ik heb vandaag 3 speeddates gehad, dus misschien hangt het van de vijver waar je in vist af..quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:26 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Ik doe ook nooit battledates, want dat vind ik stomMaar accepteer zelf heel zelden een speeddateverzoek, maar mijne worden wel altijd geaccepteerd.. Zelfs midden in de nacht
OK, dus het probleem isquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:26 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Ik doe ook nooit battledates, want dat vind ik stomMaar accepteer zelf heel zelden een speeddateverzoek, maar mijne worden wel altijd geaccepteerd.. Zelfs midden in de nacht
Ja, en daarna ga ik plat op mn rug liggen om te wachten tot ie me neemt.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:19 schreef All-out het volgende:
[..]
je wacht wel netjes tot de ander jou begint te zoenen
een vrouw naar mijn hart!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:38 schreef Linguine het volgende:
[..]
Ja, en daarna ga ik plat om mn rug liggen om te wachten tot ie me neemt.
zoals het een goede vrouw betaamtquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:38 schreef Linguine het volgende:
[..]
Ja, en daarna ga ik plat om mn rug liggen om te wachten tot ie me neemt.
Haha wellichtquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:31 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
OK, dus het probleem is
de vrouwen krijgen al snel een hele waslijst met geinteresseerde mannen, aangezien ze altijd prijs hebben met hun eigen speeddate verzoek.
Vervolgens wordt er door de vrouwen weinig speeddates geaccepteerd, omdat ze al zo'n hele lijst met geinteresseerde mannen hebben.
Dus een man moet maar gewoon goed geluk hebben dat er een speeddate verzoek langskomt, of er zo goed uit zien dat alle vrouwen spontaan een oneliner sturen bij het zien van zijn foto
Oh dat is vooral omdat je als je zelf een speeddate zoekt je de timing kan bepalen. Dat doe ik namelijk vooral als er geen van mijn (leuke) contacten online zijn. Als er op zo'n moment een speeddate aanbod langskomt accepteer ik dat ook hoor, maar dat is niet altijd zoquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:59 schreef All-out het volgende:
maarre, ejira,
waarom doe je zelf wel speeddates maar accepteer je ze niet van anderen? daar zit toch geen verschil tussen?
Waarom kom ik jou nooit tegen dan op Paiq?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:17 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Oh dat is vooral omdat je als je zelf een speeddate zoekt je de timing kan bepalen. Dat doe ik namelijk vooral als er geen van mijn (leuke) contacten online zijn. Als er op zo'n moment een speeddate aanbod langskomt accepteer ik dat ook hoor, maar dat is niet altijd zo![]()
Als ik een heel erg leuk gesprek met iemand heb vind ik dat zonde om dan twee gesprekken half te voeren
Hoezo? En wie zegt dat dat nog niet gebeurd is?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:21 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Waarom kom ik jou nooit tegen dan op Paiq?
Haha wat is je voornaam?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:22 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Hoezo? En wie zegt dat dat nog niet gebeurd is?
Moest je je loonstrookje en je patientdossier ook meesturen?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:37 schreef DrMarten het volgende:
Oke, dame die mij benaderde via RP, wat mij ook echt een leuke dame leek als ik naar het profiel keek gaat hem ook niet worden denk ik..... Elkaar leren kennen betekent voor haar mailtjes sturen met een lijst met vragen ondertekend met haar nickname.....
Heeft nog niets over zichzelf verteld en weet dus nog niet eens een voornaam.
Nu dus maar een mailtje terug gestuurd dat het ook wel aardig zou zijn als ze iets over zichzelf zou vertellen, zoals haar naam.
Nog zo'n vragenlijst van haar kant en het gaat de prullenbak in
doet me denken aan Miranda in ME2 shadow brokerquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:37 schreef DrMarten het volgende:
Oke, dame die mij benaderde via RP, wat mij ook echt een leuke dame leek als ik naar het profiel keek gaat hem ook niet worden denk ik..... Elkaar leren kennen betekent voor haar mailtjes sturen met een lijst met vragen ondertekend met haar nickname.....
Heeft nog niets over zichzelf verteld en weet dus nog niet eens een voornaam.
Nu dus maar een mailtje terug gestuurd dat het ook wel aardig zou zijn als ze iets over zichzelf zou vertellen, zoals haar naam.
Nog zo'n vragenlijst van haar kant en het gaat de prullenbak in
wat heeft dat er nu weer mee te maken?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:53 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Niet echt netjes. Kan ze ook niets aan doen. Net zoals jij er niets aan kan doen dat je pot bent en dat accepteren wij ook
Staat ergens in t optiesmenu, maar volgens mij verwijder je dan wel alles.quote:Op woensdag 20 februari 2013 07:41 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben klaar met paiq iig want dat gaat nergens over, één bericht per drie dagen. En ik heb wel wat beters te doen dan steeds online zijn daar. Werkt denk ik alleen als je chat. Mijn doelgroep zit er ook niet volgens mij en als die er wel zit kan ik er niks mee want dat kutsysteem koppelt me aan leeftijdsgenoteneens kijken of ik mn account kan deactiveren, anders kan ik alles weer opnieuw invullen als ik het toch nog een kans wil geven later
Nergens te vinden hoe dat moet, uiteraard
Oké, in de mobiele versie zag ik het niet staan. En ik ga dan idd maar alles verwijderen, want ik zie mezelf niet echt terugkomen. Nee, doe mij maar profielensitesquote:Op woensdag 20 februari 2013 08:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Staat ergens in t optiesmenu, maar volgens mij verwijder je dan wel alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |