Nee ik ben van hetero's overgestapt naar bezette homo'squote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:43 schreef AirwiN het volgende:
Jij laat je tegenwoordig toch bij voorkeur door hetero's raken?
Ik raak de kluts zo langzamerhand wel kwijt zo.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:44 schreef Ang3l het volgende:
Nee ik ben van hetero's overgestapt naar bezette homo's
Chocoladeijsquote:
Die heeft er niks mee te maken!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik raak de kluts zo langzamerhand wel kwijt zo.
Er kwam zojuist nog iets van haar voorbij via Facebook. Ze leeft dus nog wel.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:57 schreef L-E het volgende:
Kluts is wel kwijt inderdaad. Zie haar hier nooit meer.
Dat is mooi.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er kwam zojuist nog iets van haar voorbij via Facebook. Ze leeft dus nog wel.
We gaan zelfs dansen volgende maand!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er kwam zojuist nog iets van haar voorbij via Facebook. Ze leeft dus nog wel.
Altijd goed. Waar?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:01 schreef missbehavin het volgende:
We gaan zelfs dansen volgende maand!
Als dat geen stampen wordt.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:03 schreef missbehavin het volgende:
http://www.facebook.com/events/395019327244742/
Lesbo.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
We gaan zelfs dansen volgende maand!
Ja dat krijg je er nu van he, met je onromantische 'spread your legs woman!'quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als dat geen stampen wordt.
DJ Rob & MC JoeParkzicht!
![]()
![]()
Het is allemaal de schuld van de homo.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat krijg je er nu van he, met je onromantische 'spread your legs woman!'
Ja! Dat pikt onze hetero's in en maakt van ons vrouwen lesbo's!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van de homo.
Ach, ga voortplanten, BREEDER!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja! Dat pikt onze hetero's in en maakt van ons vrouwen lesbo's!
quote:
Vertel 'm het een plekje te geven en jou er niet mee lastig te vallenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:19 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb tegen de tegeltjeswijsheid-guru gezegd "you annoy the hell out of me with those open windows, solutions and opportunity guru ghandi crap, saying I'm dwelling, focussing on problems and shut doors. When I say something because I'm momentarily bummed out doesn't mean I'm in need for some amateur bullshit psychology 1.0 analysis with you making me into some depressed victim who's only seeing the negative. It happened last night. I was bummed out. I'm telling you. I'm moving on. No need to ring the suicide alarm!".
En nu is ie boos
Ja ik gooide hem met zijn eigen wijsheden om z'n oren.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vertel 'm het een plekje te geven en jou er niet mee lastig te vallen
Wat een nepperd danquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik gooide hem met zijn eigen wijsheden om z'n oren.
Hij zei: Thanks for making me feel like shit.
Ik zei: people can't make you feel anything. You make you feel anything.
Hij snapte het sarcasme niet
Of die spiegel in hun eigen gezicht rammen. Scherven brengen geluk enzo.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:35 schreef Ang3l het volgende:
Vaak zijn dat soort libelle wijsheid spuwende mensen die anderen een spiegel proberen voor te houden zelf de meest depressieve. Misschien moeten ze het handspiegeltje met vlinders en bloemen eens omdraaien en er zelf inkijken.
Oh ik zou daar zo slecht tegen kunnen, zwartgallig ding als ik benquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:34 schreef Ang3l het volgende:
Nou het was niet eens echt zeiken of bitchen. Meer een "En wat heb jij gister gedaan?" "Nou, ik ben er achter gekomen dat de jongen van laatst, met wie ik naar bed ben geweest... je weet wel... dat die een vriend heeft. Balen man!"
En dan meteen zo'n hele analyse over "er zijn geen problemen alleen uitdagingen" en "als er een deur sluit opent er een raam, maar jjij ziet alleen de deur". "Laat het gaan, laat het varen!"
Whut?Ik zeg alleen wat er is gebeurd mens! Hou je tegeltjes bij je
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ik zou daar zo slecht tegen kunnen, zwartgallig ding als ik ben
Ik ben een zonnestraaltje met een donkere kernquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, ben niet zwartgallig. Maar soms wil je gewoon ff zeggen "Dit gebeurde. Balen!" en dat de ander zegt "Echt? O, ja, balen man!" ipv die irriitante happy-go-lucky basis-psychologie inzichtkaarten wijsheden te gaan smijten. Ze doen net of je een suicidale depressieveling bent als je 1x zegt "He kut, ik baal".
Mag je tegenwoordig niet meer even balen of zo?
"Spiegeltje spiegeltje aan de.. BAM!"quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of die spiegel in hun eigen gezicht rammen. Scherven brengen geluk enzo.
Nou denk ik aan igggy popquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben een zonnestraaltje met een donkere kern
Aah da's lief maar zo slank ben ik al een tijdje niet meer schatquote:
Wel de aderen?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Aah da's lief maar zo slank ben ik al een tijdje niet meer schat
Sinds ik niet meer spuit valt dat ook reuze meequote:
Nee man, geeft zo'n kledderboelquote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:18 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Het ziet er niet uit man. Van die platgeslagen flubberige rafelige half doorbloede flapjes die maar wat wapperen en krullen en hangen in de wind.
Heerlijk!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:18 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Het ziet er niet uit man. Van die platgeslagen flubberige rafelige half doorbloede flapjes die maar wat wapperen en krullen en hangen in de wind.
volgens mij moet je rosbief niet platslaan hoor.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:18 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Worst ook niet!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij moet je rosbief niet platslaan hoor.
Ergens verwachtte ik dat je het als een compliment op zou vatten.quote:
Ah, jij hebt natuurlijk die hele rel gemist.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:14 schreef rhubarbje het volgende:
Hey wat is er met de spytool gebeurt!!
Aan de nazi'squote:Op woensdag 20 februari 2013 12:24 schreef KomtTijd... het volgende:
Offline gehaald voor het geval FOK! morgen verkocht moet worden.
Gelukkig hebben we tegenwoordig quote-alertsquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:24 schreef rhubarbje het volgende:
nu kan ik jullie minder goed bespieden
nee dat is andersquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:25 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we tegenwoordig quote-alerts
fok doorzoeken op een woord bijvoorbeeld je naamquote:
Een zoekfunctie waarmee je kon zien of je username genoemd wordt in topics waar je zelf niet zit.quote:
Dus als ik voortaan over je roddel kan ik weer rhubarbje typen ipv roebarbje, omdat de spytool weg is?quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
fok doorzoeken op een woord bijvoorbeeld je naam
Soort mega ctrl f
En jou hoef ik geen hetero-humper meer te noemen!quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dus als ik voortaan over je roddel kan ik weer rhubarbje typen ipv roebarbje, omdat de spytool weg is?
Die spy-tool werkte sowieso niet in het Keldertje hoorquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En jou hoef ik geen hetero-humper meer te noemen!
Wel in KPD?quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:19 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Die spy-tool werkte sowieso niet in het Keldertje hoor
daar heb je vooral een kloonscan nodigquote:
Ik google op alles waar "hetero" in staat, dus ik heb het allemaal gelezen hoorquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En jou hoef ik geen hetero-humper meer te noemen!
die is meegenomen voor verhoorquote:Op woensdag 20 februari 2013 19:27 schreef KomtTijd... het volgende:
En niemand bekommert zich om die arme wasmachine!
Ik heb gehoord dat'ie helemaal over zijn toeren wasquote:Op woensdag 20 februari 2013 19:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die is meegenomen voor verhoor
prestatie opzichquote:Op woensdag 20 februari 2013 23:12 schreef KomtTijd... het volgende:
topic vermoord met een wasmachine.
Day 1 met beetje gelukquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:30 schreef Ang3l het volgende:
dere presentatie of zo toch?
Nou voordat ik die ga aanschaffen.....
Zal beetje van de games afhangen. De ps3 heeft ook nooit kinderziektes gehad. Alleen de xboxquote:Op donderdag 21 februari 2013 08:32 schreef Ang3l het volgende:
Jij? Met alle minderziektes van dien en zo?
Ik heb m'n PS3 ook echt pas bij t tweede model gekocht of zo. Vind nu m'n PS3 nog goed en heb nog genoeg leuke spellen. Zal ook nog wel ff duren voordat ie stopt toch?
Hangt ook van de prijs af overigens.quote:Op donderdag 21 februari 2013 08:41 schreef Pheno het volgende:
Na het Vita-debacle wacht ik even. Of ze moeten me op de E3 wegblazen, want reken maar dat als ie er staat ik het ga proberen.
Ook dat. maar ik ben gewoon wat voorzichtiger. Als ik zie hoeveel stof een Vita hapt en als ik lees hoeveel mensen toch wel een beetje treurig worden van hun Wii U dan denk ik van: laat ze maar eerst met een sloot games komen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 08:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hangt ook van de prijs af overigens.
400 wat soms de ronde doet schrik ik niet heel erg van. Een game pc is 3 keer zo duur
De launch games zullen bepalend zijn hoe snel ik ren.quote:Op donderdag 21 februari 2013 08:44 schreef Pheno het volgende:
gewoon wat voorzichtiger. Als ik zie hoeveel stof een Vita hapt en als ik lees hoeveel mensen toch wel een beetje treurig worden van hun Wii U dan denk
There is no PS4. Nah, ze wilden dit keer eerder zijn dan Microsoft. Koste wat kost. Dus een kartonnen doos.quote:Op donderdag 21 februari 2013 08:45 schreef Godtje het volgende:
Wel jammer dat we de PS4 niet te zien kregen
Verwacht je niet dat de Xbox ook gewoon holiday season er is?quote:Op donderdag 21 februari 2013 08:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
There is no PS4. Nah, ze wilden dit keer eerder zijn dan Microsoft. Koste wat kost. Dus een kartonnen doos.
Ik mag het hopen voor ze. Dan wordt het pas echt leuk qua concurrentie. Al die timed exclusive-deals, ik word er nu al moe vanquote:Op donderdag 21 februari 2013 08:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Verwacht je niet dat de Xbox ook gewoon holiday season er is?
Ze vallen wel mee de laatste tijd toch? Vooral CoD en die krijgt nauwelijks meer aandachtquote:Op donderdag 21 februari 2013 08:54 schreef Pheno het volgende:
wordt het pas echt leuk qua concurrentie. Al die
600 euro voor een computerspelquote:Op donderdag 21 februari 2013 08:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
De launch games zullen bepalend zijn hoe snel ik ren.
Ik denk niet dat het ze gaat lukken of dat ze het gaan proberen maar was bijvoorbeeld GTA5 een PS4 exclusive geweest had ik hem voor 600 nog day 1 gekocht
Ik dan niet meer. Hoef geen virus op mijn consolequote:Op donderdag 21 februari 2013 09:17 schreef KomtTijd... het volgende:
Als je er Linux op kunt draaien ben ik misschien geïnteresseerd.
Bier is geen hobby maar een drankquote:Op donderdag 21 februari 2013 09:09 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
600 euro voor een computerspel
Ben ik blij dat ik een andere hobby heb...
niet met schijfjes, wel via streaming content. Gaikai is hiervoor gekocht.quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:37 schreef CherryLips het volgende:
Hij is niet backwards compatible
Ik game nooit op de pc. Veel minder gezeik en ideaal voor de games die ik speelquote:Op donderdag 21 februari 2013 09:30 schreef Q. het volgende:
een PS4 willen maar game toch vnl op mn pc nu, heb dat ding ook speciaal gekocht voor games. En speel momenteel toch alleen maar games van >
Ik speel juist veel RTSen, die zijn niet zo goed speelbaar op de console. En ook FPSen vind ik fijner op de pc qua controls. En metquote:Op donderdag 21 februari 2013 09:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik game nooit op de pc. Veel minder gezeik en ideaal voor de games die ik speel
Dus dan moet je je oude games opnieuw aanschaffen via Gaikai?quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
niet met schijfjes, wel via streaming content. Gaikai is hiervoor gekocht.
Waar staat dat?quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dus dan moet je je oude games opnieuw aanschaffen via Gaikai?
Ja bij RTSen snap ik dat,quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik speel juist veel RTSen, die zijn niet zo goed speelbaar op de console. En ook FPSen vind ik fijner op de pc qua controls. En metSteam
ook geen gepruts met schijfjes meer. Love it.
Die conclusie trek ik ff snelquote:
Virus? Ik zei linux.quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik dan niet meer. Hoef geen virus op mijn console
Gelukkig doe ik ook nog iets met zweefvliegtuigjes. Stuk goedkoper.quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bier is geen hobby maar een drank
Precies dat laatste hoop ik ook. Anders zal het een deceptie worden.quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Die conclusie trek ik ff snel
tenzij je met je originele PS3 game disc in de PS4 kan 'bewijzen' dat je de game al gekocht hebt ofzo?
Bij iets als GTA zou ik er nog aan kunnen wennen, bij een echte FPS a la CoD (quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja bij RTSen snap ik dat,
FPS vind ik tegenwoordig vanwege het bank karakter veel prettiger op de console.
Dat is als je over stapt zeker wennen.
O dus ik kan m'n Deus Ex wel spelen omdat ik die gedownload heb voor 7,50 EUR, maar had ik 'm veel duurder gekocht via de winkel dan kan 't niet? Wat kromquote:Op donderdag 21 februari 2013 09:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee hoe ze het gaan doen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O dus ik kan m'n Deus Ex wel spelen omdat ik die gedownload heb voor 7,50 EUR, maar had ik 'm veel duurder gekocht via de winkel dan kan 't niet? Wat krom
kei stom maar toch komt er een PS4 in huis zodra er ook maar 1 fatsoenlijke game uit isquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:12 schreef Ang3l het volgende:
We vinden t stom Pheno, STOM!
En we gaan het ze voetstampend vertellen!
GTA werkt gewoon zelfs beter. Die heb ik op beide gespeeld en op de PC vind ik het altijd een te makkelijke slechte port van de console orgineelquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Bij iets als GTA zou ik er nog aan kunnen wennen, bij een echte FPS a la CoD () minder snel.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:12 schreef Ang3l het volgende:
We vinden t stom Pheno, STOM!
En we gaan het ze voetstampend vertellen!
Idd, vooral GTA IV is een hele brakke port.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
GTA werkt gewoon zelfs beter. Die heb ik op beide gespeeld en op de PC vind ik het altijd een te makkelijke slechte port van de console orgineel
Op de één of andere manier viel het bij VC en SA minder op, bij IV wel heel erg. Besturing was ook gewoon kut. Daar zou ik wel een PS voor kopen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hij is er ook niet voor gemaakt. Vice City vond ik al brak.
San Andreas was redelijk voor mijn gevoel. Maar nog steeds geen consolequote:Op donderdag 21 februari 2013 10:50 schreef Q. het volgende:
Op de één of andere manier viel het bij VC en SA minder op, bij IV wel heel erg. Besturing was ook gewoon kut. Daar zou ik wel een P
Deze is tof!quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:06 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb nog nooit ook maar 1 min GTA gespeeld
Weet ook niet of het iets voor mij is.
Hooguit the ballad of gay tony
Sidequestsquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:12 schreef Ang3l het volgende:
niet zo van open werelden
Te veel keuzes en ik kan nooit kiezen.
Ik heb een leidraad nodig anders geef ik 't op.
Dan verlies ik 't verhaal omdat ik alle suffe sidequests aan
Ken jij de nieuwe OP in het PS topic plakken?quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:12 schreef Ang3l het volgende:
Ik hou niet zo van open werelden
Te veel keuzes en ik kan nooit kiezen.
Ik heb een leidraad nodig anders geef ik 't op.
Dan verlies ik 't verhaal omdat ik alle suffe sidequests aan t doen ben.
Och die lillike lesbo ok wirquote:
Gewoon op die leeftijd al ana je makkelijke korte pittige kapsel beginnenquote:
Ik nie!quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gewoon op die leeftijd al ana je makkelijke korte pittige kapsel beginnenIk vind het blasfemie!
Ze lijkt een klein beetje op Emma Watson Emma Stone en dat is dan weer een pluspunt wnt die is leukquote:
O het was r ook? Dan vind ik de foto van haar niet zo mooi, want Emma Stone vind ik echt geweldig. Die sproetjes, dat debiele lachje, dat neusje wat dan zo optrekt. Hilarisch wijfquote:
Geen idee? jij zei Emma Stone dus ik begon te kwijlenquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O het was r ook? Dan vind ik de foto van haar niet zo mooi, want Emma Stone vind ik echt geweldig. Die sproetjes, dat debiele lachje, dat neusje wat dan zo optrekt. Hilarisch wijf
Ik dacht dat je op de foto reageerdequote:Op donderdag 21 februari 2013 13:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Geen idee? jij zei Emma Stone dus ik begon te kwijlen
quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:45 schreef Ang3l het volgende:
zou ik toch wel eens willen volblaffen.
Ff willen aftoppen.
BAM!quote:
Zo'n ding presenteren terwijl de hardware nog gewoon in een pc-kast hangt is ook weer zoiets...quote:Op donderdag 21 februari 2013 08:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
There is no PS4. Nah, ze wilden dit keer eerder zijn dan Microsoft. Koste wat kost. Dus een kartonnen doos.
Er zit toch ook gewoon een Intel proc in? Eigenlijk dus niet veel meer dan een pc met een controller. PS3 heeft toch een PowerPC chip?quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zo'n ding presenteren terwijl de hardware nog gewoon in een pc-kast hangt is ook weer zoiets...
Nee en nee.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 07:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Er zit toch ook gewoon een Intel proc in? Eigenlijk dus niet veel meer dan een pc met een controller. PS3 heeft toch een PowerPC chip?
Same shit. Allemaal IBM.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 07:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee en nee.
8-core AMD Jaguar en de oude had een IBM Cell processor. Geen IBM Power PC
Ach, als ie het maar doet wat ie moet doen.quote:
Zijn ONZ en SEX opgedoekt?quote:
Nee op FOK! is er genoeg te doen.quote:
Nou ja zeg, wat stom! Waarom? Hoe lang werkte je daar al?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee op FOK! is er genoeg te doen.
Maar mijn functie is gistermiddag veranderd van IT-er naar huisvrouw.
economische reden. Iets meer dan 5 jaar.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Nou ja zeg, wat stom! Waarom? Hoe lang werkte je daar al?
Lekker dan, gewoon zonder aankondiging?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee op FOK! is er genoeg te doen.
Maar mijn functie is gistermiddag veranderd van IT-er naar huisvrouw.
Gister was die aankondiging (terwijl ik in december kreeg te horen dat ik safe zat). Ze mogen me nu nog niet ontslaan want zwanger.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lekker dan, gewoon zonder aankondiging?
En maar afvragen waarom het zo slecht gaat met de economie. "Laten we mensen ontslaan, want werkeloze mensen gaan meer kopen dan dat ze ervoor deden."quote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Gister was die aankondiging (terwijl ik in december kreeg te horen dat ik safe zat). Ze mogen me nu nog niet ontslaan want zwanger.
Maar in juli is mijn verlof voorbij en dan ben ik dus ontslagen.
Kun je dat alsnog niet vragen? Er moet toch iets van overdracht zijn?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:22 schreef Tally het volgende:
Mooiste is van de afdeling was ik de enige die wat deed
Mja das nu voorbij. Ik vind het alleen jammer dat direct na het telefoontje al mn accounts zijn dicht gezet.
Nu hoef ik niet in te loggen op mijn ex werk maar zou graag mijn mail hebben met bepaalde afspraken met PZ of mijn chef
Heb ik gedaan en kreeg te horen: zodra we meer weten gooien we het weer open.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kun je dat alsnog niet vragen? Er moet toch iets van overdracht zijn?
Dafuq? moet dat niet "zodra we meer weten gooien we hem dicht" zijn?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Heb ik gedaan en kreeg te horen: zodra we meer weten gooien we het weer open.
Dat meer weten kan wel 6 weken duren aangezien dan wel of niet de vergunning voor ontslag binnen is.
En als ze denken dat ze iets nodig hebben uit mijn mailbox dan kijken ze zelf wel even hoor
Mja officieel werk ik er nog 4 maanden hequote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:42 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dafuq? moet dat niet "zodra we meer weten gooien we hem dicht" zijn?
En die zometeen op een magische manier zijn 'verdwenen'.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wil alleen mijn afspraken hebben. Die dus zwart op wit in de mail staan.
Dat is natuurlijk best wel onzin wat je daar zegt hequote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
En maar afvragen waarom het zo slecht gaat met de economie. "Laten we mensen ontslaan, want werkeloze mensen gaan meer kopen dan dat ze ervoor deden."
Alles voor de kortetermijnwinst en/of de aandeelhouders
F-ed up. Meteen alles indekken, zodat je ze niet met iets om de oren kunt meppen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Heb ik gedaan en kreeg te horen: zodra we meer weten gooien we het weer open.
Dat meer weten kan wel 6 weken duren aangezien dan wel of niet de vergunning voor ontslag binnen is.
En als ze denken dat ze iets nodig hebben uit mijn mailbox dan kijken ze zelf wel even hoor
Ik stuur alle werkmail die belangrijk is altijd door naar mn GMail voor als ze mij ooit zoiets flikken.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:55 schreef KomtTijd... het volgende:
Wat dat betreft is het eigenlijk wel prettig dat ik altijd gewoon mijn privémail gebruik.
Sorry, maar als een bedrijf minder winst maakt (dus nog geen verlies) worden er al mensen op straat gegooidquote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk best wel onzin wat je daar zegt heNee, een werkeloos iemand gata idd niet meer kopen maar soms KAN een bedrijf wegens kosten een persoon niet aanhouden. En iemand ontslaan is duur hoor, dus daar is echt wel over nagedacht. Daar zit meer achter.
Dan is het gewoonweg OF 5 minder shoppende werkelozen of 200 mensen op straat omdat het bedrijf failliet gaat. Zo "simpel" is het helaas in deze tijden. Afwegen. En dan ben je gewoon een nummertje, IT-er 5 ipv Tally.
Op zich een goed idee ja.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik stuur alle werkmail die belangrijk is altijd door naar mn GMail voor als ze mij ooit zoiets flikken.
Zodra je echt verlies gaat maken (dus niet minder winst), kun je je aandelen wel weggooien als beursgenoteerd bedrijf.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sorry, maar als een bedrijf minder winst maakt (dus nog geen verlies) worden er al mensen op straat gegooidEconomisch klimaat mijn hol. Je zou toch eens slechtere cijfers naar buiten brengen
Daar kan ik me ook wel nijdig om maken ja. En als er wel winst gemaakt wordt, wordt dat lekker afgeroomd en zien de werknemers er ook niets van terug.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sorry, maar als een bedrijf minder winst maakt (dus nog geen verlies) worden er al mensen op straat gegooidEconomisch klimaat mijn hol. Je zou toch eens slechtere cijfers naar buiten brengen
Het probleem met dit hele systeem: aandeelhouders en de enorme invloed die zij hebben op de besluitvorming van een bedrijf. En natuurlijk de dollartekens in de ogen van de hoge heren die het allemaal niet zo boeien.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zodra je echt verlies gaat maken (dus niet minder winst), kun je je aandelen wel weggooien als beursgenoteerd bedrijf.
Bij een reorganisatie (maar soms ook bij een individueel ontslag) worden de accounts van medewerkers meestal direct geblokkeerd. Dit om te voorkomen dat ze informatie meenemen naar huis, de concurrent, facebook etc. Uit wraak bijvoorbeeld. Vrij standaard. Klinkt wel koud ja.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
F-ed up. Meteen alles indekken, zodat je ze niet met iets om de oren kunt meppen.
Het is om te voorkomen dat je verlies gaat makenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
En zolang de beleidsmakers er nog heel veel aan verdienen, zal het niet veranderen. Althans, niet op een prettige manier. Meer op een 'end-of-the-world-as-we-know-it'quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het probleem met dit hele systeem: aandeelhouders en de enorme invloed die zij hebben op de besluitvorming van een bedrijf. En natuurlijk de dollartekens in de ogen van de hoge heren die het allemaal niet zo boeien.
Dat weet ik ja, maar het is een fijne bijkomstigheid dat je dan niet meer bij je gemaakte afspraken kunt.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij een reorganisatie (maar soms ook bij een individueel ontslag) worden de accounts van medewerkers meestal direct geblokkeerd. Dit om te voorkomen dat ze informatie meenemen naar huis, de concurrent, facebook etc. Uit wraak bijvoorbeeld. Vrij standaard. Klinkt wel koud ja.
Er wordt niet voor niets gehamerd op een beleid dat mensen makkelijker te ontslaan moeten zijn.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En zolang de beleidsmakers er nog heel veel aan verdienen, zal het niet veranderen. Althans, niet op een prettige manier. Meer op een 'end-of-the-world-as-we-know-it'
Zodat we toe kunnen groeien naar bedrijven die alleen core-business uitvoeren, lean and mean. Oftewel, alleen maar managersquote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er wordt niet voor niets gehamerd op een beleid dat mensen makkelijker te ontslaan moeten zijn.
Het laat alleen maar zien welk vertrouwen ze hebben in de mensen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij een reorganisatie (maar soms ook bij een individueel ontslag) worden de accounts van medewerkers meestal direct geblokkeerd. Dit om te voorkomen dat ze informatie meenemen naar huis, de concurrent, facebook etc. Uit wraak bijvoorbeeld. Vrij standaard. Klinkt wel koud ja.
Vergeet de stagiares niet. Die doen het voor weini tot niets. En vrijwilligers!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zodat we toe kunnen groeien naar bedrijven die alleen core-business uitvoeren, lean and mean. Oftewel, alleen maar managers
Ja het is allemaal erg lullig, dat klopt. En het voelt ook zeker koud op je dak (en ondankbaar) als je na 5 jaar het bericht krijgt en meteen daarna alles al is afgesloten. Niet eens meer ff (ik noem maar wat) je babyfoto van je desktop kan halen o.i.d. Maar wat ik net dus schreef is daar de reden van. Zo ging dat hier ook. Vaak valt er daarna wel wat te regelen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat weet ik ja, maar het is een fijne bijkomstigheid dat je dan niet meer bij je gemaakte afspraken kunt.
Mensen zijn niet te vertrouwenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het laat alleen maar zien welk vertrouwen ze hebben in de mensen.
[..]
Vergeet de stagiares niet. Die doen het voor weini tot niets. En vrijwilligers!
Ergste verhaal wat ik hoorde was iemand die ontslag kreeg en via het UWV diezelfde baan weer aangeboden kreeg, maar dan als vrijwilligster. Echt, waar gaat dit heen
Stagiaires leveren idd echt bijzonder weinig op, tenzij ze echt heel goed zijn, zoals ik in mn stage-tijd natuurlijk. Boel werk verzet toen tegen hongerloontje.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:12 schreef Ang3l het volgende:
En je mag denken dat een stagiair een handige goedkope kracht is, maar de tijd die je daar in moet steken weegt echt amper op tegen het stukje salaris wat je bespaardWe zijn e rhier mee opgehouden. Alleen nog ind e fabriek, want dan is het meer een meeloopstage.
Bier zuipen onder werktijd is niet boel werk verzetten.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Stagiaires leveren idd echt bijzonder weinig op, tenzij ze echt heel goed zijn, zoals ik in mn stage-tijd natuurlijk. Boel werk verzet toen tegen hongerloontje.
Ik zit al in het MTquote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:12 schreef stbabylon het volgende:
Ang3l, jij bent rijp voor een management functie!
Witte wa veur energie da kost, zo'n vrijmibo?!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bier zuipen onder werktijd is niet boel werk verzetten.
Markteconomie/kapitalisme werkt in principe gewoon niet, daar gaat het al foutquote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zit al in het MT
Heb niet voor niets een drs in bedrijfseconomie!
En ik zie beide kanten wel, maar de dingen die hier nu geroepen worden zijn ook weer niet helemaal waar natuurlijk. Het is nu eenmaal niet zo zwart wit. Ja er zijn genoeg zakkenvullers te vinden en ja soms zijn beslissingen niet altijd rechtvaardig. Maar van de andere kant kan ook niet alles voor iedere persoon goed en rechtvaardig zijn als je een bedrijf staande probeert te houden in deze belachelijke tijden. Dat merk ik hier nu ook wel.
Zal ik even krabbenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Witte wa veur energie da kost, zo'n vrijmibo?!
Slepen met die kratjes en zo... pfff.
(Bahh, ik gebruikte het woord vrijmibo.... ik krijg nu al jeuk)
Al het echte werk wordt toch alleen in Azië gedaan.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zodat we toe kunnen groeien naar bedrijven die alleen core-business uitvoeren, lean and mean. Oftewel, alleen maar managers
Toen dronk ik nog bijna niet! Mooie tijd was dat. Ik was toen ook 30 kilo lichter.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bier zuipen onder werktijd is niet boel werk verzetten.
Er is geen enkel systeem wat werkt, buiten de theorie.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Markteconomie/kapitalisme werkt in principe gewoon niet, daar gaat het al fout
Ja ik krijg alttijd een beetje jeuk van die managersachtige afkortingstaal. Of van dat Engels. "Dit moeten we even downplayen! Ben je daar wel aware van?".quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zal ik even krabben
Ik wil vanmiddag ook een vrijmibo met vrienden, maar ben pas om 17:45 in Zwolle.
Nou dat is al weer een beetje aan het verschuiven hoorquote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Al het echte werk wordt toch alleen in Azië gedaan.
Vroegerquote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Toen dronk ik nog bijna niet! Mooie tijd was dat. Ik was toen ook 30 kilo lichter.
Ik kreeg helemaal niksquote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Stagiaires leveren idd echt bijzonder weinig op, tenzij ze echt heel goed zijn, zoals ik in mn stage-tijd natuurlijk. Boel werk verzet toen tegen hongerloontje.
Eigeenlijk ben ik ook gewoon een hele vreemde eend in de managers-bijtquote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik krijg alttijd een beetje jeuk van die managersachtige afkortingstaal. Of van dat Engels. "Dit moeten we even downplayen! Ben je daar wel aware van?".
Ja er waren er op de HEAO en Uni idd genoeg die helemaal geen verdgoeding kregen. Vaak als je bij een zorginstelling o.i.d. terecht kwamquote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kreeg helemaal niksHet was dat ik een OV had anders mocht ik zelf ook de reiskosten betalen, elke dag naar Amsterdam
Alles outsourcen, liefst naar het buitenland. En dan op een dag bedenken dat dat maar onhandig is, je managers hier en de rest van het bedrijf daar en dan dus ook het management buiten flikkeren.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar een systeem gebruiken, waar we ons alles op opbouwen, dat van oneindige groei uitgaat. Dat is wel een beetje dom.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er is geen enkel systeem wat werkt, buiten de theorie.
We blijven mensen.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:20 schreef CherryLips het volgende:
Even omlaagspelen dit hoor, ben je je bewust?
Ik heb wel veel van ze geleerd, als ik een cursus had gehad, had ik wel zelf mogen dokken. En ze hebben me gehouden als freelancer. Als ik die stage niet had gehad, weet ik niet waar ik terecht was gekomen. Het was een goede zet in de richting in ieder geval, daarom wilde ik ook een stage doen want het was niet verplicht, mocht nog lekker in m'n eigen tijd ook.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja er waren er op de HEAO en Uni idd genoeg die helemaal geen verdgoeding kregen. Vaak als je bij een zorginstelling o.i.d. terecht kwamDus ik dacht altijd maar: Ik mag blij zijn dat ik IETS krijg!
Nee een systeem waarbij we lief alles samen delenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar een systeem gebruiken, waar we ons alles op opbouwen, dat van oneindige groei uitgaat. Dat is wel een beetje dom.
Daar IS een stage toch dan toch ook voor? Om te leren. Niet om te verdienen. Dat is gewoon een bonus, maar niet eentje die je voor lief moet nemen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb wel veel van ze geleerd, als ik een cursus had gehad, had ik wel zelf mogen dokken. En ze hebben me gehouden als freelancer. Als ik die stage niet had gehad, weet ik niet waar ik terecht was gekomen. Het was een goede zet in de richting in ieder geval, daarom wilde ik ook een stage doen want het was niet verplicht, mocht nog lekker in m'n eigen tijd ook.
Ik kreeg gelukkig nog 300 euro per maand. En het was op 5 minuten fietsen bij mij vandaan, scheelde weer.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kreeg helemaal niksHet was dat ik een OV had anders mocht ik zelf ook de reiskosten betalen, elke dag naar Amsterdam
Ik vond mijn stages ook bijzonder leerzaam en erg leuk, heb er veel van geleerd, vooral over wat ik kan en wat ik wil.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:24 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb trouwens op de universiteit ook bewust gekozen voor een stage-scriptie ipv een puur theoretische academische scriptie, omdat ik denk dat je daar meer van leert dan alleen met je neus in de boeken zitten. Laat mij maar eerst in de boeken zitten en dan op de vloer toepassen (en soms zien dat het dus zo niet werkt).
Het is tenminste op de lange termijn houdbaar.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee een systeem waarbij we lief alles samen delenDAT is realistisch!
M'n hele opleiding was theoretisch, ik wilde iets leren wat ik kon toepassen. Ik vond die vakken ook echt vreselijk, heb ze met de hakken over de sloot gehaald. Heb echt vrienden gemaakt onder de docenten met mijn gezeik.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:24 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb trouwens op de universiteit ook bewust gekozen voor een stage-scriptie ipv een puur theoretische academische scriptie, omdat ik denk dat je daar meer van leert dan alleen met je neus in de boeken zitten. Laat mij maar eerst in de boeken zitten en dan op de vloer toepassen (en soms zien dat het dus zo niet werkt).
Communisme FTW!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is tenminste op de lange termijn houdbaar.
Na die meeloopstage in het onderwijs wist ik ook dat dat het niet zou worden.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik vond mijn stages ook bijzonder leerzaam en erg leuk, heb er veel van geleerd, vooral over wat ik kan en wat ik wil.
Nee. De zwakkeren horen af te vallen in de biologie.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De hoge heren zien hun bankrekening groeien (of ze gooien het op een bank in IJsland). DAT is het belangrijkst voor hen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar een systeem gebruiken, waar we ons alles op opbouwen, dat van oneindige groei uitgaat. Dat is wel een beetje dom.
Ja dat hebben we gezien in de geschiedenisquote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Op papier. Door de mensen die er bij zijn betrokken, gaat het niet. Maar kapitalisme faalt, ongeacht of je werkt met mensen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat hebben we gezien in de geschiedenis
Wat heb je aan iets wat op papier werkt?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Op papier. Door de mensen die er bij zijn betrokken, gaat het niet. Maar kapitalisme faalt, ongeacht of je werkt met mensen.
Potlood, dat werkt op papier.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat heb je aan iets wat op papier werkt?
Als je de mensen weet te veranderen (wat theoretisch kan), kun je het gebruiken. Wat we nu hebben kan nooit werken.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat heb je aan iets wat op papier werkt?
Het klinkt allemaal heerlijk esotherisch schatquote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je de mensen weet te veranderen (wat theoretisch kan), kun je het gebruiken. Wat we nu hebben kan nooit werken.
Ik zeg niet dat ik DE oplossing heb (en als ik die wel had, dan had ik er wel wat mee gedaan). Ik zeg alleen dat het een dikke faalactie is wat we nu hebben.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het klinkt allemaal heerlijk esotherisch schat
En ik denk dat als we een ander systeem hadden gehad dat we dan nog steeds zouden zeggen dat dat huidige een dikke faalactie zou zijn.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik DE oplossing heb (en als ik die wel had, dan had ik er wel wat mee gedaan). Ik zeg alleen dat het een dikke faalactie is wat we nu hebben.
Wellicht, tenzij het iets is wat in essentie wel werkbaar is.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En ik denk dat als we een ander systeem hadden gehad dat we dan nog steeds zouden zeggen dat dat huidige een dikke faalactie zou zijn.
Nee, maar vertel anders nog een keer over toen je de regisseur vertelde dat je geen homo wou spelen!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:40 schreef Ang3l het volgende:
Ow! Had ik al gezegd dat ik eeen gesprek met de regisseur heb gehad en mijn aversie tegen de rol in vrouwenkleding heel eerlijk en oprecht heb geuit.... en dat ik t niet hoef te doen?
Vast wel.
Je mag nu naakt?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:40 schreef Ang3l het volgende:
Ow! Had ik al gezegd dat ik eeen gesprek met de regisseur heb gehad en mijn aversie tegen de rol in vrouwenkleding heel eerlijk en oprecht heb geuit.... en dat ik t niet hoef te doen?
Ik wil wel een homo spelenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:41 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nee, maar vertel anders nog een keer over toen je de regisseur vertelde dat je geen homo wou spelen!
Ik zou het besterven!quote:
win-winquote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou het besterven!
(O wacht, ik sterf ook in een scene)
Ik meeste tijd ook hoor. Zijn ook maar een paar mails die ik wilquote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:55 schreef KomtTijd... het volgende:
Wat dat betreft is het eigenlijk wel prettig dat ik altijd gewoon mijn privémail gebruik.
Die dingen heb ik natuurlijk niet in mijn mailbox hequote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
F-ed up. Meteen alles indekken, zodat je ze niet met iets om de oren kunt meppen.
Tieten?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Die dingen heb ik natuurlijk niet in mijn mailbox he
Ook die zitten niet in mijn mailboxquote:
en je kunt er mee meppenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Ook die zitten niet in mijn mailbox
Ik sla ze er mee bewusteloos!quote:
Oei, kost dat dan niet 50 euro?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:30 schreef CherryLips het volgende:
Die algemene voorwaarden hieronder leiden af. Ik denk steeds dat ik het topic dicht gooi.
Ik heb er gewoon geen zin inquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oei, kost dat dan niet 50 euro?
Dat doen tieten ookquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:30 schreef CherryLips het volgende:
Die algemene voorwaarden hieronder leiden af.
Haiquote:
Ben je al geweest? Was het lekker?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:38 schreef stbabylon het volgende:
Jägermeister het liefst. Doet me terug denk
LEUGENSCH! Geloof het niet! Het is crisis, we gaan allemaal dood. Ooit. Dat is echt niet leuk!!!!111!!!!quote:
Zoals het hoort.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goedmaar ik krijg echt geen zak gedaan deze week
ik ben juist eindelijk weer goed bezig hahaquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goedmaar ik krijg echt geen zak gedaan deze week
goeie vragenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Zoals het hoort.
Hoe bevalt je appartement?
Wanneer is de housewarming?
Dat krijg je als je middenin het centrum woont. Ik zou daar echt geen geld overhouden door al het shoppen. Blij dat ik nu op veilig afstand van alle winkels woon.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:04 schreef CherryLips het volgende:
Appartement bevalt, alleen jammer van de takkeherrie van de winkel hierachter 's ochtends
maakt niet uit, dan kunnen we extra goed overal rond snuffelen en krijgen we geen 'geen schoenen op de bank!!' gezeurquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:04 schreef CherryLips het volgende:
Appartement bevalt, alleen jammer van de takkeherrie van de winkel hierachter 's ochtendsAl ben ik er al een paar keer doorheen geslapen.
Housewarming wilde ik met m'n verjaardag doenMaar dan ben ik er zelf niet
![]()
Ga jij dan? Dan ga ik ook.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maakt niet uit, dan kunnen we extra goed overal rond snuffelen en krijgen we geen 'geen schoenen op de bank!!' gezeur
Ja hoor, ik vind CL liefquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |