een ware novietenhoederquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:24 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Niet zo evil doen Tchock. En dat soort dingen doe je zeker Paxcon toch niet aan.
Jaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Acta slaat een beetje door, hij hoedt iedereenTrouwens, zin in zaterdag?
Nee hoor. Alleen moet ik wel ingrijpen als mensen mijn novieten willen schaden. Of zodanig los geslagen zijn dat ingrijpen gerechtvaardigd is.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Acta slaat een beetje door, hij hoedt iedereenTrouwens, zin in zaterdag?
PEC heeft sinds 4 november maar 1 uitwedstrijd verloren (tegen NAC), inclusief Twente en PSV uit. Ik heb er wel vertrouwen inquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja ik heb geen idee. Het kan vriezen en het kan dooien
Het is 11 tegen 11 de bal is rondquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja ik heb geen idee. Het kan vriezen en het kan dooien
Ik moet trouwens zo lachen om die Mcclaren die elke week zegt: "well, x more games to play and we'll see". Volgens mij kun je een compilatie maken dat hij 20,19,18,17,16,15,14,13,12 games zegtquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:47 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Het is 11 tegen 11 de bal is rond
Schaamteloze bumpquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:55 schreef Giku het volgende:
Vraagje van een andere orde:
Ik werk nu bij een bedrijf als loyale servicemedewerker. Nu is er een positie vrijgekomen voor 'Supervisor': leidinggevende over kleine 40 man totaal, waarvan gemiddeld 5-15 aan het werk. Ook veel administratief werk natuurlijk (met name dagtaken zoals geldbeheer/uren invullen etc.). Nu klinkt het best interessant maar er zitten een paar haken en ogen aan, van beide kanten.
Mijn grootste vraag is dan ook: hoe staat dat op je CV, het is geen juridisch bedrijf (meer dienstverlening).
Nu denk ik dat ik er wel wat kan leren, maar het zou fijn zijn als dat ook enigszins gewaardeerd zou worden in de toekomst, anders steek ik er straks veel tijd en moeite in voor 'niets'.
Ik was vergeten dat we hier nergens over mochten praten sorryquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:56 schreef Speedy_T het volgende:
Laten we niet weer zo'n voetbalrel gaan houden
Tijden veranderenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vier jaar geleden waren jullie dolblij met derde op drie punten van Ajax.
tot volgend seizoenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe lang denk je dat McClaren nog blijft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |