abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123095942
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 22:26 schreef ejiraM het volgende:

[..]

Ik doe ook nooit battledates, want dat vind ik stom :P Maar accepteer zelf heel zelden een speeddateverzoek, maar mijne worden wel altijd geaccepteerd.. Zelfs midden in de nacht :P
ik heb vandaag 3 speeddates gehad, dus misschien hangt het van de vijver waar je in vist af..
"Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"
pi_123095984
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 22:26 schreef ejiraM het volgende:

[..]

Ik doe ook nooit battledates, want dat vind ik stom :P Maar accepteer zelf heel zelden een speeddateverzoek, maar mijne worden wel altijd geaccepteerd.. Zelfs midden in de nacht :P
OK, dus het probleem is

de vrouwen krijgen al snel een hele waslijst met geinteresseerde mannen, aangezien ze altijd prijs hebben met hun eigen speeddate verzoek.

Vervolgens wordt er door de vrouwen weinig speeddates geaccepteerd, omdat ze al zo'n hele lijst met geinteresseerde mannen hebben.

Dus een man moet maar gewoon goed geluk hebben dat er een speeddate verzoek langskomt, of er zo goed uit zien dat alle vrouwen spontaan een oneliner sturen bij het zien van zijn foto :')
pi_123096450
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 21:19 schreef All-out het volgende:

[..]

je wacht wel netjes tot de ander jou begint te zoenen
Ja, en daarna ga ik plat op mn rug liggen om te wachten tot ie me neemt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Linguine op 19-02-2013 22:47:54 ]
pi_123096578
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 22:38 schreef Linguine het volgende:

[..]

Ja, en daarna ga ik plat om mn rug liggen om te wachten tot ie me neemt.
een vrouw naar mijn hart!
pi_123097093
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 22:38 schreef Linguine het volgende:

[..]

Ja, en daarna ga ik plat om mn rug liggen om te wachten tot ie me neemt.
zoals het een goede vrouw betaamt
  dinsdag 19 februari 2013 @ 22:52:14 #81
330855 ejiraM
for the greater good
pi_123097340
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 22:31 schreef geenvetzak het volgende:

[..]

OK, dus het probleem is

de vrouwen krijgen al snel een hele waslijst met geinteresseerde mannen, aangezien ze altijd prijs hebben met hun eigen speeddate verzoek.

Vervolgens wordt er door de vrouwen weinig speeddates geaccepteerd, omdat ze al zo'n hele lijst met geinteresseerde mannen hebben.

Dus een man moet maar gewoon goed geluk hebben dat er een speeddate verzoek langskomt, of er zo goed uit zien dat alle vrouwen spontaan een oneliner sturen bij het zien van zijn foto :')
Haha wellicht :D Of ik heb een veel minder gedetailleerd 'eisenlijstje' ingevuld. Volgens mij vind ik het prima als een man tussen de 19 en de 29 is en in de randstad woont; daar zitten er vast genoeg van op Paiq, zoiets kan ook schelen :+
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
pi_123097678
maarre, ejira,
waarom doe je zelf wel speeddates maar accepteer je ze niet van anderen? daar zit toch geen verschil tussen?
  dinsdag 19 februari 2013 @ 23:00:41 #83
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_123097756
lol het gemiddelde van mijn foto op Paiq is 9.1

Waar kan je dat doen beoordelen?
  dinsdag 19 februari 2013 @ 23:17:19 #84
330855 ejiraM
for the greater good
pi_123098608
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 22:59 schreef All-out het volgende:
maarre, ejira,
waarom doe je zelf wel speeddates maar accepteer je ze niet van anderen? daar zit toch geen verschil tussen?
Oh dat is vooral omdat je als je zelf een speeddate zoekt je de timing kan bepalen. Dat doe ik namelijk vooral als er geen van mijn (leuke) contacten online zijn. Als er op zo'n moment een speeddate aanbod langskomt accepteer ik dat ook hoor, maar dat is niet altijd zo ;)

Als ik een heel erg leuk gesprek met iemand heb vind ik dat zonde om dan twee gesprekken half te voeren :D
pi_123098816
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 23:17 schreef ejiraM het volgende:

[..]

Oh dat is vooral omdat je als je zelf een speeddate zoekt je de timing kan bepalen. Dat doe ik namelijk vooral als er geen van mijn (leuke) contacten online zijn. Als er op zo'n moment een speeddate aanbod langskomt accepteer ik dat ook hoor, maar dat is niet altijd zo ;)

Als ik een heel erg leuk gesprek met iemand heb vind ik dat zonde om dan twee gesprekken half te voeren :D
Waarom kom ik jou nooit tegen dan op Paiq? :D
  dinsdag 19 februari 2013 @ 23:22:12 #86
330855 ejiraM
for the greater good
pi_123098859
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 23:21 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Waarom kom ik jou nooit tegen dan op Paiq? :D
Hoezo? En wie zegt dat dat nog niet gebeurd is? :P
pi_123099330
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 23:22 schreef ejiraM het volgende:

[..]

Hoezo? En wie zegt dat dat nog niet gebeurd is? :P
Haha wat is je voornaam? :P
pi_123099370
Ja.. Wat zou haar voornaam nou zijn...?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_123099587
als je naar haar plaatje kijkt weet je gelijk dat ze Rapunzel heet!

Vooral nergens anders in dat gebied in ieder geval :P
pi_123099696
Oke, dame die mij benaderde via RP, wat mij ook echt een leuke dame leek als ik naar het profiel keek gaat hem ook niet worden denk ik..... Elkaar leren kennen betekent voor haar mailtjes sturen met een lijst met vragen ondertekend met haar nickname.....
Heeft nog niets over zichzelf verteld en weet dus nog niet eens een voornaam.
Nu dus maar een mailtje terug gestuurd dat het ook wel aardig zou zijn als ze iets over zichzelf zou vertellen, zoals haar naam.
Nog zo'n vragenlijst van haar kant en het gaat de prullenbak in :P
A mind with a heart of it's own
pi_123099887
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 23:37 schreef DrMarten het volgende:
Oke, dame die mij benaderde via RP, wat mij ook echt een leuke dame leek als ik naar het profiel keek gaat hem ook niet worden denk ik..... Elkaar leren kennen betekent voor haar mailtjes sturen met een lijst met vragen ondertekend met haar nickname.....
Nu dus maar een mailtje terug gestuurd dat het ook wel aardig zou zijn als ze iets over zichzelf zou vertellen, zoals haar naam.
Moest je je loonstrookje en je patientdossier ook meesturen? :D

zou zelf gelijk al nee gezegd hebben :P
pi_123100177
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 23:37 schreef DrMarten het volgende:
doet me denken aan Miranda in ME2 shadow broker :P
pi_123101774
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 23:30 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Haha wat is je voornaam? :P
Marije dumbass.
pi_123101882
quote:
10s.gif Op woensdag 20 februari 2013 00:21 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Marije dumbass.
Oh ja, zie het nu..
Het is al laat he :')
pi_123101946
haha
  woensdag 20 februari 2013 @ 07:24:02 #96
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_123104518
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 21:53 schreef Dizorn het volgende:

[..]

Niet echt netjes. Kan ze ook niets aan doen. Net zoals jij er niets aan kan doen dat je pot bent en dat accepteren wij ook O-)
wat heeft dat er nu weer mee te maken? :') ik was even benieuwd of de "ik zoen altijd op de eerste date en ik moetzoenen om te bepalen of er chemie is"-mensen dat in dit geval ook nog zouden doen :+ misschien kunnen lelijke meisjes wel goed zoenem en toch nog iets losmaken zo.
random plaatje van Amerikaans meisje verder.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 20 februari 2013 @ 07:41:38 #97
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_123104606
Ik ben klaar met paiq iig want dat gaat nergens over, één bericht per drie dagen. En ik heb wel wat beters te doen dan steeds online zijn daar. Werkt denk ik alleen als je chat. Mijn doelgroep zit er ook niet volgens mij en als die er wel zit kan ik er niks mee want dat kutsysteem koppelt me aan leeftijdsgenoten :') eens kijken of ik mn account kan deactiveren, anders kan ik alles weer opnieuw invullen als ik het toch nog een kans wil geven later :P

Nergens te vinden hoe dat moet, uiteraard :')

[ Bericht 20% gewijzigd door Viking84 op 20-02-2013 07:49:23 ]
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 20 februari 2013 @ 08:02:46 #98
50430 Yuki
Student Midwife
pi_123104750
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 07:41 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben klaar met paiq iig want dat gaat nergens over, één bericht per drie dagen. En ik heb wel wat beters te doen dan steeds online zijn daar. Werkt denk ik alleen als je chat. Mijn doelgroep zit er ook niet volgens mij en als die er wel zit kan ik er niks mee want dat kutsysteem koppelt me aan leeftijdsgenoten :') eens kijken of ik mn account kan deactiveren, anders kan ik alles weer opnieuw invullen als ik het toch nog een kans wil geven later :P

Nergens te vinden hoe dat moet, uiteraard :')
Staat ergens in t optiesmenu, maar volgens mij verwijder je dan wel alles.
♥ || Baby catcher in training || ♥
  woensdag 20 februari 2013 @ 08:08:46 #99
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_123104792
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 08:02 schreef Yuki het volgende:

[..]

Staat ergens in t optiesmenu, maar volgens mij verwijder je dan wel alles.
Oké, in de mobiele versie zag ik het niet staan. En ik ga dan idd maar alles verwijderen, want ik zie mezelf niet echt terugkomen. Nee, doe mij maar profielensites O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_123105605
Gisteren een gezellige date gehad, we hadden al ruim twee weken contact via de whatsapp en het werd dus hoog tijd om eens bij elkaar te komen. Heel spannend is het allemaal niet geweest maar wel gezellig, we zijn eerst gaan eten en daarna hebben we een drankje gedaan. De tijd vloog om en we hadden zo 4 uur vol gepraat waarna we afscheid namen. Er is overigens niks spannends gebeurt, 3 kussen op de wang bij aankomst en vertrek ;) Dit gaat sowietso nog een vervolg krijgen :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')