Dan was het zeker een goeie plasma-TVquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:52 schreef hamerhaaitje het volgende:
er sliepen 10 andere mensen in die kamer![]()
Behalve Dimens die zat een film te kijken
Macbookquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:53 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Dan was het zeker een goeie plasma-TV
ja ik ook, hoewel wel minder omdat ik toen nog veel vaker bij mn moeder woonde en ook op vakantie was maar toch, leuke stad he. waaorm moet je eigenlijk in de zomer naar lelystad, niks te doen hier xdquote:
Was een meetquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:54 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja ik ook, hoewel wel minder omdat ik toen nog veel vaker bij mn moeder woonde en ook op vakantie was maar toch, leuke stad he. waaorm moet je eigenlijk in de zomer naar lelystad, niks te doen hier xd
Gaat waarschijnlijk over mijquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:55 schreef supersof het volgende:
Before you came into my live, I missed you so bad, I missed you so so bad.
raad het liedje.
call me maybequote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:55 schreef supersof het volgende:
Before you came into my live, I missed you so bad, I missed you so so bad.
raad het liedje.
goedzoquote:
best thing I never hadquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:56 schreef JRRY het volgende:
[..]
raad liedje:
what goed around comes back around hey my baby
She Wolf (Falling ro pieces)quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:59 schreef supersof het volgende:
You shout it out. But I can't hear a word you say.
raad het liedje.
bij mij ook welquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:59 schreef Stuart het volgende:
Mijn MBP loopt relatief vrij snel leeg als ik Fok!
Bij 'normaal' browsen gaat het veel langer mee
Zal wel door het automatisch verversen komen. Geen idee
Ohjaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:58 schreef Beach het volgende:
[..]
fokken op mobiel en elkaar niet aankijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |