Eigenlijk was ie wel zo bedoeldquote:
ok, apart. ik wist niet dat een 600 tegenwoordig een brommer was... Dan heb ik de afgelopen jaren op een veel te laag aantal cc's rondgereden........quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:35 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Eigenlijk was ie wel zo bedoeld
Haha, je begrijpt me verkeerd. Laat ook maarquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:51 schreef handboek het volgende:
[..]
ok, apart. ik wist niet dat een 600 tegenwoordig een brommer was... Dan heb ik de afgelopen jaren op een veel te laag aantal cc's rondgereden........
Weet ik, maar beetje zieken is ook leukquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:57 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Haha, je begrijpt me verkeerd. Laat ook maar
Ik rij ook een 600 cc![]()
Ook zo mooi: in de ochtenden op weg naar de faculteit. Moet daar met de fiets een drukke weg over, als ik dan moe ben en half op let dan zie ik ergens in m'n ooghoek iets op twee wielen met voorovergebogen bestuurder voor een stoplicht wachten. Gaat dat stoplicht op groen en komt er uit diezelfde omgeving een heel erg hard maar lullig brommer geluid. Kijk je nog eens, is het zo'n sjappie die stoer zit te doen op z'n plastic plofje.quote:
En een fiets nog altijd de snelste manier, wonderbaarlijk genoeg.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:32 schreef BlackLining het volgende:
Mwa, als je echt in de binnenstad rijdt is een brommer of snorfiets vaak wel sneller dan een motor..
Ook alleen maar omdat je je daarmee schijnbaar niet aan de verkeersregels hoeft te houdenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:34 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
En een fiets nog altijd de snelste manier, wonderbaarlijk genoeg.
Snorfiets mag overal komen waar een fiets dat ook mag. Moet je wel hard fietsen wil je sneller zijn dan een snorfietsquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:34 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
En een fiets nog altijd de snelste manier, wonderbaarlijk genoeg.
Dat en het bestaan van het geweldige bord:quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:36 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat je je daarmee schijnbaar niet aan de verkeersregels hoeft te houden
Valt best tegen in Groningen, die moeten hier toch nog vrij vaak gewoon op de rijbaan.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:38 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Snorfiets mag overal komen waar een fiets dat ook mag. Moet je wel hard fietsen wil je sneller zijn dan een snorfiets
Nu ben je toch echt in de war met de brommer volgens mij. Voor zover ik weet is er niet eens een bord wat aangeeft dat snorfietsen op de weg moeten.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:41 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Dat en het bestaan van het geweldige bord:
[ afbeelding ]
[..]
Valt best tegen in Groningen, die moeten hier toch nog vrij vaak gewoon op de rijbaan.
Nee dat zijn de scooters/bromfietsen. Snorfietsen mogen komen waar het fiets-symbool staat, tenzij expliciet anders aangegevenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:41 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Dat en het bestaan van het geweldige bord:
[ afbeelding ]
[..]
Valt best tegen in Groningen, die moeten hier toch nog vrij vaak gewoon op de rijbaan.
Maar sowieso liever op de motor dan op een snor/brom fiets. Dan maar iets langer onderweg, kan ik langer genieten van de motorquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:44 schreef Lilliesleaf het volgende:
Oh, ja, ik zie het, ik las je post te snel. Dan wel ja, snorfietsjes zijn best wel snel idd.
Ik probeer wel nog vaak genoeg met de fiets te gaan. Dat beetje lichaamsbeweging wat ik nog wel krijg moet ik niet kwijtraken.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:45 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Maar sowieso liever op de motor dan op een snor/brom fiets. Dan maar iets langer onderweg, kan ik langer genieten van de motor
Haha, ik ga nu ook elke dag op de fiets naar m'n werk. Maar dat is meer omdat ik (nog) geen auto heb en de motor bij m'n ouders in de garage staatquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:46 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ik probeer wel nog vaak genoeg met de fiets te gaan. Dat beetje lichaamsbeweging wat ik nog wel krijg moet ik niet kwijtraken.
Ik deed dat wel altijdquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:11 schreef einschtein het volgende:
Ik ga niet eens met de motor naar het werk, dat is één straal gas geven en ik ben er.Met omweg kan natuurlijk wel.
Ja, en erg. En idd niet goed voor de motor. Ik doe het soms wel es hoor, maar dan ga ik van te voren eerst ff een half uurtje motorrijden.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:13 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik deed dat wel altijdSloeg ook nergens op eigenlijk. En vrij slecht voor de motor.
Maar lopen was 10 minuten, mij net te lang. En de trapfiets was gejat, dus ja..
Zelf-wat? Ik hep geen blauwe.quote:
Doe ik ook, maar niet aan blauwe Yammie'squote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:06 schreef einschtein het volgende:
Ik denk dat ie meer bedoeld dat jij zuigt.
Dat je zelf blauw bent, mallert! sillygoose.jpegquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zelf-wat? Ik hep geen blauwe.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:03 schreef Sounddragon het volgende:
Kleur die Sala nu heeft is perfect.
Ik berijd een blauwequote:
Kleine broertje van de big tumper toch? Ziet ze niet veel rijden maar echt onbekend nou ook weer niet tochquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:13 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]
Kek dingetje, suus dr650rse. Iemand wel eens van gehoord?
werkelijk nog nooit gezien?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:43 schreef stinkie het volgende:
[..]
Kleine broertje van de big tumper toch? Ziet ze niet veel rijden maar echt onbekend nou ook weer niet toch
De transalp van Suzuki; kan je vriendin/vrouw ook mee als je je 800 gaat uitlatenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:13 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]
Kek dingetje, suus dr650rse. Iemand wel eens van gehoord?
Ik ken er nog eentjequote:
Ist wat?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
De transalp van Suzuki; kan je vriendin/vrouw ook mee als je je 800 gaat uitlaten
[..]
Ik ken er nog eentje
Geen idee, als je er een DR800 naast zet ist een minibikequote:
Goffer, je bent me net voorquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:27 schreef Salatrel het volgende:
Trajectcontrole A4 start begin maart
hier vroeg laatst toch iemand naar?
Blij dat ik daar niet meer zo vaak langs moet zegquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:27 schreef Salatrel het volgende:
Trajectcontrole A4 start begin maart
hier vroeg laatst toch iemand naar?
Deze is met radar, dus ik geef je weinig kans. Misschien op het uiterste randje van de vluchtstrook, maar anders pakt ie je gewoon.quote:Op woensdag 20 februari 2013 02:03 schreef Sounddragon het volgende:
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd of je deze nog steeds kunt omzeilen met de motor. De oldskool versies zoals bij utereg, Woerden en Rotterdam kun je tussen de lussen door, maar ik las van de week ergens dat die er niet in zouden zitten.
Ruk, toch maar eens stealth-verf bestellenquote:Op woensdag 20 februari 2013 02:18 schreef BlackLining het volgende:
Deze is met radar, dus ik geef je weinig kans. Misschien op het uiterste randje van de vluchtstrook, maar anders pakt ie je
Waar zit ie nu aan vast?quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:26 schreef Salatrel het volgende:
ben er nog niet helemaal achter of het schokkerige komt van dat de camera niet helemaal goed vastgedraaid zat of gewoon omdat de tenere van zichzelf een masserend karakter heeft
Vette shots zijn dit altijdquote:Op woensdag 20 februari 2013 09:26 schreef Salatrel het volgende:
ben er nog niet helemaal achter of het schokkerige komt van dat de camera niet helemaal goed vastgedraaid zat of gewoon omdat de tenere van zichzelf een masserend karakter heeft
Mjah, beter geveerd ga je hem dan niet krijgen denk ik. beweegt hij met bracket en al, of is het puur van de motor zelf?quote:
volgens mij is het de gewoon de motor zelf. maar ik heb de alle schroeven ff aangedraaid met een schroevendraaier ipv handvast. straks maar ff weer laten draaien kijken of het beter isquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah, beter geveerd ga je hem dan niet krijgen denk ik. beweegt hij met bracket en al, of is het puur van de motor zelf?
Wat dat betreft werkt (schuim)rubber wellicht beter dan dat - een motor trilt gewoon veel (zeker daar) dus hoe vaster je 'm zet hoe erger het wordt denk.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:10 schreef Salatrel het volgende:
[..]
volgens mij is het de gewoon de motor zelf. maar ik heb de alle schroeven ff aangedraaid met een schroevendraaier ipv handvast. straks maar ff weer laten draaien kijken of het beter is
ik doelde eigelijk meer op de L arm die zaten niet gooed vastgedraaid niet zozeer be bevestiging van het hele gebeuren op de beugel zelf.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:20 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Wat dat betreft werkt (schuim)rubber wellicht beter dan dat - een motor trilt gewoon veel (zeker daar) dus hoe vaster je 'm zet hoe erger het wordt denk.
Ik heb nog wel wat schuimrubber liggen anders.
Ligt op Project-HQ, komt komende week hopelijk nog wel. Vakantie jongeuhquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:23 schreef Salatrel het volgende:
Maar neem anders mee vrijdag als je wilt dan kan ik het testen
Fessa op Motorbeurs mangquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:25 schreef lipjes het volgende:
Zo, gefixt met vriendinlief.
Eerst motorbeurs, daarna verjaardag.
Is toch naast Utrecht.
Je denkt toch niet dat ik de motorbeurs ga laten schieten omdat er iemand jarig iskomop
Zo gepiept toch? meestal een paar schroefies en klaarquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:19 schreef Mirgeam het volgende:
zometeen m'n nieuwe ruitje erop prutsen
Relatiecrisis is weer afgewend dusquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:25 schreef lipjes het volgende:
Zo, gefixt met vriendinlief.
Eerst motorbeurs, daarna verjaardag.
Is toch naast Utrecht.
Je denkt toch niet dat ik de motorbeurs ga laten schieten omdat er iemand jarig iskomop
Moest mijn ruitje nog even goed poetsen, nu is die wat minder stoffig.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:19 schreef Mirgeam het volgende:
zometeen m'n nieuwe ruitje erop prutsen
De rest is niet zo motorgekquote:
Heb dr gewoon gezegd dat ze al weken wist dat we naar de motorbeurs gingen en dat ik al lang die kaartjes had.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Relatiecrisis is weer afgewend dus
een zwart double bubble ruitjequote:Op woensdag 20 februari 2013 13:34 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Moest mijn ruitje nog even goed poetsen, nu is die wat minder stoffig.
Wat voor ruitje heb je gekocht?
Ik heb er ook een zwart ruitje op, weet niet of het double bubble isquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:28 schreef Mirgeam het volgende:
ik ga donderdag
[..]
een zwart double bubble ruitje
Ik ga morgenquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:05 schreef Danger.Mouse het volgende:
Wie gaat er morgen naar de motorbeurs?
Mja, ik doe dat soort dingen inderdaad ook alleen als ik er al grotendeels voorbij ben en alvast teruggeschakeld heb.. Je weet het nooit, zoveel mongolen op de weg..quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:04 schreef Dekatria het volgende:
Totdat die horns even anderhalve ton auto mogen koppen, ja. Altijd uitkijken met dat soort acties.
Nice, maar je moet wel nodig eens even poetsenquote:
Agreed, matched ook goed met de spiegels zo.quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:49 schreef yurian het volgende:
[..]
Zwart ruitje staat 100 keer beter
Rood is toch altijd snellerquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:06 schreef Salatrel het volgende:
Beetje jammer van dat langzame rood
geen water in die garagequote:Op woensdag 20 februari 2013 19:48 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Nice, maar je moet wel nodig eens even poetsen
altijd leuk zon kringverjaardagquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:25 schreef lipjes het volgende:
Je denkt toch niet dat ik de motorbeurs ga laten schieten omdat er iemand jarig iskomop
checkquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:56 schreef handboek het volgende:
Gaat er trouwens zondag ook nog iemand naar de motorbeurs?
Yep......quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:52 schreef Salatrel het volgende:
[..]
altijd leuk zon kringverjaardag
Here here, met de halve familiequote:Op woensdag 20 februari 2013 20:56 schreef handboek het volgende:
Gaat er trouwens zondag ook nog iemand naar de motorbeurs?
ik betaal 12 euro per maand WA incl. diefstal en alles voor mijn kawa uit '95.quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:30 schreef Haasbeuntje het volgende:
Hey,
Ff een vraagje aan de jonge motorrijders:
Wat betalen jullie aan de verzekering per jaar? (Alleen WA)
Ik zat alvast even te bekijken wat ik kwijt ben als ik een motor op mijn naam verzeker, en dat is nogal wat goedkoper dan mijn brommer (+100% goedkoper nogwel)
Veel te veel.quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:30 schreef Haasbeuntje het volgende:
Hey,
Ff een vraagje aan de jonge motorrijders:
Wat betalen jullie aan de verzekering per jaar? (Alleen WA)
Ik zat alvast even te bekijken wat ik kwijt ben als ik een motor op mijn naam verzeker, en dat is nogal wat goedkoper dan mijn brommer (+100% goedkoper nogwel)
euh, geloof 120 per jaar oid.quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:30 schreef Haasbeuntje het volgende:
Hey,
Ff een vraagje aan de jonge motorrijders:
Wat betalen jullie aan de verzekering per jaar? (Alleen WA)
Ik zat alvast even te bekijken wat ik kwijt ben als ik een motor op mijn naam verzeker, en dat is nogal wat goedkoper dan mijn brommer (+100% goedkoper nogwel)
Ik heb nu +/- 1.5 jaar een motor, maar heb geloof ik al 8 schadevrije jarenquote:Op woensdag 20 februari 2013 23:51 schreef Danger.Mouse het volgende:
Ik betaal 26/maand ex assurantiebelasting voor mijn 2005 kawa ZX-6R. nog geen jaar mn rijbewijs dus geen schadevrije jaren en no-claim.
Je moet toch 18 zijn om je rijbewijs te halen, dus sowieso 18 schade-vrije jarenquote:Op woensdag 20 februari 2013 23:51 schreef Danger.Mouse het volgende:
Ik betaal 26/maand ex assurantiebelasting voor mijn 2005 kawa ZX-6R. nog geen jaar mn rijbewijs dus geen schadevrije jaren en no-claim.
Hihahoquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:18 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik heb nu +/- 1.5 jaar een motor, maar heb geloof ik al 8 schadevrije jaren
Ik heb een paar keer clandestien op die van mijn instructeur gereden. Lekker fietsje, heerlijk wendbaar.quote:Op donderdag 21 februari 2013 08:15 schreef chiren het volgende:
Is er iemand met ervaring op een Kawa ER-6N?
Ik lees dat het een lekkere wendbare naked is, op top nog ruim 210 doet (alhoewel je een naked niet voor z'n topspeed koopt) en die looks en het geluid spreken me erg aan, leuk te customizen, heerlijk geluid met een Leovince of Akrapovic...
[ afbeelding ]
Oja, ik ben me dus aan het oriënteren op een eerste fiets, welke een naked moet zijn
Het liefst neem ik meteen een Superduke, maar die ligt nog boven mijn budget en ik weet ook niet of dat heel verstandig is.
Kijk ook even naar de oudere nakeds, helemaal als het je eerste fiets wordt. BlackLining rijdt bijvoorbeeld een naked bandit uit mid jaren 90, en ik reed ook bandit tot een week geledenquote:Op donderdag 21 februari 2013 08:15 schreef chiren het volgende:
Is er iemand met ervaring op een Kawa ER-6N?
Ik lees dat het een lekkere wendbare naked is, op top nog ruim 210 doet (alhoewel je een naked niet voor z'n topspeed koopt) en die looks en het geluid spreken me erg aan, leuk te customizen, heerlijk geluid met een Leovince of Akrapovic...
[ afbeelding ]
Oja, ik ben me dus aan het oriënteren op een eerste fiets, welke een naked moet zijn
Het liefst neem ik meteen een Superduke, maar die ligt nog boven mijn budget en ik weet ook niet of dat heel verstandig is.
Zie ik ook niet zitten, dan zit je niet meer zo heel rustigquote:Op donderdag 21 februari 2013 08:26 schreef BlackLining het volgende:
[..]
210 op een naked wil je trouwens echt niet.
Komt geloof ik door iets met de auto, en wat op en neer gejofel, en een hupje en een flupje oid.quote:
Lekkere fietsen, ik heb er op gelest. Zijn enorm wendbaar, licht en hebben een goeie acceleratie.quote:Op donderdag 21 februari 2013 08:15 schreef chiren het volgende:
Is er iemand met ervaring op een Kawa ER-6N?
Ik lees dat het een lekkere wendbare naked is, op top nog ruim 210 doet (alhoewel je een naked niet voor z'n topspeed koopt) en die looks en het geluid spreken me erg aan, leuk te customizen, heerlijk geluid met een Leovince of Akrapovic...
[ afbeelding ]
Oja, ik ben me dus aan het oriënteren op een eerste fiets, welke een naked moet zijn
Het liefst neem ik meteen een Superduke, maar die ligt nog boven mijn budget en ik weet ook niet of dat heel verstandig is.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:52 schreef Mirgeam het volgende:
Ik ga toch maar morgen, was m'n kaartje vergeten uit te printen
wel een lekker stukkie gefietst
Grappig dingquote:Op donderdag 21 februari 2013 08:15 schreef chiren het volgende:
Is er iemand met ervaring op een Kawa ER-6N?
Ik lees dat het een lekkere wendbare naked is, op top nog ruim 210 doet (alhoewel je een naked niet voor z'n topspeed koopt) en die looks en het geluid spreken me erg aan, leuk te customizen, heerlijk geluid met een Leovince of Akrapovic...
[ afbeelding ]
Oja, ik ben me dus aan het oriënteren op een eerste fiets, welke een naked moet zijn
Het liefst neem ik meteen een Superduke, maar die ligt nog boven mijn budget en ik weet ook niet of dat heel verstandig is.
30cm verlagen?quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:01 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
Grappig ding
achterkantje 30cm verlagen, fatsoenlijk uitziende uitlaat, normale koplamp en die rare kappen rond de radiator verwijderen en dan is het echt een mooie fiets.
Veel centraler in NL kan bijna niet; ik zie het probleem niet zo, of heb je een Utereg-Ban?quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:43 schreef einschtein het volgende:
Stiekem wil ik ook wel ff naar de Motorbeurs, alleen het is in Utrecht.
Op het verlagen na; eenschquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:01 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
Grappig ding
achterkantje 30cm verlagen, fatsoenlijk uitziende uitlaat, normale koplamp en die rare kappen rond de radiator verwijderen en dan is het echt een mooie fiets.
haal dan een duke 390, daar heb je denk ik meer plezier van.quote:Op donderdag 21 februari 2013 08:15 schreef chiren het volgende:
Is er iemand met ervaring op een Kawa ER-6N?
Ik lees dat het een lekkere wendbare naked is, op top nog ruim 210 doet (alhoewel je een naked niet voor z'n topspeed koopt) en die looks en het geluid spreken me erg aan, leuk te customizen, heerlijk geluid met een Leovince of Akrapovic...
[ afbeelding ]
Oja, ik ben me dus aan het oriënteren op een eerste fiets, welke een naked moet zijn
Het liefst neem ik meteen een Superduke, maar die ligt nog boven mijn budget en ik weet ook niet of dat heel verstandig is.
Ok, wij willen rond die tijd ook pleite, is een uurtje rijden hiervandaanquote:Op donderdag 21 februari 2013 18:08 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wij stappen om 10:00 op de trein Rotterdam cs
Nee, heb ik niet. 't Is alleen zo'n 2u rijden.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Veel centraler in NL kan bijna niet; ik zie het probleem niet zo, of heb je een Utereg-Ban?
2 uur naar Utrecht? moet je op de trapfiets?quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:26 schreef einschtein het volgende:
[..]
Nee, heb ik niet. 't Is alleen zo'n 2u rijden.
En ben pas rond 1u vrij.
Nee, als ik ga dan wil ik op de motor.quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
2 uur naar Utrecht? moet je op de trapfiets?
Die is net nieuw en dus duur en daarbij is die duke een 1cilinder met 35pk minder... Ik zie niet in hoe me dat meer plezier zal gaan opleverenquote:Op donderdag 21 februari 2013 18:13 schreef Yreal het volgende:
[..]
haal dan een duke 390, daar heb je denk ik meer plezier van.
120 incl belasting min of meer, beginnersrijbewijs en eerste voertuig op eigen naam, maar wel goede postcode en.. ik weet niet of ze er nog steeds onderscheid in maken, vroeger wel in ieder geval: vrouw.quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:30 schreef Haasbeuntje het volgende:
Hey,
Ff een vraagje aan de jonge motorrijders:
Wat betalen jullie aan de verzekering per jaar? (Alleen WA)
Ik zat alvast even te bekijken wat ik kwijt ben als ik een motor op mijn naam verzeker, en dat is nogal wat goedkoper dan mijn brommer (+100% goedkoper nogwel)
Nou, da's toch geen onoverkomelijke afstand op de motor? Rije met je donder!quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:51 schreef einschtein het volgende:
[..]
Nee, als ik ga dan wil ik op de motor.
5000 euro hagelnieuw, Flink wat goedkoper dan een er6n. Bovendien, 1 cilinderquote:Op donderdag 21 februari 2013 18:56 schreef chiren het volgende:
[..]
Die is net nieuw en dus duur en daarbij is die duke een 1cilinder met 35pk minder... Ik zie niet in hoe me dat meer plezier zal gaan opleverenik denk eerder een hoop ergenis op de snelweg.
Verder ziet een Akrapovic op de ER-6N er al heel wat beter uit dan die gekke pijp hierboven:
[ afbeelding ]
En het geluid
http://m.youtube.com/watch?v=tcthP1e33zE&feature=relmfu
Lijkt wel een supermotard
Ik denk dat zo'n ding er stiekem nog best aan sleurtquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
5000 euro hagelnieuw, Flink wat goedkoper dan een er6n. Bovendien, 1 cilinder.
Inderdaad, mensen die denken dat CC's verband hebben met je vermogenquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik denk dat zo'n ding er stiekem nog best aan sleurt![]()
Ik vind dat aantallen cc's verhaal altijd zoooo grappig he; dat zijn meestal mensen die nooit op een 250cc crossertje hebben gereden, maar altijd op flauwe (no pun) 600cc 4 cilinders
![]()
350 éénpitter gaat best wel vooruit hoor, alleen moet je er niet op naar Zuid Frankrijk willen.
neehoor. gas, remmen koppeling enz. zitten op dezelfde plekquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:57 schreef WhiteJoker het volgende:
Ik heb eigenlijk nog nooit op een 1-pitter gereden. Maakt dat veel verschil?
Flauwquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
neehoor. gas, remmen koppeling enz. zitten op dezelfde plek
na 20.000 km op een 4 cilinder vond ik het helemaal geweldig. Veeeeel leuker rijden imo, nu wil ik er zelf eentjequote:Op donderdag 21 februari 2013 23:00 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
FlauwIk bedoel kwa rijden zelf. Ik snap dat de besturing hetzelfde werkt
Weet nog niet.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nou, da's toch geen onoverkomelijke afstand op de motor? Rije met je donder!
Sorry hoor, maar die Duke 390 is leuk voor in en buiten de stad, maar geen leuke motor om iedere dag bijvoorbeeld 75km heen en terug mee naar je werk te rijden wanneer dit voornamelijk snelwegkilometers zijn. Dat betekent gewoon veel schakelen, veel meer anticiperen omdat je vermogen mist, hoge toeren rijden en niet ontspannen aankomen omdat je door een klein zuchtje wind al de andere baan opgeblazen wordt omdat hij volgetankt nog geen 150 kilo weegt.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:47 schreef Yreal het volgende:
[..]
Inderdaad, mensen die denken dat CC's verband hebben met je vermogen
350je;quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:57 schreef WhiteJoker het volgende:
Ik heb eigenlijk nog nooit op een 1-pitter gereden. Maakt dat veel verschil?
Voor 150 km per dag all year long zou ik inderdaad naar iets anders kijken, al kan het op een DR 800 ook prima, maar dan is het lichtere spul wat minder interessant natuurlijkquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:54 schreef chiren het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar die Duke 390 is leuk voor in en buiten de stad, maar geen leuke motor om iedere dag bijvoorbeeld 75km heen en terug mee naar je werk te rijden wanneer dit voornamelijk snelwegkilometers zijn. Dat betekent gewoon veel schakelen, veel meer anticiperen omdat je vermogen mist, hoge toeren rijden en niet ontspannen aankomen omdat je door een klein zuchtje wind al de andere baan opgeblazen wordt omdat hij volgetankt nog geen 150 kilo weegt.
Verder klinkt het ook als een opgevoerde Tomos en is die achterband niet veel breder dan ik vroeger op mijn Honda NSX (=brommer) had.
Dat het leuk speelgoed is, hoge funactor heeft, lekker wendbaar is en lekker door de stad knalt geloof ik absoluut, maar absoluut niet te vergelijken met een 600+cc met een bak meer vermogen.
Ervaring met 1 cilinders heb ik genoeg (tijdje met een Honda cr250 rondgebanjerd), maar dat vind ik niets voor woon-werk-snelwegverkeer.
SM's zijn dopequote:Op donderdag 21 februari 2013 23:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
350je;
Effe doortikken naar 2.10.
En voor de dikke klappen;
Mafkees
Wel vet; plofplofplofplof, en hoppaaaa, achterwieltje, geen drama, gewoon spierballen![]()
leuk spul hoor, ééncilinders
dat het geen snelweg beest is, eens. Maar dat is de er6n ook niet echt. Sowieso, nakeds niet.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:54 schreef chiren het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar die Duke 390 is leuk voor in en buiten de stad, maar geen leuke motor om iedere dag bijvoorbeeld 75km heen en terug mee naar je werk te rijden wanneer dit voornamelijk snelwegkilometers zijn. Dat betekent gewoon veel schakelen, veel meer anticiperen omdat je vermogen mist, hoge toeren rijden en niet ontspannen aankomen omdat je door een klein zuchtje wind al de andere baan opgeblazen wordt omdat hij volgetankt nog geen 150 kilo weegt.
Verder klinkt het ook als een opgevoerde Tomos en is die achterband niet veel breder dan ik vroeger op mijn Honda NSX (=brommer) had.
Dat het leuk speelgoed is, hoge funfactor heeft, lekker wendbaar is en lekker door de stad knalt geloof ik absoluut, maar absoluut niet te vergelijken met een 600+cc met een bak meer vermogen.
Ervaring met 1 cilinders heb ik genoeg (tijdje met een Honda cr250 rondgebanjerd), maar dat vind ik niets voor woon-werk-snelwegverkeer.
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 07:32 schreef Danger.Mouse het volgende:
Slingers, ballonnen, taart! Het is feest! Aangekomen in het rijk der tiggers; tiener af
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 07:32 schreef Danger.Mouse het volgende:
Slingers, ballonnen, taart! Het is feest! Aangekomen in het rijk der tiggers; tiener af
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 22 februari 2013 07:32 schreef Danger.Mouse het volgende:
Slingers, ballonnen, taart! Het is feest! Aangekomen in het rijk der tiggers; tiener af
1-pitter zijn heerlijk om mee te rijden, wel minder geschikt op de snelweg omdat je wel vrij hoog in toeren rijd meestal. Afhankelijk ook weer van het type motor, een offroad of supermotard op de snelweg.. het kan, maar boven de 130-140km/u is het gewoon niet lang vol te houden. Maargoed, binnendoor is véél leuker. Voor woon-werk met veel snelweg moet je gewoon een motor aanschaffen die goed is voor de snelweg, dus minimaal 2 cilinders en als het even kan een beetje windbescherming in de vorm van minimaal een topkuip. Ik heb nu zelf trouwens een vol vermogen ER-5, dus ja dat rijd op de snelweg ook niet echt lekker boven de 140.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:37 schreef Salatrel het volgende:
tis heerlijk rijden op mijn 1 cilinder
Pardon?quote:
dat dachten wij ookquote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:07 schreef lipjes het volgende:
Zo, parkeerkaart uitgeprint voor de motorbeurs, dus ik ben zeker van een plekkie
Dan moet je er ook niet zo laat zijn.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:31 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
dat dachten wij ookbleek dus niet zo te zijn
ik was er gister ook om 11uur, dus das een rare aanname die je doet. Die kaarten haal je dan blijkbaar voor niks :squote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:34 schreef lipjes het volgende:
[..]
Dan moet je er ook niet zo laat zijn.
Wij zijn gewoon ergens rond 11en ofzo op de beurs
Mwa, ik zet dan de auto ook echt wel ergens neer, en ook maar voor 11 euro.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:35 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
ik was er gister ook om 11uur, dus das een rare aanname die je doet. Die kaarten haal je dan blijkbaar voor niks :s
Dat hebben wij dan ook gedaan, maar toch is het niet netjes, je reserveert en betaald dus voor niks.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:36 schreef lipjes het volgende:
[..]
Mwa, ik zet dan de auto ook echt wel ergens neer, en ook maar voor 11 euro.
En zijn ze het daar niet mee eens, gereedschapset ligt in de auto, draai gewoon die slagboom eruit
Was je wel naar P4 gegaan? want die is daarvoor juist gereserveerdquote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:57 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat hebben wij dan ook gedaan, maar toch is het niet netjes, je reserveert en betaald dus voor niks.
Jup, en die stond vol en was afgesloten.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:58 schreef lipjes het volgende:
[..]
Was je wel naar P4 gegaan? want die is daarvoor juist gereserveerd
Wie gaat er nou betalen om te parkerenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:58 schreef lipjes het volgende:
[..]
Was je wel naar P4 gegaan? want die is daarvoor juist gereserveerd
Ik weet niet precies welk merk. Maar zal vanavond ff een foto postenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wat voor? deka heb ook een nieuwe gekocht
Es gefällt mir güt, ja.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:48 schreef Salatrel het volgende:
wij presenteren u enkele highlights van de motorbeurs 2013!
[ afbeelding ]
Honda MSX125
[ afbeelding ]
KTM Duke 125
[ afbeelding ]
Suzuki Hayabusa
[ afbeelding ]
"es ist wehrmachtig schön"
Zocht je nou de koffers, of ook de rekken?quote:
Wel een verslag posten dan heaquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:08 schreef Sounddragon het volgende:
Wel op korte termijn een dagje een KTM990adv. geroggeld; blijkt gewoon een familielid van Anne testrijder te zijn bij KTM; dat wordt lagge.
Ik kwam erachter dat ik zelfs op die Dakar KTM nog wel wat aan de grond kreeg. Had ik echt niet gedacht.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:40 schreef WhiteJoker het volgende:
Was een leuke beurs. Wel erachter gekomen dat veel modellen te hoog zijn voor me
Zelfs ik had dat en ik moet bij de meeste modellen op m'n tenen staan.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:05 schreef Dekatria het volgende:
Bij die MSX kreeg ik echt het idee dat ik op een kinderfietsje zat, zo klein was dat ding
Maybe, en neequote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:34 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Wel een verslag posten dan hea
oh, en was het fijn in de file
als je geld zat hebt is het leuk speelgoed denk ik XDquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:05 schreef Dekatria het volgende:
Bij die MSX kreeg ik echt het idee dat ik op een kinderfietsje zat, zo klein was dat ding
je bent door de jaren heen gewoon een zuurpruim gewordenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:52 schreef Sounddragon het volgende:
Heel effe staan kijken bij die stuntboys, maar dat geklooi kan me niet heel erg meer boeien eigenlijk; ondanks dat er ruimte zat is daar, moet het blijkbaar elk jaar weer op een klein postzegeltje allemaal, waardoor het niet echt innovatief is. Hele dag een beetje wheelies maken met kids en gillende meisjes achterop en af en toe een showtje waar niet veel spannends te zien is.
2 Jaar geleden was 'ie nog wel grappig, dit vond ik niet veel -> peuk oproken en wegwezen.
Dat zag ik ook nog. Of njah, ik zag alleen de instructeurs heen en weer racen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:55 schreef Salatrel het volgende:
achter ons was het probeer je eerste rijles pleintje met eneduke 125
Whehe, nee, ik vind stuntrijden best tof, als die mannen een beetje de ruimte hebben; wel eens bij een trainingsmiddagje van die malloten in Rotjeknor geweest? Dát is vetquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:55 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je bent door de jaren heen gewoon een zuurpruim geworden
Geil dingquote:Op zaterdag 23 februari 2013 03:33 schreef Sounddragon het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)19df&previousPage=lr
de 390 is toch net zo groot? Wat lijkt mij dat een tof speeltjequote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:04 schreef Salatrel het volgende:
Die ktm125 is wel een goeie voor anne qua maat moet alleen ff zon 690 blokske in
Ik dacht dat die net een beetje groter is, maar zadelhoogte is hetzelfde bij de 125 en 390quote:Op zaterdag 23 februari 2013 09:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
de 390 is toch net zo groot? Wat lijkt mij dat een tof speeltje![]()
125 kan je ook upgraden naar 390quote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:29 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ik dacht dat die net een beetje groter is, maar zadelhoogte is hetzelfde bij de 125 en 390
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die krijgen van mij altijd een duim.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:46 schreef einschtein het volgende:
[ afbeelding ]
De man van deze vrachtwaggelGing even een stukje naar rechts zodat ik er tussendoor kon. __O
Ik heb hem maar een hele arm gegeven.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:50 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Die krijgen van mij altijd een duim.
tot aan e elleboog en zonder vaselinequote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:51 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik heb hem maar een hele arm gegeven.
Die zit er bij mij aan vastquote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:51 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik heb hem maar een hele arm gegeven.
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:37 schreef Dekatria het volgende:
We waren nogal afgeleid, Yreal.ik heb die dingen wel eens in het wild gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:37 schreef Dekatria het volgende:
We waren nogal afgeleid, Yreal.Geniale foto btwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a frood who really knows where his towel is.
Ja, echt. Gek ding.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:03 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Dat was ook wel een maf ding. Ik zag hem en ik had echt zoiets: damn wat een slagschip!
dat is toch gewoon vakantie?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:46 schreef Yreal het volgende:
Van de zomer maar niet op vakantie, maar even hardcore toeren.
Wat zou een realistische afstand zijn als je 3 weken weg wil zijn? 8.000 km?
Haha ja, gewoon blok wisselenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:01 schreef Yreal het volgende:
[..]
125 kan je ook upgraden naar 390![]()
Trouwens, jouw ui![]()
![]()
is echt een upgrade kit voorquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:30 schreef Tankiej het volgende:
Zo, terug van de beurs! Ik ben erachter dat Italianen allemaal niet nadenken over de plaatsing van de stepjes, of gewoon allemaal erg kleine voeten hebben. Op de SF (848), MTS 1200 en Tuono kan ik allemaal mijn rechtervoet niet goed kwijt, bij de MTS ook problemen met mijn linkervoet
Maar ik wil wel eens een proefritje maken op de MTS1200 en de nieuwe KTM 1190! Eind april waarschijnlijk naar KTM Orange Day bij een dealer vlakbij m'n ouders en eind mei naar Ducati Demodag in Assen
[..]
Haha ja, gewoon blok wisselen
Dankje
300km per dag is meer dan genoeg.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:46 schreef Yreal het volgende:
Van de zomer maar niet op vakantie, maar even hardcore toeren.
Wat zou een realistische afstand zijn als je 3 weken weg wil zijn? 8.000 km?
Maar zo af en toe even een dagje Snelweg pakken om wat kilometers te maken, anders kom je net Frankrijk door...quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:09 schreef Dekatria het volgende:
[..]
300km per dag is meer dan genoeg.
ja je kan best honderden kilomet er pakken op dag 1 om in het gebied te komen waar je wil. Toeren maar ter plaatse zou ik wel rekening houden met stopsquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:25 schreef Yreal het volgende:
Misschien moet ik ook niet TE ambitieus zijn op mijn eerste motor reis
Eerste ruwe planning https://maps.google.nl/ma(...)3,4,6,7,9,11&t=m&z=5quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:30 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja je kan best honderden kilomet er pakken op dag 1 om in het gebied te komen waar je wil. Toeren maar ter plaatse zou ik wel rekening houden met stopsin mijn schotland trip is de langste dag 330km en de kortste 160 ofzo
Wat had jij eigenlijk in die 2 koffers? Echt veel bagage opties heeft mijn fazert namelijk nietquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:09 schreef Dekatria het volgende:
[..]
300km per dag is meer dan genoeg.
hoe kom je aan deze route? zijn het places of interest waar je perse heen wil? want ik zie namelijk dat je een hoop mooie plaatsen (al wat toeristisch) overslaatquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:32 schreef Yreal het volgende:
[..]
Eerste ruwe planning https://maps.google.nl/ma(...)3,4,6,7,9,11&t=m&z=5
Een beetje uit de duim gezogen waar ik ongeveer heen zou willen rijden. Spanje / portugal lijkt mij erg mooi. Ik vind het stukje langs de noordzee erg gaaf. Bovendien wil ik nog een keer naar rome en de alpen in.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:52 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hoe kom je aan deze route? zijn het places of interest waar je perse heen wil? want ik zie namelijk dat je een hoop mooie plaatsen (al wat toeristisch) overslaat
Slaapzak, luchtbed, kleren, eten en eetgerei, met water en brandstof.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wat had jij eigenlijk in die 2 koffers? Echt veel bagage opties heeft mijn fazert namelijk niet
Mmmm... slaapspul is misschien het grootste probleem inderdaad...quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:58 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Slaapzak, luchtbed, kleren, eten en eetgerei, met water en brandstof.
Ik heb van de zomer ook gewoon gekeken hoever ik kon rijden voor het niet meer leuk werd - de eerste 2 dagen had ik 1000km gereden, dat was echt teveel. Het voordeel van ~300km per dag is dat je dan niet de hele tijd snelweg hoeft te pompen en bovendien bij aankomst nog de tijd (en energie) hebt om de kuttoerist uit te hangen.
Mijn slaapgear pakt heel compact in, speciaal aangeschaft voor de motorreizen. Prijzig, maar ideaal.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:01 schreef Yreal het volgende:
[..]
Mmmm... slaapspul is misschien het grootste probleem inderdaad...
maar ook met tent?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:03 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Mijn slaapgear pakt heel compact in, speciaal aangeschaft voor de motorreizen. Ideaal.
Mijn tent is een log 2 persoons ding (dat blauwe ding op de foto). Eigenlijk te groot/zwaar voor op de motor, maar door dat ding heb ik een perfecte ruggesteun voor onderweg... en dat scheelt enorm op lange afstanden.quote:
Ja ik krijg dus nooit zulke koffers op mijn motorquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:05 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Mijn tent is een log 2 persoons ding (dat blauwe ding op de foto). Eigenlijk te groot/zwaar voor op de motor, maar door dat ding heb ik een perfecte ruggesteun voor onderweg... en dat scheelt enorm op lange afstanden.
[ afbeelding ]
Hangt er vanaf wat je wilt natuurlijk hequote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:07 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja ik krijg dus nooit zulke koffers op mijn motor
Maar dingen als kleren en wat ander klein spul moeten natuurlijk wel mee.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:08 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je wilt natuurlijk hezonder kisten kan je makkelijk op de bonnefooi reizen, omdat je dan het gros van de dingen die ik hier heb ingepakt niet nodighebt. Het is natuurlijk wel een stuk prijziger.
tja persoonlijk zou ik als ik die kant op gaan bijvoorbeeld knallen naar het meer van Genève (beginpunt route de grandes alpes) dan die route volgen naar de Middellandse zee dan knallen richting Pyreneeën en de Pyreneeën horizontaal doorkruisen met zoveel mogelijk bochtige weggetjes ipv verticaal de snelste weg. en dan portugal, spanje doen.. en evt via de franse kust terug. Italië, Oostenrijk en zwitserland zou ik apart doenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
Een beetje uit de duim gezogen waar ik ongeveer heen zou willen rijden. Spanje / portugal lijkt mij erg mooi. Ik vind het stukje langs de noordzee erg gaaf. Bovendien wil ik nog een keer naar rome en de alpen in.
En eigenlijk geloof ik niet dat het haalbaar is in 1x
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijtassen e.d. zijn dan wel een uitkomst. Een bagagerol is ook een veel beproefd concept daarmee.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:10 schreef Yreal het volgende:
[..]
Maar dingen als kleren en wat ander klein spul moeten natuurlijk wel mee.
ik verblijf ik schotland in youthhostels en pak een paar B&B's... ik heb genoeg aan mijn topkoffer, bagagerol en tanktasquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:10 schreef Yreal het volgende:
[..]
Maar dingen als kleren en wat ander klein spul moeten natuurlijk wel mee.
Zadeltas, zijtassen, bagagerol en tanktas. Meer is denk ik echt niet mogelijk. Ik zie wel eens mensen voorbij komen die 40liter zijkoffers op dit model hebben gebeund, maar hoe ze dat dan gedaan hebbenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:11 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zijtassen e.d. zijn dan wel een uitkomst. Een bagagerol is ook een veel beproefd concept daarmee.
Zo'n afstand willen rijden dan zal je toch wat bagageruimte op je brommert moeten maken.
die zijn tijdens de motorbeurs bij de touratech stand geweestquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zadeltas, zijtassen, bagagerol en tanktas. Meer is denk ik echt niet mogelijk. Ik zie wel eens mensen voorbij komen die 40liter zijkoffers op dit model hebben gebeund, maar hoe ze dat dan gedaan hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat het een goed idee is voor je om even een kleinere reis te doen voor je een dergelijk lange trip maakt. Dan kom je er meteen achter wat goed is en waar het nog tekort schiet.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zadeltas, zijtassen, bagagerol en tanktas. Meer is denk ik echt niet mogelijk. Ik zie wel eens mensen voorbij komen die 40liter zijkoffers op dit model hebben gebeund, maar hoe ze dat dan gedaan hebben
ik heb wel eens zitten kijken voor IJsland op de motor (vooral omdat ik tijdens mijn vakantie daar best wat bepakte motoren voorbij zag komen) kwam uiteindelijk uit bij the biking viking (quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:18 schreef BlackLining het volgende:
Ik vraag mee af hoe je dat zou doen als je ergens naartoe wilt waar je met je eigen motor niet kunt komen zodat je wel met het vliegtuig moet.. Motor huren en hopen dat het past, of wat. En echt handig zijn aldie koffers ook niet in een vliegtuig.
Nadeel is dan weer wel met dat huren dat het voor 2 weken gewoon rendabeler is om met je eigen fiets te gaan. Hemelstergend duur.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:21 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb wel eens zitten kijken voor IJsland op de motor (vooral omdat ik tijdens mijn vakantie daar best wat bepakte motoren voorbij zag komen) kwam uiteindelijk uit bij the biking viking () en die heeft gewoon verschillende types te huur dus altijd wel iets wat past.
uiteraard maar ijsland is niet onoverkoombaar... wil je bijvoorbeeld in australië ofzo een tour maken heb je weinig optiesquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:23 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Nadeel is dan weer wel met dat huren dat het voor 2 weken gewoon rendabeler is om met je eigen fiets te gaan. Hemelstergend duur.
Da's ook weer zo. Scheelt dat ik daar niet zo nodig naartoe hoefquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:25 schreef Salatrel het volgende:
[..]
uiteraard maar ijsland is niet onoverkoombaar... wil je bijvoorbeeld in australië ofzo een tour maken heb je weinig opties
Maar dan is IJsland wel zo'n beetje het verste wat je kunt gaan. Amerika of hier in de buurt zal dat niet gaan. Zat in het vliegtuig naast een Nieuw Zeelander die ook motor reed, en die vond dat ik daar maar eens een toer moest gaan maken, want dat was mooi.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:23 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Nadeel is dan weer wel met dat huren dat het voor 2 weken gewoon rendabeler is om met je eigen fiets te gaan. Hemelstergend duur.
hoelang ben je daar?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:28 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Maar dan is IJsland wel zo'n beetje het verste wat je kunt gaan. Amerika of hier in de buurt zal dat niet gaan. Zat in het vliegtuig naast een Nieuw Zeelander die ook motor reed, en die vond dat ik daar maar eens een toer moest gaan maken, want dat was mooi.
Alleen hoe dat handig zou kunnen wist hij ook niet. Huren is inderdaad schandalig duur. Als je goed lang gaat zou daar een nieuwe motor kopen nog best wel het meest rendabele kunnen zijn..
Ik twee weken, maar ga hier niet motorrijden. Zou alleen nog zo graag eens naar Nieuw Zeeland willen voor een motor vakantie. Tering wat een prachtig land.quote:
toevallig was vanmiddag op tv nog een stuk over een duitser die een trip op de motor door nieuw zeeland had gewonnenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:30 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik twee weken, maar ga hier niet motorrijden. Zou alleen nog zo graag eens naar Nieuw Zeeland willen voor een motor vakantie. Tering wat een prachtig land.
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]
toevallig was vanmiddag op tv nog een stuk over een duitser die een trip op de motor door nieuw zeeland had gewonnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:02 schreef Dekatria het volgende:
[..]
[ afbeelding ]ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:02 schreef Dekatria het volgende:
[..]
[ afbeelding ]HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of even naar het Schwarzwald, prachtig rijden ook daar en niet al te ver weg.quote:Op zondag 24 februari 2013 09:00 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Tripje naar de Alpen als training zou perfect zijn denk ik
volg de bmw rijderquote:Op zondag 24 februari 2013 10:03 schreef Yreal het volgende:
Zo op de beurs eens naar bagagespul kijken
Doe es een beetje foto's van wat gemiddelde Aussie bikes?quote:Op zondag 24 februari 2013 08:57 schreef BlackLining het volgende:
30 graden
En dampend vochtig, dus motorrijden zou er hier niet bij zijnmaar godverdomme zeg, zelfs de motorways hier zijn prachtige bochtige wegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Die heb ik al, is 4 maanden oudquote:Op zondag 24 februari 2013 16:30 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik had dan toch voor een jas gekozen....
quote:Op zondag 24 februari 2013 16:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Doe es een beetje foto's van wat gemiddelde Aussie bikes?
GSXR-750 of Motoguzzi choppers, dat is het zo'n beetje. Zo het centrum van Sydney in, zal eens kijken of ik wat moois kan vastleggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Die 800gs en die tiger van hunquote:Op zondag 24 februari 2013 10:30 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Of eerder gezegd, de gele touratechtasjes.
Ik vond het bierkratje achterop wel leuk gevonden. Het blijven ook Duitsers.quote:
Sowieso de Suzuki standquote:
Heul nietquote:Op zondag 24 februari 2013 19:43 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik vond het bierkratje achterop wel leuk gevonden. Het blijven ook Duitsers.
En de Honda-dames waren beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |