abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123078530
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 16:50 schreef supersof het volgende:

[..]

at the beach?
Nee, in lelystad
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_123078532
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 16:50 schreef Beach het volgende:

[..]

ja hier leek me goede plek om als eerste te melden
_O-
pi_123078539
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 16:50 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Let`s go to the be-each
nicki minaatsj
pi_123078555
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 16:51 schreef Stuart het volgende:
Ik ben er vanavond niet lieve lieve mensen :)
Nou veel plezier met datgeen wat je gaat doen dan :W
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_123078560
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 16:51 schreef hamerhaaitje het volgende:

[..]

Nee, in lelystad
das een leuke stad om seks te hebben echt waar :@
pi_123078581
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 16:51 schreef JRRY het volgende:

[..]

das een leuke stad om seks te hebben echt waar :@
_O-
Tax wil tetten :)!
pi_123078582
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 16:51 schreef Stuart het volgende:
Ik ben er vanavond niet lieve lieve mensen :)
nouuuu
pi_123078583
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 16:51 schreef Stuart het volgende:
Ik ben er vanavond niet lieve lieve mensen :)
Ik denk dat je niet gemist wordt door iedereen als ik het zo 1,2,3 inschat :+
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_123078587
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 16:51 schreef JRRY het volgende:

[..]

das een leuke stad om seks te hebben echt waar :@
We hebben geen seks gehad :')
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_123078594
quote:
niet lachen it's true
pi_123078599
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 16:51 schreef hamerhaaitje het volgende:

[..]

Nou veel plezier met datgeen wat je gaat doen dan :W
Ik ben nog niet weg hoor maar thank you ever so much _O_
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_123078605
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 16:52 schreef hamerhaaitje het volgende:

[..]

We hebben geen seks gehad :')
Wel klein beetje toch?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_123078606
er sliepen 10 andere mensen in die kamer :')
Behalve Dimens die zat een film te kijken
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_123078614
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 16:51 schreef Stuart het volgende:
Ik ben er vanavond niet lieve lieve mensen :)
Jammer voor supersof & promi ;(
pi_123078616
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 16:52 schreef hamerhaaitje het volgende:

[..]

We hebben geen seks gehad :')
wie is we en was je serieus in Lelystad? ik ook *O*
pi_123078621
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 16:52 schreef Stuart het volgende:

[..]

Ik ben nog niet weg hoor maar thank you ever so much _O_
Bedoel je vanavond Engelse tijd?
pi_123078626
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 16:52 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ik denk dat je niet gemist wordt door iedereen als ik het zo 1,2,3 inschat :+
Zo is het leven. Ik kan het niet elke dag iedereen naar het zin maken :N :s)
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_123078634
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 16:52 schreef Stuart het volgende:

[..]

Zo is het leven. Ik kan het niet elke dag iedereen naar het zin maken :N :s)
Mij maak je het wel naar de zin hoor :@
pi_123078635
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 16:52 schreef JRRY het volgende:

[..]

wie is we en was je serieus in Lelystad? ik ook *O*
was van de zomer
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_123078640
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 16:52 schreef JRRY het volgende:

[..]

niet lachen it's true
ik zou het niet weten :+
Tax wil tetten :)!
pi_123078641
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 16:52 schreef hamerhaaitje het volgende:
er sliepen 10 andere mensen in die kamer :')
Behalve Dimens die zat een film te kijken
om half 5 :')
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_123078646
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 16:52 schreef EugeneKrabs het volgende:

[..]

Bedoel je vanavond Engelse tijd?
Ik ben nu in NL :Y

Ik bedoel zeg maar van 7pm tot middernacht :Y
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_123078656
pi_123078657
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 16:53 schreef JRRY het volgende:

[..]

Mij maak je het wel naar de zin hoor :@
Wat vriendelijk van je JRRY :@ :Y
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_123078659
quote:
9s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 16:53 schreef Beach het volgende:

[..]

om half 5 :')
En met shit gooien naar mijn hoofd :')
Pakje sigaretten op mijn hoofd enzo
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_123078662
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 16:52 schreef hamerhaaitje het volgende:
er sliepen 10 andere mensen in die kamer :')
Behalve Dimens die zat een film te kijken
Dan was het zeker een goeie plasma-TV :)
pi_123078679
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 16:53 schreef EugeneKrabs het volgende:

[..]

