quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:29 schreef Lyzio het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.daryl is een redneck , tussen carol en daryl zie ik sneller wat gebeuren
Lol dat vond ik ook zo raar. Mijn linkeroog is mijn goede oog, net als bij hem, maar als ik met een geweer wil schieten moet ik 'm echt vasthouden alsof ik linkshandig ben.quote:
Ik denk dat ze elke keer een setting als begin nemen, hetzelfde eindigen maar het pad van het begin naar het eind anders maken. Dat houdt het ook leuker voor de comiclezer.quote:Op maandag 25 februari 2013 10:45 schreef dada3322 het volgende:
Vrij weinig over van het comic verhaal.
Verkapt: ik ben stoer want ik hou weleens een pistool vast en schiet er zelfs mee post.quote:Op maandag 25 februari 2013 10:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Lol dat vond ik ook zo raar. Mijn linkeroog is mijn goede oog, net als bij hem, maar als ik met een geweer wil schieten moet ik 'm echt vasthouden alsof ik linkshandig ben.
Jij doet niet aan paintball of schiet nooit met een luchtbuks? Kom je uit de stad zeker?quote:Op maandag 25 februari 2013 12:57 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
Verkapt: ik ben stoer want ik hou weleens een pistool vast en schiet er zelfs mee post.
quote:Op maandag 25 februari 2013 13:22 schreef Gorzalka het volgende:
Gaap. Andrea die The Governor had neergestoken in de laatste scène was perfect geweest, maar in deze serie doen ze niet aan goede scènes, dus het gebeurde niet.
Ik volg het uit fascinatiequote:
yep, erg saai, werd the governor maar neergestoken.quote:Op maandag 25 februari 2013 14:37 schreef Funzel het volgende:
Beetje saaie aflevering. Ben wel benieuwd naar wat Andrea nu gaat doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |