Ik weet dat je het goed bedoelt, maar je spoilert nu door te wijzen naar een spoiler.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:30 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Exactly. Het KAN Andrea niet zijn. Lees mijn spoilertag maar hierboven ergens.
Dus? Dat maakt toch niet uitquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:34 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ik weet dat je het goed bedoelt, maar je spoilert nu door te wijzen naar een spoiler.
maar ze weten al wat de inhoud is.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:36 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Dus? Dat maakt toch niet uitDie spoilertag staat er either way.
C a r e.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:37 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
maar ze weten al wat de inhoud is.
Ja dat had ik al door. Jammer dat je het voor andere mensen verpest. Triest dat je op 1 of andere manier toch mensen moet gaan spoileren (gezien het feit dat je het bewust doet).quote:
Hoezo bewust? Als ik zijn post had gequote en had neergezet: 'als je het wil weten kan je op mijn spoilertag klikken', had het dan beter geweest? Ik verpest helemaal NIKS. Het zijn speculaties.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:41 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ja dat had ik al door. Jammer dat je het voor andere mensen verpest. Triest dat je op 1 of andere manier toch mensen moet gaan spoileren (gezien het feit dat je het bewust doet).
Rustig aan manquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:41 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ja dat had ik al door. Jammer dat je het voor andere mensen verpest. Triest dat je op 1 of andere manier toch mensen moet gaan spoileren (gezien het feit dat je het bewust doet).
Dankje.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:42 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Rustig aan manwe speculeren toch alleen
?
Niemand weet het zeker want dat pak is nog niet uitgegaan.
sinepedraap denkt dat het andrea is.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:42 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Rustig aan manwe speculeren toch alleen
?
Niemand weet het zeker want dat pak is nog niet uitgegaan.
Ik DENK dat het zo is. Jezus christus.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:46 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
sinepedraap denkt dat het andrea is.
Die salvatore zegt.. kijk maar naar de preview, het KAN andrea niet zijn.
dus dan weet sinepedraap al wat de inhoud van de preview is.
Nja dat is een preview, dat stoppen de makers nu al in deze episode en vind ik zelf daarom dus geen spoiler.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:46 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
sinepedraap denkt dat het andrea is.
Die salvatore zegt.. kijk maar naar de preview, het KAN andrea niet zijn.
dus dan weet sinepedraap al wat de inhoud van de preview is. Dus het is gewoon een verkapte spoiler. Mag ik toch wel zeggen of niet?
KAN en DENK is niet hetzelfde in dit geval. Maar ik zie het al. Je kan niet gewoon een discussie aan, je moet gelijk om je heen gaan slaan. Triest.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:46 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik DENK dat het zo is. Jezus christus.
Sommige hier kijken de preview niet (ik trouwens wel)quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:47 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Nja dat is een preview, dat stoppen de makers nu al in deze episode en vind ik zelf daarom dus geen spoiler.
Ja dat is prima. Maar eerst zeg ze dat het andrea niet KAN zijn. dat is iets heel andersquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:47 schreef So_Surreal het volgende:
Edit: zij denkt dat het hem niet kan zijn, is gewoon een mening hoor
Nja communicatie foutje dus, klaarquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:49 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ja dat is prima. Maar eerst zeg ze dat het andrea niet KAN zijn. dat is iets heel anders
Om me heen slaan? Whut?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:48 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
KAN en DENK is niet hetzelfde in dit geval. Maar ik zie het al. Je kan niet gewoon een discussie aan, je moet gelijk om je heen gaan slaan. Triest.
[..]
Sommige hier kijken de preview niet (ik trouwens wel)
Prima, ik zal me dan aanpassen aan je niveau.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:51 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Om me heen slaan? Whut?Doe eens even normaal joh. Jij noemt mij trouwens tot 2 keer toe triest dus wie slaat er om zich heen? Niet ik.
![]()
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:55 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Prima, ik zal me dan aanpassen aan je niveau.
C a r e
Wat ik ook deed.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:58 schreef egeltje1985 het volgende:
Euh dus. Volgens mij is overal in tvr de afspraak dat previews in spoilers besproken worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |