abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 februari 2013 @ 16:59:44 #101
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_123078938
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 16:59 schreef JRRY het volgende:

[..]

She Wolf (Falling ro pieces)
:N
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  dinsdag 19 februari 2013 @ 16:59:49 #102
319979 Fok-it
All is well
pi_123078945
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 16:59 schreef supersof het volgende:
You shout it out. But I can't hear a word you say.
Titanium
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  dinsdag 19 februari 2013 @ 17:00:05 #103
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_123078950
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 16:59 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Titanium
ja *O*
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_123078954
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 16:59 schreef supersof het volgende:

[..]

:N
godverdomme die zijn van dezelfde wijf en lijkt echt extreem op elkaar.
pi_123078955
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 16:59 schreef supersof het volgende:

[..]

bij mij ook wel :Y
Bij 'normaal' gebruik gaat mijn MBP iets van 5 of 6 uur mee Als ik alleen hier actief ben is het misschien 3 of 4 uur.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_123078957
Ik heb een awesome zeroes playlist gevonden op Spotify :D
pi_123078971
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 17:00 schreef nodig het volgende:
Ik heb een awesome zeroes playlist gevonden op Spotify :D
zeroes zijn leuk.
pi_123078999
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 17:00 schreef JRRY het volgende:

[..]

zeroes zijn leuk.
Jij bent ook leuk O+
  dinsdag 19 februari 2013 @ 17:01:51 #109
319979 Fok-it
All is well
pi_123079014
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 17:01 schreef nodig het volgende:

[..]

Jij bent ook leuk O+
Sof, pik je dat, hij gaat vreemd :?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_123079017
Wanneer is die FOK JNG SC meet nu?
pi_123079027
I, I'll do anything I could for you

RAAD
  dinsdag 19 februari 2013 @ 17:02:21 #112
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_123079032
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft.
raad het liedje.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_123079034
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 17:01 schreef nodig het volgende:
Wanneer is die FOK JNG SC meet nu?
Geen idee. Juni/juli :? Geen idee, zal er zeer waarschijnlijk toch niet zijn :N
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_123079035
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 17:01 schreef nodig het volgende:

[..]

Jij bent ook leuk O+
Ik weet wanneer zullen we afspreken :@
pi_123079038
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 17:01 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Sof, pik je dat, hij gaat vreemd :?
Ik had eerst dit staan:

supersof jij bent ook leuk O+

Toch maar weggehaald :')
  dinsdag 19 februari 2013 @ 17:02:31 #116
319979 Fok-it
All is well
pi_123079040
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 17:02 schreef supersof het volgende:
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft.
raad het liedje.
Sterrenstof :')
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_123079052
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 17:02 schreef supersof het volgende:
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft.
raad het liedje.
idk
pi_123079058
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 17:01 schreef nodig het volgende:
Wanneer is die FOK JNG SC meet nu?
Morgen in Utrecht.
pi_123079066
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 17:02 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Sterrenstof :')
Nu je het zegt, ik geloof het ook ja :P
  dinsdag 19 februari 2013 @ 17:03:14 #120
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_123079071
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 17:02 schreef JRRY het volgende:
I, I'll do anything I could for you

RAAD
ik weet niet :N
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_123079073
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 17:01 schreef nodig het volgende:
Wanneer is die FOK JNG SC meet nu?
Afgelopen zaterdag, we wilden jou er niet bij hebben dus hebben we niks gezegd.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  dinsdag 19 februari 2013 @ 17:03:29 #122
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_123079083
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 17:01 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Sof, pik je dat, hij gaat vreemd :?
Ja dat keur ik goed.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_123079084
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 17:03 schreef Beach het volgende:

[..]

Afgelopen zaterdag, we wilden jou er niet bij hebben dus hebben we niks gezegd.
Was supersof er ook :o
pi_123079093
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 17:03 schreef supersof het volgende:

[..]

ik weet niet :N
Got2LuvU Sean Paul & Alexis Jordan
  dinsdag 19 februari 2013 @ 17:03:41 #125
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_123079095
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 17:02 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Sterrenstof :')
niet haten ;(
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')