Nee ik ben van hetero's overgestapt naar bezette homo'squote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:43 schreef AirwiN het volgende:
Jij laat je tegenwoordig toch bij voorkeur door hetero's raken?
Ik raak de kluts zo langzamerhand wel kwijt zo.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:44 schreef Ang3l het volgende:
Nee ik ben van hetero's overgestapt naar bezette homo's
Chocoladeijsquote:
Die heeft er niks mee te maken!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik raak de kluts zo langzamerhand wel kwijt zo.
Er kwam zojuist nog iets van haar voorbij via Facebook. Ze leeft dus nog wel.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:57 schreef L-E het volgende:
Kluts is wel kwijt inderdaad. Zie haar hier nooit meer.
Dat is mooi.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er kwam zojuist nog iets van haar voorbij via Facebook. Ze leeft dus nog wel.
We gaan zelfs dansen volgende maand!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er kwam zojuist nog iets van haar voorbij via Facebook. Ze leeft dus nog wel.
Altijd goed. Waar?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:01 schreef missbehavin het volgende:
We gaan zelfs dansen volgende maand!
Als dat geen stampen wordt.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:03 schreef missbehavin het volgende:
http://www.facebook.com/events/395019327244742/
Lesbo.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
We gaan zelfs dansen volgende maand!
Ja dat krijg je er nu van he, met je onromantische 'spread your legs woman!'quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als dat geen stampen wordt.
DJ Rob & MC JoeParkzicht!
![]()
![]()
Het is allemaal de schuld van de homo.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat krijg je er nu van he, met je onromantische 'spread your legs woman!'
Ja! Dat pikt onze hetero's in en maakt van ons vrouwen lesbo's!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van de homo.
Ach, ga voortplanten, BREEDER!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja! Dat pikt onze hetero's in en maakt van ons vrouwen lesbo's!
quote:
Vertel 'm het een plekje te geven en jou er niet mee lastig te vallenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:19 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb tegen de tegeltjeswijsheid-guru gezegd "you annoy the hell out of me with those open windows, solutions and opportunity guru ghandi crap, saying I'm dwelling, focussing on problems and shut doors. When I say something because I'm momentarily bummed out doesn't mean I'm in need for some amateur bullshit psychology 1.0 analysis with you making me into some depressed victim who's only seeing the negative. It happened last night. I was bummed out. I'm telling you. I'm moving on. No need to ring the suicide alarm!".
En nu is ie boos
Ja ik gooide hem met zijn eigen wijsheden om z'n oren.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vertel 'm het een plekje te geven en jou er niet mee lastig te vallen
Wat een nepperd danquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik gooide hem met zijn eigen wijsheden om z'n oren.
Hij zei: Thanks for making me feel like shit.
Ik zei: people can't make you feel anything. You make you feel anything.
Hij snapte het sarcasme niet
Of die spiegel in hun eigen gezicht rammen. Scherven brengen geluk enzo.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:35 schreef Ang3l het volgende:
Vaak zijn dat soort libelle wijsheid spuwende mensen die anderen een spiegel proberen voor te houden zelf de meest depressieve. Misschien moeten ze het handspiegeltje met vlinders en bloemen eens omdraaien en er zelf inkijken.
Oh ik zou daar zo slecht tegen kunnen, zwartgallig ding als ik benquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:34 schreef Ang3l het volgende:
Nou het was niet eens echt zeiken of bitchen. Meer een "En wat heb jij gister gedaan?" "Nou, ik ben er achter gekomen dat de jongen van laatst, met wie ik naar bed ben geweest... je weet wel... dat die een vriend heeft. Balen man!"
En dan meteen zo'n hele analyse over "er zijn geen problemen alleen uitdagingen" en "als er een deur sluit opent er een raam, maar jjij ziet alleen de deur". "Laat het gaan, laat het varen!"
Whut?Ik zeg alleen wat er is gebeurd mens! Hou je tegeltjes bij je
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ik zou daar zo slecht tegen kunnen, zwartgallig ding als ik ben
Ik ben een zonnestraaltje met een donkere kernquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, ben niet zwartgallig. Maar soms wil je gewoon ff zeggen "Dit gebeurde. Balen!" en dat de ander zegt "Echt? O, ja, balen man!" ipv die irriitante happy-go-lucky basis-psychologie inzichtkaarten wijsheden te gaan smijten. Ze doen net of je een suicidale depressieveling bent als je 1x zegt "He kut, ik baal".
Mag je tegenwoordig niet meer even balen of zo?
"Spiegeltje spiegeltje aan de.. BAM!"quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of die spiegel in hun eigen gezicht rammen. Scherven brengen geluk enzo.
Nou denk ik aan igggy popquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben een zonnestraaltje met een donkere kern
Aah da's lief maar zo slank ben ik al een tijdje niet meer schatquote:
Wel de aderen?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Aah da's lief maar zo slank ben ik al een tijdje niet meer schat
Sinds ik niet meer spuit valt dat ook reuze meequote:
Nee man, geeft zo'n kledderboelquote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:18 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Het ziet er niet uit man. Van die platgeslagen flubberige rafelige half doorbloede flapjes die maar wat wapperen en krullen en hangen in de wind.
Heerlijk!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:18 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Het ziet er niet uit man. Van die platgeslagen flubberige rafelige half doorbloede flapjes die maar wat wapperen en krullen en hangen in de wind.
volgens mij moet je rosbief niet platslaan hoor.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:18 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Worst ook niet!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij moet je rosbief niet platslaan hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |