. De V250 is nu (weer) de verantwoordelijkheid van AnsaldoBreda.
			
			
			
			het is toevallig gezien, maar de boodschap is nooit op de juiste plaats aangekomen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Met die Engels Wissel: Ik snap niet dat je dat niet ziet... Dat ie verkeerd aangelegd is.
Of dat de fout direct na in gebruik name niet gezien wordt.
			
			
			
			
			
			
			
			Ik denk dat dat gesprek ongeveer zo is gegaan: "Ok stel incompetente pizzabakkers, we hebben jullie meer dan 5 jaar geholpen met het bouwen en toegelaten krijgen van die kruimeldieven van jullie, en nog hebben we niks. Fix het nu maar zelf, anders annuleren we de hele bestelling."quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet alleen verantwoordelijkheid. Ook de interesse ligt blijkbaar niet bij NSH
			
			
			
			Ja. En "Val ons er vooral niet mee lastig voordat het HELEMAAL klaar is, want we willen er niks meer over horen"quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:40 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat gesprek ongeveer zo is gegaan: "Ok stel incompetente pizzabakkers, we hebben jullie meer dan 5 jaar geholpen met het bouwen en toegelaten krijgen van die kruimeldieven van jullie, en nog hebben we niks. Fix het nu maar zelf, anders annuleren we de hele bestelling."
			
			
			
			Dat zou ik overigens een begrijpelijke reactie vinden, na jarenlange vertraging (5 jaar!)quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. En "Val ons er vooral niet mee lastig voordat het HELEMAAL klaar is, want we willen er niks meer over horen"
De Belgen hebben veel minder te verliezen dan de Nederlanders. Als de Belgen zeggen 'rot op met die Fyra, wij doen niet meer mee' slaat dat de bodem onder de HSL-Zuid-concessie weg, maar kunnen de treinen nog binnenlands gebruikt worden.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:42 schreef KnightSolaire het volgende:
Geen kopje thee meer, nee? De reactie van de Belgen leek toch feller in de media
			
			
			
			Dat lijkt me dus de eerste angel die je eruit haalt: Heel HRN aanbesteden en NS mag niet meedoen wegens aantoonbaar gefaal op de HSL.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:46 schreef James1988 het volgende:
als NS ergens op gebrand is is het wel om die concessie te houden.
			
			
			
			Een heraanbesteding van de HSL waarbij NS wordt buitengesloten lijkt mij terecht. Over het HRN weet ik dat zo net nog niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus de eerste angel die je eruit haalt: Heel HRN aanbesteden en NS mag niet meedoen wegens aantoonbaar gefaal op de HSL.
			
			
			
			Je schat NSH te hoog inquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:40 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat gesprek ongeveer zo is gegaan: "Ok stel incompetente pizzabakkers, we hebben jullie meer dan 5 jaar geholpen met het bouwen en toegelaten krijgen van die kruimeldieven van jullie, en nog hebben we niks. Fix het nu maar zelf, anders annuleren we de hele bestelling."
			
			
			
			
			
			
			
			De Fyra wordt inmiddels niet meer gemanaged door NS Hispeed, maar door de NS Groep. Let maar op de huisstijl van persberichten, de woordvoerders in de media en de namen van de betrokken directeurs.quote:
			
			
			
			Het contact tussen AnsaldoBreda en NS Groep gaat nog steeds via NSH.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:04 schreef James1988 het volgende:
[..]
De Fyra wordt inmiddels niet meer gemanaged door NS Hispeed, maar door de NS Groep. Let maar op de huisstijl van persberichten, de woordvoerders in de media en de namen van de betrokken directeurs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |