abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123237587
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 13:15 schreef TheArt het volgende:

[..]

Ik vind het een beetje rare zin en opmerking. Hoe kun je nou een uitspraak doen over nu terwijl je het hebt over een VOORMALIG teamarts :') Wie weet tot hoever dat voormalig teamarts al terug gaat.
Als het een Leinders is dan kan dat best. Maar voor ons is het onmogelijk om zulke uitspraken te beoordelen. Hij zegt ook dat Armstrong in een dopingvrije wereld de beste was geweest, dus tja.
pi_123237623
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 13:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Als het een Leinders is dan kan dat best. Maar voor ons is het onmogelijk om zulke uitspraken te beoordelen. Hij zegt ook dat Armstrong in een dopingvrije wereld de beste was geweest, dus tja.
Waarom viel hij dan voor zijn kanker in de TDF elke keer uit?
pi_123237644
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 13:21 schreef THEFXR het volgende:

[..]

EPO gebruikte hij al, dus daar kan het niet aan gelegen hebben.
pi_123237656
quote:

[..]

36e worden in de Tour op je 24e en een ritzege boeken zou ik niet elke keer uitvallen willen noemen. Laat staan die behaalde wereldtitel, Waalse Pijl zege en 2x 2e in L-B-L.
pi_123237658
quote:

[..]

Omdat hij toen nog geen gentherapie had gehad, duh..
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_123237694
quote:

[..]

quote:

[..]

Ik bedoel juist dat je iemand die dat met stelligheid zegt niet serieus kan nemen.
pi_123237702
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 13:23 schreef TheArt het volgende:

[..]

36e worden in de Tour op je 24e en een ritzege boeken zou ik niet elke keer uitvallen willen noemen. Laat staan die behaalde wereldtitel, Waalse Pijl zege en 2x 2e in L-B-L.
ja, met doping, dat bekende hij in het zkh
pi_123237737
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 13:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

[..]

Ik bedoel juist dat je iemand die dat met stelligheid zegt niet serieus kan nemen.
dus, dan is de rest gelijk ook niet waar, qua uitspraken?
pi_123237756
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 13:26 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Net als Klaas Faber weet je jezelf elke keer buiten de discussie te plaatsen.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_123237799
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 13:27 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Net als Klaas Faber weet je jezelf elke keer buiten de discussie te plaatsen.
en jij kan alleen maar achteraf lullen
pi_123238790
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 13:26 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Lees nog een keer goed wat ik zeg. Als je het dan nog niet begrijpt, wil ik het best even uitleggen :).
pi_123238929
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 14:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Lees nog een keer goed wat ik zeg. Als je het dan nog niet begrijpt, wil ik het best even uitleggen :).
ik begrijp de motivatie erachter niet, dat elke keer als een insider info geeft, er wordt gezocht naar vreemde ongelovige uitspraken, om die bron dan maar te diskwalificeren.

Liefde maakt blind, maar die connectie maak ik tussen 2 liefhebbende en niet tussen fans en hun liefde voor hun sport.
Zo komt het bij mij over.
pi_123239203
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 14:07 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ik begrijp de motivatie erachter niet, dat elke keer als een insider info geeft, er wordt gezocht naar vreemde ongelovige uitspraken, om die bron dan maar te diskwalificeren.

Liefde maakt blind, maar die connectie maak ik tussen 2 liefhebbende en niet tussen fans en hun liefde voor hun sport.
Zo komt het bij mij over.
Tja ik heb nu eenmaal geleerd kritisch naar bronnen te kijken. En daar is in dit geval alle reden voor. Dus zeg ik dat zulke uitspraken moeilijk te beoordelen zijn, weinigzeggend. Je weet eenvoudigweg niet of het waar is of niet waar. Nouja, jij wel natuurlijk!

Als er een "insider" is die zegt dat een sport volledig clean is, bekijk ik dat ook kritisch. Jij bekijkt alleen de tegenstanders van jouw punt kritisch, en iedereen die jouw punt onderschrijft volkomen kritiekloos.
pi_123239307
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 14:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Tja ik heb nu eenmaal geleerd kritisch naar bronnen te kijken. En daar is in dit geval alle reden voor. Dus zeg ik dat zulke uitspraken moeilijk te beoordelen zijn, weinigzeggend. Je weet eenvoudigweg niet of het waar is of niet waar. Nouja, jij wel natuurlijk!

Als er een "insider" is die zegt dat een sport volledig clean is, bekijk ik dat ook kritisch. Jij bekijkt alleen de tegenstanders van jouw punt kritisch, en iedereen die jouw punt onderschrijft volkomen kritiekloos.
We pikken er allemaal uit, wat strookt met onze eigen visie, het is dus net een puzzel die je moet leggen, met al die verschillende bronnen.
Het ligt er maar net aan wie, welke filter gebruikt.
pi_123239411
Ratjetoe en thefxr, schei toch uit met deze zinlose discussie, en ga lekker naar de omloop kijken en enjoy
pi_123239511
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 14:19 schreef THEFXR het volgende:

[..]

We pikken er allemaal uit, wat strookt met onze eigen visie, het is dus net een puzzel die je moet leggen, met al die verschillende bronnen.
Het ligt er maar net aan wie, welke filter gebruikt.
Eens.
pi_123240134
quote:
“Wielrennen nooit meer dopingvrij”

'S-HERTOGENBOSCH, 20130221 -- Na een onrustige winter is het wielerseizoen weer begonnen. Zaterdag staat de eerste klassieker op het programma: Omloop het Nieuwsblad. De aanloop naar dit seizoen werd gedomineerd door de dopingbekentenis van Lance Armstrong bij Oprah Winfrey. Nationaal werd de wielerwereld opgeschrikt door het stoppen van Rabobank als hoofdsponsor van de wielerploeg en de bekentenissen van onder andere Danny Nelissen en Thomas Dekker. Multiscope vroeg 1000 Nederlanders naar hun kijk op doping in het wielrennen en andere sporten.

Interesse verdwijnt niet
Ondanks alle dopingschandalen van de laatste jaren, verliest de wielrennerij weinig van zijn kijkers. Ongeveer driekwart van de wielerliefhebbers volgt ook komende zomer weer (deels) de Tour de France. Slechts 10% volgt de komende Tour de France minder dan voorheen vanwege alle dopingschandalen. Een zelfde percentage geeft aan juist meer te gaan kijken.

Nooit meer dopingvrij
Ondanks de initiatieven om doping uit het wielrennen te weren, heeft het publiek daar geen vertrouwen in. 87% denkt niet dat dopinggebruik in het wielrennen ooit helemaal verdwijnt. Slechts 3% weet zeker dat er in het peloton ooit geen doping meer gebruikt wordt. 10% heeft daar wel vertrouwen in, maar is er niet zeker van.

Ruim een derde van de ondervraagden denkt zelfs dat er, ondanks alle maatregelen en bekentenissen, wielrenners op dit moment meer doping gebruiken dan 10 jaar geleden. Mensen die zeggen zeer geïnteresseerd te zijn in wielrennen hebben hier meer vertrouwen in. Ongeveer een vijfde (19%) denkt dat er op dit moment meer doping gebruikt wordt. Een kwart van alle ondervraagden is overtuigd dat het dopinggebruik nu minder is dan 10 jaar geleden.

Ook atletiek en voetbal ‘verdacht’

Na al het nieuws rondom dopingperikelen is het niet verwonderlijk dat liefst 90% uit een lijstje van 10 sporten aangeeft te vermoeden dat in het wielrennen het dopinggebruik het hoogst is. Atletiek en voetbal complementeren de top 3.

Doping niet vrijgeven
Soms gaan er stemmen op om doping in de sport maar helemaal vrij te geven. Een argument hierbij is gelijke kansen voor alle sporters. Dit geniet echter geen brede steun. Slechts 6% vindt inderdaad dat doping helemaal vrij moet worden gegeven. 15% vindt dat het vrijgegeven kan worden, als het maar gebeurt onder controle van een gelicenseerde arts. Mannen en vrouwen verschillen hierover van mening. Slechts 16% van de vrouwen vind dat het dopingbeleid in de sport wel wat minder hard mag, terwijl bij de mannen 27% die mening heeft.
Bron: Nieuwsbank
pi_123241085
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 14:45 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Bron: Nieuwsbank
mooi stukje, alleen die paardensport had ik nooit op plaats 8 geschat. :D
pi_123241216
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:12 schreef THEFXR het volgende:

[..]

mooi stukje, alleen die paardensport had ik nooit op plaats 8 geschat. :D
Let op: Het zijn sporten waarvan mensen denken dat het meeste gebruikt wordt, niet dat het daadwerkelijk zo is.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 23 februari 2013 @ 15:49:29 #245
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_123242290
In de paardensport zijn ze vrij streng daar mag een paard helemaal geen medicijnen meer krijgen in aanloop naar een wedstrijd toch?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_123242379
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:49 schreef rubbereend het volgende:
In de paardensport zijn ze vrij streng daar mag een paard helemaal geen medicijnen meer krijgen in aanloop naar een wedstrijd toch?
Ze zijn daar wel streng ( ^O^ ), maar of dierenartsen helemaal geen medicijnen meer mogen toedienen vlak voor een wedstrijd weet ik niet.
  zaterdag 23 februari 2013 @ 16:33:38 #247
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_123243790
http://www.nu.nl/sport/32(...)ng-bij-rabobank.html

Daar hoeven we dus ook niet meer aan te twijfelen :P
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  zaterdag 23 februari 2013 @ 16:33:39 #248
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_123243791
Eerste dopingzondaar van 2013 is bekend. Koerst voor Katoesja, is een ouwe Italiaan, en heeft samen met Museeuw op een hotelkamer geslapen. En ohja, wint Omloop het Nieuwsblad.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_123243934
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 16:33 schreef Falco het volgende:
Eerste dopingzondaar van 2013 is bekend. Koerst voor Katoesja, is een ouwe Italiaan, en heeft samen met Museeuw op een hotelkamer geslapen. En ohja, wint Omloop het Nieuwsblad.
Pieken op Omloop het Nieuwsblad is nogal sneu :')
pi_123253599
Die Chinees dan, die iedereen op een paar minuten reed in de Tour of Langkawi... _O-
Jack does it in real time...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')