Man, dit wordt nog smeuīger dan Stewart vs. R-Patz!quote:Pistorius aangeklaagd voor moord
AMSTERDAM - De Zuid-Afrikaanse olympiër Oscar Pistorius is dinsdag officieel aangeklaagd voor moord met voorbedachten rade op zijn vriendin.
http://www.nu.nl/buitenla(...)ngeklaagd-moord.html
Obelix!quote:
Hij heeft geen been om op te staan als je het mij vraagtquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Man, dit wordt nog smeuīger dan Stewart vs. R-Patz!
Zo zie je maar dat je nooit in iemands leven kunt kijken, had altijd heel veel bewondering voor Pistorius met z'n prothesewedstrijden enzo, maar blijkbaar was ie thuis fucked up
Dat is nog eens knallende ruzie!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij heeft geen been om op te staan als je het mij vraagt
Z'n vriendin werd tijdens de finale in de badkamer uitgeschakeldquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:58 schreef borisz het volgende:
Uiteindelijk werd hij tijdens de Olympische Spelen in de halve finale uitgeschakeld.
weet je wat me een leuk kookboek voor jou lijkt?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:48 schreef AnneX het volgende:
Het is een trieste zaak en verder weg.
Dichterbij word ik zķ beroerd van de zelfmoord ? en verhalen rond de
jongen Annas.
Misschien omdat ik de omgeving redelijk ken...![]()
En géen inspiratie voor de geriatrische catering vanavond![]()
Iemand suggesties ?
Paddoquote:
dit is niet Ottolenghi, maar hugh nogwat, van de river cottage. Ik maak daar met plezier gerechten uit door de week, veel duren niet zo lang!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:00 schreef AnneX het volgende:
[..]
Paddo![]()
Ha Jagar, merci dan ga ik eens zoeken online.![]()
Ottolenghi is vaak zo veel gedoe ( door de week) wél errug lekker.![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Hugh_Fearnley-Whittingstallquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:02 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
dit is niet Ottolenghi, maar hugh nogwat, van de river cottage. Ik maak daar met plezier gerechten uit door de week, veel duren niet zo lang!
Oh, ik noemde Otto vanwege vegan !quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:02 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
dit is niet Ottolenghi, maar hugh nogwat, van de river cottage. Ik maak daar met plezier gerechten uit door de week, veel duren niet zo lang!
Hughquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:02 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Zoiets hadden we hier ook, maar dat liep helemaal niet en het assortiment werd kleiner en kleinerquote:
Met de hand geplukt joh!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:59 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vraag me altijd af waar ze de olijfolie / olijven vandaan halen en hoe dat verschilt van de supermarktolijven.
Ik blijf me ook verbazen over de olijven die supermarkten verkopen, zijn er echt mensen die dat lekker vinden?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:59 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vraag me altijd af waar ze de olijfolie / olijven vandaan halen en hoe dat verschilt van de supermarktolijven.
Vooral die olijven in potjes en blikjes...wat een onsmakelijk spul is dat zeg.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:11 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik blijf me ook verbazen over de olijven die supermarkten verkopen, zijn er echt mensen die dat lekker vinden?
Vers van de boom zijn ze trouwens niet lekker, je moet ze eerst in zout water leggen om bitterstoffen eruit te halen. Grote sappige grijs en rozige Kalamata olijven zijn idd goddelijk lekker.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:53 schreef Stereotomy het volgende:
.
Lekkerste olijven die ik ooit heb geproefd zijn Kalamata-olijven uit Kalamata, vers van de boer, door Duckface mee teruggenomen van haar bezoek aan haar ouders.
Bron?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:29 schreef z80 het volgende:
olijven en de olie uit Lesbos zijn ook niet te versmaden. een heerlijke smaak.
en het verschil tussen supermarkt olijfolie (bertolli en dergelijken) en blikken direct vanuit de pers is dat de 2e echt puur olie uit de eerste persing is. en bij bertolli er ook geraffineerde lampenolie bij gemengd zit.
oude uitzending van de keuringsdienst van waarden.quote:
klopt toch. is meer water dan wat anders.quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:48 schreef z80 het volgende:
oude uitzending van de keuringsdienst van waarden.
http://tvblik.nl/keuringsdienst-van-waarde/olijfolie
Ja, maar als je het zo zegt als jij klinkt het wel heel dramatisch; lampenolie.. Het is nog steeds een van de componenten die je krijgt als je olijven perst. Alleen een kwalitatief laag gedeelte. Dat werken ze op en mengen ze met de extra vierge olie tot een eindproduct.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:48 schreef z80 het volgende:
[..]
oude uitzending van de keuringsdienst van waarden.
http://tvblik.nl/keuringsdienst-van-waarde/olijfolie
Nee, HTC heeft altijd goede producten gehad maar kan het niet bolwerken tegen de channel marketing van Samsung.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:36 schreef borisz het volgende:
Nou Steer wordt de HTC One de redding van HTC?
Je gaat toch geen olijven direct van de boom eten johquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vers van de boom zijn ze trouwens niet lekker, je moet ze eerst in zout water leggen om bitterstoffen eruit te halen. Grote sappige grijs en rozige Kalamata olijven zijn idd goddelijk lekker.
Maar de Hema zal om de zoveel tijd ook wel van leverancier veranderen, niet?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]jeetje...
Welke olijfolie moet je wel hebben dan? Ik had ooit een test gelezen waarin een olijfolie van de Hema als beste naar voren kwam, maar juist die olie verkopen ze niet meer.
dank jequote:Op woensdag 20 februari 2013 08:27 schreef borisz het volgende:
Mogge
Deze morgen komt de Limburgse vlaai van MeMo.
Memento-Mori gefeliciteerd
Uiteraard! Lekkerquote:
Doekje nodig Steer?quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:24 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.shiftn.com/obesity/Full-Map.html
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
geilste diagram sinds tijden
quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:34 schreef golfer het volgende:
Ja, bedankt. Nu heb ik ook trek in een pannenkoek.![]()
En geen gewone melk in huis. Dus ga ik experimenteren met kokosmelk om toch even een paar flensjes te maken.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:01 schreef golfer het volgende:
Experiment met kokosmelk is gelukt. 2 prachtige dunne flensjes van gebrouwen en met een beetje basterdsuiker erop nog zoeter gemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Paardenavontuur
Twee stukken gekocht: normale biefstuk en een kogelbiefstuk. Medium gebakken in boter. De smaak is héél erg in de buurt van koeienbiefstuk. De kogelbiefstuk was opmerkelijk veel malser dan de normale biefstuk.
Confidence through competence
quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:44 schreef Stereotomy het volgende:
Pinnen kost onder de 12,50 bij die hut 0,25 extra?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Paardenavontuur
Twee stukken gekocht: normale biefstuk en een kogelbiefstuk. Medium gebakken in boter. De smaak is héél erg in de buurt van koeienbiefstuk. De kogelbiefstuk was opmerkelijk veel malser dan de normale biefstuk.
Enne... iets minder doorbakken en even laten rusten geeft nog lekkerder resultaat.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:15 schreef borisz het volgende:
De UVA trapt nu ook af met de MOOC's. mooc.uva.nl. Als eerste onderwerp comminukaasie
Goede zaak. Zal tijd worden dat het eens een beetje vorm begint te krijgen in NL.
Zeg Isa, hoe reageerde de wow guildquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]ik geloof dat dat het probleem is in elke organisatie.
En ziet er heerlijk uit, Steer, die biefstukjesEn goedkoop zeg
(hoe lang nog?)
Ik bedoelde vooral het online toegankelijk maken van onderwijsquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]ik geloof dat dat het probleem is in elke organisatie.
Ross zei dat het was alsof hij op zijn eigen begrafenis wasquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:28 schreef AnneX het volgende:
Zeg Isa, hoe reageerde de wow guildcrowd
op de mededeling van
Ross, dat hij gaat stoppen/ is gestopt.
Is al gestopt. *zucht*quote:
Matroos Hond zou ze allereerst opeten voor het te proeven of kijken of het eetbaar is.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:39 schreef borisz het volgende:
Laat geen
[ afbeelding ]
Vallen als er een poes in de buurt is. Enorm grappig.
Gossie, hoe dramatisch klinkt dit: zijn eigen begrafenis.quote:
Die kleine rook eraan en ging er daarna het hele huis door met het kreng. Totdat ze het verloor en nog steeds op de uitkijk staat om hem terug te veroveren.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Matroos Hond zou ze allereerst opeten voor het te proeven of kijken of het eetbaar is.
Neequote:Op woensdag 20 februari 2013 16:43 schreef AnneX het volgende:
Gossie, hoe dramatisch klinkt dit: zijn eigen begrafenis.
Tegelijk begreep ik van je, dat-ie errug goed was: top 20 worldwide![]()
Verveelt hij zich al?
Is dat geen gifted talent, als je solliciteert ?quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee
(en eerder top 3 qua tanks)
Erratum Viteaquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:52 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb ooit wel eens overwogen om in een sollictatie : moderator op een forum te zetten
Langggggggg geleden hoor, en niet gedaan
Meldkamer ? verkeersleider ? een bank - trainee course.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ook wel eens gedacht: goh, voor wat voor werk zou dit 'talent' nou erg handig zijn
Hij kan goed overzicht houden, snel reageren, situaties goed inschatten, tactics snel door hebben, goed delegeren, snel nadenken en goed leiden/instrueren. In een spelletje
als hij nou gewoon keigoed was in Starcraft kon je er tenminste nog rijk mee worden
Ook twee regels briljant tekstrijmen en dat 10 x herhalen is een couplet ?quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:18 schreef Bluezz het volgende:
Neen, wei ooc nied or.
Overigens heeft iemand hier dat NL hitje/ liedje van Racoon al gehoord?
Ik denk steeds dat ik Frederique Spigt hoor zingen
Ik heb aan luchtverkeersleider gedacht voor hem, op basis van die kwaliteiten van snel situaties kunnen inschatten en kunnen handelenquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:56 schreef AnneX het volgende:
Meldkamer ? verkeersleider ? een bank - trainee course.
Wat zijn nog meer hectische beroepen?
Operatiekamers?
Al eens een letter onderzoek gedaan ( van Steer) of on line beroepskeuze test...
Bij de letters hoort toch ook een beroepen advies??
# roept wat
Oh, beurshandelaar![]()
Ik heb het ook even gemist geloof ikquote:
quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:18 schreef borisz het volgende:
Camiel E wordt CEO van KLM...Dat zag je ook niet aankomen he.
Wat is het toch dat bedrijven denken dat politici goede zakenmannen zijnquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:18 schreef borisz het volgende:
Camiel E wordt CEO van KLM...Dat zag je ook niet aankomen he.
10/10 Maar ik ben dan ook stukken jonger dan jij, AnneX.quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:33 schreef AnneX het volgende:
En - mede dankzij FoK - heb ik er 9/10 goed![]()
![]()
http://www.rtl.nl/compone(...)taal-afkortingen.xml
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |