quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:50 schreef Beach het volgende:
[..]
ja hier leek me goede plek om als eerste te melden
Nou veel plezier met datgeen wat je gaat doen danquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:51 schreef Stuart het volgende:
Ik ben er vanavond niet lieve lieve mensen
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
das een leuke stad om seks te hebben echt waar
nouuuuquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:51 schreef Stuart het volgende:
Ik ben er vanavond niet lieve lieve mensen
Ik denk dat je niet gemist wordt door iedereen als ik het zo 1,2,3 inschatquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:51 schreef Stuart het volgende:
Ik ben er vanavond niet lieve lieve mensen
We hebben geen seks gehadquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
das een leuke stad om seks te hebben echt waar
Ik ben nog niet weg hoor maar thank you ever so muchquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:51 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nou veel plezier met datgeen wat je gaat doen dan
Wel klein beetje toch?quote:
Jammer voor supersof & promiquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:51 schreef Stuart het volgende:
Ik ben er vanavond niet lieve lieve mensen
Bedoel je vanavond Engelse tijd?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben nog niet weg hoor maar thank you ever so much
Zo is het leven. Ik kan het niet elke dag iedereen naar het zin makenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet gemist wordt door iedereen als ik het zo 1,2,3 inschat
Mij maak je het wel naar de zin hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo is het leven. Ik kan het niet elke dag iedereen naar het zin maken![]()
was van de zomerquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:52 schreef JRRY het volgende:
[..]
wie is we en was je serieus in Lelystad? ik ook
om half 5quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:52 schreef hamerhaaitje het volgende:
er sliepen 10 andere mensen in die kamer![]()
Behalve Dimens die zat een film te kijken
Ik ben nu in NLquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:52 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Bedoel je vanavond Engelse tijd?
Wat vriendelijk van je JRRYquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:53 schreef JRRY het volgende:
[..]
Mij maak je het wel naar de zin hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |