abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123078530
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 16:50 schreef supersof het volgende:

[..]

at the beach?
Nee, in lelystad
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_123078532
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 16:50 schreef Beach het volgende:

[..]

ja hier leek me goede plek om als eerste te melden
_O-
pi_123078539
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 16:50 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Let`s go to the be-each
nicki minaatsj
pi_123078555
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 16:51 schreef Stuart het volgende:
Ik ben er vanavond niet lieve lieve mensen :)
Nou veel plezier met datgeen wat je gaat doen dan :W
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_123078560
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 16:51 schreef hamerhaaitje het volgende:

[..]

Nee, in lelystad
das een leuke stad om seks te hebben echt waar :@
pi_123078581
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 16:51 schreef JRRY het volgende:

[..]

das een leuke stad om seks te hebben echt waar :@
_O-
Tax wil tetten :)!
pi_123078582
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 16:51 schreef Stuart het volgende:
Ik ben er vanavond niet lieve lieve mensen :)
nouuuu
pi_123078583
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 16:51 schreef Stuart het volgende:
Ik ben er vanavond niet lieve lieve mensen :)
Ik denk dat je niet gemist wordt door iedereen als ik het zo 1,2,3 inschat :+
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_123078587
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 16:51 schreef JRRY het volgende:

[..]

das een leuke stad om seks te hebben echt waar :@
We hebben geen seks gehad :')
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_123078594
quote:
niet lachen it's true
pi_123078599
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 16:51 schreef hamerhaaitje het volgende:

[..]

Nou veel plezier met datgeen wat je gaat doen dan :W
Ik ben nog niet weg hoor maar thank you ever so much _O_
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_123078605
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 16:52 schreef hamerhaaitje het volgende:

[..]

We hebben geen seks gehad :')
Wel klein beetje toch?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_123078606
er sliepen 10 andere mensen in die kamer :')
Behalve Dimens die zat een film te kijken
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_123078614
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 16:51 schreef Stuart het volgende:
Ik ben er vanavond niet lieve lieve mensen :)
Jammer voor supersof & promi ;(
pi_123078616
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 16:52 schreef hamerhaaitje het volgende:

[..]

We hebben geen seks gehad :')
wie is we en was je serieus in Lelystad? ik ook *O*
pi_123078621
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 16:52 schreef Stuart het volgende:

[..]

Ik ben nog niet weg hoor maar thank you ever so much _O_
Bedoel je vanavond Engelse tijd?
pi_123078626
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 16:52 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ik denk dat je niet gemist wordt door iedereen als ik het zo 1,2,3 inschat :+
Zo is het leven. Ik kan het niet elke dag iedereen naar het zin maken :N :s)
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_123078634
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 16:52 schreef Stuart het volgende:

[..]

Zo is het leven. Ik kan het niet elke dag iedereen naar het zin maken :N :s)
Mij maak je het wel naar de zin hoor :@
pi_123078635
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 16:52 schreef JRRY het volgende:

[..]

wie is we en was je serieus in Lelystad? ik ook *O*
was van de zomer
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_123078640
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 16:52 schreef JRRY het volgende:

[..]

niet lachen it's true
ik zou het niet weten :+
Tax wil tetten :)!
pi_123078641
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 16:52 schreef hamerhaaitje het volgende:
er sliepen 10 andere mensen in die kamer :')
Behalve Dimens die zat een film te kijken
om half 5 :')
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_123078646
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 16:52 schreef EugeneKrabs het volgende:

[..]

Bedoel je vanavond Engelse tijd?
Ik ben nu in NL :Y

Ik bedoel zeg maar van 7pm tot middernacht :Y
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_123078656
pi_123078657
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 16:53 schreef JRRY het volgende:

[..]

Mij maak je het wel naar de zin hoor :@
Wat vriendelijk van je JRRY :@ :Y
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_123078659
quote:
9s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 16:53 schreef Beach het volgende:

[..]

om half 5 :')
En met shit gooien naar mijn hoofd :')
Pakje sigaretten op mijn hoofd enzo
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')