abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123352414
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 22:46 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

sonic eye oO<
die gast op het dak met dat pistool on zn handen lijkt mij
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_123352617
quote:
13s.gif Op maandag 25 februari 2013 22:49 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Zei de domme cultuurbarbaar. Die neger is bij de echte seriekijker ontzettend bekend door zijn rol in The Wire.
Ja? Dus? Ik heb geprobeerd The Wire te kijken, niet mijn smaak.
pi_123352751
dat van beth was leuk

maar het gaat echt te traag nu, ook door die kut van een andrea. dat hele 'town versus prison' gaat nu al veel te lang op.. er moet echt wat gebeuren nu
There are only 151 Pokémon.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 00:14:05 #254
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_123353322
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 00:00 schreef Eenskijken het volgende:
dat van beth was leuk

maar het gaat echt te traag nu, ook door die kut van een andrea. dat hele 'town versus prison' gaat nu al veel te lang op.. er moet echt wat gebeuren nu
Wat was er leuk van Beth dan?
Oh.
pi_123353789
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 23:29 schreef Lyzio het volgende:

[..]

SPOILER
:Y
  dinsdag 26 februari 2013 @ 00:33:16 #256
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_123354046
SPOILER
Oh.
pi_123354154
Dus dat groepje dat gevangenis werd uitgeknikkert vind het helemaal prima om daar een bloedbad aan te richten omdat Rick niet lief tegen ze was, terwijl de rest dat wel was? :')

Achja in deze serie kan je ook geen negers met een sterke persoonlijkheid verwachten :') Of naja op Michonne na dan.... de rest krijgt een paar simpele zinnetjes tekst en zijn voor je het weet weer afgeknald.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 00:56:06 #258
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_123354668
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 00:36 schreef VacaLoca het volgende:
Dus dat groepje dat gevangenis werd uitgeknikkert vind het helemaal prima om daar een bloedbad aan te richten omdat Rick niet lief tegen ze was, terwijl de rest dat wel was? :')

Achja in deze serie kan je ook geen negers met een sterke persoonlijkheid verwachten :') Of naja op Michonne na dan.... de rest krijgt een paar simpele zinnetjes tekst en zijn voor je het weet weer afgeknald.
Michonne kan ook heel goed boos kijken. Volgens mij lachte ze pas voor het eerst deze episode :')
Oh.
pi_123355260
quote:
Dit.

En Rick wantrouwt Michonne nu ineens niet meer? Ook inconsequent zeg.
pi_123355265
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 00:56 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Michonne kan ook heel goed boos kijken. Volgens mij lachte ze pas voor het eerst deze episode :')
Ja dat was wel leuk, een beetje variatie. :D
pi_123355274
Nou ik vond het weer een heel goede aflevering toch.
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren.
I´m back.
pi_123355278
quote:

Dat vond ik ook echt zo onzinnig, past totaal niet.
pi_123355300
Hoeveel afleveringen heeft dit seizoen ?
pi_123355344
quote:

Afwachten hoe zich dat gaat ontwikkelen. Voor nu zijn ze blij dat ze een dak boven hun hoofd hebben, als de ware bedoelingen van de gouverneur duidelijk worden of als hij zijn ware aard laat zien, zou het kunnen zijn dat ze juist voor Rick en zijn groep een paard van Troje kunnen zijn.

Vraag me wel af hoe Andrea het verder gaat doen. Het is duidelijk dat ze de gouverneur niet doodt in zijn slaap... wat gaat ze wel doen?

Trouwens volgens mij goed dat Rick en zijn groep nu Merle hebben, dat hebben ze veel aan, denk ik...
I´m back.
pi_123355347
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 01:46 schreef HiZ het volgende:
Hoeveel afleveringen heeft dit seizoen ?
15 dacht ik, dus nog 4.
I´m back.
pi_123355666
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 00:14 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wat was er leuk van Beth dan?
het zingen
pi_123355672
michonne kijkt alleen maar boos 99% van de tijd, en zegt geen woord. die moet echt oprotten. hopelijk wordt die snel afgekilled in de serie
pi_123355682
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 02:34 schreef Eenskijken het volgende:
michonne kijkt alleen maar boos 99% van de tijd, en zegt geen woord. die moet echt oprotten. hopelijk wordt die snel afgekilled in de serie
tja, stereotype he
How did they ever make a movie of Lolita?
pi_123355815
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 02:34 schreef Eenskijken het volgende:
Ach, ergens is er ook wel een reden om niet vrolijk te zijn. "Gevangen" zijn door de governor, vervolgens niet echt vertrouwd worden door Rick's groep, dan weer opgescheept worden met Merle. En afgelopen aflevering nog wel een grappig opmerking, vond ik dan ("I did not realize the messiah complex was contagious" aan Andrea gericht).

Maar ze is nog altijd nuttiger met d'r zwaard die domme trut van een Andrea. Die mag van mij zo snel mogelijk worden opgegeten, maar je zult altijd zien dat die de hele serie lang blijft leven.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_123355856
Ik heb alle hoop op enige logica in deze serie opgegeven maar desalniettemin vermaak ik me wel. Toch besef ik me weemoed dat deze serie met heel weinig moeite veel en veel beter zou kunnen zijn.

Gewoon een iets "realistischere" zombie apocalypse, zeg maar. Dan zou de cirkel helemaal rond zijn.
Conscience do cost.
pi_123355857
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 03:54 schreef ems. het volgende:
Ik heb alle hoop op enige logica in deze serie opgegeven maar desalniettemin vermaak ik me wel. Toch besef ik me weemoed dat deze serie met heel weinig moeite veel en veel beter zou kunnen zijn.

Gewoon een iets "realistischere" zombie apocalypse, zeg maar. Dan zou de cirkel helemaal rond zijn.
Ja, hoe dan?
I´m back.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 08:23:24 #272
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_123356713
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 03:20 schreef OMG het volgende:

[..]

Ach, ergens is er ook wel een reden om niet vrolijk te zijn. "Gevangen" zijn door de governor, vervolgens niet echt vertrouwd worden door Rick's groep, dan weer opgescheept worden met Merle. En afgelopen aflevering nog wel een grappig opmerking, vond ik dan ("I did not realize the messiah complex was contagious" aan Andrea gericht).

Maar ze is nog altijd nuttiger met d'r zwaard die domme trut van een Andrea. Die mag van mij zo snel mogelijk worden opgegeten, maar je zult altijd zien dat die de hele serie lang blijft leven.
Andrea heb ik niet zoveel problemen mee, Carol moet eens opgevreten worden.. Die heeft echt geen toegevoegde waarde en loopt al 3 seizoenen alleen maar in de weg. Haar kinderen zijn al dood, zelf kan en doet ze niks.

Ik zou het wel goed vinden als Rick het einde van het seizoen niet haalt. Hij verliest steeds meer controle en ook de groep begint hem beu te raken. Het feit dat Carl mee gaat op een run, lijkt me een aanleiding naar een sentimenteel bedoeld einde waarbij Carl zijn Pa ziet sneuvelen.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_123357317
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 03:56 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, hoe dan?
Verhaal van The Walking Dead The Game aanhouden _O_
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  dinsdag 26 februari 2013 @ 09:32:21 #274
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_123357958
Had ik al gezegd hoe matig ik deze aflevering vond?
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 09:34:51 #275
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_123358016
Wat betreft Morgan.

SPOILER
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')