Dan was het zeker een goeie plasma-TV :)
Macbook
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_123078693
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 16:53 schreef hamerhaaitje het volgende:

[..]

was van de zomer
ja ik ook, hoewel wel minder omdat ik toen nog veel vaker bij mn moeder woonde en ook op vakantie was maar toch, leuke stad he. waaorm moet je eigenlijk in de zomer naar lelystad, niks te doen hier xd
pi_123078729
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 16:54 schreef JRRY het volgende:

[..]

ja ik ook, hoewel wel minder omdat ik toen nog veel vaker bij mn moeder woonde en ook op vakantie was maar toch, leuke stad he. waaorm moet je eigenlijk in de zomer naar lelystad, niks te doen hier xd
Was een meet
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
  dinsdag 19 februari 2013 @ 16:55:28 #80
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_123078738
Before you came into my live, I missed you so bad, I missed you so so bad.
raad het liedje.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_123078750
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 16:55 schreef hamerhaaitje het volgende:

[..]

Was een meet
serieus, wie waren op die meet :@ ?
pi_123078756
's ochtends samen met Leeell van alles uit de vijver vissen :') _O-
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_123078763
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 16:55 schreef supersof het volgende:
Before you came into my live, I missed you so bad, I missed you so so bad.
raad het liedje.
Gaat waarschijnlijk over mij :Y
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_123078765
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 16:55 schreef JRRY het volgende:

[..]

serieus, wie waren op die meet :@ ?
ik en beach en roald
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_123078769
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 16:55 schreef supersof het volgende:
Before you came into my live, I missed you so bad, I missed you so so bad.
raad het liedje.
call me maybe
  dinsdag 19 februari 2013 @ 16:56:20 #86
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_123078778
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 16:56 schreef JRRY het volgende:

[..]

call me maybe
goedzo *O*
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_123078779
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 16:55 schreef hamerhaaitje het volgende:

[..]

ik en beach en roald
leuke dingen gedaan in lelystad :@ ?
pi_123078800
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 16:56 schreef JRRY het volgende:

[..]

leuke dingen gedaan in lelystad :@ ?
Ja
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_123078815
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 16:56 schreef supersof het volgende:

[..]

goedzo *O*
raad liedje:

what goed around comes back around hey my baby
pi_123078825
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 16:56 schreef hamerhaaitje het volgende:

[..]

Ja
zoals? :D
  dinsdag 19 februari 2013 @ 16:57:57 #91
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_123078865
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 16:56 schreef JRRY het volgende:

[..]

raad liedje:

what goed around comes back around hey my baby
best thing I never had
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_123078867
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 16:57 schreef JRRY het volgende:

[..]

zoals? :D
Bier gedronken
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_123078889
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 16:57 schreef hamerhaaitje het volgende:

[..]

Bier gedronken
in welk café?
pi_123078891
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 16:57 schreef JRRY het volgende:

[..]

zoals? :D
fokken op mobiel en elkaar niet aankijken
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_123078896
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 16:57 schreef supersof het volgende:

[..]

best thing I never had
ja klopt nu jij weer
pi_123078913
Mijn MBP loopt relatief vrij snel leeg als ik Fok!
Bij 'normaal' browsen gaat het veel langer mee :Y

Zal wel door het automatisch verversen komen. Geen idee :N
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  dinsdag 19 februari 2013 @ 16:59:11 #97
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_123078916
You shout it out. But I can't hear a word you say.
raad het liedje.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_123078925
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 16:59 schreef supersof het volgende:
You shout it out. But I can't hear a word you say.
raad het liedje.
She Wolf (Falling ro pieces)
  dinsdag 19 februari 2013 @ 16:59:31 #99
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_123078928
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 16:59 schreef Stuart het volgende:
Mijn MBP loopt relatief vrij snel leeg als ik Fok!
Bij 'normaal' browsen gaat het veel langer mee :Y

Zal wel door het automatisch verversen komen. Geen idee :N
bij mij ook wel :Y
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_123078932
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 16:58 schreef Beach het volgende:

[..]

fokken op mobiel en elkaar niet aankijken
Ohja
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')