quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:50 schreef Beach het volgende:
[..]
ja hier leek me goede plek om als eerste te melden
Nou veel plezier met datgeen wat je gaat doen danquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:51 schreef Stuart het volgende:
Ik ben er vanavond niet lieve lieve mensen
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
das een leuke stad om seks te hebben echt waar
nouuuuquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:51 schreef Stuart het volgende:
Ik ben er vanavond niet lieve lieve mensen
Ik denk dat je niet gemist wordt door iedereen als ik het zo 1,2,3 inschatquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:51 schreef Stuart het volgende:
Ik ben er vanavond niet lieve lieve mensen
We hebben geen seks gehadquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
das een leuke stad om seks te hebben echt waar
Ik ben nog niet weg hoor maar thank you ever so muchquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:51 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nou veel plezier met datgeen wat je gaat doen dan
Wel klein beetje toch?quote:
Jammer voor supersof & promiquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:51 schreef Stuart het volgende:
Ik ben er vanavond niet lieve lieve mensen
Bedoel je vanavond Engelse tijd?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben nog niet weg hoor maar thank you ever so much
Zo is het leven. Ik kan het niet elke dag iedereen naar het zin makenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet gemist wordt door iedereen als ik het zo 1,2,3 inschat
Mij maak je het wel naar de zin hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo is het leven. Ik kan het niet elke dag iedereen naar het zin maken![]()
was van de zomerquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:52 schreef JRRY het volgende:
[..]
wie is we en was je serieus in Lelystad? ik ook
om half 5quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:52 schreef hamerhaaitje het volgende:
er sliepen 10 andere mensen in die kamer![]()
Behalve Dimens die zat een film te kijken
Ik ben nu in NLquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:52 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Bedoel je vanavond Engelse tijd?
Wat vriendelijk van je JRRYquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:53 schreef JRRY het volgende:
[..]
Mij maak je het wel naar de zin hoor
Dan was het zeker een goeie plasma-TVquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:52 schreef hamerhaaitje het volgende:
er sliepen 10 andere mensen in die kamer![]()
Behalve Dimens die zat een film te kijken
Macbookquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:53 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Dan was het zeker een goeie plasma-TV
ja ik ook, hoewel wel minder omdat ik toen nog veel vaker bij mn moeder woonde en ook op vakantie was maar toch, leuke stad he. waaorm moet je eigenlijk in de zomer naar lelystad, niks te doen hier xdquote:
Was een meetquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:54 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja ik ook, hoewel wel minder omdat ik toen nog veel vaker bij mn moeder woonde en ook op vakantie was maar toch, leuke stad he. waaorm moet je eigenlijk in de zomer naar lelystad, niks te doen hier xd
Gaat waarschijnlijk over mijquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:55 schreef supersof het volgende:
Before you came into my live, I missed you so bad, I missed you so so bad.
raad het liedje.
call me maybequote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:55 schreef supersof het volgende:
Before you came into my live, I missed you so bad, I missed you so so bad.
raad het liedje.
goedzoquote:
best thing I never hadquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:56 schreef JRRY het volgende:
[..]
raad liedje:
what goed around comes back around hey my baby
She Wolf (Falling ro pieces)quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:59 schreef supersof het volgende:
You shout it out. But I can't hear a word you say.
raad het liedje.
bij mij ook welquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:59 schreef Stuart het volgende:
Mijn MBP loopt relatief vrij snel leeg als ik Fok!
Bij 'normaal' browsen gaat het veel langer mee
Zal wel door het automatisch verversen komen. Geen idee
Ohjaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:58 schreef Beach het volgende:
[..]
fokken op mobiel en elkaar niet aankijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |