Man, dit wordt nog smeuīger dan Stewart vs. R-Patz!quote:Pistorius aangeklaagd voor moord
AMSTERDAM - De Zuid-Afrikaanse olympiër Oscar Pistorius is dinsdag officieel aangeklaagd voor moord met voorbedachten rade op zijn vriendin.
http://www.nu.nl/buitenla(...)ngeklaagd-moord.html
Obelix!quote:
Hij heeft geen been om op te staan als je het mij vraagtquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Man, dit wordt nog smeuīger dan Stewart vs. R-Patz!
Zo zie je maar dat je nooit in iemands leven kunt kijken, had altijd heel veel bewondering voor Pistorius met z'n prothesewedstrijden enzo, maar blijkbaar was ie thuis fucked up
Dat is nog eens knallende ruzie!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij heeft geen been om op te staan als je het mij vraagt
Z'n vriendin werd tijdens de finale in de badkamer uitgeschakeldquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:58 schreef borisz het volgende:
Uiteindelijk werd hij tijdens de Olympische Spelen in de halve finale uitgeschakeld.
weet je wat me een leuk kookboek voor jou lijkt?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:48 schreef AnneX het volgende:
Het is een trieste zaak en verder weg.
Dichterbij word ik zķ beroerd van de zelfmoord ? en verhalen rond de
jongen Annas.
Misschien omdat ik de omgeving redelijk ken...![]()
En géen inspiratie voor de geriatrische catering vanavond![]()
Iemand suggesties ?
Paddoquote:
dit is niet Ottolenghi, maar hugh nogwat, van de river cottage. Ik maak daar met plezier gerechten uit door de week, veel duren niet zo lang!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:00 schreef AnneX het volgende:
[..]
Paddo![]()
Ha Jagar, merci dan ga ik eens zoeken online.![]()
Ottolenghi is vaak zo veel gedoe ( door de week) wél errug lekker.![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Hugh_Fearnley-Whittingstallquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:02 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
dit is niet Ottolenghi, maar hugh nogwat, van de river cottage. Ik maak daar met plezier gerechten uit door de week, veel duren niet zo lang!
Oh, ik noemde Otto vanwege vegan !quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:02 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
dit is niet Ottolenghi, maar hugh nogwat, van de river cottage. Ik maak daar met plezier gerechten uit door de week, veel duren niet zo lang!
Hughquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:02 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Zoiets hadden we hier ook, maar dat liep helemaal niet en het assortiment werd kleiner en kleinerquote:
Met de hand geplukt joh!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:59 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vraag me altijd af waar ze de olijfolie / olijven vandaan halen en hoe dat verschilt van de supermarktolijven.
Ik blijf me ook verbazen over de olijven die supermarkten verkopen, zijn er echt mensen die dat lekker vinden?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:59 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vraag me altijd af waar ze de olijfolie / olijven vandaan halen en hoe dat verschilt van de supermarktolijven.
Vooral die olijven in potjes en blikjes...wat een onsmakelijk spul is dat zeg.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:11 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik blijf me ook verbazen over de olijven die supermarkten verkopen, zijn er echt mensen die dat lekker vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |